Beoordelingen over LiV’iN Residence Frankfurt-Bleichstraße Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Bleichstr. 14-16, Frankfurt Centrum, 60313 Frankfurt am Main, Duitsland

#20 van de 27 vakantiewoningen in Frankfurt am Main

regelmatig daar geweest. geen ontbijt mogelijkheden meer. dus minder service. ligging blijft uitzond
    • Appartement

ik heb elke dag haarshampoo nodig. Dat werd niet geleverd. 1 klein tubetje in 4 dagen. Bij aanvraag deden ze erg moeilijk e onvriendelijk. Terwijl op sommige andere kamers vaste shampoo bidons aanwezig waren.

ligging en ruime kamer

Onze kamer lag boven de ingang van de garage poot.
    • Superior Appartement

Onze kamer lag boven de ingang van de garage poot. Deze ging vaker middden in de nacht eenn aantal keer open. Dit gaf behoorlijk wat geluids overlast. Voor de rest super tevreden over alles!

prima verblijf, alleen jammer dat er geen ontbijt mogelijkheden waren.
    • Appartement

er was geen ontbijt, terwijl er in de informatie stond dat we konden ontbijten bij een naastgelegen hotel, echter de receptioniste heeft daar met geen woord over gesproken.

de kamer op zich was prima, heerlijk bed,

Prima plek aan de rand van de binnenstad in een appartement zonder faciliteiten
    • Appartement

Minpunten: 1. De overdekte (zij)ingang is zeer onverzorgd. Omdat hier ook een asbak staat moet je langs de rokers en trekt de rook het gebouw in. 2. De keukenkastjes in de kamer zijn op slot, alleen één bierglas en één waterglas voor gratis gebruik beschikbaar. In de kleine lettertjes wordt dit inderdaad genoemd: servicekosten van 85,- als je gebruik maakt van de keuken. Dit is voor meerderlei uitleg vatbaar. Communiceer duidelijk dat je zonder 85,- extra kosten nog geen bordje of kopje of bestek kunt gebruiken. Dan kun je zelf een paar dingen van thuis meenemen. Van de receptionist kregen we op aanvraag een waterkoker, kopjes en glazen. 3. Twee van de vier ramen hebben een defect sluit- en kiepmechanisme. 4. De vitrages zijn op diverse plaatsen gescheurd. Maakt een shabby indruk. 5. De bureaulamp was defect en werd pas na twee nachten vervangen. 6. De kraan van de wastafel is verkeerd om aangesloten (warm en koud verwisseld) 7. Bij aankomst hadden we in de badkamer twee zeer kleine restjes wc-papier. 8. Nachtkastjes zouden handiger zijn dan het hoge hoofdeinde van het bed. Algemeen: We hebben bij de reservering aangegeven voorkeur te hebben voor een rustige kamer, we kregen een kamer aan de straatzijde. Het hotel staat aan een drukke straat. Het lawaai viel enigszins mee vanwege minder verkeer tijdens de feestdagen. We raden iedereen aan om expliciet naar een kamer aan de achterkant (park) te vragen.

Pluspunten: 1. Binnenstad en metrostation Konstablerwache op loopafstand. 2. Ruime kamer met aparte inloopkast. 3. Mooi uitzicht (vanaf 6de verdieping) op de gebouwen van het ‘Bankenviertel’.

Uitstekend Hotel nabij centrum en openbaar vervoer
    • Superior Appartement

Er hingen spinraggen aan het plafond en de muren konden wel een nieuw likje verf gebruiken, hier en daar zat een vlekje in het tapijt. De douche is modern, goed heet water, alleen de druk van de douche was wat aan de lage kant. Een aantal verbeter puntjes voor dit naar mijn mening uitstekende Apart-Hotel.

Heel vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, producten in de koelkast van de kamer inbegrepen bij de prijs, ook gratis fruit, nootjes en zoetigheden bij de receptie gratis verkrijgbaar, het hotel heeft een ondergrondse parkeer garage welke via de lift bereikbaar is. Hele ruime kamer voorzien van alle gemakken. Het Hotel is gelegen 500 meter van het stads centrum en de metro.

Hotel in het centrum, prima!
    • Appartement

Zaterdagochtend 7 oktober zouden we gewekt worden door de receptie. Is niet gebeurd....! Die morgen zat er een dame die minder aandacht had voor de ontbijtservice.... Al het andere personeel ,de vorige dagen, was zeer voorkomend, hulpvaardig!

Uitzicht vanuit kamer, ontbijt

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ontbijt goed.
    • Appartement

De tv deed het niet, maar we hebben niet gevraagd om hulp en misschien was het makkelijk te verhelpen geweest.

Ontbijt goed. Kamers zeer ruim. Locatie mooi dicht bij het centrum.

Frankfurt was een verrassende en aangename stad, helaas zeer prijzig.
    • Appartement

Keukentegels aan t fornuis vergeten te kuizen.

Ruim, verzorgd en modern. Klein welkomst geschenkje. Ondergrondse parking(te betalen). Lekker ontbijt.

Dat de kastjes in de keuken op slot zaten zodat we zelfs...
    • Appartement

Dat de kastjes in de keuken op slot zaten zodat we zelfs geen kopje of mes konden gebruiken

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima ontbijt, grote kamer

Prima ontbijt, grote kamer

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Prima hotel, zeker voor de prijs.

Er stond wel een koffie-apparaat, maar koffie was er niet.

Prima hotel, zeker voor de prijs. We kregen een gratis upgrade omdat de voor ons gereserveerde kamer erg warm zou zijn i.v.m. de temperatuur buiten.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

ligging, goed ontbijt, vriendelijk personeel

blijft een beetje gedateerd

ligging, goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

centrale ligging in het centrum, grootte van appartement

een beetje gedateerd. vloerbedekking met vlekken, gordijnen kapot

centrale ligging in het centrum, grootte van appartement

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van LiV’iN Residence Frankfurt-Bleichstraße