Beoordelingen over Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Graf-Adolf-Platz 8-10, Carlstadt, 40213 Düsseldorf, Duitsland

#81 van de 197 hotels in Düsseldorf

Leuk vertoeven in het hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

dagprijs van de garage halveren zou mooi zijn.

Zeer vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Uitstekende locatie op een paar meter van het hotel kan man de tram nemen. Een echte aanrader😉

Aardig maar had niet een 4 sterren gevoel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vrij prijzig voor een nette maar wel gemiddelde kamer. Op de foto en kamerinfo stond dat de badkamer eem bad zou hebben, had alleen een douche. Parkeren bij het hotel (€22 per dag) en ontbijt (€25 p.p.) vonden wij erg veel.

Goede locatie aan het eind van de koningsallee. Goede ontvangst, nette lobby, goede schoonmaak

Super weekend in zeer goed hotel !

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker ! Kamer was gratis gewijzigd in een suite, zonder zelf iets te vragen. Personeel vriendelijk. Zeer goede ligging van het hotel, kort aan de Königsallee. Düsseldorf is trouwens een echte aanrader !

voor ons niet meer helaas
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

gele vlekken in beddegoed, dekbedden en hoofdkussens , ,dit gemeld bij receptie zouden meteen iemand sturen! bij terugkomst laat in de avond nog niets verschoond ! vreselijk uitzicht onverzorgd dak en flatgebouwen ,kamer te klein

Locatie, ontbijt is prima

Matige kamer in prijzig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer - badkamer zeer klein en goedkoop ingericht - kranen slecht, douche heel klein en slechte douchekop- waterafvoer slecht.

Locatie is top.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg heet, je brandde in de ochtend je bed uit. Er was wel een raam dat open kon maar in de nacht lukte dat niet doordat de gordijnen dan wegwaaien en je in de ochtend wakker word van het flikkerende licht.

Locatie is top. Hotel ziet er goed uit.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Aangename ervaring.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet zo hygiënisch als je in zo'n hotel zou verwachten. Vuilbakje was aan de binnenkant met inkt besmeurd en in de badkamer 'onbekende' haren aangetroffen. Het hotel ligt aan een drukke straat en heel vroeg passeren er trams.

Het ontbijt was uitstekend. Heel uitgebreid.

Het bed sliep voortreffelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst bleek het ontbijt niet inbegrepen en mocht je er gebruik van willen maken. Dan moest je 19 euro per persoon per dag betalen. Parkeerkosten werden berekend per dag a 22 euro, en niet gekeken naar het daadwerkelijk geparkeerde uren.

Het bed sliep voortreffelijk

Mooi hotel maar slecht presterend personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In vergelijking met 2 weken eerder een veel slechtere kamer, er is ontbijt in rekening gebracht terwijl dit in de reeds besproken prijs zit, de minibar was leeg aan de servicedesk om wat flesjes water gevraagd nooit gekregen en het ontbijt was chaos door een sportevenement welke in het hotel verbleef. Jammer.

Heel goed bevallen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel goed ontbijt, in overeenstemming met de prijs. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, van het omzetten van de kamer naar een andere aan de achterkant van het hotel werd geen probleem gemaakt.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ik zou het niet onmiddellijk weten.

Perfecte ligging van de U-bahn, je bent in een weerlicht in de Altstad en je komt al wandelend terecht in de voornaamste winkelstraat Könings Allée.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enige nadeel was dat de parkeergarage moeilijk te vinden is, zit aan de andere kant van het hotel waar je via een eenrichtingsweg een blokje om moest maken. En de parkeerplaatsen in de garage waren schuin omhoog. Uitrijden ook geen pretje vanwege het paaltje (voor je uitrijkaartje) dat halverwege de helling staat... verder prima!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Enkele kamers per verdieping zijn gescheiden door een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enkele kamers per verdieping zijn gescheiden door een dubbele deur. Hierdoor ontstaat een geluidslek en kun je gesprekken van de buren direct volgen. Ik had een buur die om 5 uur in de ochtend begon met werken en telefoneren ...

