Beoordelingen over Leonardo Hotel Köln Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Waldecker Str. 11-15, Buchforst, 51065 Keulen, Duitsland

#106 van de 223 hotels in Keulen

De locatie en afstand naar keulen centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen minibar aanwezig, dus voeding voor de baby kun je niet koelhouden, en het zwembad was veels te koud. Voor kinderen onder de 5 jaar niet wenselijk.

De locatie en afstand naar keulen centrum. Binnen 5 minuten ben je in de stad met de auto

Top ontbijt en eigenlijk bevalt alles ons wel aan dit hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel. Dit keer was de kamer een tikje gedateerd maar verder prima.

Top ontbijt en eigenlijk bevalt alles ons wel aan dit hotel. Totaal nu tien x geweest.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

prima voor een nachtje, maar ik denk niet dat wij er nog eens komen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de koffie was slap, de receptionisten konden de drukte niet aan en zowel smiddags als savonds kwam er geen warm water uit de douche... dit verwacht ik in zuiderlijke landen maar niet in Duitsland, er waren 100 televisiezenders en voor de Nederlanders alleen BVN, beetje karig...

de kamer was keurig, de bedden heerlijk en het uitzicht over het meer prachtig.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prima ontbijt, kamers matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer. Douche in bad. Wastafel zonder plank voor spullen. Heel onpraktisch. Spullen op de grond zetten of op toiletbril. Uitzicht op Parkeerplaats. Terras lag naast parkeerplaats

Ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Vervelende ontvangst, prima kamer, goed ontbijt, vriendelijk vertrek.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst, vreselijke gastheer, niet klantvriendelijk. Door een technische storing was onze boeking niet aangekomen. De receptie medewerker heeft het uiteindelijk opgelost maar op de meest klantonvriendelijke wijze.

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Diende enkel als overnachting om zo te kunnen genieten van ons Fantasia land weekend

Prima zo

Diensten in hotel zijn prima , de verkregen loft kamer dat ter beschikking gesteld was ,overtrof wel alle verwachtingen van een papa samen met zijn 2 dochters .👍👍👍

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren blij verrast want we kregen de suite op het hoogste verdiep. Prachtig uitzicht over Keulen. Iedereen was super vriendelijk, eten heel lekker. Met openbaar vervoer ben je zo in het centrum. Aanrader!

Aanrader maar nog kleine foutjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad was ijskoud !! Er hing op 28 graden maar no way !! We hadden het gemeld maar hadden niets gedaan op dag 2. Elk personeelslid was vriendelijk en attent, behalve 1 van de obers (kortgeschoren haar) zag ons teken doen voor een bestelling maar negeerde ons, zijn talent was zeker niet cocktails maken want we bestelde allemaal hetzelfde en 3 van de 4 zagen er anders uit en hadden een anders glas. De douche in de kamer sproeide de helft in de badkamer en niet in het bad waardoor de badkamer snel nat was.

Het ontbijt was enorm uitgebreid Een pannekoek machine !! Het eten daar was dik in orde ! Lekker lekker

Formaat van de kamer was prettig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren netjes maar de matrassen mogen toch echt vervangen worden. Ik voelde de metalen vering in mijn rug prikken. Schimmelplekken in de badkamer.

Formaat van de kamer was prettig.

Het ontbijt was goed maar ik minste verse broodjes niet de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai op de gang van de andere gasten Verschillende nationaliteiten geen respect.

Het ontbijt was goed maar ik minste verse broodjes niet de afgebakken broodjes.De kamer was goed maar storend geluid van de ventilator op de badkamer die hoorde je in bed.

Goed Hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Avond eten bij het restaurant in het hotel viel mij erg tegen voor de prijs die je er voor betaald

Het ontbijt was erg goed, uitgebreid en goed bereid. Bij de bar een hele kaart aan dranken die je kunt nuttigen, Dus een avond wat drinken op het terrasje bij het hotel is zeker aan te raden!

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Het bed was echt heerlijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wifi werkte niet. Het personeel was onvriendelijk en het inchecken was niet voorbereid waardoor het lang duurde. Daarnaas moesten we extra betalen voor het parkeren bij de locatie. Geen probleem, maar wel jammer dat het geen service is.

Het bed was echt heerlijk! Het slaapgedeelte was ook erg schoon! De binnenkomst is erg ruim, en er waren tafels waar we lekker kunnen zitten. Daarnaast zijn de kamers goed geïsoleerd en hoor je geen buren. 24 uur receptie waardoor we 's nachts laat gewoon nog binnen konden.

