Beoordelingen over Leonardo Hotel Heidelberg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Pleikartsförster Str. 101, 69124 Heidelberg, Duitsland

#55 van de 66 hotels in Heidelberg

Geboekte invalide kamer was niet beschikbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geboekte invalide kamer was niet beschikbaar. Het werd opgelost met een upgrade naar een comfortabeler kamer. Maar zonder de faciliteiten die Ik nodig heb.

Prijs/kwaliteit onvoldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het viel ons tegen dat we geen twee persoonsbed kregen. Dan hadden we maar rechtstreeks bij hen moeten boeken, werd er gezegd. Daarnaast was het oncomfortabel dat er gedoucht moest worden in bad, dat is echt niet meer van deze tijd en ook gevaarlijk qua eventueel uitglijden. De vloerbedekking zat onder de vlekken en de voegen van de tegels in de badkamer waren licht beschimmeld, dit heeft te maken met ventilatie, dat was bijna onmogelijk in de badkamer. Bijna vergeten: we waren laat dus ik wilde nog even een burger halen. Ik kon de auto weer op de parkeerplaats terugzetten als ik €8 betaalde.... Niet dus, belachelijk!!!

Het ontbijt was zeer uitgebreid en voor ieder wat wils.

Redelijk goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie en de uitleg naar de altstadt de hygiëne op de badkamer vond ik iets minder we hadden een smerige handdoek en de wc was ook aan een nieuwe opknapbeurt toe

Perfect hotel voor een tussenstop. Niet geschikt voor een vakantie van 3 dagen of langer.
    • Executive Tweepersoonskamer

Goed, nette kamer, met airconditioning (het was op dat moment ongeveer 37 graden buiten). Ligging aan de snelweg is perfect (wij waren op doorreis naar Oostenrijk).

Het eerste verblijf was perfect, na 14 dagen op doorreis viel het tweede verblijf erg tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs was in 14 dagen met 10 Euro gestegen en ook nog eens zonder ontbijt. Ontbijt kostte ons 15 Euro p.p. Dus wij waren 40 Euro per nacht meer kwijt. Ook konden wij geen gebruik maken van de menu kaart omdat het meeste niet op voorraad/ uitverkocht was. Na een hele dag onderweg geweest te zijn is een goed diner erg belangrijk.

Ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Kamer leuk ingericht, jammer van de gebroken badkamer tegels.

Prima ligging, net buiten het stadscentrum.
    • Executive Tweepersoonskamer

Prima ligging, net buiten het stadscentrum. Personeel is servicegericht: we hadden ‘s avonds laat lekkage van het bad. We kregen mogelijk om in andere kamer te douchen en daarnaast het parkeren gratis vanwege het ongemak. Ruime kamer Goed ontbijt

Heidelberg is echt een prachtige stad,zeer de moeite waard voor een tussenstop.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers een beetje klein en uitzicht niet erg mooi , we keken op een binnenplaats en eigenlijk een beetje te ver van het centrum

Heerlijk gegeten in het restaurant met goede airco

efficiënt, aangenaam veblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de ligging is wat ze is: vlak bij autostrade, niet echt romantisch, wel practisch

zeer mooie, efficiênt ingerichte kamers, met koffiapparaat (eerste keer gedurende onze reis in Duitsland). goed ontbijt

Een mooie en schone kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een mooie en schone kamer. Het was een prettige verblijf richting de winstersport bestemming in Oostenrijk. Het ontbreken van een kleine koelkast was erg fijn geweest. Verder was alles Prima!

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prijs van ontbijt service (€15,- p.p ) = veel te hoog jammer dat we voor het parkeren extra € 8,- moesten betalen

prima kamer en goed populair dinerrestaurant voor goede prijs / kwaliteit

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima overnachtingsplek op doorreis naar Oostenrijk

Niets op aan te merken.