Top locatie dicht bij de winkels.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onthaal onze ontvangst was gewoon sleutel van de kamer .. geen uitleg over het hotel waar het ontbijt is hoelaat .. gene goeie dag.. ga naar y kamer en zoek het zelf uit was het . In het naar huis gaan net zelfde gevraagd of we iets can de mini bar genomen hebben en thats it.. echt onvriendelijk personeel ..

Top locatie dicht bij de winkels. Ontbijt was heel veel keuze wij komen zeker terug

Geweldig top locatie, prima kamers, goede schoonmakers en heerlijk ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zaten op de achtste verdieping en daar was het erg warm

Het ontbijt was ontzettend goed! En de locatie is perfect... Dicht bij winkels en de kerstmarkten

Het was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2e dag ontbijt was weinig ruimte omdat er al was gedekt voor dinee. En daar waren ze druk mee.Hadden geen tijd om gebruikt servies af te halen.Lag niet aan het personeel,die liepen hard genoeg.Wij zaten bij andere mensen aan tafel.Anderen moesten aan de bar eten.

Kamer was goed en eten super.

Matig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks vooraf informeren naar de dinermogelijkheden op kerstavond bleek op kerstavond het restaurant door de eigenaar gesloten te zijn vanwege onvoldoende personeel!

Het ontbijt Was goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was echt niet net, ik heb in 2 handdoeken een haar gevonden, plekken op de toilet bril en vloer was ook niet proper. Raam kon ook niet open, dus je kon ook niet verluchten

Het ontbijt Was goed!

Fijn hotel om een weekendje in te verblijven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiene. Vaak lagen er zwarte haren door de kamer (in het bed, in de wastafel etc) terwijl we zelf blond zijn. Daarnaast werkte de zeep bij de wastafel niet en vond ik het erg onhandig dat je de toiletbril naar beneden moet doen om door te trekken. Ook waren de kamers erg gehorig, ik heb 1 nacht de hele nacht wakker gelegen wegens snurken in de kamer boven ons.

Mooie sjieke ontvangsthal en receptie, het voelt alsof je een heel duur hotel inloopt. Fijne bedden. Goede locatie vlak bij het openbaar vervoer en de konigsallee.

Prima, luxe en sfeervol hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mocht je het ontbijt niet inclusief hebben geboekt, dan is €25,- p/p/p/n vrij prijzig. Over de kamer hebben wij geen klachten!

Zeer nette schone slaapkamer en badkamer en we heerlijk geslapen in uitstekende bedden! Er staat een kast om je kleding in op te bergen (ook hangen), een kluisje en een koelkastje. Zeer uitgebreide en complete kamer!

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren is een drama, en zeker met een iets hogere auto.

Hele mooie kamer boven verwachting, zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Heerlijk hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijd minder uitgebreid dan verwacht. En erg druk bij het ontbijt

Grtote schone kamers, goede ligging in het centrum, goed te bereiken met de auto (ingang parkeergarage aan achterzijde hotel)

Kerstweekend in Düsseldorf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De deur naar de badkamer gaat heel onhandig naar binnen open en zou beter vervangen kunnen worden door een schuifdeur. Verder was de prijs van het ontbijt 25 euro per persoon, wat ik persoonlijk veel te hoog vind. Voor de helft van het geld hebben we nu heerlijk ontbeten bij de Italiaan in de passage op de Königsallee.

De kamer is wel wat klein maar heel schoon en met een comfortabel bed. Ook een voordeel is dat er gewoon ramen in zitten die open kunnen zodat je de frisse lucht binnen kunt laten en niet afhankelijk bent van de airco.

Perfecte locatie als je 1 dag/nacht in Düsseldorf bent
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijt zaal is wat klein vergeleken op het aantal gasten. We moesten aan de bar zitten en er zaten zelfs mensen aan tafels in de gang. Vind ik niet passen bij een 4* hotel. Het ontbijt zelf was prima.

