Beoordelingen over a&o Köln Hauptbahnhof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Ursulaplatz 10-12, Altstadt-Nord, 50668 Keulen, Duitsland

#205 van de 232 hotels in Keulen

6,2

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

In eerste instantie te weinig beddengoed en handdoeken, in eerste kamer was riolering verstopt en kwam deze door de badafvoer naar boven. Gordijnen sloten slecht, veel lichtinval. Veel lawaaiige gasten, midden in de nacht probeerde men kamer binnen te komen, tegen 6.30 uur weer dronken gasten die bleven aankloppen. Kan hotel niet veel aan doen, maar was zeker niet voor herhaling vatbaar

Ontbijt was oke

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima naast treinstation, maar weinig last van gehad.

Kleedje in badkamer

Hotel heeft alles in de basis, geen extra's, geen luxe, maar precies wat je nodig hebt om te je te wassen, en te slapen. Prima concept.

Verouderd achterbuurt hotelletje

Verouderd slecht en achterstallig onderhoud. (vuile toiletpot, slechte douche en vies douchgordijn, gordijnen kapot, gaten in de muur na vervangen TV, geen bedlampjes....)

Goed bed.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Jammer
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

We hadden een probleem met de kamerbezetting. We hadden de pech in te checken tijdens een dienstwissel aan de receptie. De eerste receptionist was eerlijk en bereidwillig een oplossing te zoeken. De tweede receptionist ontkende alles en probeerde ons af te schepen. Na lang aandringen was er een halve oplossing waar we redelijk mee konden leven. Heel jammer.

Dicht bij het centrum maar toch net buiten de drukte. Kamer met eigen badkamer/toilet was netjes en schoon. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Rust, stad, gezellig, comfortabel en betaalbaar in één kamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er zat niemand aan het onthaal toen we wilden vertrekken en zijn na een half uur zonder groeten vertrokken. .

1) De ligging, namelijk zeer dicht bij het stadscentrum. 2) De kamer die ruim was en voldoende gerieflijk. 3) De rust in huis. 4) Het gevarieerde ontbijt (voor elk wat wils. 5) de bedden (mijn zoon koos het stapelbed😁)

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Prima bedden.

Werd gek van de treinen, wat een rotherrie. Met ramen open slapen was niet te doen. De douche heeft kennelijk een kleine boiler. Nadat mijn man had gedoucht had ik nog maar een paar minuten warm water. Te kort om mijn haar te wassen. Van het koude water was ik wel snel wakker, dat was dan weer een voordeel.

Prima bedden. Ontbijt was goed voor die prijs.

goede keuze voor bezoeking van de kerstmarkten
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

bijna geen parkeerplats voor auto

vlakbij het centrum

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Goede ligging en kamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Parking is zeer beperkt/moeilijk in en uit te rijden

Goede ligging en kamer. Ontbijt is basis, maar degelijk.

Ideaal als je in Keulen strandt.
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

De gastvrouw kwam heel erg bot en onvriendelijk over.

Propere accomodatie.

Prima voor die prijs

Gordijnen te klein. Nachtlampje is tl. Wc verlichting gekoppeld aan erg lawaaiige afzuiging

Prijs locatie

Drama

Alles, zo een vuil kot

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

nooit meer

erg smerig, trappenhuis enbadkamer was ontzettend smerig. was meer een jeugdherberg dan en hotel

locatie was erg centraal, dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Parkeerplaats bij het hotel en midden in het centrum

Hygiene in de kamer prima maar het trappenhuis en erom heen minder.

Parkeerplaats bij het hotel en midden in het centrum

• Beoordeeld op: 8 december 2016

SLECHT ONTHAAL ,VEEL TE KLEINE KAMER ,NIET NETJES , héééééél...

SLECHT ONTHAAL ,VEEL TE KLEINE KAMER ,NIET NETJES , héééééél slechte matras .kORTOM EEN GROTE ONTGOOCHELING BEHALVE DE LIGGING

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goede locatie.

N.v.t.

Uitstekende ligging en parkeer mogelijkheid.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

volledig TEVEREDEN
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Helaas geen bewaarplaats voor bagage.

