Beoordelingen over Lindner Hotel City Plaza Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Magnusstr. 20, Altstadt-Nord, 50672 Keulen, Duitsland

#80 van de 223 hotels in Keulen

Mooie kamer, goede locatie, maar geen 4 sterren waard
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Enorme drukte bij ontbijtbuffet, lange rijen voor koffie, te weinig zitplaatsen. Indruk dat logistiek rondom ontbijt niet toereikend is voor het aantal kamers/gasten. Daarnaast was het onprettig warm in de ontbijtruimte. Airconditioning functioneerde niet goed in onze kamer, hierdoor waren wij genoodzaakt om het raam open te laten tijdens nacht (dus neem oordoppen mee, want vrij veel lawaai van uitgaanspubliek op straat, ondanks dat we specifiek om rustige kamer hadden gevraagd bij reservering). Geen waterkoker op kamer met koffie/thee. Veel stof op meubels in kamer.

Perfecte locatie voor stedentrip. Centraal gelegen tussen oude centrum (Altstadt), het Belgischer Viertel en Ehrenfeld. Mooie lobby, ruime kamer, alles nieuw / recent gerenoveerd. Heel mooie badkamer met een ruime inloopdouche (incl. heerlijke rainshower). Brede single bedden (1m20). Nette parkeergarage tegenover het hotel voor 9 euro per dag. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Perfect hotel voor city trip
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Jammer dat er verbouwing bezig was Parkeergarage Eef duur in verhouding met hotel

Centraal gelegen Goed ontbijt Nette kamer Aardig personeel en behulpzaam

Plezierig
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

De garage was een grote verbouwing , moeilijk met al die zeer scherpe bochten om toch je auto kwijt te kunnen en dat voor € 25,— per dag, jammer.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was goed alleen was er geen kast om je kleren op te hangen. Waarschijnlijk door de verbouwing nog niet helemaal klaar.

In potentie mooi hotel, locatie is echt top.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Het hotel zat midden in een verbouwing, daardoor veel overlast. Als je een vier sterren hotel boekt, mag je verwachten dat het verblijf ook goed is, niet zo netjes.

In potentie mooi hotel, locatie is echt top.

Zeer goede verbinding naar de Lanxess arena voor een concert
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Momenteel is men bezig met renovatiewerken maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden. Aan de achterkant van het hotel is een drukke uitgangsbuurt en onze kamer keek daar op uit. Toch wat lawaai hinder!

Het ontbijt was uitstekend. Heel verzorgd en een heel ruim aanbod.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima ontbijt in een aangenaam kader.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Onverschillig onthaal. Het hotel is in renovatie wat niet vermeld was bij de reservering. Het werd enkel gemeld nadat niet meer kon geannuleerd worden.

Prima ontbijt in een aangenaam kader.

Zalig ontbijt , spijtig dat we in de verbouwing zaten , veel nacht lawaai wel mooie en grote stad .
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Veel nacht lawaai kan zijn door vaders dag in Keulen 10 mei !! De matrassen zijn aan vervanging toe Kussens te veel te zacht ( is voor iedereen wel anders )

Het ontbijt was super zonder meer 10/10

Een grote bouwplaats, maar alles verder wel in orde.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Hadden een wat kleinere verbouwing verwacht, niet echt last gehad daarvan. Verwacht wel liften met karton, bedekking van hallen tegen stof. De kamer die wij hadden was nog toe aan renovatie, verf dat afbladdert in de badkamer, kleine beschadigingen. Het is iets verder dan het directe centrum, dat is toch wat loopwerk. Met ontbijt niet echt kindvriendelijk, geen aparte joghurts of eten voor kinderen.

Kamer was goed, ruim genoeg en alle faciliteiten incl slippers. Rossman, Aldi Sud, winkelcentrums dichtbij.

Check heel duidelijk vooraf of er verbouwingen plaatsvinden in het hotel. Zo ja,boek een ander hotel
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Om 9.00u gewekt worden door extreem luide werkzaamheden op de etage boven ons. Boren en muren werden er uitgebroken. Klacht in gediend maar blijkbaar is er vooraf gecommuniceerd dat er werkzaamheden zouden plaatsvinden in het hotel. Dit was ons niet bekend en als dat zo was, had ik gecanceld. De geluiden heb ik op genomen en waren ronduit extreem.

