Beoordelingen over Hotel LING BAO Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Berggeiststr. 31-41, 50321 Brühl, Duitsland

#5 van de 10 hotels in Brühl

• Beoordeeld op: 26 september 2018

We konden niet douchen want die was bloedheet , als je in...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We konden niet douchen want die was bloedheet , als je in het hotel wilde eten kon niet want je moest van te voren reserveren hoe dan als je rond 18.00 aankomt dat vond ik uitermate slecht

• Beoordeeld op: 4 september 2018

positief met 1 teleurstellende noot
    • Familiekamer 2 (3 Volwassenen)

We waren heel erg teleurgesteld dat het restaurant volledig volgeboekt was. Er was geen enkele mogelijkheid om dit bij te boeken. Men deed een poging door te bellen naar de keuken maar we konden pas om 22 uur gaan eten. Nochtans was er tussen 18 en 19 uur geen kat om te gaan eten. Pas tegen 19 uur stroomde het restaurant vol. Heel spijtig. We dienden ons dus naar het centrum van de stad te begeven om te kunnen gaan eten.

ontbijt was heerlijk, doch we dienden meer dan een half uur aan te schuiven alvorens we een tafel konden krijgen. kamers voldoende groot en voldeden aan de verwachtingen

Leuk
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wachten voor het ontbijt. Voor wat je krijgt...veel te duur. Wanneer he niet van achtbanen houd weinig te doen in phantasialand

Ontbijt was heerlijk, locatie top

Super gedetailleerd.

Als je met z’n 2en wilt ontbijten/dineren, word je met een tafel voor 2 aan een grote tafel voor 4/6 personen gezet. Dus je zit dan met een stel mensen aan tafel die je niet kent. Kan positief maar ook negatief uitpakken. In ons geval zaten we met een gezin aan tafel, waar het niet mee klikte. Ook “sommeerde” een man van de bediening heel bot in het duits, dat ik op moest schikken zodat er ruimte was voor de gene achter mij. Ik ben nogal “atletisch gebouwd” dus dat was niet gegrond. Als je 33 euro p.p. betaalt , exclusief drankjes, voor een diner, dan is dat een beetje wrang. Eten was goed. Niet super geweldig. De all you can eat thuis, is toch wel beter. Over de rest zijn we alleen maar positief trouwens.

Super gedetailleerd. Tot in de puntjes verzorgd. Vriendelijk personeel. Het mooiste hotel waar we tot nu toe geweest zijn.

supercalifragilisticexpialidocious

Soms wat lang op je drankje wachten

Het totaalpakket was in orde! Vriendelijk personeel; net hotel; prachtige kamers; rustig vertoeven en je zit in phantasialand

Het ontbijd was niets op aan te merken kamers waren saai...

informatie over de prijs of de entree van het park erbij zat .dat was niet het geval heb er spijt van dat ik geboekt heb veel te duur.

Het ontbijd was niets op aan te merken kamers waren saai voor deze dure prijs

teleurstellend! veel te duur prijs/kwaliteitsverhouding
    • Familiekamer 4 (3 Volwassenen + 1 Kind)

de kamers waren piepklein, de hygiëne kon beter, muffe geur om onwel van te worden, de matrassen keihard, geen koelkast, geen minibar,... absoluut geen 5 sterren waard. tot slot: klantvriendelijkheid stond ook niet in hun woordenboek

ligging was perfect; privé parking aan het hotel; privé ingang naar het park; gezellige tuin

Een aanrader als je Phantasialand bezoekt!

Jammer dat je na sluitingstijd van het park niet het Afrikaans restaurant kon bezoeken. Hoofdkussens stellen niet veel voor.

Heel netjes hotel met vriendelijk personeel. Ook het zwembad was top! Enorm veel voordelen in het park als hotelgasten bv. 2 quick passes per nacht waardoor je niet hoeft aan te schuiven bij 1 attractie, 1 uur enkel voor hotelgasten om de attracties taron en raik te bezoeken, enz.

Een zalige short break voor jong en ouder.

De route beschrijving in het hotel zelf. Het is een zoekplaatje naar de restaurants en je kamer.

De extra’s van het hotel voor Phantasialand. Extra bezoek na sluitingstijd voor hotelgasten En de Quick Passes voor het gehele gezelschap

Erg mooi themahotel met vriendelijk personeel

De wachttijd bij de bar was absurd lang vanwege (tijdelijk) tekort aan personeel. Het personeel dat er wel was, werkte erg hard, maar het was wel jammer dat je een half uur op je drankje moest wachten.

Zeer vriendelijk, meedenkend en attent personeel Erg uitgebreid ontbijtbuffet Mooi themahotel

Erg leuk. Maar vooral voor de kinderen.

