Beoordelingen over Lindner Hotel Düsseldorf Airport Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Unterrather Straße 108, Unterrath, 40468 Düsseldorf, Duitsland

#71 van de 197 hotels in Düsseldorf

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Economy Class Eenpersoonskamer

De prijs van het ontbijt was 21 euro. Daarom nam ik geen ontbijt. Wel goed dat al vanaf 4.30 ontbijt werd geserveert. Ik had de shuttle van 5 uur

Ik heb in het hotel gegeten en ik vroeg om een droge witte wijn. De ober adviseerde een Riesling (tot mijn verbazing omdat ik de meeste Duitse droge wijnen nog te zoet vind) en deze was heerlijk. Verder lekker bed en goede shuttle service naar het vliegveld door de weeks

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Slechts 1 nacht.
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Kamer verouderd. Tapijt vervelende geur andere kamer gerenoveerd en die was TOP

Slechts 1 nacht. Ontbijt heel goed. Incl parkeren 9 nachten beslist een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Geweldig kort verblijf. Prima lokatie als je vroeg moet vliegen.

n.v.t.

Geweldige locatie als je gaat vliegen vanaf Düsseldorf. Airport shuttle kan geboekt worden. Met de auto is het vliegveld in minder dan 10 minuten te bereiken en lopend ook 10 minuten. Te vroeg vertrokken om van het ontbijt te genieten.

goed maar kan beter qua parkeren, helemaal bij een hotel nabij een vliegveld.
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Parkeerplaats bovengronds mocht wat groter, ik kon mijn bus niet meer parkeren omdat deze vol was en de ondergrondse parkeerplaats te laag was. hierdoor mijn bus maar aan de straat geparkeerd, had graag beveiligd geparkeerd

Goed hotel, veel parkeerplaats onder en bovengronds. wij hebben dit hotel gebruikt voor de goede ligging ten opzichte van Dusseldorf airport. Airport shuttle service is goed geregeld en bracht ons netjes tot de terminal.

Functioneel, maar slecht geslapen vooraf gaand aan een lange vlucht!
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Het bed was erg smal! Het was bloedje heet op de kamer, dat met de winterse temperaturen! Ontbijt 25 euro pp erg duur als een kamer nog geen 100 euro kost!

Dicht bij het vliegveld en een gratis shuttle dat was erg fijn, personeel was vriendelijk en reageerde steeds spoedig op mailtjes

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

goed, maar niet geweldig
    • Economy Class Eenpersoonskamer

veel te warm, heb het raam opengezet maar terwijl het buiten 5 graden was kreeg ik de kamer niet aangenaam fris. Een ander nadeel was dat ik op een eenpersoonskamer aan de voorzijde was en dat er veel schreeuwende en gillende groepen voor de deur van het hotel stonden te roken. Niet echt fijn omdat ze daar tot middernacht lawaai stonden te maken.

netheid van kamer en badkkamer

Overduidelijk een zakenhotel.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Wat wel tegenviel was het berekenen van 17 Euro voor het één nacht parkeren van onze auto op een door een simpele slagboom en struiken afgesloten terrein op straatniveau.

Geen ontbijt genomen ivm prijs én met vroeg vertrek naar de airport.

Fijn en voor ieder wat wils.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Water ontbrak in de kamer. Enkel tegen betaling in de minibar.

De studio was uitstekend, ruim en goed ingericht. We kwamen niks tekort. Ontbijt was uitgebreid zonder tekortkomingen. Vriendelijk ontvangen. Goed uitgerust door de rust die het hotel uitstraalt. Een aanrader.

Schoon.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

In één keer twee kamers geboekt. De één was volledig gerenoveerd, de ander nog niet maar ook wel netjes. Wat wel vreemd is; mijn vrienden hadden de mogelijkheid koffie te zetten op de kamer, ik totaal niet... Dus dezelfde kamer boeken is geen garantie voor dezelfde faciliteiten...