De ligging is heel centraal. Wel wat prijzig maar dat is vaak zo in centrum van een stad.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Op loopafstand van het centrum en Koningsallee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer en badkamer niet echt schoon. Stof en veel (oud) vliegenpoep op de brandmelder en ventilatieroosters. Lampen ontbraken in badkamer waardoor de fitting open en bloot was. Niet echt wenselijk in een badkamer.... Receptie gaf ons de route naar hun eigen parkeergarage maar deze bleken beide vol!!! Zelf op zoek geweest naar een parkeerlocatie waar je 24U kon parkeren. Hebben er 1 gevonden op 10 min lopen van het hotel bij de Rijntoren/WDR (€20.- 24/u)

Op loopafstand van het centrum en Koningsallee Goed ontbijt Rustig gelegen (wij zaten op de 8ste etage)

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima ontbijt, fijne kamers, de kamers die wij hadden...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt, fijne kamers, de kamers die wij hadden gereserveerd waren volgeboekt, kregen een upgrade naar de suite, dus niets te klagen! Keurig geholpen aan de receptie. Schoon hotel, prima ligging, alles op loopafstand.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant , en er waren in de directe omgeving geen restaurants.... Wel als je met de taxi naar de altstadt rijdt. .

Het ontbijt was heerlijk, mag ook wel voor € 25 per persoon De kamer was nogal ver stappen naar de lift , gezien mijn man niet zo goed kan stappen daar hij reeds een gezegende leeftijd heeft. Ook waren de 2 parkings volzet ,men kon niet op voorhand reserveren,dat was het grote minpunt ....we moesten dus nog een parking zoeken in de omgeving

Zeer geschikt hotel vlak bij Köningsallee, ruime kamers en voldoende parkeermogelijkheden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt : geen stoelen meer om te zitten en ontbijtbuffet werd niet regelmatig bijgevuld ; geen croissants meer, haast geen broodjes, pannekoeken niet meer verkrijgbaar ook broodbeleg zeer miniem nog aanwezig om 10 u terwijl men tot 11 u kon ontbijten.

ruime goed onderhouden kamers en vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Perfecte lokatie vlak bij de Königsallee.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had om rustige ligging verzocht aan de achterkant. Had daar zelfs nog telefonisch contact over gehad. Bij check-in bleek het een kamer aan de straatkant te zijn. We kwamen er ‘s avonds laat pas achter, na het openen van het raam, hoe rumoerig het was. Alsof er vrachtwagens door de kamer reden. Geen andere keuze dan het raam sluiten en de airco op laag aan. Toch was het heel benauwd. De badkamer was vrij klein, maar de douche was goed.

Snelle vroege check-in. Comfortabele kamer. Lekkere bedden. Het ontbijt was goed. Perfecte lokatie vlak bij de Königsallee met goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Goed voor 1 overnachting ouderwetse kleine kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking vh hotel heel onduidelijk geen plaats om te parkeren de ene stond vrij maar was volzet de andere ging niet open, hebben maar geparkeerd in openbare parking 2 straten verder De kamers waren ouderwets en klein, kleine badkamer . Voor het ontbijt was er niet genoeg plaats,dus werden we geplaatst in een conferentie zaal verder in de gang.

De ligging vh hotel was zeer goed Het personeel vriendelijk De bar en restaurant aantrekkelijk

locatie

Kamertemperatuur zou lager mogen (maar raam kan open), uitrijden parkeergarage lukte niet ineens omdat speaker niet werd beantwoord

wij komen hier vaker voor de kerstmarkten, stad (Ko) en musea; vrijwel altijd in dit hotel: prima kamer, prima ontbijt, zeer goede locatie

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Even over de grens gaan winkelen en de sfeer van kerstmarkt was ook wel leuk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De garage van het hotel is niet geschikt voor de hogere auto’s(max 1,5 m) Maar er zijn wel volwaardige parkings in de buurt.

