Beoordelingen over Lindenberger Hof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstraße 50, 88161 Lindenberg im Allgäu, Duitsland

#2 van de 5 hotels in Lindenberg im Allgäu

Gemiddeld, maar net voldoende.

De kamer was netjes, maar we misten gordijnen die op zijn minst wat verduisteren. Dat lijkt misschien wat overdreven, maar door de lichte gordijnen word je heel vroeg wakker door de opkomende zon (5 uur). Ook een vuilniswagen door de straat om 5.45 uur helpt niet mee om door re slapen. We hadden een kamer in het hoofdgebouw (Stammhaus), op de tweede verdieping. Er is geen lift. Lastig als je een zware koffer hebt of moeilijk trappen loopt. Ik kees daar in de omschrijving niets over.

Prima douche en heerlijk ontbijt. Verder gemiddeld, een mager zesje. Net genoeg voor een tussenstop, maar de volgende keer zoeken we een andere plaats.

Prima ligging en leuk plaatsje.

Personeel niet altijd even vriendelijk. Kamer wordt erg warm bij zonnig weer en in de ochtend veel licht (slechte gordijnen).

Prima ligging en leuk plaatsje.

Gewoon degelijk.

Vasttapijt is niet mijn favoriete vloerbekleding...

Typisch Duits, degelijk kleinstedelijk hotelletje. Zonder veel luxe maar ook zonder ernstige tekortkomingen. Goed voor een nachtje onderweg naar noord of zuid.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Prima, gastvriendelijk ontvangen en verbleven. Meer kun je niet verwachten.

ons is eigenlijk niets tegengevallen. Prijs/kwaliteit prima.

De gastvriendelijkheid. we wisten niet zeker of voor 22.00 uur zouden aankomen en hebben gebeld. Ik werd er spontaan op gewezen dat ik nog even van te voren zou laten weten wanneer we zouden aankomen, de keuken werd dan voor ons open gehouden. Nou we hebben, al was het laat, nog voortreffenlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

We zaten in het oude gedeelte van het hotel, dus ik weet...

We zaten in het oude gedeelte van het hotel, dus ik weet niet hoe de kamers elders waren. Goede kamer, maar iets aan de kleine kant, vandaar iets te dure kamer.

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

De slaapkamer was in zijn geheel erg comfortabel.

Parkeren was een (relatief) drama. Weinig parkeergelegenheid en we hebben uiteindelijk 'op straat' moeten parkeren tegen overigens zeer beperkte kosten. Bovendien viel ons het personeel niet mee, zeer ongastvrij en niet erg meewerkend.

De slaapkamer was in zijn geheel erg comfortabel. Goed bed, mooie badkamer. Niets op aan te merken!

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Ontvangst,prima centrum locatie,uitstekend ontbijt

Ontvangst,prima centrum locatie,uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

de kwaliteit van het eten

afstandelijkheid van de meerderheid van het personeel.veel rumoer rondom complex Verbouwingswerkzaamheden ??

de kwaliteit van het eten