Sportschool

tegengeslagen qua hotel rest ok

kamer maar 1 lavabo zowel voor 2 pers als voor 3 persoon. veel lawaai van de straat men kan dus niet met raam open slapen..kamer dus veel te warm. geen drank in ijskast op de kamer.

ontbijt ok kamers de 3 persoonskamer was heel duur bed derde persoon was geen bed maar uittrekbare zetel met dunne matras geen 4 sterren waardig. men was hotel aan renoveren overal verf reuk niet aangenaam

Goed hotel

Alles dik in orde

Heel goed hotel, prima prijs-kwaliteit Mooie kamer en super ontbijt. Parkeren voor 6 euro per dag aan de overkant van de straat in een parkeergarage

Prima hotel in centrum van mooie Koln .Komen we vast nog een terug! Aanrader!

In onze kamer ( 1139)was waarschijnlijk gerookt waardoor er een rooklucht hing

Bij de boeking van ons zat een aparte relax ruimte, dat was heerlijk. Verder is het ontbijt perfect

Hotel op een rustige locatie en bezienswaardigheden op loopafstand
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Kamer was her en der stoffig (stofnesten aan de muur, merkte het ook aan de allergische reactie op mijn gezicht). Bij de douchekop spoot ook water uit de slang.

Ontbijt was goed verzorgd. Bed lag heerlijk. Parkeren tegenover het hotel, goedkoper dan bij het hotel zelf.

het was super
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

een receptiemedewerkster. ze was niet vriendelijk.

de receptiemedewerkster die ons bij aankomst hielp was niet vriendelijk, de rest van het personeel was echt vriendelijk. het ontbijt was heel goed. het hotel is echt een aanrader

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

een meevaller en zeker aan te raden
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

het restaurant was kwalitatief OK maar een tikje te duur. de bediening was wel correct

het ontbijt was bijzonder uitgebreid en kwalitatief zeer goed. ook het ontbijtcomfort was zeer goed. de kamers waren voldoende ruim met goede sanitaire voorzieningen. ook internet voorzieningen en televisie was dik OK

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Kamer was aan de achterzijde precies tegenover een kroeg, je...
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Kamer was aan de achterzijde precies tegenover een kroeg, je kon in bed meedansen met hun muziek, gelukkig waren wij zelf ook laat thuis na 3.00 snachts dus konden wel in slaap komen gelukkig

Mooi hotel, heerlijk uitgebreid ontbijt, enige minpunt was het verkeersgeluid aan de wegkant.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Wij hadden een kamer aan de voorkant en daar was best veel geluid van het verkeer.

Mooi hotel, heerlijk uitgebreid ontbijt (zo uitgebreid heb ik niet vaak meegemaakt), vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goede locatie om de kerstmarkt te bezoeken.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Het viel ons op dat de geluiden van de kroeg wel erg duidelijk te horen waren op onze kamer.

Het ontbijt was erg lekker! Uitgebreid en voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Chaotisch / Hotel was overboekt
    • Eerste Klasse Kamer (2 Volwassenen)

- Dat we geen gebruik konden maken van de lounge. Mochten compensatie wel mee eten aan het buffet in het restaurant maar als je hier wat laat kwam (zoals wij de eerste dag) was de keuze beperkt. Er werd ook 2 dagen exact hetzelfde geserveerd. Lounge is veel beter en rustiger. - Parking was ook compleet volzet waardoor ik de auto buiten op straat moest parkeren. S'avonds laat heb ik na lang aandringen toch de wagen op de parking kunnen zetten.

- Ontbijt is prima (heel gevarieerd) - Centrale ligging voor de kerstmarkten

Aanvaardbaar voor een nacht, aan de dure kant
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Kamer was niet meer up to date en was ontzettend warm. We verwachtten een wellness met zwembad terwijl er enkel een finse sauna is.. bummer!

Ontbijt was volledig naar verwachting, lekker en veelzijdig.

We hebben het heeelijk gehad
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Temperatuur op de kamers en in de ontbijt zaal. Veel te warm overal.

Locatie is perfect, hotel voorziet van alle gemakken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en we konden tot 12.00 uur terecht.