Het ontvangst was zeer vriendelijk,we waren te vroeg maar dat geen probleem de kamer was reeds beschikbaar . De kamer was wat je kan verwachten van deze klasse hotels en zelf wat meer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en alles werd regelmatig aangevuld . De ligging van het hotel is zeker een meerwaarde ,alle winkels bevinden zich op wandelafstand ,maar ook het openbaarvervoer stop voor het hotel

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Ideaal hotel om Düsseldorf te bezoeken

Parking van het hotel is vrij duur 22 euro per dag. Wij verbleven er 2 nachten, maar eigenlijk maar 1 volle dag daar we s avonds waren aangekomen en s morgens weer vertrokken en we betaalde 44 euro voor de parking

Dit hotel is prima om Düsseldorf te bezoeken , alles is er op wandel afstand Kamer prima , badkamer had vloerverwarming wat best aangenaam was.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Een goed hotel, waarbij je op nog 2 minuten lopen van de winkelstraten gelegen is.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat je apart moest betalen voor het parkeren onder het hotel. Ik ben van mening dat het gebruik maken van deze faciliteit gratis zou moeten zijn voor personen die gebruik van de accommodatie.

Het ontbijt en het avondeten. De prijs-/kwaliteitverhouding van het avondeten was goed.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

pre-kerst shopping in Dusseldorf

niets noemenswaardig

Kamer: niet groot maar zeker voldoende Badkamer: niet groot maar zeker voldoende ( douchen in bad ) Ontbijt: meer dan goed en uitgebreid Bereikbaarheid hotel: uitstekend Parkeren bij hotel: prima-eigen garage €22 p/n Locatie: goed alles is goed aan te wandelen Bar: prijzig

• Beoordeeld op: 30 november 2017

voor de eerste keer onverwacht goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeergarage lag wat gecompliceerd en was nogal prijzig.Bovendien een beperkte capaciteit.

Het ontbijt kon niet beter,de kamers waren zeer goed en het personeel was vriendelijk en attent.

WC was verstopt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WC was verstopt. Bij aankomst was ons verteld dat de vorige gast wat nat had gedoucht en daarom de vloerbedekking nat was. Later wisten we wel beter. De WC stroomt over en water loopt de kamer in op de vloerbedekking. De overheersende interieurspray geur viel later ook te verklaren...

AAN TE BEVELEN .

Voor ons en de vrienden was alles O.KAAN TE BEVELEN

ontbijt buffet prachtig, kamers zeer proper , voor een kort verblijf is dit een aan te prijzen hotel.

waren weekend weg goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was gerenoveerd deurposten badkamer was verrot jamer zeer lelijk gezicht

Ontbijt zeer goed kamer was kleiner dan verwacht goede bedden vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 november 2017

de ligging is uitstekend te noemen , het groot onderhoud is wel een keertje nodig vind ik.

de barman uiteraard

Kamers waren groot genoeg alleen de badkamer was wat aan de krappe kant , personeel over het algemeen vriendelijk behalve de barman in de lobby , een erg vervelende trage man die zodra hij doorhad dat je alleen maar 2 thee dronk , je verder niet meer aankeek en toen ik de rekening vroeg zei " 7 euro " niet meer en niet minder maar wel met een bepaalde snauwerige toon wat mij niet beviel.

Zakenreis, hotel OK voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

lawaaierig, te druk en ongezellig ontbijt 19 euro per persoon / bij ontvangst 5 euro extra te betalen voor kamer wegens vergeten?? te vermelden bij booking.com dat ik een extra persoon meebracht (mijn vrouw).

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Dusseldorf is een super gezellige stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ze hebben een hele kleine krappe parkeergarage, bijna niet te doen voor wat grotere auto. Het ontbijt kost 25 euro per persoon per dag. De kamer die wij kregen kwam niet overeen met de foto's op booking.com. Dit gaven ze ook direct toe, wij kregen een oudere kamer die niet mooi was opgeknapt, ze veranderden er niets aan.

De ontbijtbar tegenover het hotel was geweldig. Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet voor maar 10 euro per persoon. Vanuit het hotel hoef je alleen maar over te steken en dan loop je zo de grote winkelstraat van Düsseldorf in. Twee straten achter het hotel staat een grote ruime bewaakte parkeergarage. Deze kost 15 euro per dag, maar is zeker met een wat grotere auto een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Zeer fijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het interieur was gedateerd maar als je er toch alleen maar slaapt maakt dat niet uit.

Geweldig vriendelijk personeel, geweldige plek en heerlijke dagschotel voor €10,00 in het restaurant.

Prima verblijf met hier en daar een minpuntje.

