Beoordelingen over Hotel Lippischer Hof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Willy-Brandt-Platz 1, 32756 Detmold, Duitsland

#11 van de 20 hotels in Detmold

Mooie en vooral ook schone kamers in een oud pand aan de...

Onze kamer lag boven het terras, waar die avond een grote groep mensen tot 's avonds laat zat te eten . Dat gaf de nodige geluidsoverlast Met de ramen dicht slapen was vanwege de warmte geen optie. Gelukkig hadden we oordopjes bij ons. Verder beviel het hoofdkussen ons niet goed, maar dat is erg persoonlijk.

Mooie en vooral ook schone kamers in een oud pand aan de rand van de binnenstad. Er zit een goed restaurant in het hotel. Ook het ontbijt is prima verzorgd.

Prima verblijf in een net hotel met goede kamers. Helaas zonder bar of zitgelegenheid
    • Kingsize Eenpersoonskamer

Helaas geen echte zit gelegenheid en ook geen bar aanwezig in het hotel. Voor een groep motorrijders toch wel een gemis.

Kamers prima in orde en lekker ruim. Ontbijt super!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Verder O.K.
    • Kingsize Eenpersoonskamer

Ondanks dat het bij het hotel bekend was dat de wegen naar/rondom het hotel geblokkeerd waren, is hiervan geen melding gemaakt: 1 uur en 20 min. Nodig gehad on het hotel bijna te bereiken! Daar in een parkhuis moeten parkeren, parking hotel bijna leeg!!! Niet eens een sorry over het gebrek aan information!

Comfortabel verblijf op een normaalgesproken goes bereikbare plek in centrum van centrum. Geen poespas!

Receptie dame :uiters onvriendelijk

de juffrouw van de receptie was zeeeeer onvriendelijk, het eerste wat ze vertelde was u moet nog betalen, toen mijn vrouw vertelde dat het allang betaald was herhaalde ze het nog enkele keren: u moet betalen!!! het computer systeem was duidelijk niet in orde. het andere bedienings personeel was erg vriendelijk parkeren : beperkte plekken

ontbijt en kamer

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goede plek voor overnachting, goede bedden, geen lawaai overlast.

Vrij kleine badkamer, doch ik besef dat het een historisch pand betreft met een zeer rijke historie.

Goede ontvangst, zeer uitgebreid ontbijt buffet, met een uiterst vriendelijke en behulpzame bediening.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

fijn hotel vlakbij de binnenstad

als parkeerplaats achter vol is dan parkeren in de verderop gelegen (150mtr) parkeergarage a €5,afzuiging keuken kan beter want soms blijft er een geur hangen in het trapportaal(en bij vis geur is dit minder leuk)

Ligging hotel goed,vlakbij het centrum,ontbijt super en veel keuze,kamer goed,bedden super,personeel vriendelijk,er zijn 8x parkeerplaats achter dus bij geluk gratis,genoeg restaurants op loopafstand

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Fijn verblijf

Geen aanmerkingen

Prima ontbijt, de kamer was in orde en het personeel heel vriendelijk. Het hotel ligt aan een redelijk druk kruispunt, en je merkt er qua geluid niets van!

Rustig weekendje weg.
    • Appartement (2 personen)

Fijn degelijk ontbijt, en er werd goed rekening gehouden met onze kinderen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

receptie moet bemand worden door iemand met wat meer...
    • Appartement (2 personen)

receptie moet bemand worden door iemand met wat meer uitstraling.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Zeer vriendelijk personeel, gratis parkeren op de...

Verkeer in de straat is duidelijk hoorbaar. Dit kan een belemmering zijn, voor ons was dat niet.

Zeer vriendelijk personeel, gratis parkeren op de binnenplaats, gratis wifi, gratis ontbijt, grote kamer op bovenverdieping, centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

mooie ligging, 20 meter van het begin van de...

Het restaurant was die avond niet open. Jammer. Ze hadden een groot feest gehad met nieuwjaar, iedereen was nog brak. Badkamer voor ons grote Nederlanders wat krap. Geen minibar.

mooie ligging, 20 meter van het begin van de centrumvoetgangersgebieden, ruimte voor ongeveer 5-6 auto's op het hotelterrein. Als je geluk hebt, zoals wij, kun je hier de auto parkeren. Trouwens is er een parkeergarage op 100 m afstand. Het ontbijt was goed voorzien in de mooie kelder. Wij sliepen aan de stille kant van het hotel en dit was werkelijk rustig. Vriendelijke mensen. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

De kamer was niet erg groot, maar goed voor de prijs.

Uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Voor toeristen is de locatie perfect.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

perfect restaurant

perfect restaurant

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Niks aan toe te voegen alles was perfect verzorgt, zowel de...

Niks aan toe te voegen alles was perfect verzorgt, zowel de kamers als het ontbijt. Wij zijn niets te kort gekomen. Volgende keer weer.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Convenient location, own (small) parking.

Convenient location, own (small) parking. Nice breakfast.

• Beoordeeld op: 1 april 2015

Geweldig ontbijt

Helaas geen gratis parkeren in de buurt

Geweldig ontbijt