Het was erg stoffig in de kamer. Ik miste een minibar in de kamer en een koffie en thee faciliteit was er niet. Daarnaast had uitleg over het avondbuffet en het feit dat er een speciaal kinderbuffet was, wel gewenst geweest. Mijn partner was jarig. Had ik doorgegeven tijdens het boeken. Het werd tijdens het inchecken ook benoemd door de receptioniste. Maar geen attentie. Dat ben ik wel anders gewend.

Dat het hotel bij het park (Phantasialand) lag en dat er een zwembad in het hotel is.

Prima verblijf, volgende keer weer naar Matamba.
    • Familiekamer 4 (3 Volwassenen + 1 Kind)

Het personeel van het restaurant was slecht. We wilden reserveren voordat het restaurant open was, we stonden te wachten bij de balie maar verschillende personeelsleden keken ons niet eens aan en liepen zo langs ons heen. De kwaliteit van het eten is redelijk. Je krijgt er iedere dag hetzelfde. Bij het ontbijt stond niemand klaar om ons op te vangen, dit was verwarrend en we moesten erg lang wachten voor een tafel. We wilden zwemmen, maar het was erg onduidelijk aangegeven waar het zwembad zich bevond. We hebben het halve hotel door gezworven voordat we het zwembad vonden.

De locatie is prima, direct aan het park. Het is leuk dat er een zwembad bij zit.

Goed ontbijt en lekkere douche.

Het is een oud hotel wat onderhoud nodig heeft. Ook dat de kamer direct aan de snelweg lag beviel niet, dit maakte veel lawaai.

Goed ontbijt en lekkere douche.

ondanks slecht weer toch genoten van Phantasialand
    • Familiekamer 2 (3 Volwassenen)

Om 19u30 bleek het restaurant Ling Bao al volzet te zijn tot 21u. De receptioniste raadde ons dan aan om in hotel Matamba in de bar te gaan wachten. Na een kwartiertje kregen we daar een tafel

De kamer was groot genoeg en in orde het ontbijt was zeer goed

fantastisch

geen opmerkingen

Thema was uitnodigend - zeer lekkere keuken in het restaurant - leuke verrassing op het bed voor de kinderen - ingang pretpark via de tuin - zwembad klein , een beetje verouderd maar oké - mooie lounge bar en zeer uitnodigend

Er viel ons niets tegen , alles is naar wens verlopen. Wij komen zeker terug met onze kinderen en onze kleinkinderen

Het ontbijt was heerlijk, meer dan genoeg, keuze te over. De kinderen waren zeer tevreden over hun ontbijt, ze konden eten naar hartelust.

heel vriendelijk personeel zowel aan onthaal, bar,terras,...

scherpe zijkant want aan zwembad, overgang van binnen naar buiten (snee in teen door te stoten)

heel vriendelijk personeel zowel aan onthaal, bar,terras, restaurant, ingang,.... mooi ontbijtbuffet!! het park is superproper

Mooi sfeervol verblijf
    • Familiekamer 3 (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het water in het zwembad was vrij koud

Makkelijk vanaf het hotel het pretpark in en uitlopen. Goed uitgebreid ontbijt ook verrassend met warm eten (bami en ei station). Mooie sfeervolle kamer in themastijl. Een leuk cadeautje voor de kinderen in de kamer bij aankomst.

Het thema van het hotel doen ze tot in het kleinste detail.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Oppassen voor het stootten tegen het stapelbed. Het kraken van de bedden .

Het thema van het hotel doen ze tot in het kleinste detail. De hygiene is top.

Perfect gelegen prachtig thema hotel maar iets te duur
    • Familiekamer 3 (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers zijn te klein. Er was geen airco, geen koelkast noch kluis voor een 4* hotel verwacht je dit toch. Het zwembad was heerlijk warm, maar vuil aan de kanten. De parking is zeer goed gelegen maar er was zeer weinig ruimte om de wagen te plaatsen.

Het ontbijt was heerlijk! Verse omeletjes, pannenkoekjes en allerlei soorten broodjes. Het buffet s'avonds vond ik eerder aan de dure kant; 28€ voor volw en 14€ voor een kind onder de 11 jaar terwijl de frietjes koud waren. Veel te duur. Maar het eten was wel heel lekker! Verder is uiteraard de gehele setting van het hotel prachtig!! Ik heb genoten van het uitzicht!

Hotel Lin Bao: te duur.

Hadden gevraagd voor een rustige slaapkamer, doch kregen er eentje aan de zijde waar de autosnelweg is en het verkeer de hele nacht voorbijraast . De bedden waren redelijk, de tv is niet meer van deze tijd : klein en alleen Duitse zenders.

