Beoordelingen over Malerwinkel Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Fischbachstr. 3, 51429 Bergisch Gladbach, Duitsland

#6 van de 24 hotels in Bergisch Gladbach

Niet voor herhaling vatbaar.

Er was geen airco en bloedheet in de kamer. Voor een beetje afkoeling moesten we vensterdeur openzetten (geen vliegenraam) waardoor iedereen vanop het terras de kamer kon binnenwandelen. De minibar stond niet aan. Dus geen gekoelde dranken bij aankomst. We konden zelfs geen fris pintje bestellen. Ook geen lunch en geen restaurant. Door de ligging in de buurt van de vlieghaven hoorden we om de 3 minuten een vliegtuig overvliegen. Niet voor niets vonden we op het nachtkastje oordopjes. De foto's van het hotel brengen je op een verkeerd spoor. Je denkt dat het hotel gelegen is in een groene zone, maar niets is minder waar. Het ligt in een bebouwde kom waar op dit moment grote bouwwerken aan de gang zijn.

Het ontbijt was middelmatig !

Rustig en aangenaam
    • Kleine Eenpersoonskamer

Hier één nacht verbleven en vriendelijk ontvangen door het personeel. De kamer was schoon en rustig, en het ontbijt was aangenaam. Parkeren kan gratis direct in de buurt van het hotel, dus dat scheelt ook weer.

slechte kop kussens om op te slapen( veel te zacht),...

slechte kop kussens om op te slapen( veel te zacht), liever ergonomische. spijtig dat je omdat we verschillende dagen verbleven, geen gebakken eitjes konden verkrijgen enkel zacht gekookte.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Lekker hotel dat een iets mooiere omgeving verdient!

Het was erg warm op de kamer en in de rest van het hotel. De omgeving van het hotel is niet bepaald inspirerend. Wel ben je met de tram snel in Keulen.

Heerlijke kamer in een mooi vakwerkhuisje. Zeer vriendelijk personeel. En een lekker ontbijt.

Alles was super.

Alles was super. Ook het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd en uitgebreid .

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Perfect
    • Kleine Eenpersoonskamer

Comfortabel hotel op een goede locatie met schone kamers en prima service

Prima ligging in Bensberg. Parkeren voor de deur. De ontvangst en service waren zeer vriendelijk en goed. De kamer was comfortabel, schoon en ruim.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Uitstekende bedden.

Krappe kamers en badkamer wat gedateerd.

Uitstekende bedden. Goed ontbijt.

in het geheel perfect

De badkamer was veel te klein en de WC was heel laag

Het ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Mooi hotel centrale ligging

Vriendelijke mensen, centrale ligging

Heerlijk weekendje gehad !

Heel vriendelijk en super ontbijt

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Goede ontvangst.

comfortkamer op de benedenverdieping (kamer 28) van het Kunstlergebouw ligt dicht bij trappen naar 1ste verdieping. Gasten die pratend met elkaar later binnen komen veroorzaken geluidsoverlast. Vooral 's avonds.Wanneer dan met schoenen aan nog heen en weer gelopen wordt in de kamer met stenen vloer, is dit niet prettig! Stilte en respect voor andere gasten zou men kunnen opnemen in het huisreglement.

Goede ontvangst. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

heerlijk vers ontbijt

Check-in probleem: receptie niet open, op voorhand geen pincode gekregen, bijna ander hotel moeten zoeken voor eerste nacht

heerlijk vers ontbijt parkeergelegenheid vlakbij vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

heerlijk vers ontbijt

check-in: Volgens de website kan je op zondag inchecken tot 20u. Bij aankomst om 19u20 bleek er echter niemand aanwezig te zijn. Er hing een papier met telefoonnr op de deur in geval van nood. Ik trachtte dit te bellen maar het nr werkte niet. Na 15 min. in de kou te staan, kwam er toevallig een andere gast van het hotel buiten, waardoor ik binnen kon. Aan de receptie lag een papier op mijn naam met internetcodes en kamernummer, maar nog steeds geen sleutel van de kamer. Toen ik opnieuw trachtte te bellen naar het nr nam er iemand op die me een pincode gaf. In de automaat buiten kreeg ik zo vlot mijn sleutel van de kamer. Bijna had ik een ander hotel gezocht voor die nacht! De pincode zou beter op voorhand gecommuniceerd worden (via sms en mail bv.). Dan zou er geen probleem zijn. Het hotel moet minstens op voorhand melden dat de receptie vroeger toe is en/of de openingsuren updaten op hun website. Het probleem heeft zich in het verleden ook al voorgedaan bij een buitenlandse collega en er werd niets aan gedaan om de service te verbeteren. Indien dit niet wordt verholpen, zal ik het hotel niet meer aanraden in de toekomst... wat jammer is!

heerlijk vers ontbijt vriendelijkheid personeel dichtbij U-bahn parkeergelegenheid vlakbij

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Gastvrijheid, hygiëne, prima ontbijt.

Gastvrijheid, hygiëne, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 april 2016

ontbijt en onthaal perfect

ontbijt en onthaal perfect

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Nette schone kamers, vriendelijk personeel

Nette schone kamers, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 december 2015

Ontbijt is werkelijke fantastisch!

Ontbijt is werkelijke fantastisch!

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Locatie is heel mooi.

Ik vond de kamer (en vooral badkamer) vrij klein zeker in vergelijking met de prijs.

Locatie is heel mooi. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Probleem met ventilatie. Kamer met alleen dakraam, open nare tocht, dicht dan ruimte te benauwd.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

service en gastvrijheid

grootte en comfort van de kamer

service en gastvrijheid

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Rustige plek en toch dicht bij keulen stad

Rustige plek en toch dicht bij keulen stad

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Zeer gastvrij onthaal waarbij hygiene en vriendelijkheid van...

Geen tegenvallers.

Zeer gastvrij onthaal waarbij hygiene en vriendelijkheid van de bovenste pank zijn. Een echte aanrader!