Gezellig hotel met topontbijt en goede locatie
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Badkamer was in orde, maar kan een upgrade gebruiken

Heel gezellig hotel, fantastisch ontbijt, mooie wellness en fitnessruimte, leuke extra inspanningen van al het personeel voor kerst, heel goede parkeergelegenheid recht tegenover het hotel!

Prima hotel voor een nachtje weg!
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Bedden waren erg zacht. Kamer was best warm, ondanks airco. Parkeren aan de overkant van het hotel is zes euro per dag en dus goedkoper dan van het hotel.

Zeer ruime keuze bij het lekkere ontbijt. Vriendelijk personeel, ruime kamer en goede locatie. Binnen een kwartier sta je bij de Dom. Veilige en schone buurt.

heerlijk gehad
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

ontbijt prijsverhouding is niet goed. kamer had een waterkoker mogen hebben afstandsbediening deed het niet personeel mag persoonlijker zijn wc bij receptie toe aan vervanging mis nog een party bar.

kamer was top! ligging van hotel top!

Leuk stadshotel voor kort verblijf in centrum Keulen
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

De prijs van de parking moet je wel extra tellen (20€ per dag)

Mooi hotel in het centrum van keulen. Het ontbijt was heel uitgebreid en de wellness was ook zeker in orde.

• Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Geen waterkoker zoals omschreven staat jammer.. parkeer kosten duur gelukkig aan de overkant geparkeerd in de garage 12 euro voor 3 dagen super!

De bedden waten super alleen jammer dat het 2 losse waren ipv een groot 2 persoons bed de sauna super afstand naar het centrum op loopafstand

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Om nog eens over te doen.
    • Eerste Klasse Kamer (2 Volwassenen)

De dekbedden waren warm en zwaar. Prijs parking van het hotel is te hoog. Maar er is een parkhaus tegenover het hotel aan 6€ per dag.

Alles heeft ons zeer goed bevallen: onthaal, kamer, ontbijt, sauna en zeker de first class lounge met drankjes en avondeten à volonté. Ligging is perfect om kerstmarkten te bezoeken.

Leuke verblijf om de kerstmarktjes te bezoeken!

De dame aan de balie tijdens check-in was wat geërgerd denk ik. Geen uitleg ivm uren van ontbijt of check-out.

Het ontbijt was heerlijk en voldoende keuze! De kamers waren in orde en proper.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Centrale ligging, goede bedden en goed ontbijt.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Klimaatregeling kamer werkte niet. Parkeerkosten hotel zijn duur, wij hebben gebruik gemaakt van de garage die er tegenover ligt €6,- per dag.

Centrale ligging, goede bedden en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

• Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Parkeren is duur bij het hotel (25,- per dag). Maar aan de overkant van de straat zit een goede parkeergarage voor 6 euro per dag.

Het ontbijt was heerlijk, heel veel keuze. Parkeren kan pal tegen over het hotel in de parkeergarage voor 6 euro per dag. Hierdoor raad ik aan om niet te gaan parkeren bij het hotel zelf. Ruime luxe kamer met heerlijk bed. Als het kussen niet bevalt kun je deze gratis wisselen bij de receptie (vriendelijk personeel). De badkamer is goed en schoon, maar iets gedateerd. Het hotel ligt heel centraal. Alles is op loop afstand bereikbaar.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Kwalitijt prijs alles oké
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

De prijs van dranken in de bar wat duur !

Ontbijten tot 10 en zondag tot 11 is super formule ! Zeer goede bedden en zeer propere kamers en niet veel lawaai !

• Beoordeeld op: 5 december 2017

• Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Te weinig plaats volgens het aantal gasten in de ontbijtruimte. Ook de lange tafels waren niet praktisch. Het eten in het restaurant is geen aanrader.

Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker. De kamers zijn OK

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Er was geen koffie/thee faciliteit op de kamer.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Er was geen koffie/thee faciliteit op de kamer. Ik verwacht dat wel bij een 4* hotel De kamer was slordig schoongemaakt. Het flesje water als welkomstgeschenk was al open en gebruikt. De badkamer is gedateerd.