Ontvangst was redelijk, inchecken kan wat sneller. Ontbijt was goed en voldoende keuze. Betaal nooit de op hun site gevraagde prijs voor hotel Lin Bao, want dit is gewoon te veel voor te weinig.

Een mooi en lekker ontbijtbuffet, alsook het avondbuffet was...
    • Familiekamer 2 (3 Volwassenen)

'S nachts was er continu stromend water te horen wat wel storend was en er voor gezord heeft dat we weinig geslapen hebben.

Een mooi en lekker ontbijtbuffet, alsook het avondbuffet was lekker maar niet alles was warm zoals het hoort. Ideale ligging tov Phantasialand daar dit hotel in het park gesitueerd is.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Het park kenden we al, de hotels zijn een beetje een tegenvaller....

A la carte restaurant, bar's kan stukken beter. De wil is er wel, nu nog met de juiste producten werken.

Na sluiting van het park extra uurtje op hun nieuwste rollercoaster.

Mooi hotel naast Phantasialand in Aziatische stijl.

Hotel is groot, onoverzichtelijk en druk. Aziatisch thema ver doorgevoerd. Kamer was erg warm. Airco werkte nog niet. Hotel ligt naast snelweg. Slechte prijs/kwaliteit verhouding in restaurant Lu Chi.

Mooi hotel naast Phantasialand in Aziatische stijl. Zeer vriendelijk personeel. Kamers ruim en netjes. Prettige inrichting. Onbijt was prima. Hotel heeft eigen ingang naar park.

Rustgevend

Wij wilden wat gaan eten maar de keuken was net 2 minuten gesloten, maar toch moesten wij €14,50 betalen per bord, terwijl het eten koud was en het restjes waren!

De tuin was prachtig en heerlijk rustgevend

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prachtige accommodatie

Speciale inrichting, zeer vriendelijk personeel. Als je hier binnenstapt, ben je onmiddellijk in een plezante stemming. Ontbijt met alles op en aan.

We hebben allemaal genoten!

Dat de restaurants al volgeboekt waren toen we aankwamen.Als we dit vantevoren wisten hadden we in Nederland al gereserveerd.Nu moesten we met 10 man een restaurant zoeken en dat viel vies tegen.

Ontbijt was uitstekend,veel keus.personeel heel vriendelijk en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prettig en mooi hotel!
    • Familiekamer 2 (3 Volwassenen)

Wi-Fi functioneerde op de kamer niet optimaal.

Uitgebreid ontbijt, wel soms lange wachtrij. Mooi ingericht hotel en lounge-ruimte. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie! Erg mooi aangelegde tuin rondom, met directe toegang tot Phantasialand!

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Ling Bao in mineur

Het was einde seizoen en dat was ook te merken, geen attentie voor mijn zoontje tenzij ik ernaar vroeg, Op de ochtend van ons vertrek was het zwembad al gesloten (en leeg gelopen) en dit was onduidelijk aangegeven de avond tervoren. Buiten de locatie mist het hotel toch net iets van comfort om zijn 4 sterren en hoge prijs waar te maken (geen minibar/ijskast of koffiezet faciliteiten; slecht sluitende kasten). Het was de 4e keer dat we hier verbleven maar deze keer had ik geen "waar voor mijn geld" gevoel Jammer...

de ligging vlakbij het park Phantasialand, het is als het ware een deel van het gebied China town. Je bent dus ook direct in en uit het park

Leuke gezellige kamer, prachtig ontbijt.
    • Familiekamer 2 (3 Volwassenen)

Leuke gezellige kamer, prachtig ontbijt. Niets viel tegen. Volgende keer dagje langer blijven

Leuke familie uitstap met voldoende ruimte en luxe

De cocktailbar was onderbemand meer dan 30 min moeten wachten om iets te drinken

Eten supper lekker

Yihaaaa
    • Familiekamer 2 (3 Volwassenen)

Geweldig hotel, heerlijk eten super naar ons zin gehad,

alles is top

alles is top

Heel goed

Vrij duur om 1 nacht te verblijven

Super ontbijt doe zo verder

Super!!!

Super vriendelijk personeel....proper....en de sfeer daar is geweldig!

Fantastisch!!!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden waren steen hard, 'morgens hadden we nekpijn.

De kamer was groot genoeg en lekker vries en cool.

Alles was super echt een aanrader

Alles was super echt een aanrader

Top warm gezellig !

De top service en de info

Het leuke zwembad, lekker, veel eten, mooie tuin.

Geen fitness.

Het leuke zwembad, lekker, veel eten, mooie tuin.

De kamers en faciliteiten waren OK
    • Familiekamer 3 (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het geluid op de kamer (met 2 kinderen) , gelegen net naast de autobahn was storend.

