Beoordelingen over Leonardo Royal Hotel Frankfurt Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Mailänder Str. 1, Sachsenhausen, 60598 Frankfurt am Main, Duitsland

#124 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

Perfect !
    • Comfort Driepersoonskamer

Omdat het een hoog hotel is ,wilden wij liefst zo laag mogelijk een kamer hebben Aan deze wens werd door een uiterst vriendelijke receptie medewerkster tegemoet gekomen door ons een upgrade te geven naar de laagst mogelijke etage Mede door deze super service komen wij de volgende keer als wij naar Frankfurt gaan , zeker terug in dit hotel !

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Over het algemeen prettig.
    • Comfort Driepersoonskamer

Parkeerkosten ( 24 euro/dag) zijn hoog. Bij het ontbijt loop je vanwege de indeling het risico dat je bij vreemden aan tafel komt te zitten. Het ontbijten hebben we daardoor niet altijd als prettig ervaren.

Ruime nette kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Last minute met gezin
    • Comfort Driepersoonskamer

We zouden nog een extra bed krijgen, maar werd vergeten. De hond mocht eerst gratis blijven als we haar in de bench lieten, maar was geen aantekening van gemaakt, dus moesyen we toch voor de hond afrekenen. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, maar niet geweldig.

De kamer was zeer ruim en schoon. Het uitzicht op 19 hoog was indrukwekkend. We konden s'avonds nog gezellig in de bar zitten.

Zeer teleurstellend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oud, afgeleefd hotel. Alles is kapot of hangt half los. Slechte, oude bedden en een bad dat kapot was. Al met al echt het geld niet waard! Ligt ook nog eens kilometers weg van het centrum.

Ruime kamers en schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is erg gedateerd geen viersterren waardig. Aantal faciliteiten waren er niet hierover moeten bellen duurde 15min voor ze er waren.

Ruime kamers en schoon.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Driepersoonskamer

Kamer niet klaar (21:00). Niet genoeg koffie aanwezig op de kamer. Geen water op de kamer. Niet het beschreven fraaie uitzicht zoals beschreven. 1 krakend bed. Kasten onbereikbaar. Persooneel niet behulpzaam.

Het ontbijt was voortreffelijk en zeer uitgebreid. Kamerinrichting en 2 bedden van goede kwaliteit. Kamer goed licht- en geluidsdicht.

Prima voor doorreis of congresbezoek

Gehorig, het dichtslaan van deuren hoor je nog al luid. De badkamer is klein en gedateerd.

Het ontbijt was erg goed, de kamers zijn ruim maar wel enigszins gedateerd.

Nette kamers.
    • Comfort Driepersoonskamer

Tijdens het ontbijt zijn ze niet voorbereid op een grote hoeveelheid mensen tegelijk. Weinig zitplaats en dringen voor het buffet. Erg chaotisch.

Nette kamers.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, grote kamer met airco...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs per nacht voor parkeergarage aan de dure kant (24 euro per dag)

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, grote kamer met airco en goede bedden en een prachtig uitzicht over de stad. Grote parkeergarage. Restaurant goed en personeel vriendelijk. Hotel ligt toch iets te ver van de stad om te voet te doen, met taxi per rit ongeveer 14 euro

Zeer uitgebreid ontbijt, mooie kamer met goede bedden, goed...

Parkeerkosten mogen goedkoper!

Zeer uitgebreid ontbijt, mooie kamer met goede bedden, goed restaurant en ruime overdekte parking (betalend). Het centrum van Frankfurt ligt te ver om te voet te doen maar met taxi betaal je per rit gemiddeld 14 euro

Goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeertarief 25 euro per dag Weinig parkeerplek buiten het hotel.

Fijn hotel. Busstop richting centrum aan de overkant. Vriendelijk personeel Prijs

Ideaal om zelfs op wandelafstand Sachsenhausen te bezoeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een hotel in Duitsland was de ene onthaalbediende geen Duits machtig. Enkel Engels. Toevallig waren er pas enkele toeristenbussen aangekomen en zeer lange wachttijden aan de drie smalle liften (kamers op 23 en 24 ste verdieping)