Schitterende ligging en verrassend ruime kamer. Verder alles zeer correct.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

dichtbij kerstmarkt

schoonmaak, vooral radiator bij de wc

dichtbij kerstmarkt eigen parkeerplaats

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Praktische locatie

Was erg gehorig (lawaai van treinen)

Locatie t.o.v. het centrum.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

vrij gehorige kamers

ontbijt was prima gezien de 7 euro die het kost. Kamers zijn prima, niet luxe maar ok. We gehorig

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Wegblijven ! Koude douche en vies !

Koude douche, schimmel en muffe vieze kamer. Parkeergarage te krap voor een middenklasse stationwagen .

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Voor de korte tijd dat wij er waren, was het goed verzorgd.

stapelbed was niet opgemaakt. geen personeel bij het ontbijt, waardoor ook gasten die niet voor het ontbijt betaald hadden, gewoon konden mee eten.

Voor de korte tijd dat wij er waren, was het goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Tv deed slecht Geen speelfaciliteiten voir kinderen kregen we wel een mail voir dat dit er zou zijn. Parking eng klein Ontbijt matig

Locatie Goed bed

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

Locatie.

Slechte bedden hele vieze vlekken op matras. Geluid van station. Gelukkig oordoppen bij ons.

Locatie. Ontbijt prima. Niet uitgebreid maar wel lekkere duitse broodjes

• Beoordeeld op: 24 december 2015

ligging ,ontbijt, kamer , ontvangst , behulpzaamheid , vlak...

alleen dat er geen lift is en wij naar het tweede verdiep met de trap en de bagage , en de weinige parkeer plaatsen onder het hotel , ook zijn ze smal en kan men moeilijk er uit rijden achteruit daar ze in de diepte liggen, geen nederlandse post op tv

ligging ,ontbijt, kamer , ontvangst , behulpzaamheid , vlak bij den dom in keulen en de winkelstraten , wifi internet ,

• Beoordeeld op: 18 december 2015

We hadden een grote kamer/ligging van het hotel ten...

Het ontbijt was erg sober, en werd niet bijgevuld, de bediening onvriendelijk. Zeer veel lawaai van de treinen, ook bij gesloten ramen!

We hadden een grote kamer/ligging van het hotel ten opzichte van het station en het centrum. De gunstige prijs per overnachting

• Beoordeeld op: 7 december 2015

- dichtbij station

- geluid voorbij rijdende treinen tot middernacht, maar beperkt door goede isolatie - slappe hoofdkussens

- dichtbij station - mooie, ruime en propere kamer - uitgebreid ontbijtbuffet - zeer comfortabel bed

• Beoordeeld op: 6 december 2015

De locatie was top en de prijs was prima.

De schoonmaak kan beter. Er lag over een laagje stof en als je verder gaat kijken dan konden sommige dingen beter schoongemaakt worden

De locatie was top en de prijs was prima. Simpel maar goed ontbijt. Bedden prima

• Beoordeeld op: 26 november 2015

Het hotel was goed gelegen.

Erg vieze kamer... Allemaal haren van de voorganger in de badkamer!!! Bah! Ramen klinken eraf, gordijnen die niet de volledige raam bedekten dus snel licht, veel straatlawaai. Afgeleefd en ongezellig kamerinterieur. Rare geur in de kamer! Proper en net kost toch niets? Het personeel zat er ook tegen zijn zin.... Parking 15 euro per dag erg duur. Ik zou er niet meer terug gaan. Soit het was gelukkig voor 1 nacht.

Het hotel was goed gelegen. Op loopafstand van de winkels/dom. Stationsbuurt 's avonds deed enkel nogal onguur aan. Ontbijt was prima voor de prijs. Ruime keuze enkel werd het niet aangevuld?! Een heel goed en zacht bed wat een hoop goed maakt. WiFi werkt prima, (met code).

• Beoordeeld op: 1 november 2015

de locatie, parkeergarage bij hotel, ruime kamer voor 3...

geluidsoverlast treinen waardoor met ramen dicht slapen. zeer slechte ontvangt tv signaal. gehorige kamers.

de locatie, parkeergarage bij hotel, ruime kamer voor 3 personen en lekker ontbijt. prima badkamer.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

De ligging.