Aangenaam hotel in een rustige buurt gelegen

Geen BVN (tussen de meer dan 70 andere zenders) Grootte van zwembad viel tegen

Mooie moderne kamer (met goed liggend bed) en grote badkamer. Gratis flesje water op de kamer bij aankomst. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Ontbijt- broodjes heel droog
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt- broodjes heel droog Kamer - wanneer je een douche neemt loopt het water letterlijk via de rand op de grond gevolg is dat heel je badkamer onder water staat.

goed verblijf.Rustige buurt en goede connectie met de tram naar de binnenstad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi was erg slecht ,veel uitval en meestal helemaal geen ontvangst.

Ontbijt was prima, veel keuze en heerlijk van smaak. Kamer was goed. Bedden heel goed.

Aardige personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was de rookgeur in onze kamer. Blijkbaar de vorige kamergebruikers hadden zich niet aan de regel:" niet-rook kamer" gehouden

Comfortabele grote bedden en waterkokker op de kamer

Veel te veel betaald voor overnachting in gedateerd hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit echt slecht (166 euro?!). Interieur gedateerd, lelijk, beetje vervallen. Ontbijt uitgebreid, maar zag er niet zo vers uit. Personeel aardig, maar personeel wist niet eens op kaart aan te wijzen waar hotel ligt. Locatie erg ongezellig Ook slecht van Booking... ik had gezocht op hotel op airport. Met oude shuttle van Leonardo bij hotel afgezet, toen bleek na lang zoeken door personeel dat ik in Leonardo hotel aan ring zat. Weer half uur taxi nodig.

zeer goed en netjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de parkeer gelegenheid dat daar 13,50 voor betaald moest worden terwijl er buiten op voor niets geparkeerd kan worden op zon en feestdagen

Het ontbijt smaakte goed ,de bedden waren zeer goed ,ondanks dat het dicht bij de snelweg ligt geen geluid gehoord.

Prima geslapen en een uitgebreid ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligt ver van het centrum je moet met de auto of een uur lopen naar het centrum WiFi is gratis maar grotere bestanden versturen gaat niet

Alles is aanwezig en in prima conditie

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Overnachting na bezoek concert in de Lanxess Arena Keulen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel weinig uitstraling / vriendelijkheid. Geen verse koffie bij ontbijt (zelf uit machine halen). Prijs / kwaliteit verhouding scheef. Ik betaalde €72,45/nacht ,dat is enkel voor de kamer overnachting. Daar kwam bij €15,00 voor het ontbijtbuffet, en nog eens €13,00 voor het parkeren (op eigen terrein hotel van s'middags 15:30 tot de volgende ochtend 9:30 uur). S'avonds een hamburgertje met frietjes gegeten, en 1 klein glaasje bier kosten €25,60. Hamburger met een paar frietjes, geen salade ,geen groenten niks erbij. Dan vindt ik dit stevig aan de prijs. Totaal ruim €126,00 euro.

Bedden zijn goed, kamers zijn netjes. Ligging hotel minder aantrekkelijk. Direct aan een zeer drukke verkeersader door de stad. Buitenzijde v.h. hotel heeft weinig uitstraling, binnen redelijk netjes. Parkeerplaats v.h. hotel is niet toereikend. Snel vol, waardoor auto's dwars achter elkaar geparkeerd stonden. Personeel heeft weinig oog en uitstraling voor de gasten.

Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg en je bent met 15 min...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan de snelweg dus wellicht minder geschikt voor vakantie. Voor alleen een overnachting geen last van gehad.

Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg en je bent met 15 min op centraal station

Goed te bereiken, zeer goed ontbijt en lekker met zwembad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer rook een beetje naar schimmel, waarschijnlijk wateroverlast geweest, de deur had ook waterschade aan de onderkant

Goed te bereiken, zeer goed ontbijt en lekker met zwembad

Echte aanrader en voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De faciliteiten iets uitbreiden . Zwembad iets groter en misschien een zonnebank. Een afgesloten rookruimte zou ook welkom zijn moesten nu naar buiten in de vrieskou .

Ik en mn maat vonden vooral het restaurant personeel erg leuk spontaan en vol humor ik zou het anderen zeker aanraden dit hotel eens een bezoek te brengen.

Ruime kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel reserveert het volledige bedrag voor overnachting op de creditcard rekening. Deze reservering wordt na betaling niet geannuleerd, met als gevolg beperking van het beschikbare creditcard saldo.