Bij Aankomst na 15:00 uur was onze kamer nog niet beschikbaar. Ook was de parkeergarage vol. Niet getreurd want een paar meter verder in de straat is een parkeergarage die ook nog eens goedkoper is. De kamer was stoffig en er lag een leeg koffiemelk cupje op de tray van de waterkoker.

Ontbijt was prima. Locatie goed en het personeel is vriendelijk. Ruime kamer en prima uitzicht. Het was druk aan de straatkant qua geluid van auto's etc maar daar kan het hotel verder niets aan doen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goed hotel voor een kort verblijf.

De Luxe kamer niet echt groot en een zeer klein 2 persoonsbed. Parkeergarage klein en zeer smalle inrit, tevens best behoorlijk duur. Veel plaatsen zijn met een lift gedeelte erin verwerkt, waar vaste parkeerders hun auto onderin zetten. Liften in gebouw werken niet echt logisch, lang wachten.

Prima locatie, direct aan het begin van de Königsallee, loopafstand naar Altstadt 15 min., Zeer uitgebreid en goed ontbijt. Prima service aan de balie, medewerkers zijn zeer klantvriendelijk.

Ideale ligging voor een citytrip.

Slechte kussens en dat ons hondje alweer niet mee mocht in het restaurantgedeelte van het hotel wat ons verplichtte om ons eten op de kamer te nuttigen tegen een meerprijs van 5€ per order! Best om in de toekomst dit duidelijk te vermelden bij de verblijfsfaciliteiten wanneer klanten hun verblijf boeken!

De ligging is ideaal voor een citytrip. Ruime kamer met goed comfort.

We hadden eerste een kamer op de 7e verdieping.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden eerste een kamer op de 7e verdieping. Deze zijn minder groot omdat daar een balkon voor door loopt. Ook heb je geen privacy omdat mensen over het balkon kunnen lopen. Daarna een kamer op de 3e verdieping gekregen, deze voldeed prima.

Goede en mooi kamers!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Om 7 uur werd ik wakker gemaakt door wake up cal,( 2 x keer ) heb ik niet het gevraagd. Van personeel hoord ik dat het fout van het systeem was, en ik kreeg een schocoladjte.

Goede en mooi kamers!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

We hebben kunnen doen waarvoor we kwamen: winkelen, ondanks dat op 1 mei
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afmeting van de kamer in relatie met de kamerprijs.

De ligging, we kwamen om te winkelen. De kamer was wel aan de kleine kant, maar alles wat we nodig hadden was er.

Zouden nog wel teruggaan maar dan zeker geen kamer aan de kant waar bij verbleven (kamer 708).
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Straatlawaai. We sliepen op de 7de verdieping en aan onze kant as veel straatlawaai. Gierende banden van auto's, veel geroep en getier. Wij verbleven er tijdens het weekend. Met raam openslapen was quasi onmogelijk.

Ontbijt heel goed. Kamer ok en schoon. Kleine badkamer maar wel in orde. Goed bed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Het ontbijt in het hotel vonden wij te prijzig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De receptioniste deed niet meer dan haar werk. Er werd niet gevraagd of alles duidelijk was, hoe ons verblijf was geweest, is alles naar wens geweest en ook een goede terugreis wensen was blijkbaar iets wat niet in haar op kwam. Jammer!

Het ontbijt in het hotel vonden wij te prijzig. Er bleken voldoende mogelijkheden dichtbij om lekker te ontbijten.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Mooi ingericht en goede bedden en bovendien geen kunststof...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is ons niets tegengevallen. Alles was in orde en het personeel professioneel en vriendelijk.

Mooi ingericht en goede bedden en bovendien geen kunststof overtrekken over matrassen of kunststof in het beddengoed. Dus goede nachtrust.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Fantastische ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Per mail hebben we via Booking,com een ontbijt gereserveerd voor 20€ per persoon. Het hotel heeft ons 25€ per persoon aangerekend. Op mijn vraag om dit even na te zien werd me gemeld dat Booking.com me een foute prijs had doorgegeven.