Schoon. Netjes. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

ontbijt was beperkt.
    • Economy Class Eenpersoonskamer

ontbijt was beperkt. 21 euro voor een broodje met kaas en een koffie is veel. parking en ontbijt zijn duur. de hotelprijs is laag maar met parking en ontbijt erbij wordt het een dure overnachting

Veel geld voor parkeren.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Het is betaald parkeren op de eigen parkeerplaats van het hotel. 1 nacht van 19.00 uur tot 21.00 uur 17 euro vind ik heel veel geld wat je bij de kamer moet optellen.

Kamers waren goed

Kerstmarkt bezocht ,bij het restaurant in het hotel is niet veel verschillnde gerechten te krijgen ,
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Dat parkeren zo duur moet zijn lijkt eigenlijk nergens op ,dat moet bij de prijs zitten vind ik ,17,50 per dag is veelste veel

Goed ontbijt ,en goeie kamers

• Beoordeeld op: 24 november 2017

De kamer was veel te warm en benauwd.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

De kamer was veel te warm en benauwd. De inrichting was gedateerd. Hele slechte hoofdkussens. Communicatie vanuit receptiemedewerkers was niet klantgericht. Hotel is te duur in verhouding tot kwaliteit.

Goed overnachtingshotel.

Geen opmerkingen.

Wij hebben slechts een korte overnachting zonder ontbijt geboekt ivm met een zeer vroeg vertrek van ons vliegtuig de volgende ochtend. De kamer was prima ingericht, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Klein nadeel: onze kamer lag aan een drukke straat, dus het raam moest dicht om te kunnen slapen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

OK
    • Economy Class TweepersoonsKamer

‘s morgens geen shuttle. Moesten taxi nemen: het was 3 october, hoewel vermeld was dat er geen shuttle zou zijn op banking holidays, maar 3 october is geen banking holiday. Misschien een onjuiste vertaling von Feiertag.

Mooie kamer

Onvergetelijk mooi hotel.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Parkeren, er was wel ruimte, alleen tegen betaling. Zijn we niet gewend.

Ik kan niet opnoemen wat slecht of minder goed was: het was allemaal perfect, geweldig hotel!

• Economy Class TweepersoonsKamer

Heb via booking.com geboekt maar het hotel was niet op de hoogte van de reservering. In de ochtend hadden we een koude douche, dit gemeld aan receptie maar werd afgedaan met een excuus, stond geen compensatie tegenover.

Ontbijt was heerlijk en de kamer was top

Fijne kamer, met ramen die lekker open konden.
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Ik had een upgrade gehad (nou ja voor betaald gewoon), dat was fijn want ik kwam vroeg van het vliegveld en kon meteen de kamer in. Mis wel dan in de kamer een gelegenheid om koffie of thee te zetten. Verder een contact doos voor je stekker die je pas kunt vinden als je lang uit op de grond gaat liggen is ook niet ideaal. En 21 euro voor een ontbijt heb ik me maar niet eens aan gewaagd.

Fijne kamer, met ramen die lekker open konden. Heerlijk terras beneden, het was prachtig weer dus lekker buiten kunnen zitten.

Een heel fijn hotel
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Een mooie grote schone kamer met alles erop en eraan. De staat van alles was uitstekend. De badkamer was keurig in orde en alles werkte. Er was geen waterkoker noch wat thee of koffie. Ik zou hier zo weer naar toe gaan, echt een heel fijn hotel

goed verblijf maar eventueel een volgende keer een andere kamer
    • Business Class Tweepersoonskamer

De kamer die wij hadden no 125 is boven de toeleveranciers deur, wat inhoud dat er van 's ochtends 6 uur om. de paar minuten een zoemer gaat, of het nu de bel is of een elektrische schakelaar om de deur te openen is mij niet duidelijk. Maar hinderlijk was het in ieder geval wel. Wij hadden dit de eerste nacht gemeld en gevraagd naar en andere kamer, maar de persoon achter de balie zei dt het de deur van de naastgelegen super markt was en dat deze morgen(zondag) gesloten zou zijn. Niets was minder waar want ook 's zondags weer vanaf 6 uur hetzelfde. Het blijkt dus gewoon de deur van het hotel te zijn.