Het ontbijt was prima, er was een ruime keuze en alles werd...
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Ik kon geen minpunten opmerken

Het ontbijt was prima, er was een ruime keuze en alles werd optijd bijgevuld. De kamer was schoon en netjes voorzien van alle gemakken.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Super goed hotel voor een fijne citytrip naar Keulen!
    • Eerste Klasse Kamer (2 Volwassenen)

Jammer dat de kamer te warm blijft voor ‘s-nachts waardoor je eerste ervaring met een wolkendekken niet uitkomt na een nacht slapen. Minpuntje was wel dat onze kamer bij terugkomst niet goed gesloten was door het schoonmaakpersoneel, waardoor onze deur uren open heeft gestaan en voor iedereen toegankelijk was. Gelukkig goed afgelopen maar had heel vervelend kunnen zijn.

Heerlijke bedden en dekbedden, alsof je op een wolk ligt. Goede matrassen. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid, alleen de bediening kan iets beter met leegruimen tafels als het spitsuur is. De faciliteiten van de lounge service op de 5e etage is super en relaxed. Heerlijk om de hele dag even iets in ruste te nuttigen en in de prijs inbegrepen. Super service. Personeel is uitermate behulpzaam en vriendelijk.

Leuke locatie, niet ver van centrum
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

1ste op 1ste verdiep geslapen en heel veel lawaai tot 3u ‘s nachts van muziek in de bar en naastliggende café’s. De 2de nacht op 6de verdiep geslapen zonder problemen.

Zeer goed ontbijtbuffet. Goede bedden.

Prima hotel op prima locatie!
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Parkeergelegenheid, parkeergarage onder het hotel was vol, dus ergens moeten parkeren.. het ontbijt was goed, maar erg druk. Het restaurant is in verhouding tot het hotel een beetje klein.

Prima kamer, goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Uitstekend hotel vlakbij het centrum met uitmuntend ontbijt
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Jammer genoeg geen mogelijkheid tot koffiezetten op de kamer, minibar ook volledig leeg.

Ligging prima, op goede loopafstand van het centrum. Parkeergarage aan de overkant waar je voor Euro 6,- de gehele dag kunt staan. Heerlijke bedden en prima ruime kamer. Ontbijt was echt fantastisch. .

We hebben genoten van Keulen!
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Een drankje nuttigen in de hotelbar is zeker geen aanrader, 4 glaasjes wijn kostten € 30,40. Ietsje duurder kan ik begrijpen, maar dit was echt buiten proporties. Parkeerkosten voor de gasten zouden ook lager kunnen Er hing een rooklucht in onze rookvrije kamer, bij het raam (buiten) stond ook een asbak met uitgedrukte sigaretten

De ligging t.o.v. de uitgaansgelegenheden, restaurant, centrum en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Heerlijke dagen in Keulen gehad.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Parkeren vrij prijzig. Vorige keer was er o.a. verse jus d'orange en was het ontbijt beter verzorgd

Locatie, je loopt het hotel uit het centrum of het uitgaansgebied in.

De kamer was schoon, tikje ouderwets donker ingericht, wel...
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Wat een onvriendelijk personeel aan de receptie. pffff.....

De kamer was schoon, tikje ouderwets donker ingericht, wel erg schoon. Geen waterkoker aanwezig. Rustige kamer gezien de omgeving.

Nette accomodatie, zag er prima uit
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Niet duidelijk aangegeven dat er een parkeergarage onder het hotel is. Parkeergarage aan de overkant was ook goedkoper.

Nette accomodatie, zag er prima uit

voor herhaling vatbaar
    • Business Class Suite (3 Volwassenen of 2 Volwassenen en 1 Kind)

Lekker en uitgebreid ontbijt ; gratis gebruik van de ondergrondse parking bij onze first class kamer ; zeer lekker eten in het restaurant voor weinig geld ; eten en drinken was gratis in de lounge en was lekker en gevarieerd ; comfortabele bedden ;centrum van Keulen met winkelstraten en Dom op slechts een 10-tal minuten stappen ; gratis Wifi van goede kwaliteit

Gezellig en erg proper!!
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Wij hebben onze wagen geparkeerd tegenover het hotel in de overdekte parkeergarage, dit kostte €6 voor een hele dag. Daarentegen vinden we de parking van het hotel zelf erg duur, €23... Verder geen opmerkingen!!

Zeer propere en fijne kamer met zachte bedden en dikke donsdekens! Het ontbijt was een enorm uitgebreid buffet waar je van 06u30 tot 12u00 gebruik van kon maken. Het hotel heeft een aangename en verzorgde inkomhal, je krijgt er meteen een goed gevoel van! De bar zag er ook erg gezellig uit.