De kamers en faciliteiten waren OK

De rust, het geheel

Op het eerste verdieping is er een dak dat overhangt>gevaarlijk

De rust, het geheel

70 e verjaardag gevierd

Er was geen doucheputje aanwzeig😀

Het was erg schoon, royaal en mooi.erer

Eten

Eten

Prima voor het doel waarvoor we waren. Helaas wat onrustige nacht door het lawaai. Prima ontbijt.
    • Familiekamer 2 (3 Volwassenen)

Locatie van de kamer aan een drukke weg. Airco was onvoldoende dus met raam open geslapen (lawaai).

Uitstekend ontbijt. Prima in en uitchecken.

Ontbijt, ERT in Klugheim

Ontbijt, ERT in Klugheim

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prettig verblijf phantasia
    • Familiekamer 4 (3 Volwassenen + 1 Kind)

Het eten van het buffer is erg zout en de sauzen overheersen heel erg.

De ligging en de sfeer van het hotel. Ook het thema is mooi uitgevoerd.

Het was goed.

n.v.t

Het was goed.

de uitstraling van het hotel aan buiten en binnenkant
    • Familiekamer 4 (3 Volwassenen + 1 Kind)

ontbijt en buffet warme maaltijd

de uitstraling van het hotel aan buiten en binnenkant

Heel mooi, schoon hotel

Jammer dat ze 's avonds geen enkel hapje meer serveren (bijv. stukje kaas, bittergarnituur, etc)

Alles in stijl gemaakt; schoon en mooi

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mooi, vriendelijk hotel

Zwembad mag warmer

Aangenaam hotel, lekker gegeten en gezwommen. Ideaal naast het park

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Uitstekend ontbijt en zeer net hotel.

Uitstekend ontbijt en zeer net hotel. Echt aan te bevelen.

Super hotel

Kamer en restaurant waren prachtig.

Kamer en restaurant waren prachtig. Alsook de bars de tuin en zwembad

Super.

Groot ontbijt.

uitstekend en voor herhaling vatbaar

parkeergelegenheid te weinig

Niet zo'n leuke ervaring.

Werkzaamheden aan de badkamer tijdens verblijf. Reservering restaurant niet mogelijk.

Nabijheid bij het park en de gratis parking zijn een...

Redelijk duur maar ja is overal zeker.

Nabijheid bij het park en de gratis parking zijn een pluspunt.

Super slapen

Het buffet s avonds was geen 4 sterren hotel waardig

De locatie was geweldig en het interieur prachtig

• Familiekamer 4 (3 Volwassenen + 1 Kind)

Het wachten voor het ontbijt tot er tafel vrij was maar dat is ook echt het enige min puntje

Kamer was goed en zeer vriendelijk personeel

Ontbijtbuffet was echt top

Ontbijtbuffet was echt top

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Genoten met de kinderen

Buffetrestaurant, prijs-kwaliteitverhouding.

Goede kamer en goede faciliteiten met directe toegang tot het park

Auw mijn rug

Bedden leken wel hunebedden keihard matras. Kinderbed kraakte als een bus vol bejaarden over kasseien.

Hotel personeel vriendelijk

Zeer goede faciliteiten en super maaltijoden.

Zeer goede faciliteiten en super maaltijoden. ....

Prima verblijf als je naar Phantasialand wilt.

Ontbijt was prima, ook personeel erg aardig.

Goed ,aantal verbeterpunten dan is het top
    • Familiekamer 3 (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

prijs van het eten en drinken duur. Iemand die gluten-vrij moet eten weinig keus.' Parkeerplaats mag groter

Voldoende keuze met ontbijt

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Ontbijt uitstekend.

Geen koelkast.

Ontbijt uitstekend. Buffet uitgebreide keuze.

Vriendelijkheid van personeel

Vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Uitstekende ervaring

Super ontbijt Mooie kamers

goed op het slechte personeel na
    • Familiekamer 4 (3 Volwassenen + 1 Kind)

dat een kind van 12 volgens booking.com een van kind is maar volgens het hotel een volwassenen is

ontbijt en het zwembad

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

een heel mooi en goed hotel met alle nodige faciliteiten

het hoofdkussen

de kamer

Gemakkelijk binnengaan in phantasialand

Lange wachttijd ontbijt

Gemakkelijk binnengaan in phantasialand

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Wifi op de kamers was matig.
    • Familiekamer 2 (3 Volwassenen)

Wifi op de kamers was matig. Viel vaak uit.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Bedden

Bedden

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Hele leuke gezinsuitstap!

De kamer was netjes maar er hing een vervelende nicotine-geur!

De inrichting en de locatie waren geweldig

• Beoordeeld op: 24 december 2016

perfekt