Ontbijt was super. Locatie ideaal en parkeergelegenheid genoeg. Sportbar was een meevaller

zeer matig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de kamer was de airco kapot. De airco bleef wel heel veel geluid maken. Daarna nieuwe kamer gekregen. Daar waren twee éénpersoonsbedden en geen 2-persoonsbed. Derde kamer rook muf. De volgende dag kon je de hotelkamer niet meer in. Moest weer geregeld worden bij de receptie. Kon je weer in de veels te kleine lift van de 15de verdieping naar beneden en terug. Al met al zeer teleurstellend hotel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Was niet slecht maar zou er niet opnieuw naartoe gaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Liften claustrofobisch klein Verborgen kosten parkeren 24 euro Gratis maken en prijs kamer verhogen met dit bedrag geeft duidelijker beeld van de werkelijke kamerprijs

Ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 15 november 2017

fijne locatie, prachtig uitzicht, wel prijzig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het water in het doucheputje liep niet door, gelukkig konden we douchen in de kamer ertegenover. Het betalen van 24 euro voor parkeren vind ik belachelijk als je meer dan 100 euro voor een nacht hebt betaald.

we zaten op de 18e etage, het uitzicht was fantastisch. we hadden twee aparte bedden en die waren heel fijn groot en lagen heel lekker. we hadden een grote televisie en genoeg ruimte voor onze rommel. ook is het makkelijk te bereiken per auto, je hoeft niet heel het centrum door.

Voor budget goed, maar de volgende keer toch naar iets luxers kijken dichter bij het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Duidelijkere informatie online over hoe ver het van het centrum ligt.

Kamers werden elke dag goed schoongemaakt. De schoonmakers klopten wel iedere keer aan of ze al konden schoonmaken, ook al hing er een kaartje met "niet storen"

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was matig, koffie zeer slecht. Humeurig personeel. Dame bij de checkout gaf overspannen reactie, betalen was niet mogelijk, dit werd door booking.com geregeld? Vervolgens is een ander personeelslid alle betalingen aan het innen van mijn Creditcard? Bestel je een taxi voor zes personen, wordt het personeel van het hotel mee betaald? Ze zoeken een restaurant voor je uit wat ver genoeg is, zodat de taxi goed verdient en het personeel een tip geeft. Kamers zijn beneden maat, badkamer onlogisch ingedeeld. Zit je op de wc, blokkeer je de volledige badkamer, je kunt niet doortrekken omdat de klep van de wc hiervoor zit. Je moet opstaan om je toiletpapier te pakken, dit hangt aan de andere kant van de wc. Ga je douchen in het bad, moet je vervolgens de volledige badkamer dwijlen. Wij hadden eerst een andere kamer, waarbij het toilet continu doorliep. Vervolgens een upgrade naar een ladyroom gekregen. Dit hotel heeft nodig onderhoud nodig.

Marcel is echt een super medewerker aan de receptie, daar kan het andere personeel een voorbeeld aan nemen.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima bedden en de kamer is ook ruim genoeg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is erg warm op de verdiepingen en hier ruikt ook niet meer zo fris. Wil je met de trap dan is het trappenhuis zeer onduidelijk te vinden en gaat via de buiten om leek meer op de nooduitgang. Dit is geen probleem maar er word niet aangegeven waar je er weer in kan en waar bijvoorbeeld de receptie is. Ontbijt was een beetje chaotisch.

Prima bedden en de kamer is ook ruim genoeg. Hotel is wat gedateerd

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Super slecht !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was echt verouderd, de deur van de badkamer was weggerot (heb daar foto van genomen) vloer bekleding oud en vies, het bad was vies, geen watje of zakdoekje, kapstokken denk 5 ongeveer enz.... Veel te veel betaald voor niets. de foto s van jullie ( booking.com) tonen een verkeerd beeld. 465 euro voor niets anders dan een oude vieze boel zonder ontbijt en parking?? voor de parking is het 24 euro per nacht,voor het ontbijt 22euro pp . De weekends wordt er niet gepoetst tenzij je extra betaald.!! sorry dit is er over voor mij. gelukkig moest ik er alleen maar slapen en zorgen dat ik weg was. Echt niet tevreden hoor !! als ik alles samen tel voor 3 nachten is dit 132 euro extra te betalen . met andere woorden 600 euro voor 3 nachten ??? en dat noemen ze dat voordelig geboekt !!!! voor deze prijs ben ik een 7 dagen in buitenland in een mooi modern hotel. !! Mij zien ze daar niet meer terug !!

het ontbijt was goed wel beetje duur 22 euro pp , en het zicht was mooi op de 22 ste verdieping dit is het enige wat er goed was aan dit hotel.