Fijn hotel met ideale ligging
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Via eStandby hebben wij een upgrade geboekt en hier valt o.a. onder een suite, parkeerplaats en toegang tot de First Class Lounge. De suite was ruim en schoon alleen wel gedateerd ingericht. De badkamer was toe aan een kleine renovatie. De First Class Lounge wordt slecht bijgevuld en er was een beperkt aanbod aan alcoholische dranken en hapjes. Zo werd bijvoorbeeld de wijn niet goed bijgevuld waardoor je misgreep. Wanneer je dit aangaf bij het personeel werd er niet adequaat gehandeld. Deze upgrade is wat ons betreft het geld niet waard.

De ligging van het hotel is ideaal ten opzichte van de binnenstad. Op slechts vijf minuten lopen ben je van de binnenstad verwijderd. In de directe omgeving van het hotel zijn vele bars en restaurants te vinden waardoor je 's avonds niet heel erg hoeft te zoeken naar een leuke plek om te eten. Het ontbijt in het hotel is smaakvol, er is volop keuze en alles wordt tijdig aangevuld. De ruimte waar het ontbijtbuffet wordt genuttigd is mooi en gezellig aangekleed.

fietsweekend in Keulen
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Ondanks de luxe kon de matras beter! Keulen is onverwacht druk en groot!!De stad uitfietsen is me niet gelukt. Afstanden zijn te groot!

Luxueus hotel midden in de stad. Zéér stil 's nachts, noch van verkeer, nog van andere gasten!! Fijn verzorgd ontbijt. Keulen is voorzien voor fietsers.

Fijn hotel, redelijk centraal
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

De drankprijzen in de bar zijn skyhigh terwijl de service daar (te weinig personeel; lange wachttijden) te wensen over laat. Onze kamer keek uit op een straat met veel barretjes: het lawaai hiervan dringt door tot diep in de nacht. Dit wisten we niet bij het inchecken anders hadden we een andere kamer gevraagd.

Vlotte incheck, de bedden lagen heerlijk, het ontbijt was prima: zeer uitgebreid.

Mooie grote kamers, heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt wat...
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

De parkeergarage van het hotel was 25 euro per 24 uur terwijl de parkeergarage aan de overkant van de weg maar 5,50 per 24 uur bedroeg.

Mooie grote kamers, heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt wat tot 11 uur en op zondag zelfs tot 12 uur beschikbaar was. De ligging is goed op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Parkeren goed aan de overkant van de weg in een grote parkeergarage tegen een zeer laag tarief!

Voor een weekendnacht liever een hotel iets verder van het centrum op een rustige locatie.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

We hadden een kamer naast een uitgaansbuurt. Kabaal tot 6 u 's morgens. Zeer slecht geslapen. We vertelden dit 's anderendaags bij het uitchecken en kregen te horen dat we gerust hadden mogen bellen en dan zouden we een andere kamer gekregen hebben. Mij maak je niet wijs dat ze dat niet op voorhand wisten. We kregen wel zeer spontaan een reductie op onze rekening van de bar. Dit scherpte onze achterdocht nog meer. Dit was veruit onze slechtste ervaring ooit.

Leuke bar.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Een aangenaam, zorgeloos en verzorgd verblijf in het Lindner City Plaza Hotel te Keulen

Geen enkele opmerking

Lekker ontbijt, mooie verzorgde kamers (goede matrassen en goed bedlinnen), mooie vernieuwde sauna, heel vriendelijk hotelpersoneel. Alles prima. Ik zou het zeker terugboeken.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Het is een net hotel.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Kamer 428 weer helemaal achteraan terwijl we gevraagd hadden om een kamer op de begane grond of dicht bij de lift ivm lichamelijke beperkingen. Kosten van ontbijt

Het is een net hotel.

Weekendje Keulen
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Het was super! We hadden een business kamer geboekt & bij aankomst blijkt dat we een upgrade kregen, een upgrade naar een suite wauw! Alleen was de badkamer in vergelijking met de kamer erg klein. Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd. De Dom lag op wandelafstand, super!

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Het ontbijt is prima.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Parking is kostbaar, net als het ontbijt. De badkamer is aan vernieuwing toe.