Een prima plek op doorreis naar wintersport. 's Avonds vertrokken, daar overnacht en de volgende middag al op de piste in Oostenrijk. Je hoeft er niet ver voor de snelweg af. Het heeft een 24-uurs receptie, dat vonden wij ook makkelijk.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima bed, maar zeer slecht ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt!! Erg slecht en zeker geen 15 euro pp waard. Voor de gezonde ontbijter was er verouderd droog fruit en/of fruit uit blik wat ook al aan het gisten was. Geen succes dus!

Bedden waren goed en geen geluidsoverlast.

We zouden dit hotel in de toekomst mijden.
    • Executive Tweepersoonskamer

Op de website wordt vermeld dat het hotel op 1,4 km van het stadscentrum verwijderd is. In realiteit is het 4,1 km!! De geldkoffer van de kamer functioneerde niet. Moesten 2 uren wachten vooraleer iemand ons kwam helpen.

Kamer was proper doch basic

goed voor 1 nacht en bezoek Heidelberg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

moeilijk te bereiken, je ziet het hotel maar kan niet van de weg af. dat je voor de Parkeerplaats moet betalen vind ik raar, nog nooit meegemaakt. het hotel ligt buiten het centrum, heeft een grote P en je kunt nergens anders parkeren dus je moet wel.

prima kamer, prima ontbijt, buiten t centrum maar het centrum is goed te bereiken en daar lekker in een P gaan staan.

Niet wat we er van verwacht hebben
    • Executive Tweepersoonskamer

Er was geen werkende mini bar op de kamer. Je kon uit een automaat ergens op de gang iets halen. Toen we op de kamer kwamen wilden we een kopje koffie drinken, maar helaas geen koffie, thee, suiker, alleen twee cupjes koffiemelk. Na dit te hebben gemeld werden een half uur later de spullen gebracht. De airco wordt centraal geregeld. We vonden het erg warm. De vitrage hing een stuk los, er was een lamp stuk. Doorgegeven maar daar konden ze niets aan doen op dat moment. 's-Avonds in het restaurant gegeten, maar wat een aanfluiting. Het eten was goed, maar de bediening kon de drukte niet aan. Zeker een uur gewacht tot we wat kregen. Niet alles gekregen wat we hadden besteld. Maar niets meer van gezegd. Rekening gevraagd, ook die klopte niet. Al met al een teleurstellende ervaring.

Gratis parkeren

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Voor het parkeren moet je 8,- euro betalen, terwijl als je in de stad Heidelberg parkeert betaal je een stuk minder.

Hotel is netjes en schoon, restaurant ziet er mooi,modern en verzorgd uit. Kamer is groot en netjes. Een prima hotel!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Was slechts 1 overnachting op retour reis naar huis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer extreem klein. koffer paste er nauwelijks in en hadden nog wel comfort kamer. badkamer ook idem erg klein. Douche wel goed en waterdruk in orde.

Goed ontbijt en avondeten.

Uitstekend hotel voor tussenstop op reis naar Zwitserland.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was in onze ogen niets op aan te merken.

Prettig gelegen aan de rand van Heidelberg met goede parkeermogelijkheid en prima OV naar de schitterende binnenstad. De bedden in het hotel waren prima en het ontbijt uitgebreid en van goede kwaliteit!

Schoon en mooi hotel voor weinig geld
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kussens waren mijn inziens te slap, met kleine kinderen toch wel "enge" trappen en veel balustrades waar ze overheen kunnen klimmen.

Goed ontbijt, goede bedden, mooie ruime badkamer, heerlijk restaurant, goede locatie, top personeel.

Gewoontjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond de kamers te klein als ook de badkamer en het uitzicht is troosteloos te noemen.

Het Ontbijt en Diner was goed, zo ook het zeer vriendelijk personeel, en dat er voldoende parkeer gelegenheid is.

We vonden het gehele verblijf matig, alleen het ontbijt was prima!
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontvangst bij de receptie was niet erg enthousiast en vriendelijk. De dagen na de aankomst stond er wel een vriendelijke dame bij de receptie.

Het ontbijt was goed. De kamers redelijk. Prijs is behoorlijk voor dit niveau.

