Beoordelingen over Leonardo Hotel Dresden Altstadt Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Magdeburger Str. 1 a, 01067 Dresden, Duitsland

#47 van de 106 hotels in Dresden

Het was weer fijn om geweest te zijn.

Geen bijzonderheden.

Onze zoon woont vlakbij dit hotel met zijn familie, daarom boeken we dit hotel als we bij hen op bezoek gaan. Verder slapen de bedden goed en zijn alle voorzieningen naar verwachting.

Vrij dicht bij het centrum

We hadden een kamer voor 3 geboekt het was een tweepersoonskamer met extra bed, dat was wel een beetje krap en het derde bed lag niet zo goed.

Het was een fijne badkamer en er was koffie en thee faciliteiten op de kamer.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Schoon en dichtbij het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lag naast het spoor en drukke weg maar dat is te verwachten als je kiest voor een hotel in het centrum.

De keuze wel of niet ontbijt en kamers erg schoon.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

het was zover goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Meer keuze uit avond eten dat vond ik erg beperkt je had niet veel keuze, daardoor ben ik veel in de stad wezen eten. en een koelkastje op de kamer is wel prettig. je had weinig keuze uit de broodjes en de eieren waren koud

Het ontbijt was heel goed, de kamer was wel klein , de badkamer was ook klein, maar wat mij wel beviel was dat ik een dousche had en de WC was apart maar wel in de badkamer je kan de deur twee zijdig gebruiken zowel voor de toilet als de badkamer zelf.

schoon hotel, moderne kamers, goede locatie op loopafstand...

ontbijt erg duur - 12 EUR per nacht per persoon; personeel niet altijd vriendelijk, we waren er met 5 personen en daar waren ze bij het ontbijt niet op voorbereid en ook niet echt meedenkend over oplossing

schoon hotel, moderne kamers, goede locatie op loopafstand van het centrum

Heel fijn hotel, super goeie ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren is wat lastig, maar we konden de auto aan de overkant van het hotel kwijt.Kost €13 per dag.De parkeergarage van het hotel was vol.Kosten daar €20.

Heerlijke ruime kamer van alle gemakken voorzien.En fijn dat er airco is in deze hete tijd. De ligging is perfect, je loopt de hooek om en zit vlakbij de Kurfürsterdam.Hartstikke gezellig.En van daaruit kun je met de hop on hop off bus mee voor een citytrip

CONCERT BEZOEK
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden eerder op de dag deze accommodatie geboekt omdat ons huidige verblijf niet voldeed, geen airco en ook geen ventilatie in 35 graden hitte, en dan nog 100 euro per overnachting, helaas moesten wij de volledige bedrag afrekenen bij vertrek Wij waren zo tevreden met deze hotel ,alles was tot in de puntjes verzorgd, geweldig!

Goed slapen aan de rand van het historisch centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen korting op de parking voor hotelgasten

Ruime en mooie kamer. Volgens dat de treinen achter het hotel passeren, geen geluidshinder ervan gehad. Op 5 min ben je in het historische centrum.

Heerlijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. De afstand tot het centrum is prima te doen. Het hotel is heel comfortabel!

Prima hotel, goed bereikbaar met het OV.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was nagenoeg elke dag hetzelfde, wel redelijk veel keus als je van een hartig ontbijt houdt. Zoetigheid was in mindere maten aanwezig.

De kamers zijn goed geluiddicht, en de airco werkt erg goed waardoor het raam eventueel dicht kan blijven. Fijne douche, en goed bed.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Straatlawaai ondanks de aanvraag voor een stille kamer mss aan de achterkant Onhandige kleerkast en tekort aan een gewoon haakje voor jas , nachtkledij enz aan te hangen Geen eetgelegenheid in de buurt !!!! Km gestapt

Netheid

Goed hotel dichbij het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was een beetje aan de kleine kant, zeker met de twee koffers die wij bij ons hadden.

Het ontbijt was goed, er was voldoende keuze. Het raam van de kamer kon open, dus je kon de kamer luchten voordat je ging slapen. De locatie van het hotel was goed aan de rand van het centrum. Het Station Dresden Mitte was zeer dichbij het hotel.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje warme kamer, met raam open lawaaierig, helaas geen koelkastje. In Heidelberg (Leonardo)wel een welkomstdrankje, ha ha. Met navigatie niet direct op locatie, ff zoeken.

FF parkeren voor de deur, parkeerkelder bij de buren.