Prima hotel, fijne bedden,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi werkte 's morgens niet. Parkeren was erg duur., hoort , mijns inziens, bij de prijs inbegrepen te zijn. Prijs van een glas wijn in de bar was veel te hoog, 6,50 euro voor de huiswijn.

Ruime kamer met 2 grote bedden. Net sanitair. Prachtig uitzicht

mooi romantisch weekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik heb veel parkeren plek vervaagt maar valt me tegen.

ontbijten heel goed komer schoon ,bed goéd ik ben heel tevreden met als met min partner heel goed wij kom zeker terug heel veel bedenk

Accomodatie is goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed maar ik vond wel dat de ruimte tegenviel.

Accomodatie is goed. Ruime kamer, veel faciliteiten, verder van het centrum maar op 10 minute lopen van restaurants. In de straat parkeren kan en ook op het parkeerterrein. Dat is betaald. Prijs/kwaliteit erg goed.

super!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enige minpunt is dat je aan de straat moet parkeren want anders betaal je gewoon 20 euro per dag aan het hotel. Dat ga ik niet doen.

Het hotel zag er supper mooi uit. De prijs was zeker betaalbaar. De kamers zagen er mooi en schoon uit.

Prima hotel! Fantastisch ontbijtbuffet!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kinderen sliepen in kamer 1516, deze kamer rook heel onfris! Er hing een doordringende schimmelgeur. Probeer deze kamer te vermijden! (Wij verbleven in 1514, ruime en kraaknette kamer)

Personeel is heel vriendelijk en professioneel. Hotel heeft voldoende faciliteiten. Ontbijtbuffet is zeer goed! Héél veel keuze! Ligt dicht tegen de A3, dus heel geschikt als doorreishotel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

kamers gedateerd en zeker anders dan op de gepuliceerde...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers gedateerd en zeker anders dan op de gepuliceerde foto's, geen goed restaurant, je moet in de bar of lounge eten, geen zitplaatsen tijdens het massaal ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Parkeerkosten € 22,- beetje aan de hoge kant, als je in de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeerkosten € 22,- beetje aan de hoge kant, als je in de hotel garage staat en nog een kamer boekt. Gemiddelde stad openbare garage betaal je € 15,- per dag. En jammer dat de mini bar leeg was

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Rustig en goed bereikbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche in bad, maar dat vind ik altijd stom en liever gewoon een inloop douche dan bad. Liften beetje klein voor de grote van het hotel. In spits vaak lift voorbij moeten laten gaan.

rustige omgeving

Goed hotel, jammer van de bediening.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bediening was zeer slecht ze kwamen niet spontaan vragen of je wilde bestellen, je moest echt luid roepen dat je wilde bestellen. Bij het ontbijt het zelfde we zaten aan een tafel die net verlaten was en toen de serveerster zag dat we gingen zitten haalde ze 2 borden weg en de rest liet ze staan vervolgens ging ze rustig verder met een andere tafel afruimen en bij een andere tafel het bestel neerleggen waar niemand meer zat. We moesten echt heel duidelijk vragen of ze deze tafel wilde schoonmaken zodat we eindelijk konden gaan ontbijten.

Het eten was er heerlijk.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Prima hotel met veel faciliteiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeerkosten van €22 per dag zijn absoluut niet meer van deze tijd en niet marktconform in Frankfurt!

Prima hotel met veel faciliteiten. Mooi uitzicht van het balkon op meerdere zijden van Frankfurt. Mooie ruime kamers.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Uitstekende prijs / kwaliteits verhouding!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi kan wat beter Kamer temperatuur was aan de koude kant en moeilijk aan te passen

Kamer was heerlijk ruim en schoon Prima locatie Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Mooi uitzicht van kamer op hogere etages.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mini bar was leeg. Badkamer deuren kunnen een verfbeurt hebben, verf afgebladert. Sportsbar heeft maar 1 of 2 beeldschermen, niet duidelijk zichtbaar vanwege vele zithoeken. Duur parkeren.

Mooi uitzicht van kamer op hogere etages. Goede hotelbar in lobby.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Service was goed, kamers clean en super vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligt denk ik meer aan booking.com, die ik vandaag ook ga bellen... ik kwam aan krijg ik te horen dat ik in plaats van 1 kamer voor 2 personen, 2 kamers heb geboekt voor 2 personen - dit is dus een vergissing/fout waar ik niks van wist omdat ik maar 1 bevestiging van booking.com heb - en hier kon het hotel me dus helaas niet bij helpen, best vervelend!