Goed hotel voor een goede prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeerkosten zijn 8 euro per 24 uur. In 1 van de vleugels zit geen lift naar de bovenliggende etage dus dat werd tillen met je koffer.

Prima hotel, makkelijk voor de deur parkeren, Personeel is meertalig, dus je kan het gewoon in het Engels af. Locatie ligt praktisch gelegen naast een provinciale weg, maar door de dikke beglazing merk je daar niks van

Prima hotel op doorreis of voor een paar dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime kamer. Uitgebreid ontbijt, met gekookte eieren, roerbakei, worstjes, zalm, vers fruit, veel soorten brood. Rustige plek. Centrum van de stad was goed te bereiken.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen negatief punt op op te noemen

Alles heel netjes en schoon..zag er ook uit dat het helemaal nieuw was.Goede service en heerlijk uitgebreid buffet..top👌

Prima adres voor een kort bezoek aan Heidelberg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weliswaar is met openbaar vervoer het centrum goed bereikbaar, maar het hotel zelf ligt in een nogal anonieme buitenwijk

Prima kamers/ uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Ideaal gelegen hotel voor een citytrip met tankstation in directe nabijheid en autosnelweg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afstand tot het centrum van Heidelberg was wat ver, maar we hebben erom gekozen omdat we wandelaars zijn.

Airco op de kamer was gezien het een zere warme dag was zeer aangenaam. Mooi ontbijtbuffet, en vriendelijke barman.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Als overnachtingshotel is het in ieder geval een hele goede keus, vlak bij snelweg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat we voor het parkeren €8,00 moesten betalen.

Wij hebben dit hotel als overnachtingshotel gebruikt. Wat ons opviel dat het in het hele hotel lekker rook, frisse geur. Hele ruime kamer, kleine maar prima badkamer, goede bedden, fantastisch uitgebreid ontbijt al vanaf 06.30uur, gezellig bar/zit gelegenheid, prima avondeten voor hele schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Klein probleem uitstekend opgelost!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het buitenzitje bij de entre met uitzicht op het tenkstatio.

De service en de kamer. We misten wat kleine dingen in de oorspronkelijke kamer waardoor wij een andere hebben gekregen die ons volledig verbaasde. Van een kleine kamer naar een suite voor de zelfde prijs!

Verder top
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb maandag gelijk een parkeerkaart gekocht (8 pn) cash betaald kreeg later op mijn rek. weer 32 euro voor parkeerkaart. Zorg er voor dat je als iets betaald gelijk een rek. meeneemt om daar stress over te voorkomen kreeg ze wel terug maar niet vriendelijk en zonder excuus.

Ontbijt en de kamers waren goed.

Prima hotel nabij de snelweg, voor op doorreis of een kort bezoek aan Heidelberg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de badkamer hing een rioollucht. Hotel erg zakelijk. Parkeerkosten wel erg hoog voor een hotel waar alle ruimte omheen is aan de rand van de stad. Helaas houdt de buslijn met een halte naast het hotel er 's avonds wel heel vroeg mee op van en naar het centrum.

Mooie ruime nette kamer. Ik had een rustige kamer gevraagd en ook gekregen. Heerlijk. Je bent zo met de bus in het centrum.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Goed doorreishotel met goed ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie is beetje industrieterrein met tankstation.

Goed ontbijt, ruime parkeergelegenheid. Korte afstand tot de stad per auto. Dicht bij de snelwegen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en van zeer goede kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

op 24 maart brandde 's avonds het licht niet in de hal van de eerste en tweede verdieping. De vloerbedekking op de tweede verdieping ligt hobbelig waardoor struikelgevaar.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. Gezellig hotel met wat zitjes, drankautomaat en zowaar een voetbalspel voor wat ontspanning verdeeld over de verdiepingen.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed voor 1 nacht op doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwaar doorrookte kamers. Wij hadden niet roken doorgegeven en kregen niet roken kamers. Toch stonken deze enorm. Rioollucht in de badkamer en haren in het bad.