Prijs kwaliteit van het gebodene is goed, Ontbijt is prima

het hotel was prima te bereiken, parkeergelegenheid genoeg...
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Wat ons erg tegenviel was dat wij op het vliegveld aan kwamen na lang reizen ( rond 19.30) en we een uur op de shuttelbus moesten wachten; hierna moesten wij nog 2,5 uur naar huis rijden.

het hotel was prima te bereiken, parkeergelegenheid genoeg echter wel betaald, mooi, schoon ,gezellige bar/restaurant, de kamers groot , mooi en schoon. De shuttelbus naar het vliegveld was op de heenweg ook erg fijn!

Goed, aan te bevelen!
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Parkeertarief vind ik aan de hoge kant. Waarschijnlijk afgestemd op de tarieven van het vliegveld.

Goed hotel, schoon, goed bed. Vriendelijk personeel.

Top hotel voor een prima prijs

Alles was prima

Prima parkeergelegenheid, goedd uitvalswegen naar de snelweg, nette mooie grote kamers en erg vriendelijk personeel. Ik zou het zeker anderen aanbevelen.

Een fijn rustpunt tussen een slecht verlopen treinreis en lange afstandsvlucht.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Niet de schuld van het hotel, maar gevolg van langdurige vertraging van de trein: 's avonds reed de shuttle van treinstation naar directe omgeving luchthaven niet, waardoor we noodgedwongen gebruik moesten maken van een taxi.

Hygiëne en ontbijt. Ook efficiency van personeel en soepele shuttleservice naar vliegveld zijn het noemen waard.

Goede kamers, eigenlijk een prima hotel voor een kort...
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Badkamer kon wel iets groter

Goede kamers, eigenlijk een prima hotel voor een kort verblijf. Perfect als je een vroege vlicht hebt of Duesseldorf airport

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Niet aan te raden
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Zeer onvriendelijke mannelijke staff. Blafte een jongere vroiwelijke staff af die mij hielp. Bij uitchecken wilde hij mij niet helpen en hielp een andere persoon die na mij kwam. Hier kom ik nooit meer en zal ik mijn KLM collegae ook afraden. Verder geen info over instappen bij luchtaven op de shuttle om bij hotel te komen dus heb ik extra kosten moeten maken

Comfortabele bed

Lekker dichtbij vliegveld en P23 (goedkoper dan bij hotel parkeren) en het is een fijn hotel!
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Dat de shuttle-service naar vliegveld niet mogelijk was omdat er geen plaats meer was voor 6 personen terwijl ik daags van te voren heb aangegeven dat we er graag gebruik van willen maken. Toen een taxibusje laten regelen voor € 20,- dus al met al prima opgelost.

Het ontbijt was prima. De kamers zijn ruim en heerlijk schoon.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Zal daar nooit meer gaan slapen tenzij het echt niet anders kan
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Het Onbijt wat er niet was en toch betaald schande de parking nog extra te betalen 17€ ferm duur voor een nachtje

Ontbijt ??????????????? Welk ?????????????????????

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Goed en rustig gelegen airport hotel
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Temperatuurregeling kamer had beter gekund.

Goed overnachtingsadres als je vroeg van Düsseldorf moet vliegen. Parkeren tegen redelijk tarief (per nacht, niet per dag zoals op luchthaven) en goede shuttle.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

redelijk verouderd hotel maar goede ligging nabij luchthaven
    • Economy Class TweepersoonsKamer

zeer prijzige parking van 20€ per dag Niet ontbeten wegens vroeg vertrekuur vlucht ; Ontbijt is evenwel zeer prijzig 20€ / pers

ligging nabij luchthaven

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Gastvrij en verzorgd personeel.
    • Economy Class Eenpersoonskamer

De kamer was bijzonder warm. Airco nodig om te koelen, maar die maakte veel lawaai gedurende de nacht.

