Beoordelingen over Les Nations Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Zinzendorfstr. 6, Mitte, 10555 Berlijn, Duitsland

#227 van de 596 hotels in Berlijn

Perfect
    • Standaard Eenpersoonskamer

De ventilator in de douche maakt veel herrie.

Het ontbijt was echt heerlijk. Beter dan een vijf sterren hotel. De eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk.

Prima verblijf, goed bed, heel schoon, huurfietsen
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hadden een comfort kamer met uitzicht op de straatkant. Het is een rustige straat. De kamer was heel schoon. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar kunnen we niets over vertellen. Het personeel was erg aardig, behulpzaam maar niet opdringerig. Het hotel ligt aan de rand van het centrum, met een kwartiertje fietsen ben je midden in de stad (Mitte), dit was heel goed te doen. We hadden huurfietsen van het hotel, dit was ook prima geregeld. Je kunt overal in Berlijn goed fietsen, overal fietspaden.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Top, absoluut een aanrader!

Het ontbijt in het hotel was super! Zondag 24 sep. liepen wij de marathon van Berlijn en we waren blij verrast met zo'n goed ontbijt. Voldoende fruit, havermout, noten, eieren, broodjes, beleg, etc. Mede door het attente en vriendelijke personeel hebben we ons goed kunnen voorbereiden op de marathon, kunnen genieten van stad (gemakkelijk fietsen te huren in het hotel) en hebben we een aangenaam verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Alles was goed vriendelijke en behulpzame receptie kamer en...

De afstand tot de metro 10 minuten lopen is niet erg maar als je moe bent is het een eind

Alles was goed vriendelijke en behulpzame receptie kamer en badkamer schoon

Rustige kamer en uitstekend ontbijt

Het hotel ligt op 20 minuten fietsen van het centrum (Mitte), waar de meeste bezienswaardigheden zijn te vinden. Voor deze afstand hebben we steeds gebruik gemaakt van fietsen van het hotel. De fietsen waren inbegrepen bij de prijs en waren van goede kwaliteit.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam! De ontvangst was zeer goed: we kwamen al om 10:00 uur aan, dus was de kamer nog niet gereed. Men begon direct met het schoonmaken van onze kamer en intussen werd ons een kop (zeer goede) koffie aangeboden. Binnen een half uur konden we de kamer op. De kamer was ruim, badkamer en bedden goed. We hadden gevraagd om een rustige kamer en die kregen we, aan de achterkant van het hotel. Het ontbijt was perfect: bijzonder ruime keuze! WiFi was snel.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Zeer fijn hotel voor een weekendje Berlijn
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Fijne kamers, zeker voor deze prijs. Vanuit het hotel waren we snel bij de s en u bahn. Handig dat je bij het hotel meteen ook fietsen kon huren. uitgebreid ontbijt buffet

Afwerking kamers kon beter

Kamers beviel goed, kon de auto goed kwijt.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Keurig net klein hotel.

Iewat gehorig

Keurig net klein hotel. Aardig en vriendelijk personeel, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Sfeer
    • Economy Eenpersoonskamer

Sfeer

• Beoordeeld op: 26 april 2016

De kamer was uitstekend, ruim, modern, goed ingericht, met...

Buitenkant van hotel, ziet er oud uit, en de eetzaal/kamer ook. Ze zijn bezig met alle kamers te moderniseren en hopelijk ook de eetzaal/kamer. Af en toe geluidoverlast.vanwege verbouwing maar zeker niet buitensporig en niet op een rare tijdstip. Ontbijt niet gratis.

De kamer was uitstekend, ruim, modern, goed ingericht, met een ruim balkon en lekker bed, schone badkamer. Vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed, helaas niet gratis daarintegen waren koffie/thee en water wel gratis. De prijs die ik voor de kamer destiids betaalde was goed. Er is een overdekte markt in de buurt met lekker eten nabij het metrostation.(op loopafstand). Met de metro ben je in een mum van tijd bij station Zoologischer Garten, een goede uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 6 april 2016

Goede wifi, vriendelijke en behulpzame receptie,...

Balkon was niet helemaal schoon, kamer wel prima

Goede wifi, vriendelijke en behulpzame receptie, fietsenverhuur, mogelijkheid tickets uit te printen, waterkoker op kamer, bushalte vlak bij, metro op loopafstand

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Proper.

Ietwat een minder mooi uitzicht. Boeide ons echter niet. We waren niet naar Berlijn gekomen om in de kamer te zitten.

Proper. Perfect. Badkamer proper.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Ik kwam voor een bed en douche en kreeg een goed bed, en...

Niets viel tegen wij zijn maar paar uur in hotel geweest na geannuleerde vlucht van EasyJet. Zeer nette kamer voor weinig!

Ik kwam voor een bed en douche en kreeg een goed bed, en zeer goede douche.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Grote ruime kamer met balkon en badkamer.

De geur op de gang van rook bleef erg hangen.

Grote ruime kamer met balkon en badkamer. Comfortabel en mooi ingericht. Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Ruime kamer, goede ligging ergens tussen Tegel en het...

Helaas waren er andere gasten met lawaaierige kinderen. Daar had het hotel van mij mogen ingrijpen, want het is voor andere gasten niet fijn als er tot laat in de avond gegooid wordt met deuren en hard gepraat/geschreeuwd wordt op de gangen.

Ruime kamer, goede ligging ergens tussen Tegel en het centrum in. Balkon met avondzon was een prettige verrassing.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

ligging hotel

standaard kamer (57) klein bed en weinig ruimte; ingericht voor 1 persoon maar dit werd na aangeven aangepast voor de geboekte 2 personen Wifi werkte niet

ligging hotel

• Beoordeeld op: 15 november 2015

de mooi ingerichte kamer, met uitstekende bedden.

de mooi ingerichte kamer, met uitstekende bedden. Maar ook de jongeman van de receptie die uiterst vriendelijk en behulpzaam was.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Veilige parkeergelegenheid op de binnenkoer hotel.

Ontbijtruimte iets te klein.

Veilige parkeergelegenheid op de binnenkoer hotel.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

De lift

De lift

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

De locatie net buiten het centrum

De locatie net buiten het centrum De mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Het balkon.

WiFi afwezig ondanks aanwijzingen personeel. Te ver van modem af waarschijnlijk (4e verdieping).

Het balkon. Ook is het hotel vooral niet te groot.

• Beoordeeld op: 4 april 2015

super helpful, good energy

super helpful, good energy

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Personeel was vriendelijk.

Personeel was vriendelijk. Hygiëne is super.

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

dat we een waterkoker konden lenen, elke dag veel thee gezet.

dat we een waterkoker konden lenen, elke dag veel thee gezet.