Ruime kamer

Heerlijk eten, veel cultuur, groots in alles!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne (resten van vlekken op de muren). Lift voelt onveilig.

Heerlijk ontbijt, aangename sfeer, gezellige medewerkers, zeer correcte prijs. Vlotte mobiliteit (wagen, trein, bus, tram).

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

fantastisch
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstand tot het centrum is ruim 30 minuten lopen.

ontbijt was super uitgebreid. de faciliteiten zoals zwembad, gym en sauna een welkome aanvulling. Met een supermarkt er naast om overige inkopen te doen. Verder openbaar vervoer dichtbij voor ene bezoek aan Koln.

Heeel dure hotel in verhouding met de kwaliteit !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heeel dure hotel in verhouding met de kwaliteit !!! Oud en somber en je voelt dat je in tweede wereld bunker bent !!! Personeel lachen nooit wat echt niet normaal is.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Ondanks mailen dat de reservering moest blijven staan...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks mailen dat de reservering moest blijven staan terwijl we autopech hadden en de incheck tijd niet gingen halen toch tot 2x toe de reservering eruit gegooid!! Echt waardeloos dat de link neem contact op met de accommodatie absoluut niet werkt via Booking.com. Jullie kunnen daar beter een rechtstreeks email adres laten linken. Deze omweg kost enorm veel tijd en is heel vatbaar voor miscommunicatie! In het weekend neemt de accommodatie de telefoon niet eens op.

Ontbijt was goed.

badkamer

Ontbijt was goed. Restaurant prima! Echter de badkamer van de kamer was te slecht en niet 4* waardig. Ik vind dit zo ernstig dat ik niet terug zou gaan. Het is ook niet goed als je door een goed ontbijt en prima restaurant, maar slechte en riekende badkamer een gemiddelde van 5.4. krijgt.

Prettig verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was te weinig parkeergelegenheid. Dat zou uiteraard te maken kunnen hebben met het feit dat het oudjaarsavond was.

Ontbijt was goed, de kamer was ook prima.

Heerlijke dagen gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lokatie is redelijk. De buurt is enigszins een achterstandsbuurt. An en drukke auto weg. Niets van te merken in de hotelkamer, overigens. Wel goed te doen met openbaar vervoer naar het centrum.

Heerlijke bedden, gewéldig ontbijt en fijn zwembad voor de kinderen.

Niet te duur, maar stelt ook niet heel erg veel voor. Personeel wel vriendelijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijtzaal veel te druk, maar 1 koffieapparaat, veel eten was op en duurde lang voordat aangevuld was. Gehorige kamers. Verschillende drankjes waren op 's avonds aan de bar.

zwembad in hotel

Zwembad was voor de kinderen goed en supermarkt naast hotel...

Geen luchtverversing in de kamer, ‘s nachts enorm warm en geen verse lucht. Bij ontbijt weinig plek, soms moeten wachten op een vrije tafel.

Zwembad was voor de kinderen goed en supermarkt naast hotel was handig. Gratis parkeren in omgeving

Hebben geslapen en goed ontbeten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant is echt slecht qua sfeer en qua opervlakte. Het restaurant mag echt geen naam hebben. Beter vermelden jullie bar waar een klein groepje mensen eventueel wat kan eten. Personeel bij de incheck was niet echt klantvriendelijk. Badkamers zijn aan vernieuwing toe.

De 2e toegewezen kamer was goed. De eerste was erg klein. Ontbijt was goed.

De kamers waren schoon en netjes!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bar mag nodig verbouwd gaan worden in het hotel erg saai en er hing geen sfeer! Het ontbijt was een aanfluiting de zaal is erg klein en er was geen sprake van rustig ontbijten je schuift aan bij onbekenden! Daarnaast waren er veel producten op! Parkeerplaats 13 euro is echt te duur 5 euro was beter geweest! Kortom het hotel heeft geen gezellige sfeer, en prijs kwaliteit valt erg tegen!

De kamers waren schoon en netjes!

Prima betaalbare uitvalsbasis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige minpunt waren de bedden. Deze zijn minder comfortabel.

Prima ontbijtbuffet, erg uitgebreid. Goede service van het hotel. Het zwembad en sauna tot laat geopend.

Zeer nette hotel niet ver van het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Betaald parkeren op eigen terrein. Geen nette omgeving, geen goede restaurants in de straat. Lijkt meer op een achterstandswijk. Het ontbijt in het restaurant was goed en zeer uitgebreid. Maar de inrichting/decor was meer van een 3-sterren hotel.