Fantastische ligging. Heel uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Onbijt overheerlijk

Het is gewoon een super hotel maar na ik thuis kwam heb ik gezien dat ik 2 maal 12 euro betaald heb voor het onbijt, als ik mijn reservatie bekijk was de kamer met onbijt inbegrepen.Maar is ook de enige opmerking groeten Nicole

Onbijt overheerlijk

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Zeer fijn verblijf, perfecte ligging!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond het brood/broodjes bij het ontbijt tegenvallen. In Duitsland hebben ze zo'n lekker brood en broodjes maar ze hadden daar alleen bleke smakeloze broodjes. Maar dit was slechts een klein minpuntje. Voor de rest was alles prima!

Vriendelijkheid van het personeel. Ze zijn erg behulpzaam! Ook de ligging is uitstekend, paar minuutjes lopen van de Kö!

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Geen achtste etage meer, maar lager.......
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is de tweede keer dat wij in dit hotel verblijven, maar de kamer op de 8e etage was aanzienlijk kleiner dan de kamer welke we de eerste keer kregen toegewezen. Te duur in verhouding.

De ligging t.o.v. de Altstadt en de Koenings-allee is perfect. Het ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Hotel zit dicht bij het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bediening na tafel bij de bar. Zeer slechte irish whisky en ongezellig. Op de kamers waren de grendels om de deur te sluiten uit de muur gerukt. Ook qua kamer hygiene is nog wT aan te doen

De ontvangst in de lobby . Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Ontbijt zeer goed en kamer ook het koffiezetapparaat...

Restaurant. Toen we wilden gaan dineren zat er een persoon. We zijn dan maar in de stad gegaan

Ontbijt zeer goed en kamer ook het koffiezetapparaat uitstekend

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Prima plek om met trein, stad te bezoeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij ontbijt erg druk, geen afvalbakje op ontbijttafel. Buffet over 3 plekken verdeeld, beetje onoverzichtelijk

Goede ligging prima ontbijt fijne kamers

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Weihnachtsmarkt bezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vind in hotels het ontbijt altijd erg overpriced. € 25 p.p. eet ik er nooit vanaf. Om de hoek een koniditorei met een ontbijt voor € 7,50. Maar goed dat geldt dus niet alleen voor dit hotel maar meer in het algemeen.

Nette kamers. Heerlijk bed. Vriendelijk personeel. Eigen parkeergarage. Ideale ligging aan het eind van de Koningsallee. Heel redelijke kamerprijs ( zonder ontbijt)

Kerst-shoppen

Wij hadden incl. ontbijt geboekt rond 09:30uur was er geen plaats in het restaurant. ( zo druk ). Verder was er een achterlijk jong Nederlands stel dat 10 minuten moest wachten om te kunnen betalen en bij de andere balie met een Nederlandse man ruzie ging maken omdat hij naar een andere balie toe ging waar niemand stond te wachten. Wat kunnen Nederlanders zich toch onbehoorlijk gedragen in het buitenland. Schaam je kapot je bent om te ontspannen en doe dan niet zo triest en zielig.

Vriendelijk behulpzaam personeel. De kamers waren schoon.

Zeer goed hotel

Maar vind het wel erg dat we voor 2 dagen 80€ moesten betalen terwijl er in onze boeking een deluxe kamer was gereserveerd met ontbijt inbegrepen.

Het ontbijt was lekker en veel keuze.

Prima hotel aan de rand van het winkelcentrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed was hard. De kamer was te warm, terwijl de verwarming uit was; raam open of airco aan in december?!

Ontbijt was heel uitgebreid. De kamer was ruim. Fijne douche.

Aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren degelijk maar ietwat gedateerd. Badkamer was klein en wc stonk beetje (was oud)

Goede locatie, prima ontbijt. Ruime degelijke kamers. Aanrader dus

goede lokatie vlakbij de winkelstraat
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Auto kon geparkeerd worden onder het hotel, personeel is erg vriendelijk, de kamer en badkamer is schoon. Lekker gegeten in het restaurant en het ontbijt zag er goed uit ruime keus.