Service was goed, kamers clean en super vriendelijk personeel

Het ontbijt was prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg zakelijke en rare geur in de kamer

Het ontbijt was prima

Hele lage toiletten

Zeer gastvrij

De ruimte van de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Muziek erg luid in de bar, zwarte vlekken in de badkamer. Schimmel? Achterstallig onderhoud?

De ruimte van de kamer.

Mooie schone kamer

Prijs garage

Ontbijt!

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat wat een goede hotel voor mij

Omgeving

Faciliteiten

Vriendelijkheid

Faciliteiten

overnachtig op door reis

de stilte

Goed ontbijt

Goed ontbijt

Goed overnachtingshotel met nette kamers, vriendelijk personeel en geweldig ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant en parkeren duur.

Nette kamers, vriendelijk personeel, geweldig ontbijt.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is te oud, en alles is erg laag, gemaakt voor kleine mensen.

Goed bed, ruime hotelkamer op een hoek

De kaner

Kamer was niet schoon bij inchecken, gastheer geloofde het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was niet schoon bij inchecken, gastheer geloofde het niet en twijfelde een andere kamer te geven. Ook aan de bar in de lobby stonk het.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

overnachtig op door reis

De geur in de kamer muf

geen ontbijt genomen

Let op umweltzome sticker nodig voor Frankfurt en parkeren...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Let op umweltzome sticker nodig voor Frankfurt en parkeren nogal prijzig (24 euro)

Was aangenaam.

Parkeergarage

De bedden

Uitgebreid ontbijt buffet

Parking plaatsen

Uitgebreid ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

top ontbijt, grote kamer, mooi uitzicht ( vanop 11ste...

nvt

top ontbijt, grote kamer, mooi uitzicht ( vanop 11ste verdieping)

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Diuche

Goed bed

Ruime kamer

Geweldig ontbijt heel uitgebreid en luxe.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kapotte douchekop maar was binnen 15 minuten door personeel gemaakt.

Geweldig ontbijt heel uitgebreid en luxe.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

uitstekend jammer van de airco
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco moet nagekeken en schoon gemaakt worden ook in de badkamer afzuiging met zwammen!

Ontbijt uitstekend bediening goed.

zeer goed

nvt

mooie ruime kamer ,goed bereikbaar en een zeer goed ontbijt

Prima hotel, zeker qua prijs/kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt, plezierige service en goede parkeergelegenheid

Okay
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ruikt niet fris op de kamer, enigszins gedateerd

Top ontbijt, mooi uitzicht over Frankfurt.

Prima kamer op de 24e mooi uitzicht

Prima kamer op de 24e mooi uitzicht

Ruime kamer en grote bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel was gehorig. Regelmatig klapte er een deur dicht waar je wakker van schrok.

Ruime kamer en grote bedden. Mooie skyline.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

ok

ontbijt

Prima hotel voor de doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onvindbaarheid parkeergarage. Kleine onduidelijke oprit aan een drukke doorgaande weg

Dichtbij A3

Goed groot hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Groot hotel, mooie kamers, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Vriendelijker personeel

De bedden op de kamers en het ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Zeer matig voor toch stevige prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gewoon standaard. Geen luxe in kamer en ook niet bij ontbijt

dag Frankfurt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het uitzicht was mooi. kamer was ruin

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Oud, niet overeenkomstig met geschetste verwachting

Oud, niet overeenkomstig met geschetste verwachting

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Ontbijt Wifi

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prima ontbijt.

Verkeersgeluiden straatkant.

Prima ontbijt. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

overall prijs kwaliteit prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kosten parking zeer hoog € 22. capaciteit liften is te laag, zeker 15 minuten moeten wachten om beneden te komen.

overall prijs kwaliteit prima.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Eigenlijk in 1 woord, uitstekend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niks, alleen vermelde Booking.com dat het dichterbij de beurs was dan daadwerkelijk!

Fatsoenlijk te eten, zelfs erg laat op de avond!

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Hier is WiFi nog steeds verdeelt in 2 groepen, gratis surf...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hier is WiFi nog steeds verdeelt in 2 groepen, gratis surf only en betaald video stream. Dit is niet meer van deze tijd.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

De prijs 103 euro voor overnachting +ontbijt voor 2 personen