Beoordelingen over Lindenhof Landgasthof Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Hugenottenstr. 47-49, 61381 Friedrichsdorf, Duitsland

#6 van de 7 hotels in Friedrichsdorf

Het ontbijt en de ligging maken véél goed
    • Economy Eenpersoonskamer

- Wat een gedoe om er binnen te geraken... Ik kwam aan op zondagnamiddag tegen 17 uur, op een moment dat de receptie gesloten is. Ik vond de hoofdingang niet. Die blijkt langs de achterkant te zijn. De poort was gesloten. Ik belde aan bij de nachtingang aan de zijkant. Blijkbaar moest ik daar mijn reserveringsnummer en code ingeven die ik ontvangen had in de bevestigingsmail. Dat lukte niet... Na enkele minuten kwam er iemand met een onverzorgd voorkomen opendoen. Ik was wantrouwig en dacht waar ben ik nu in godsnaaam beland. Uiteindelijk was de man heel vriendelijk en heeft hij me verder geholpen en veel uitleg gegeven. De voordeur langs de straatkant is de ingang van het restaurant. Het onthaal was dus niet oké. - Het overig personeel was niet sympathiek. - Het hotel ruikt muf en is heel gedateerd, de verlichting in de kamer en in de ontbijtruimte is onvoldoende en ongezellig. - Voor 60 EUR per nacht vind je betere hotels in de voorsteden van Frankfurt.

- Uitgebreid ontbijt met verse koffie, eieren met spek, yoghurt, fruit,... - Goede ligging pal in het centrum van het stadje met nieuw shoppingcenter vlakbij, keuze aan eetgelegenheden in de buurt en op wandelafstand van de S-bahn met vlotte verbinding naar Frankfurt - Gratis private parking

Lindenhof
    • Economy Eenpersoonskamer

Parkeren is even zoeken ( achter het hotel).

Locatie, zwembad en leuke stad.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Gedateerd hotel

Prijs-kwaliteit verhouding klopte niet

Het was schoon.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Gastvrijheid en het gemoedelijke.

Gastvrijheid en het gemoedelijke.