Gastvrij en verzorgd personeel. Vriendelijke service en goede luchthaven shuttle.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Ontbijt wag goed maar niet beter dan in andere Duitse...
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Het personeel wijst je naar de parking, maar zeg niet dat het 17 euro per nacht is. Ontbijt en avondmaal zeer duur voor wat je krijgt.

Ontbijt wag goed maar niet beter dan in andere Duitse hotels, maar wel dubbel zo duur

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Ontbijt te duur niet genomen.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

De prijzen ontbijt parking ..Ontbijt 21euro x2 =42euro +Parking 20 euro+2=40euro+Abendeten nog eens 29 euro+2=58 euro+159,60=tezamen 300 euro?????????

Ontbijt te duur niet genomen. Kamer OK.+

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Uitstekend, keuken zeer matig!
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Eten s avonds, weinig keuze, besloot salade van de chef te nemen maar deze was doordrenkt met balsamico niet te eten, alle broodjes met kruidenboter opgegeten! Zou doorgegeven worden aan de keuken maar daar had ik niets aan!

Uitstekende kamer, prima service met betrekking shuttle vliegveld!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Prima hotel voor overnachting kort bij het vliegveld.
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Zelf vond ik dat omgevingsgeluid, zoals verkeer, goed hoorbaar is op de kamer. Wat minder is voor een goede nachtrust. Tevens is er weinig ventilatie mogelijk, waardoor het voor mij te warm aanvoelt.

Prima hotel voor overnachting kort bij het vliegveld. Netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Wat echt tegenviel was dat ik een kwartier na het boeken de...
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Wat echt tegenviel was dat ik een kwartier na het boeken de boeking niet meer kon wijzigen omdat het niet-annuleerbaar was. We hebben de boeking dan toch behouden want moesten ze toch betalen, maar toch hadden ze de kamers al aan anderen toegewezen. Ik had enkel een aanvraag tot annuleren ingediend maar niet effectief geannuleerd !!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

de kamer was prima, heel proper
    • Business Class Tweepersoonskamer

het restaurant de bediening in het restaurant was alles behalve vriendelijk , het eten kom beter volgens prijs-kwaliteit

de kamer was prima, heel proper het ontbijt was top

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

• Economy Class Eenpersoonskamer

Het on-line inchecken bleek achteraf een nadeel te zijn, ik kon niet gaan ontbijten voor ik aan de balie een ontbijt bon had gekocht, ik moest cache betalen in het restaurant ...

Ik miste toilet artikelen

Heerlijk bed, fijne kamer. Perfect om alleen te reizen. Luchthaven shuttle.

Middelmatig hotel maar wel op alle vlakken in orde

Beetje oudbollig

Dicht bij luchthaven

Het was geweldig

Alles was naar verwachting

Zeer goed prijs / kwaliteit

Betaal parking

avondeten was lekker en niet duur !! Kamers zeer ruim en proper !!

fijn hotel. leuke kamers.

fijne ligging t.o.v. vliegveld Duesseldorf

Er zijn betere opties in de buurt van het vliegveld
    • Business Class Eenpersoonskamer

restaurant en bediening laat te wensen over

Ligging tov vliegveld

Dicht bij luchthaven.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Dicht bij luchthaven. Goede prijs . Je kan je auto hier laten staat en met de taxi naar luchthaven gaan ( goedkoper dan daar te parkeren) .

perfecte locatie en prima hotel.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

graag meer kinderen op 1 kamer, ben nu snel aangewezen op 2 kamers.

goede kamers, goed ontbijt. Dicht bij openbaar vervoer.

Ruime kamers, schoon en alles aanwezig.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Ruime kamers, schoon en alles aanwezig. Ideale locatie voor vertrek van de luchthaven.

de kamer was netjes, proper en ruim, het personeel was heel...

de prijs van de parking

de kamer was netjes, proper en ruim, het personeel was heel behulpzaam

• Business Class Tweepersoonskamer

Kamers waren wat heet en niet goed te koelen s nachts.