Vriendelijkheid. Wie hebben bewust gezocht naar een hotel met parkeergelegenheid. Toen we aankwamen werd gezegd geen parkeerplaats, we zijn een hotel en plaats uw auto maar in een dure parkeergarage bij de Dom. Als ik dit van te voren had geweten had ik dit hotel niet geselecteerd. Kamers waren zeer sober en prijs/kwaliteit was bijzonder slecht.

De ligging.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

goede bedden, parkeer gelegenheid bij het hotel, ontbijt...

personeel in de bediening waren stug in de omgang. Wifi traag.

goede bedden, parkeer gelegenheid bij het hotel, ontbijt goed, 24 uur bezetting bij de receptie. Receptie personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Dichtbij het centrum, niet duur vergeleken met andere hotels...

Dichtbij het spoor, dus vroeg geluid van treinen.

Dichtbij het centrum, niet duur vergeleken met andere hotels in Keulen, eenvoudige kamer met goede bedden en douche, ontbijt inbegrepen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Mooi in het centrum en de spoorlijn was vlak bij maar niks...

Kan ik geen antwoord op geven als je zo tevreden bent

Mooi in het centrum en de spoorlijn was vlak bij maar niks van gehoord alles te voet gedaan en een leuk 3 daagse reis gehad We waren met de trein en dat was prima te doen

• Beoordeeld op: 15 september 2015

redelijk goed ontbijt

Slechte bedden, onprettige ligging in verpauperde buurt (dode ratten in de goot), te ver van het centrum om de kamerprijs te rechtvaardigen. Minimale uitrusting van de kamer, geen lift. Geen waarschuwing dat het totale bedrag voor verblijf direct al bij de boeking van de creditcard wordt afgeschreven.

redelijk goed ontbijt

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De afstand tot het centraal station en het centrum.

Bij aankomst moesten we 1,5 tot 2 uur wachten tot we in onze kamer konden. We konden ook niet weg, omdat het erg slecht weer was. Indien je wegging moest je je spullen achterlaten. Daarnaast lagen er wat kapotte tegels in de badkamer en zat er een rode vlek op de dekens.

De afstand tot het centraal station en het centrum. Je bent binnen 5 minuten op het centraal station met een 24-uurs supermarkt: Rewe. In het centrum ben je binnen 5 tot 10 minuten.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Voor een hotel in de binnenstad voldeed het volledig aan de...

De wc-bril zat los en de tv had slecht 1 zender (maar is dat wel een tegenvaller voor die prijs?).

Voor een hotel in de binnenstad voldeed het volledig aan de verwachtingen, inclusief stadslawaai. Het personeel, vooral de receptie, was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt, voor een dergelijk hotel, zeer compleet.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

De ligging bent zo in het centrum,en een plus punt ze hebben...

Geluids hinder van de trein

De ligging bent zo in het centrum,en een plus punt ze hebben eigen parkeer gelegenheid we komen er al 3 jaar personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

ontvangst, 24 uurs bemensing van de receptie, ontbijt, de...

voor de prijs viel er helemaal niets tegen

ontvangst, 24 uurs bemensing van de receptie, ontbijt, de prijs, de parkeerkelder waar de motoren konden staan, de afstand tot het centrum en de dom en de afstand tot de eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

De vriendelijkheid van het personeel en de eigenaars.

's-Nachts nogal wat lawaai van de treinen. Ontbreken van een lift. Vraag naar een kamer op de begane grond als u moeilijker ter been bent.

De vriendelijkheid van het personeel en de eigenaars. De centrale ligging.

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Prima ligging voor stedentrip.

L Hotel ligt vrijwel direct aan het spoor, nabij het hoofdstation, waardoor de de treinen goed hoorbaar zijn. Geen geluiddichte kamers.

Prima ligging voor stedentrip. Uitgebreid goed ontbijt. Parkeergarage (klein) aanwezig.

• Beoordeeld op: 10 april 2015

Mooie kamer en badkamer, goed bed.