Zeer nette kamers met waterkoker voor koffie en thee. Ook wordt iedere dag een fles water gezet. Geweldige zwembad van 1,40 m diepte. Schone handdoeken beschikbaar. Tevens sauna en enkele fitness mogelijkheden. Alles zeer hygiënisch.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Heerlijk hotel voor een bezoekje aan Keulen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het zijn best gehorige kamers. Bij het inchecken werd weinig verteld over de faciliteiten en bij uit-check niet gevraagd of alles naar wens was geweest.

Het ontbijt was heerlijk uitgebreid. De bedden in de hotelkamer lagen lekker, het hotel beschikt over een sauna en zwembad op de begane grond en het hotel is goed gelegen met de trein en metro op loop afstand. Dit is een van de betere hotels die wij hebben gehad.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Goed , bij gelegenheid boeking dit hotel weer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lift , verbleef op de 5e verdieping en het wachten op de lift duurde toch vaak vrij lang. Het restaurant serveerde goed eten maar de keuze op de menu-kaart is vrij beperkt.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, met een extra attentie . Conditie van de kamer. Ligging van het hotel, goed te bereiken .

prijs-kwaliteitsverhouding: Goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de prijzen van de drank in de bar zijn veel te hoog, verder zou een Nederlandse zender op tv geen overbodige luxe zijn. ook zat er in het bed een harde spleet tussen de matrassen.

Prima ontbijt en genoeg ruimte in de kamer voor z'n 2en. Verder in het restaurant heerlijk gegeten.

Weekend Keulen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed te zacht en te smal voor ons. Badkamer mag opgeknapt: barst in WC pot, barsten in tegelwand. Douche heeft zitje voor invaliden maar gordijn hangt dan op je knieën. Thee en koffie was niet aangevuld ‘s avonds en de kopjes niet omgespoeld. Tram 3 vlakbij, maar laatste uit de stad gaat om half elf.

Sauna in de kelder

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Geweldig weekend gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik wist het van te voren maar betalen voor het parkeren van de auto voor een 4 sterren hotel is toch raar als je klant bent.

Goed ontbijt, keuze genoeg. Bij vertrek naar huis kan je zelfs koffie meenemen voor in de auto. Helaas waren de kannen voor ons leeg. Bij aankomst was er Gluhwein. Erg van genoten. Fijn dat er een sauna is en een zwembad met goede douches. De bedden en kussens zijn uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Aanrader wanneer je met de auto naar keulen wilt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchekop was niet verstelbaar. De draaiknop was stuk. Afvoerputje in het bad sloot niet goed af, waardoor het water direct weer wegloopt.

Hygiënisch, netjes verzorgd. Ontbijt was uitgebreid, voor een ieder wat wils. Vriendelijk personeel. Parkeren bleek gratis, op de voucher stond 13 euro per dag.

Heerlijk genoten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb goed geslapen alleen ik voelde wel de vering door het bed heen komen..

Het ontbijt was super goed. kamer was perfect en de perfecte ligging om de kerstmarkten te bezoeken (15min rijden).supermarkt en nog wat winkeltjes om de hoek.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik sliep op kamer 530. Dicht in de buurt van de liften. Ik dacht eerst dat iemand naast me een surroundset had maar bleek later dat de liften nogal herrie maken bij naar boven en naar beneden gaan. Dat is wel storend.

Net hotel met goede parkeerfaciliteit achter het hotel. Van hieruit het centrum van Keulen bezocht. Dat is prima te doen mits een goede navigatie.

Aangenaam verblijf met uitstekend ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad was klein en overbevolkt. Bovendien vond ik het er wat vies.

Zeer uitgebreid ontbijt. Vers fruit, engels ontbijt met spek en ei, worstjes,...

Ik vond de prijs best aan de hoge kant, voor de prijs zat er...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond de prijs best aan de hoge kant, voor de prijs zat er geen ontbijt bij de booking, ook moest je betalen voor parkeren, veel te veel betaald voor wat je krijgt..

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

netjes, dichtbij supermarkten, winkeltjes en restaurants
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

erg jammer dat er niet een Nederlandse zender te vinden was op de tv in de kamer. Alle landen en talen kwamen voorbij maar geen Nederland.

Kamer was netjes en schoon en gratis parkeren bij het hotel.

kom nooit meer terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine kamers, badkamer waar je je niet in kunt keren , is gewoon een verouderd hotel. Niet van deze tijd. Zeker zijn geld niet waard. Heb daar 1000,- afgerekend voor 3 nachten met ontbijt en een paar drankjes.