Parkeren was niet inbegrepen.
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Parkeren was niet inbegrepen. Voor 1 dag parkeren € 26,00 bij een overnachtingsprijs van € 230,00.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Bed

Bed

Goed en keurig Hotel!
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Schone kamers, vriendelijk personeel. Prima geregeld.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ruime schone kamers en een heerlijk ontbijt.

Alles was goed

Ruime schone kamers en een heerlijk ontbijt. Vervoer naar en van vliegveld goed geregeld met de bus.

Oude inrichting van de kamers.
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Oude inrichting van de kamers. Tamelijk duur voor wat hotel biedt

mooie kamer en proper sanitair

prijs ontbijt prijs parking

mooie kamer en proper sanitair

Locatie dichtbij vliegveld

Locatie dichtbij vliegveld

Ok , maar niet meer dan dat

Weinig sfeer en entourage voor een 31 dec. Geen shuttle of te laat

Goed personeel , fijn geholpen

Bij zeer vroeg vertrek in de ochtend kreeg ik een kop koffie...
    • Economy Class Eenpersoonskamer

Bij zeer vroeg vertrek in de ochtend kreeg ik een kop koffie van het huis

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zeer goed hotel, zeker in combi met bv vroeg op vliegveld moeten zijn
    • Economy Class Eenpersoonskamer

parkeerplek is goed, alleen vrij prijzig

Lekker kort bij Airport, zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prijs fair
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Een echte tegenvaller geen shuttle naar airport in het weekend ! Staat nergens In de beschrijving

• Beoordeeld op: 18 november 2017

geweldig

parking niet gratis

mooi hotel, kort bij luchthaven ontbijt zeer goed

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Vlakbij vliegveld

Vlakbij vliegveld

Rustig en aangenaam

Alkes was ok

Ik neem nooit ontbijt. Heb alleen koffie genomen. Toch gezien dat er een enorm heerlijk aanbod was. Enorm veel keuze.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Praktisch hotel vlakbij luchthaven Dusseldorf
    • Economy Class Eenpersoonskamer

prima lokatie tov luchthaven dusseldorf

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Enorm ruime kamer en badkamer, modern en fris ingericht,...
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Enorm ruime kamer en badkamer, modern en fris ingericht, ideaal dicht bij Airport

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Oneerlijke prijzen.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Oneerlijke prijzen. Heel matig ontbijt voor schandalig bedrag van 21 euro en onnodige parkeerkosten.

goede bereikbaarheid, bedden goed, vriendelijk personeel.
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Badkamer verouderd en te klein, veel verkeer lawaai, airco niet goed werkend

goede bereikbaarheid, bedden goed, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

gewoon goed !
    • Economy Class TweepersoonsKamer

De locatie, de uitstraling en de kamer waren heel goed. Jammer dat je vanwege het online inchecken nagenoeg geen contact hebt met het personeel.

Nuttig indien vroege vlucht

Ligging tov vliegveld

Ideaal om vroege vlucht te halen in Dusseldorf

De hoofdkussens waren niet goed. Had er 2 nodig om een beetje hoogte te krijgen

Zeer grote kamer

Comfortabel bed

€17 per nacht voor parkeren auto. Tegenvaller

Comfortabel bed

• Business Class Tweepersoonskamer

Prijs/ kwaliteit te duur en slecht bed en hoofdkussen

• Economy Class TweepersoonsKamer

Geen enkele hollandse zender op TV terwijl Dusseldorf toch tegen Nederland aanligt.

Alles uitstekend

• Economy Class TweepersoonsKamer

Geen Shuttle service in de vroege ochtend

Ruime, fijne kamer

Goed bevallen voor herhaling vatbaar
    • Economy Class TweepersoonsKamer

Zeer net hotel met hele mooie kamers !! Dichtbij luchthaven !!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Lindner Hotel Düsseldorf Airport