Slechte service goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Houding receptionist die verklaarde een 2 persoonsbed, dat gevraagd is en niet geleverd, als een gunst te moeten zien en niet als een afspraak

Ligging van t hotel

• Beoordeeld op: 13 december 2016

We hebben ons uitstekend vermaakt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs ontbijt. Pakeerautomaat bij uitrijden staat midden op een steile helling. Verplaats die naar beneden. Dan kan je handelen als er iemand van boven naar binnen wil (P2).

De kamers waren goed

Aangenaam en mooi hotel rustig gelegen met 1minpunt het ontbijtbuffet.

Bar veel te klein in vergelijking met hotel. Minpunt ontbijt restaurant veel te klein in verhouding met hotel,om 8h30 meer dan 30 min moeten wachten op een tafel iedereen loopt door elkaar om zo vlug mogelijk een tafel te hebben.

Mooie ruime kamer, ruime badkamer, netjes. WiFi goed. Ontbijt zeer uitgebreid,mag ook wel prijs hotel iets te duur.

Te duur voor wat het is.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst vroegen we voor een parkeerplaats van het hotel. Die kost 22€/nacht. Maar er was geen plaats, ook al beweerden ze van wel. Gelukkig is er om de hoek een publieke parking die maar 17€/24uur kost. Eenmaal voorbij de inkom merk je snel dat de gangen en kamers wel een beetje gedateerd zijn. Erg ruim zijn de kamers ook niet. Drankjes in de bar zijn verschrikkelijk duur. Een glas wijn kost hier 8€. Bovendien was de barman uitermate onbeschoft.

Prachtige inkom, met veel details. Zoals verse appels, parfum in de toiletten. Koffie en thee in de kamer. Groot zenderaanbod op tv.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor mensen met gluten én lactoseallergie doet men zijn best maar er wordt zeer weinig aangeboden. Er is dan ook geen" brood " ter beschikking voor het ontbijt, enkel keiharde toast.

Ontbijt heerlijk en het personeel is heel vriendelijk. Voor mensen met gluten én lactoseallergie doet men zijn best maar er wordt er zeer weinig aangeboden. Er is dan ook geen" brood " ter beschikking enkel keiharde toast.

Topontbijt !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai aan de straatkant tijdens de nacht!!

Topontbijt !!Alles was aanwezig niks op aan te merken . Heel goed ontvangen,mooi hotel en parkeergelegenheid was een pluspunt

Ondanks een prima hotel. Komen zeker terug.

Door drukte niet kunnen genieten van het ontbijtbuffet. Te kort aan tafels, servies, borden kopjes ect. Mensen zaten met z'n tweeën aan een vierpersoons tafel, of met vier man aan een grote ronde tafel. Als je weet dat het druk wordt, wellicht een idee dit te begeleiden.

Prima locatie. Op loopafstand van het centrum. Heerlijk ontbijt, verse producten. Komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Ondanks de kamer - waar je alleen slaapt - was het een heerlijk verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg klein. Opvallend was dat we eerst een andere kamer kregen, maar toen de dame aan de balie constateerde dat we via booking.com hadden geboekt werd gemeld. "Oh u heeft via booking.com geboekt, dan krijgt u een andere kamer"? Hoezo klantvriendelijk beleid?

De locatie op het Graf-Adolf-Platz was praxchtig. Direct aan de Kö en op loopafstand van de Altstadt. Genoeg te beleven!

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Dusseldorf is een geweldige stad om een weekend door te brengen. Dit hotel past daar prima bij banwe

Ontbijt is vaak druk en duur. In de directe omgeving kun je naar Rosies voor een heerlijk uitgebreid ontbijt tegen betere prijzen dan in de hotels. Daar maken we altijd gebruik van.

Locatie tov KönigsAllee is perfect. Nieuwe Metro aansluitingen voor rest van centrum naast de deur.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima stadshotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel neigt naar wat vergane glorre. Badkamer bijvoorbeeld heeft echt de beste tijd gehad. En het wachten op de lift is best een dingetje als je haast hebt!

De ligging is geweldig. Alles binnen enkele minuten lopen binnen bereik. Aan de achterkant is het rustiger slapen dan aan de voorkant. Goed om rekening mee te houden. Alleen het uitzicht voorkant mis je dan wel weer