Praktisch hotel om Dresden te bezoeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Net hotel op 15 minuten lopen van het centrum. Lekker bed, goed geïsoleerde kamer geen last van lawaai. Prima geschikt als uitvalsbasis om Dresden te bezoeken

Zeer goed maar de WiFi is niet meer van deze tijd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gratis WiFi is rampzalig. Voor beter moet je bijbetalen. Hondenhaar op de kamer is niet netjes.

Goed uitgeruste kamers en een uitgebreid ontbijt. Ligging is goed om snel te voet in het centrum van de stad te zijn en vlakbij openbaar vervoer.

Bedden zijn goed, hygiëne ook. Personeel zeer behulpzaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Internet is dodelijk langzaam. Je kunt bijkopen voor 6 euro per dag. Dat is heel duur. Het ontbijt was goed maar erg duur: 12 euro pppd excl belasting

Het licht op 1 km vd stad en dat is heel prettig. Parketen in de garage ernaast. 10 euro per dag te betalen met papiergeld

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goede lokatie ten opzichte van het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets dat ik me kan bedenken. Hou er rekening mee dat per dag de parkeergarage omgeveer 10 euro kost.

Goede lokatie ten opzichte van het centrum. Kwartier lopen naar het centrum. Bereikbaarheid met de auto en parkeergarage naast het hotel

• Beoordeeld op: 27 september 2017

De dag van aankomst waren we laat in het hotel en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De dag van aankomst waren we laat in het hotel en s'nachts om 2.00 zijn we alweer moeten vertrekken omdat mijn man zich helemaal niet goed voelde. We hadden geboekt voor 2 nachten met ontbijt en moesten dit bij aankomst direct afrekenen. In Nederland aangekomen volgde ook een ziekenhuisopname. Aan de balie toen we vertrokken, aangegeven dat mijn man niet in orde was. Verder niets aan ons gevraagd (b.v. voor arts) en ook niet geholpen met koffers etc. Dus dat vond ik een zeer slechte service.

Zeer goed voor een stadsbezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de bar slechts 1 personeelslid voor veel klanten. daardoor lange wachttijd alhoewel zij geweldig haar best deed maar een automaat voor frisdrank of bier zou welkom zijn

Uitgebreid ontbijt; behulpzaam personeel; aangename ervaring; goede ligging

Prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtzaal is erg klein.....als er een gezelschap is er niet voldoende ruimte . Dit wordt opgelost door een ander zaaltje te gebruiken maar dat is qua sfeer niet gezellig. Verder mis ik voor s'avonds een klein hapje dat besteld kan worden voor bij de borrel.

De locatie is ten opzichte van het station, tram en stad uitstekend gelegen. De bedden liggen heerlijk en er is airco. De kamers zijn stil en van het verkeer buiten heb je zodoende niet veel last.

Geweldig!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets meer ontbijtruimte. Soms moest je even wachten om plaats te kunnen nemen voor het ontbijt.

Fantastisch goed en uitgebreid ontbijt. Ideale ligging voor het bezoek aan de stad Dresden. Zeer rustige ligging ondanks de nabijheid van een spoorweg! Geen lawaai van de omgeving en de straat in de kamers.

Perfect hotel in de buurt van het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer grenzend aan de trein- trambaan. Kamer was goed geïsoleerd tegen het geluid. Goed bed en behulpzaam personeel. Bij vertrek oplader van telefoon vergeten mee te nemen. Werd keurig naar mijn huisadres gestuurd!

Super locatie met ruime kamers en zeer goede bedden op loopafstand van centrum Dresden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Miscommunicatie van personeel onderling. Vorige dag werd ons verteld dat ontbijt 5 euro p.p. koste, maar bij afrekenen bleek dat 10 euro p.p. te zijn. Nu was het ontbijt zo overweldigend, dat het nog steeds een goede prijs/kwaliteit verhouding was.

Vriendelijk personeel, goede kwaliteit van de eigen keuken, ruime en comfortabele kamers. Fris en modern interieur. Super bedden (goede matrassen en groot van formaat) en heerlijke douche.

Prima voor een paar dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi, erg traag en beter WiFi best wel duur. Weinig eetgelegenheden in de directe omgeving.

Uitgebreid ontbijt, 15 minuten lopen van de bezienswaardigheden. Bij treinstation. Vriendelijk personeel.

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, nette kamer,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel professioneel maar eerder onpersoonlijk, duur flesje water op kamer

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, nette kamer, parkeergarage naast hotel, openbaar vervoer in de buurt, centrum op wandelafstand, modern hotel

Prima hotel voor bezoek aan Dresden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligt aan de spoorweg. Veel hinder van de trein hadden wij niet omdat wij aan de andere kant sliepen. Wel lawaai van de tram.