Het ontbijt is prima. Diner in de bar is wat prijzig, maar goed (vooral de biefstuk is heerlijk). Personeel is enorm hulpvaardig en de kamer is lekker ruim.

Indien vloerbedekking en badkamers worden gerenoveerd; goed hotel!
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Ik vond het te warm op de kamer, raam kon niet ver open of waaide makkelijk dicht. De dekbedden aan de dikke kant en ik denk synthetisch, wellicht ook een plastic achtig molton onder de lakens waardoor zweterig. Badkamer echt verouderd, wel schoon. Vloerbedekking op de kamer verouderd. Vind ongeveer €215 per nacht erg prijzig voor niet geheel gerenoveerde kamers.

Ontbijt is zeer uitgebreid en in een prettige/sfeervolle ruimte. Hotel geeft bij binnenkomst een goede indruk. Up to date qua inrichting op het eerste gezicht. Locatie was voor ons top: tussen centrum en Belgisch viertel in.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

goed middenklas hotel op uitstekende locatie
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

gedateerd, vooral de badkamer, ondanks rustige kamer lawaai van dronken mensen buiten, raam moest open, het was te warm in het hotel

locatie, zeer goede bedden op 5de verdieping, alles was goed schoon, plus een uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Het is en blijft een standaard keten hotel, met goede voorzieningen, verouderde douche.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Verouderde douche met douche gordijn. Tegenover lelijke parkeergarage in donker straatje.

Het ontbijt was top. Prettig comfort op kamer. Opvallend weinig last van mede gasten.

Prima hotel, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, ruime kamers, alleen badkamer beetje verouderd
    • Business Class Suite (3 Volwassenen of 2 Volwassenen en 1 Kind)

Ligging van hotel, net iets te ver van hartje centrum (de 'Altstad') om even snel terug te gaan naar hotel.

Super uitgebreid, heerlijk ontbijt en goede bedden. Ruime kamer

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Kamers & bediening was zeer verzorgd!
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Het hotel is zeker aan te raden, maar de boeking via booking.com viel tegen. Was zeer verwarrend. je start met in te geven dat je een kamer zoekt voor 2 personen, je duidt aan dat je een dubbel bed wenst en eens je de boeking moet afronden, wordt je de vraag gesteld: 'hoeveel kamers wil je boeken'. Dus je geeft in 1 kamer (van 2 personen). Maar zodra je betaald hebt, blijkt dat je maar voor 1 persoon geboekt heb en moet je dus nog extra betalen voor de tweede persoon en mis je nog eens het ontbijt, wat eerst mee in de prijs inbegrepen was en nadien blijkbaar niet meer. Zeer onduidelijk en zeer ergerlijk!!

Kamers & bediening was zeer verzorgd! Ontbijt was zeer rijkelijk en lekker vers!!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Vriendelijke personeel
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Kamer was vrij warm en het raam kon bij ons niet open bij vrienden wel Dat is het enige minpuntje

Vriendelijke personeel En grote fijne beden en een ruime (bad)kamer

Veel te duur en hopeloos verouderd. Wegblijven en iets beter opzoeken!
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Voor 155€ per nacht: * geen minibar op kamer * geen espresso of tee op kamer * dag 2 zelfs geen nieuwe glazen of fles water * badkamer hopeloos verouderd * airco / verwarming maakt verdovend lawaai zodat je ze moet afzetten als je wil slapen * zeker de naam Lindner niet waardig.

Dicht bij centrum

Uitstekend hotel voor een weekend weg!
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

We kregen in eerste instantie een rokerskamer (ongevraagd). Gelukkig was er een alternatieve kamer beschikbaar. De kamers aan de buitenkant van het hotel zijn gehorig (geluid van buiten)

De ligging van het hotel is uitstekend. Vlak bij het hippe Agnesviertel en op loopafstand (10~15 min) van het oude centrum (Dom, Heumarkt/Neumarkt, Radhaus)

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Fijn hotel voor een weekendje weg.
    • Eerste Klasse Kamer (2 Volwassenen)

Het ontbijt had wel iets beter gekund. We vonden de bedden te zacht, en we konden merken dat het al een verouderd hotel is want douchen in het bad is niet meer van deze tijd. Wat mij ook opviel waren de handdoeken die waren erg dun en van een matige kwaliteit en ook miste ik een klein doekje voor het gezicht in de badkamer.