De ligging ten opzichte van de snelweg en de parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

doorgang hotel op weg naar wintersport
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

beperkte keuze in restaurant ( maar desondanks alles lekker)

Wij waren met de familie en hadden 3 kamers, er was ook de baby bij van onze dochter en wij kregen 2 kamers naast elkaar met een tussendeur die open kon. Een goed ontbijt met zowel warm als koud voldoende keuze, verse fruitsalade,verschillende soorten thee en koffie uit de grote kan of speciale uit de automaten.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Goed hotel voor een aangenmae prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze reservering was niet bekend bij het hotel, maar gelukkig was er nog wel een kamer, maar dat was een veel kleinere kamer dan we gewoonlijk in dit hotel hebben

Het ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goed om juist te slapen en te ontbijten, niet om te genieten van je hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het onderstel van het bed zat vol met vlekken langs de zijkant. 1x in het restaurant gaan eten 's avonds, de banken zaten ook vol vlekken, het tapijt vol vlekken en de onderleggers die er blijven liggen zaten ook vol vlekken. Dit was echt vies en teleurstellend voor een vier sterren hotel. De banken van de ontbijtzaal hadden ook allemaal vlekken. Het eten in het restaurant was niet lekker, en we zaten er 10min voor iemand ons pas opmerkte. Flesjes drinken zijn in het tankstation ernaast eens zo goedkoop dan uit hun automaat. Veel lawaai gehad in de gangen 's avonds. Hun fitness bestaat enkel uit loopband en fietstoestel. Niets met gewichten (zoals op de foto). Prijs/kwaliteit viel tegen.

Zeer uitgebreid ontbijt! Matrassen liggen heel goed. Geen geluid van buiten en vriendelijk en behulpzaam personeel. 3minuten wandelen naar bushalte die je naar de stad brengt.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Jammer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is oud, de ingang is opgeknapt, maar de kamer waar wij in sliepen was uit de jaren 90, en het matras was scheef. En je moet €8 betalen voor parkeren, voor een hotel dat niet in de stad staat is dat duur

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Behalve de punten die ik noemde beviel het hotel ons prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We vonden het niet correct te moeten betalen om te parkeren.

De kamers waren goed. Alleen sliepen we aan de drukke kant, terwijl we gevraagd hadden om een kamer aan de rustige kant.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Afgezien van mijn bemerkingen was ons verblijf goed te noemen.
    • Executive Tweepersoonskamer

De personeelsbezetting op de Zondagmorgen was absoluut onvoldoende. De manager van het hotel was uitermate druk met zelf voor van alles te zorgen omdat er slechts twee personeelsleden aanwezig waren. Dit alles zorgde voor veel vertraging.

Het ontbijt was uitstekend, de bar was goed, maar juist op de Zaterdagavond zeer slecht bezet met personeel. Er was slechts één dame voor de bediening en die moest regelmatig worden opgezocht voor betaling en bedienen.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Heerlijk bed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat wij volgens de booking.com website met ontbijt geboekt hadden en wij daar aankwamen en we blijkbaar nog 15 euro per persoon aan ontbijt moesten betalen. Omdat wij het hier totaal niet mee eens waren en het volgens de receptie een fout is van booking.com waren zij zo vriendelijk om ons het ontbijt te schenken. wij raden wel aan dit beter te vermelden op booking.com

Het bed lag heerlijk, ik ben eerder bij een Leonardo hotel geweest in België - Brugge. Dat was verschrikkelijk, in Heidelberg lag het heerlijk!! Personeel ook erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Rustige locatie, binnenstad goed bereikbaar met openbaar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op basis van boeking dacht ik dat het inclusief ontbijt was. Dat was niet transparant.

Rustige locatie, binnenstad goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Prima overnachtingshotel voor onderweg

Fijne bedden, lekker ontbijt

was super

de zaal voor het diner

het mooie terras en het goed verzorgde ontbijt

Goed hotel voor een kort verblijf

Beetje kleine kamer

Prima ontbijt en vriendelijk personeel. Gastvrij hotel.