Verzorgd hotel, kort bij de autosnelweg met parkeergelegenheid naast het hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend, uitgebreid ontbijt met bubbels. Heel goede matras en oorkussen. Standaardkamer was voldoende ruim. Badkamer is niet groot maar wel een goede, ruime douche. Het hotel ligt op dik 10 minuten stappen van het centrum. Wij kwamen van rondreis Polen en hadden dit hotel als doorreis naar België geboekt. Gelukkig hadden we voldoende tijd om Dresden te bezoeken want het centrum is echt een aanrader. Heel veel monumentale historische gebouwen en veel gezellige terrassen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prima hotel voor een stedentrip naar Dresden.

Eigenlijk niets!

Ligging prima. Kamers ruim genoeg. (Loop)afstand tot het centrum 15 a 20 minuten. Prima te doen en mooi om je na een dag met veel impressies even uit de drukte te kunnen terugtrekken.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Mooi verblijf met goede prijs/kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen ijskastje op kamer Weinig boeiende omgeving,wel op wandelafstand (20 min) van centrum

Proper en modern hotel aan stadsrand, naast parkeergarage en makkelijk met auto bereikbaar. Vriendelijke bediening aan receptie en in de ontbijtruimte. Prima ontbijt.Kamer niet zo groot,wel netjes en met goede airco.

een zes omdat geen ruimte beschikbaar is op fietsen veilig te stallen en te laten overnachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat dit hotel niet beschikt over een ruimte waar fietsen in een afgesloten ruimte kunnen worden gestald. Echt jammer. Wij hebben voor onze fietsen die wij liever niet in de openbare ruimte laten overnachten op eigen initiatief een andere locatie gezocht.

Het ontbijt was goed. Het bed echter niet al te breed, voor z'n hotel. De locatie was perfect aan de rand van de oude binnenstad, op max. 15 minuten loopafstand

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Zeer gunstig gelegen voor de verkenning van Dresden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gunstig gelegen voor de verkenning van Dresden. Alles te voet bereikbaar maar ook openbaar vervoer juist aan het hotel. Wij verbleven hier al verschillende keren. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Product waarover goed is nagedacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

"large double bed" bestond uit twee aaneengeschoven 1-persoonsbedden. "rustige kamer" is alleen rustig met gesloten ramen. Kamers grenzen nl. of aan een drukke straat of aan de spoorlijn.

Prima ontbijt, goed voorziene kamer, details waarover is nagedacht, goede bedden, geruisloos werkende airco, goede locatie, makkelijk parkeren in naastgelegen parkeergarage

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtruimte is aan de kleine kant

De bedden liggen comfortabel en er is keuze uit hoofdkussens. Ondanks het verkeer buiten toch rustige kamers. En een groot pluspunt is de airco.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Straatverkeer was helaas hoorbaar...

Bed en badkamer waren top! Service ook prima! Ligt vrij dichtbij het centrum is makkelijk te doen op loopafstand.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Alle bezienswaardigheden op wandelafstand dus...prima!

Alles top

Prima gelegen hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging van het hotel is op loopafstand van de Altstadt en openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Vriendenweekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtruimte had iets groter mogen zijn.

De propere kamers de ligging en de kwaliteit van het ontbijt.

Netjes en goed ontbijt

Alles was gied

Netjes en goed ontbijt

Mooi hotel in prachtig Dresden.

Iets teveel verkeerslawaai.

Comfortabel nieuw hotel. Goede bedden. Prima ontbijt.

Mooi hotel met goede lokatie.

Tweepersoonsbed erg smal.

Ontbijt perfect! Locatie en WiFi prima.

Kamer was te klein voor 3 personen

Kamer was te klein voor 3 personen

goed hotel op loopafstand van prachtig centrum Dresden

geen

keurige kamer, vrij dicht bij centrum

geweldig hotel!!!!

de kamer was misschien een beetje smal maar voor de rest super aangenaam verblijf, niets op aan te merken!

alles was prima!! ontbijt was geweldig!!

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parking was naast het gebouw en kostte 10 euro.

De kussens en de bedden waren zeer comfortabel

airco nier erg krachtig.

airco nier erg krachtig. het bleef warm

Fijn hotel niet ver van het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Comfortabele, schone kamer met heerlijke bedden en goed sanitair. Vriendelijk personeel. Op 20 minuten lopen van het centrum en tramhalte dichtbij.