We hadden een 1e klasse kamer met toegang tot de executive lounge en dat was wel fijn. Vriendelijk personeel achter de receptie.

Een mooi en schoon hotel, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

De kamer viel tegen voor de prijs die wij hebben betaald (ca € 170,00 per nacht). De gordijnen waren kapot. De kamer stonk soms naar rook. Een van onze kamers had geen koffiemachine, ondanks dat dit wel wordt aangegeven. Het blijkt dat er niet voldoende koffiemachines zijn voor het aantal kamers.

Mooi en schoon hotel met een uitstekend ontbijt. De bedden waren ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Perfect hotel voor een stedentrip

- niets

Mooi ontbijtbuffet met koffie uit de kan of naar keuze uit een zeer goede automaat. De meeste Kerstmarkten zijn op loopafstand dus als er geen kerstmarkten zijn ben je in 15 minuten wandelen bij de Dom of andere mooie plaatsen, het hotel heeft een zeer centrale ligging. Er was zelfs een oplaadplek voor mijn elektrische auto in hun eigen parkeerkelder.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Mooi hotel, correcte bediening, nette kamers, goede ligging.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

's nachts wel beetje lawaai van de straat. Heel druk bij het ontbijt (weekend) waardoor men diende te wachten tot er een plaatsje vrij kwam.

Zeer uitgebreid ontbijt. Goede bedden en nette kamers. Attentie voor de gasten bij aankomst op de kamer. Goede ligging om de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Centraal gelegen.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Verouderde kamers, beschadigingen en slecht uitziende badkamer. Voor de hoge prijs van een nacht en bij een 4 sterren hotel hoort dit niet.

Centraal gelegen. Fijne bedden. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Heerlijke uitvalbasis om Keulen te bezoeken en daarna heerlijk relaxen.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Waren te vroeg maar er was een kamer voor ons vrij. Babybedje werd meteen gebracht. Bedden waren goed. Kamer netjes. Badkamer met bad. Lokatie is super voor Keulen. Overal dichtbij wat wij willen, restaurants winkels. Ontbijt was goed. Kon tevens koffie, cappuccino etcetera. Nog mee nemen na het ontbijt met wegwerpbekers, ideaal. Parkeergarage onder het hotel. Perfect parkeren. Mensen aan de receptie zeer behulpzaam en regelden meteen alles voor je. Aanrader om naar toe te gaan.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Duur, maar goed
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Parkeren is erg duur (25euro per dag). Diner, maar met name en bar, zijn bizar hoge prijzen

Perfecte locatie; leuke restaurant wijk. Perfecte fitness (24h open) en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Een verblijf meet onaangename verrassingen.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Er was geen douche cabine, wel om gevraagd. Wel was er een douche in het bad. Voor een douche cabine had ik € 70,- per dag bij moeten betalen (niet gedaan). Het restaurant was gesloten, men kon alleen een kleinigheid in de bar eten. De boeking bleek voor een persoon te zijn, voor een 2 persoonskamer. Nog nooit mee gemaakt! Nu moest ik bijbetalen.

Het ontbijt was uitstekend, en op een ruim tijdstip tot 11.00 uur. Gunstige ligging van het hotel in de Altstad.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

• Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Ontbijt was extra en aan de dure kant, heb ik du niet genomen.

Uitstekende locatie in een levendijke wijk niet ver van het centrum. Ruim en comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

SUPER ontbijt en het hotel ligt midden een toffe wijk met...
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

SUPER ontbijt en het hotel ligt midden een toffe wijk met veel restaurantjes

Dat geen ligbad was en waterkoker, koffie en etc in de kamer.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Dat geen ligbad was en waterkoker, koffie en etc in de kamer. Wel een koelkast maar dan leeg.

Weekend Keulen
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

de hoge prijzen voor consumpties. een flesje water kost 2.50euro.

de gerenoveerde badkamer. echt een super douche!

Top prijs/kwaliteitverhouding

Verbouwingswerkzaamheden

Locatie is top. Parkeergarage tegenover hotel. Nette kamers

Goede wellness.
    • Business Class Kamer (2 Volwassenen)

Goede wellness. Nieuw interieur van de kamer.