Fijn verblijf, alles goed verzorgd.
    • Executive Tweepersoonskamer

Er was airconditioning, heerlijk, want het was 33 graden!

Een tevreden klant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te kleine kamers voor zoon hotel

De ligging 10 min van het centrum je neemt daar bus 33 en je stopt vlak in het centrum

Netjes, vriendelijk personeel

Netjes, vriendelijk personeel

Goed en netjes!! Betaald parkeren

Betaald parkeren

Ontvagst met Prosecco

aangenaam verzorgde kamers en ontbijt

geen negatieve punten

zeer vriendelijk onthaal air co (38 gr buiten)

Prima hotel voor een prima prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een probleem met de stortbak van het toilet. We kregen meteen een andere kamer.

Goed hotel vlak bij snelweg maar wel redelijk prijzig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging tov Heidelberg ver en parkeerbeleid. Om de hoek van hotel gratis en voor het hotel moet je betalen. Raar beleid

Kamers en lounge gedeelte

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rustig gelegen, goede bedden.
    • Executive Tweepersoonskamer

De airco kon de hoge temperaturen niet aan. Kamertemperatuur 36 graden Celsius. Pfff.

Rustig gelegen, goede bedden.

Grote ruime kamer

Grote ruime kamer Vriendelijk personeel

Zeer goed en uitgebreid ontbijt

Niet van toepassing

Zeer goed en uitgebreid ontbijt

Prima voor een overnachting op doorreis maar dat was het dan ook
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gedateerd hotel, doucheputje in vloer badkamer was vies.

Aardig personeel

Prima prijs-kwaliteit verhouding, net uitstekend ontbijt

2 aparte bedden

Ruime kamer, alles aanwezig

Tussenstop van Italië naar belgie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was voortreffelijk, het bed en hoofdkussen was goed

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie ruime schone kamers en een heerlijk ontbijt.

Goed hotel voor tussenstop reis.

Omgeving.

Dicht bij snelweg. Prima ontbijt.

Goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergeld 8 euro onverwacht.

Heerlijke bedden, fijn personeel.

Tevreden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de nacht erg warm op de kamer. Airo deed niet veel.

Ruime kamer, goede bedden

Erg goed.
    • Executive Tweepersoonskamer

Dikke polyester dekbedden, veel te benauwd. Dit is in de meeste hotels het geval

Good location for one stop or a visit to Heidelberg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende comfortabele kamers met een goede airco

Goed verblijf in een druk hotel op redelijk korte afstand van Heidelberg (met de auto 15 minuten).
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De drukte bij het ontbijt en betaald parkeren.

Rustige kamer in een druk hotel.

Doorreis via heidelberg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets. Voor onze doorreis een prima optie

Goede snelle en eerlijke service

Een heerlijk verblijf voor een stedetrip.
    • Executive Tweepersoonskamer

Douche in bad maakte badkamer nat.

De kamer was prima en het ontbijt uitgebreid.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Zeer goed

Verzorging van groenvoorziening.

Locatie zeer goed voor tussenstop op doorreis. Uitstekend ontbijt en beperkte doch zeer goed diner.

Betaalbare overnachtingsplek op weg naar wintersport.

De inrichting uit de jaren 70, maar die kun je voor lief nemen,

Goede overnachtingsplek op weg naar wintersport. Goed betaalbaar.

Kamer was erg warm en beddengoed is benauwd omdat het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was erg warm en beddengoed is benauwd omdat het synthetisch is. Kamer is mooi en schoon.

kamer 172 stonk naar rook

kamers en badkamer

Veel herrie op de kamer

Veel herrie op de kamer

Fijn hotel op de doorreis naar Oosterrijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Stoffig, erg hingen spinnenwebben...

Comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed hotel voor overnachting vlakbij snelweg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer goed ontbijt en goede bedden. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en perfecte locatie!

Kamer was klein

Fantastisch ontbijt! Kamer aan de kleine kant voor 2personen, maar heerlijke douche en erg schoon.