Goede locatie, uitstekende prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niks, alles was in orde.

Prima ontbijt, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, dicht bij meerdere trams en S-bahn. Op wandelafstand van Altstadt.

Goed bereikbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco werkte voor geen meter met 28 graden buiten overdag, 'snachts niet te doen.

Goed bereikbaar

Parkeergarage vlakbij het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer hoge prijs. Zakelijke en koele ontvangst door het personeel.

Parkeergarage vlakbij het hotel. Comfortabele bedden.

Prima hotel op goede locatie, van alle gemakken voorzien

Prima hotel op goede locatie, van alle gemakken voorzien

Heerlijke plek om de stad te verkennen

Rookplek onder het raam

Prima ontbijt, breed gesorteerd

Prima hotel niet in de Altstadt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was zeker niet in de Altstadt. Wel goed openbaar vervoer

Prima accommodatie. Prima parkeergelegenheid

Voldeed volledig aan de verwachtingen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie, geluiddichte kamer , prima ontbijt en goede service

Prima hotel met nette kamer.

De lobby toont onpersoonlijk

Dicht bij bezienswaardigheden. Rustig in het hotel, geen andere kamergeluiden etc. ondanks de stad.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Aangenaam verblijf in hotel dichtbij het centrum van de stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede ligging ten opzichte van de stad. Verrassend rustige kamers ondanks het drukke verkeer buiten. Vriendelijk personeel en prima ontbijt.

Kamer zeer goed voor de prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gratis Internet echt slecht.

Kamer zeer goed voor de prijs. Ook het ontbijt boven gemiddeld.

prijs

het restaurant was gesloten en de kamer was niet volledig geprepaeerd voor 3 personen.

prijs

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

blauw lichtje van de tv stoorde in de nacht

Ruime confortabele kamer voor single reiziger

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Aangenaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Diner in restaurant was minder goed.

Topontbijt, als zo vaak in Duitse hotels. Zeer schoon.

Goed hotel , iets te ver van centrum gelegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen parkeerterrein maar wel vlak bij parkeren voor € 10 per dag , goed maar prijzig ontbijt.

Mooie schone kamer ,wel wat aan de kleine kant.

Ruim voldoende

Grootte badkamer

Breedte bed voor een 1 persoonskamer Snelheid ontbijt medewerkers Alles werd vliegensvlug opgeruimd na vertrek van iemand

Dresden is de moeite waar een mooie stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het Restaurant was slecht, raad ik dan ook af om er te eten.

Het ontbijt was goed, de kamer was redelijk en schoon, de badkamer was nog al klein.

Goed het voldeed aan de verwachtingen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was gemaakt vriendelijk.

Heel goed ontbijt. Uitstekende bereikbaarheid.

Heerlijk dichtbij de binnenstad

Fietsstalling onder de maat

locatie ten opzichte van binnenstad

Leuk hotel nabij centrum met goede parkeergelegenheid
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nabij centrum en goedkoop overdekt parkeren.

Uitstekend verblijf, aanrader

Gratis WiFi erg traag

Prijs/kwaliteit, verduisterende gordijnen, schone kamers

Op loopafstand naar de oude stad

Op loopafstand naar de oude stad

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Een degelijk hotel op loopafstand van de "Altstadt".
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Compactheid van de kamer.

Ontbijt goed, maar niet inclusief de kamerprijzen. Kamerindeling is erg compact.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Alles prima behalve de kussens van de bedden, bed op zich...

de kussen van de bedden

Alles prima behalve de kussens van de bedden, bed op zich was wel prima.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Uitstekend hotel in het prachtige Dresden

Geen opmerkingen

Ontbijt erg goed kamers ruim en schoon

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima city hotel, vlak bij het centrum

Prima city hotel, vlak bij het centrum

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Een hotel om aan te bevelen, zelfs voor een week.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was voortreffelijk, het ontbijt zeer goed verzorgd, de bediening heel goed.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

De kamer was prima,netjes en schoon.

Alles was goed.

De kamer was prima,netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

vriendelijkheid personeel!

vriendelijkheid personeel!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Heerlijk ontspannen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima kamer, lekker ontbijt, ondanks dat we uitzicht hadden op het spoor, was het een rustige kamer!

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Goede kamer, goede bedden en goede geluids isolatie (veel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede kamer, goede bedden en goede geluids isolatie (veel verkeer en treinen) Prima ontbijt. Over het algemeen vriendelijke medewerkers.