Ik was met mijn kleinzoon van 14.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een lift kapot. Ik ga graag via de trap als ik naar beneden ga maar als je beneden bent moet je eerst via de "vluchtdeur c.q. nooduitgang" (wat eigenlijk niet de bedoeling is ) en dan buitenom weer naar binnen.

Ik was met mijn kleinzoon van 14. We hebben prima dagen gehad en ons uitstekend vermaakt in Keulen. Zwembad was prima. Ook het ontbijt was goed.

We waren op doorreis, maar ruime kamer, en mogelijkheden...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

airco maakte veel lawaai, heb deze manueel kunnen uitzetten, maar afzuigsysteem in badkamer bleef hele nacht draaien en kon niet uitgezet worden

We waren op doorreis, maar ruime kamer, en mogelijkheden waaronder zwembad (was wel niet toegankelijk als m'n dochter er gebruik van wilde maken)

Sauna en zwembad, ontbijt goed, bed lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren is soms lastig. Personeel mag meer hospitality uitstralen. Iets meer interesse voor gasten. Richting onpersoonlijk maar men geeft wel goed antwoord. Beetje zakelijk.

Sauna en zwembad, ontbijt goed, bed lekker. 2 verschillende kamers gehad met duidelijk kwaliteitsverschil qua grootte, airco kwaliteit en materiaal. Kamer 1 is voldoende/goed en kamer 2 zeer goed. Tip dus vraag om een grote kamer.

Ideaal voor een avondje in de Lanxess arena.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ideaal voor een avondje in de Lanxess arena. Op slechts 300 meter van het hotel is de U-bahn (niet te verwarren met de S-bahn, die is nog eens 30 meter verderop), waarmee je in 4 stops uitstapt bij de arena. Prima bed, airco aanwezig. Ontbijt is goed. Parkeren kan achter het hotel, ik heb een kaart getrokken tijdens het inrijden, maar bij het uitchecken gevraagd naar een uitrijkaart (en ook gekregen).

Prima kamer, het ontbijt was erg lekker en er hing een gezellige sfeer in het hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima kamer met ligbad (erg fijn), het ontbijt was erg lekker met veel keus en verse producten, en het is een net hotel! Ook hing er bij binnenkomst een fijne sfeer in de ontvangsthal!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goede ligging. Prijs-kwaliteit niet in verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg druk bij ontbijt.Veel wachten. Was regelmatig iets op.Had speciaal zwembad erbij geboekt. Ben er 10 min in geweest, water was steenkoud.

Het ontbijt was goed.

Goed maar met tegenstellingen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te warme kamer (bij een buitentemperatuur van ± 17°C. ??) Er waren in deze grote slaapkamer 2 smalle en korte éénpersoonsbedden tegen elkaar gezet (dochtertje had wel een groot bed). De bediening bij het ontbijt was alleen geinteresseerd om je bord weg te halen. Niet dienstbaar maar was alleen met eigen dingen bezig. Een kleine uitleg bij het koffiezetapparaat bijvoorbeeld (of bijvullen van melk, koffie e.d.) was haast teveel gevraagd. Onduidelijke rekening en extra cultuurtax?

De kamer was groot maar had maar een klein raam naar buiten, ruime nette badkamer. Rustig hotel, van de naastgelegen snelweg heb je geen last. Nabij S-Bahn station met snelle verbinding naar het Centraal Station. (dagkaart t/m 5 personen voor zo'n 13 euro) Ontbijt was lekker, er was veel keus en veel plaats om te zitten. Bedden waren comfortabel. Vriendelijke mensen aan de receptie en aardige oudere heer die bij controle verblijf incl/excl. ontbijt bij de ontbijtzaal stond.

Leuk hotel, met een aardige prijs/kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer lag aan de achterzijde van het hotel, aan de parkeerplaats, waardoor er 's ochtends vroeg veel geluiden te horen waren van vrachtwagens en vertrekkende mensen.

Prima ligging aan de snelweg. Snelle verbinding naar de binnenstad, per trein.

Zoals de vorige keren heerlijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bar is tot 24.00 open als je dan nog binnen komt zegt de ober een laatste ronden maar komen mensen 1 uur later is het ook de laatste ronden maar verder wel prettig

Uitstkend

Hadden geen kamer voor 4, 1 kind tussen ons in in grote bed ...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hadden geen kamer voor 4, 1 kind tussen ons in in grote bed , ander op uitgeklapte stoel , na lang aandringen andere kamer gekregen met volop ruimte en voor iedereen een bed

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Perfect zoals elke keer weer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit keer hadden we een kamer naast de lift. Dit hoor je toch wel.