Het parkeren in de buurt is compleet waardeloos, het kost 3 euro per uur (max 4 uur staan) en je moet een omwonende sticker hebben. Zonder die sticker krijg je 80 euro boete. Hier is niks over gezegd (dus had ik die boete) en toen ik om uitleg kwam vragen werd er ook niet goed op gereageerd. Ik kreeg antwoorden waar ik niks aan had en ben daarna in de stad zelf, van het kastje naar de muur gestuurd voor zo'n sticker (ik ben om die reden ook eerder dan gepland naar huis gegaan omdat ik vond dat ik als toerist enorm onvriendelijk behandeld werd!).

Mooie kamer en badkamer, goed bed.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Kamer was ruim, lekker dicht bij centrum.

Ontbijt was schraal en ene personeelslid was positief en deed poging om het naar je zin te maken terwijl vrouwelijk personeelslid kortaf was. Parkeergarage is een crime vooral als je niet een van de eerste bent. Je kunt er dan niet draaien en moet je achteruit eruit door de smalle toegang.

Kamer was ruim, lekker dicht bij centrum. Prijs voor Keulen was goed

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Prima kamer, wat veel kleine gordijntjes die niet allemaal...

Prima kamer, wat veel kleine gordijntjes die niet allemaal aansloten.

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Kamer was zeer eenvoudig maar goed.

Duidelijk hoorbaar geluid van station/treinen. Kamer was wat stoffig.

Kamer was zeer eenvoudig maar goed. Zeer centraal gelegen nabij het station.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Lawaai van andere mensen.

Lawaai van andere mensen.na 24:00 dachten dat hotel disco is.kon niet slapen van lawaai. Maar gooie ingrijp van medewerker had dat stil gemaakt.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

De locatie.

Hygiëne en de aankleding van het hotel

De locatie. Perfect in het centrum.

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

dichtbij station, Dom ,centrum prijs kwaliteit ok

dichtbij station, Dom ,centrum prijs kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Schoon en fris hotel, vriendelijk personeel.

Schoon en fris hotel, vriendelijk personeel. En de ligging in het centrum, 300m van de Dom. Het is ons super bevallen.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Dicht bij het centrum

Geluidshinder, koude danwel te hete douche

• Beoordeeld op: 22 december 2015

• Beoordeeld op: 21 december 2015

Ligging zeer gunstig

Ligging zeer gunstig

• Beoordeeld op: 19 december 2015

Goed hotel gunstige ligging.

Goed hotel gunstige ligging. Prijs en kwaliteit prima. Kan wel wat gehorig zijn door de kerken en treinen.

• Beoordeeld op: 19 december 2015

De afstand tot het centrum

Wij hadden twee kamers geboekt en werden vervolgens in een familiekamer gestopt.

De afstand tot het centrum

• Beoordeeld op: 18 december 2015

De locatie, direct aan de kerstmarkten en winkels

De locatie, direct aan de kerstmarkten en winkels

• Beoordeeld op: 12 december 2015

Ontbijt en persoonlijk zijn heel goed meegevallen!

Geen lift.

Ontbijt en persoonlijk zijn heel goed meegevallen! Veel ruimte in de kamer.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Locatie, dicht bij het centraal station.

Locatie, dicht bij het centraal station.

locatie

geen lift aanwezig en warm water was wisselend warm en koud

locatie

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Hotel ligt vlakbij de dom.

Parkeergarage zat ineens niet inbegrepen. Receptionist ontving ons erg sjagarijnig en de douche was koud.

Hotel ligt vlakbij de dom. Heerlijke bedden.

De locatie is prima!

Ontbijt is vrij sober.

De locatie is prima! Vlak bij het station en de Dom met het gehele winkelgebied en alle Kerstmarkten.

locatie is centraal,vlak bij de Dom

Vriendelijk personeel, prima bedden en goed ontbijt

Vriendelijk personeel, prima bedden en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Vlakbij het centrum

Te warm op kamer; geen airco. Lawaai ivm ligging naast station.

Vlakbij het centrum

Locatie prima.

Locatie prima. Dichtbij centrum.p

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Dicht bij centrum.

Geen lift. Geen koelkast op de kamer.

Dicht bij centrum. Gratis gebruik van WiFi.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

geluid van de treinen

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

de vriendelijkheid

de vriendelijkheid

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van a&o Köln Hauptbahnhof