Ontbijt is geweldig en de prijs-kwaliteit is geweldig. Vriendelijk personeel en mooie kamers met prima bedden. Veel waar voor je geld.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Prima verblijf gehad en zal zeker terugkeren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer enigszins gedateerd. Liften zijn aan de kleine kant.

Medewerksters zijn vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon, comfortabel en bieden fraai uitzicht op het centrum van Keulen. Goede parkeergelegenheid. Prima ontbijt! Het zwembad en de sauna heb je welhaast privé tot je beschikking, zo rustig is het er!Receptioniste stelde zich gastvrij op om probleemloos later te kunnen uitchecken.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Erg vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren erg slecht en had tweepersoonsbed aangevraagd maar twee eenpersoonsbedden gekregen en nog slechte ook dat was erg jammer

Optijd was prima .lokatie was wat we zochten .personeel was erg vriendelijk .

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima ontbijt, nette kamer, vlak bij tramhalte, op weg er...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt, nette kamer, vlak bij tramhalte, op weg er naar toe een zeer goede kebabzaak. Extra bed op kamer geen probleem en kosteloos voor kind onder de 12

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prettig verblijf in koeln ondanks minder prettige kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lucht van rokende mensen uit airco apparaat en te veel geluid in kamer tegenover lift. Kwam voor rust. Slecht geslapen.

Locatie uitstekend voor bezoek koeln

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Goed hotel aan een eerlijke prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zat weinig druk op het water waardoor moeilijk douchen was. Het hotel bevindt zich aan de buitenrand van de binnenstad. Er is een goeie verbinding via de tram, maar daarvoor mag je wel een eindje stappen.

Goed hotel aan een eerlijke prijs. Ontbijt was niet zeer uitgebreid, maar zeker correct in vergelijking met de prijs

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goed zakelijk hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kwaliteit van de televisie was onder de maat voor deze tijd. Alleen een paar Duitse zenders. Bedden matig, best wel hard.

Schoon, goed verzorgd hotel. Doorsnee ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

goed hotel !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de parking staan her en der lage borders waar je je auto aan kunt beschadigen :(

Kamers zijn ruim en goed , goede bedden, centraal gelegen met parking waar je wel voor moet betalen (buiten) uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 14 december 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alleen jammer, bij de bar te weinig personeel, daar kun je veel meer mee verdienen. We konden amper een drankje bestellen. Dit komt ook vanwege dat ze cocktails moeten maken en dit duurt lang. Ik vraag me af als je daar je diner gebruikt of je wel geholpen wordt. 2e avond zelfs geen plaats in de bar. Je kunt er dan ernaast in een ruimte zitten. Nu, hier werd je helemaal niet geholpen.

Personeel erg vriendelijk. Ontbijt prima. Kamers en badkamer netjes en alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

niet al te ver van de koelnmesse.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

badkamer had wat meer geupgrade mogen worden i.v.m. prijs/kwaliteit verhouding.

ontbijt is uitstekend!! goed parkeerterein ook voor vrachtauto's/be-trailer. tram naar het centrum is dichtbij en makkelijk en duurt maar 15min.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Ontbijt was super goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was super goed. Wat wel tegen viel was dat wij een kamer hadden waarin gerookt was. Wij verbleven met een kindje waardoor dit niet ideaal was. Enfin, de bedden waren goed kamer ook al met al een goed hotel.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Top en niet ver van auto baan en centrum gelegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor de oudere mensen is douchen in bad gevaarlijk vanwege val gevaar

Het was erg goed. Kamer ruim en ontbijt volop keuze

• Beoordeeld op: 6 september 2018

een goed verblijf

bedden

Ontbijt en avondeten was prima in orde , bedden zijn voor mij te zacht en de buurt rondom was wat minder . hotel zelf was mooi en netjes .

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Vriendelijk hotel met leuke bar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te kleine badkamer, dunne handdoeken. Vloerbedekking smoezelig.

Goed bed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Voor 1 nacht prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden zijn erg hard, en de dekbedden en lakens synthetisch

Comfort
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs voor honden aan de hoge kant (20€ per dag)

Comfort Hygiëne Restaurant

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Leonardo Hotel Köln