Beoordelingen over Leonardo Hotel Mannheim-Ladenburg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Benzstr. 21, 68526 Ladenburg, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Ladenburg

Keurig hotel voor doorreis maar ook langer verblijf. Inrichting modern-design. Royaal ontbijt.

Wat langdradige, formele administratieve afhandeling, ook bij de bar.

Locatie bij de snelweg. Tot laat open. Net en ruim hotel. Parkeren voor de deur. Royaal ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prima naar ons zin gehad.

Het zit wel een een "drukke"weg maar valt in het niet bij al het positieve.

De kamers waren schoon en netjes. Koelkast op de kamer wat ook erg fijn was. Gratis parkeergelegenheid op eigen terrein. Prima hotel zeker voor uitstapjes naar bv Heidelberg of Mannheim.

Uitstekend verblijf voor een tussenovernachting vanuit het zuiden.

De prijzen en inhoud van de drankjes op de menukaart kwamen niet overeen met wat we kregen. Op de menukaart kostte een cola en een appelsap allebei 3,0 euro voor 0,25l. Bij het afrekenen bleek dit inmiddels 3,20 euro te zijn voor 0,2l (cola). Appelsap was een groter glas. Hier hebben we geen problemen van gemaakt, aangezien de portie eten heel groot was.

De suite was heel ruim, waarbij we het woongedeelte hebben gebruikt om onze tweeling van 2 jaar te laten slapen. In de babybedjes die gratis gefaciliteerd werden hebben zij heerlijk geslapen. Ook wij hebben prima geslapen in de uitstekende bedden.

Voor onderweg een ok hotel, mits lawaai en temperatuur verbeteren

De kamer lag naast de parkeerplaats. Heb vanwege de herrie de hele nacht niet geslapen. Ook was de kamer niet koel te krijgen ondanks airco.

In het restaurant waren ze heel vriendelijk en meedenkend!

Doorreislocatie in verrassend leuk stadje

Prijs-kwaliteit en het leuke marktplein in het dorp. Ontbijt was ons te duur, maar op de hoek bij de rotonde zit een prima bakker. Dichtbij de snelweg.

Perfect voor overnachting op doortocht zeker met de d geniuskorting

Iets te warm in restaurant

Ontbijt goed, zelfs glutenvrij brood! Erg warm in restaurant Rustige ligging, prettige parkeergelegenheid, restaurant open tot 10 uur

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Fijne schone kamer, goed bed, fijne badkamer.

Fijne schone kamer, goed bed, fijne badkamer. Met de hotelcard 2 gratis consumpties gekregen en 10% korting op de overig consumpties. Bakker vlakbij, dus niet in hotel ontbeten.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Uitstekend voor 1 nacht op doorreis.

Vorige keer kregen we bij aankomst een drankje aangeboden!

We hadden geen ontbijt, kamer prima in orde. Fruitwater, fruit en zelfs lekkere koeken in de aankomsthal.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Restaurant was afgehuurd, kon dus alleen van een beperkte...

Restaurant was afgehuurd, kon dus alleen van een beperkte kaart aan de bar eten. Aangegeven gewoon aan een tafel te willen eten, maar dat kon nergens. Er werd een taxi naar een restaurant aangeboden, maar ik kies altijd bewust voor hotel met restaurant zodat ik hotel niet meer uit hoef na een lange dag. Toch aan de bar gegeten. Drankje dat om die reden werd aangeboden stond uiteindelijk toch gewoon op de factuur. Aanwezige gym mag bovendien geen naam hebben.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Kamer goed rest waardeloos

Zeer slecht eten bv..carpaccio op een warm bord,laks tartaar idem frequent toilet bezoek beide dagen na dinner dit overkwam meerdere gasten die wij kenden en enkele van een reisgezelschap ons onbekend ,maar vingen wij wel op.(De mededeling )

Kamer was goed

Douchen in bad

Alles, waaronder uitstekende bedden, prima personeel. Goed restaurant met genoeg keus. Heel uitgebreid ontbijt. En een hele gezellige uitstraling van het hotel en de kamers

Eten is goed .

Airco deed het niet goed. En maakten veel lawaai. Bediening duurde lang. Meerdere fouten gesignaleerd bij personeel Omgeving niet bijzonder.

Eten is goed . Kamers waren ruim.

De badkamer is goed maar ten opzichte van de kamer aan de kleine kant, maar daar valt mee te leven omdat de rest zo geweldig is.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was voor het diner voldoende keuze. De kamer die we geboekt hadden had een apart woongedeelte wat ideaal is voor als je langere tijd verblijft. Overal in het hotel staat vers fruit en water wat je kan nemen wanneer je wilt. Op de kamer was ook vers fruit en een fles water en koffie en thee faciliteiten. Kortom een geweldig hotel met prima service

Comfortabel en rustig doorreishotel

Mogelijk iets " deskundigere" bediening in restaurant? Erg vriendelijk maar ook ietwat beperkt qua kennis.

Prima hotel op doorreis naar Oostenrijk in ons geval. Geen standaard snelweg-hotel maar rustig, comfortabel en prettig hotel vlakbij een bijzonder leuk oud dorpje als Ladenburg. Voor ons makkelijk te bereiken met onze fietsen, anders wel een tippeltje van zeker half uur. En 's ochtends nog even in alle rust de prachtige stad Heidelberg bezocht: we reden per auto naar dichtbij gelegen dorpje Dussenheim en pakten vanaf daar de fiets waarmee je zo naar de oever rijdt. Want Heidelberg vereist een milieuvignet en dat hadden we niet...

Een heerlijk hotel waar we zeker nog terug gaan komen.

Prachtige accomodatie. Heerlijke kleuren geeft een warm gezellig gevoel. Alles prima in orde! Schoon en fris. Ontbijt was prima en van alles voorzien!

Prima hotel om op doorreis te overnachten. Locatie vlakbij de snelweg.

Douche was in het (kleine) bad en niet apart. De afwerking was niet optimaal , zoals de deurposten wat armoedig oogde.

Ontbijt prima, service uitstekend. Op onze kamer was duidelijk merkbaar gerookt. We kregen meteen een andere kamer. Glaasje proseco bij aankomst en een fles water in de kamer.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prima voor een doorreis hotel

Kussens lagen niet lekker, airco deed het niet goed en bij de bar werkte een man die er niet veel zin in had. Ontbijt ook veel beter gewend.

Het bed was prima en een nette kamer.

Goed bed in redelijk goed hotel, ik had voor deze prijs wel meer luxe verwacht.

Het goed bedoelde maar helaas bijna niet meer mouserende glaasje prosecco bij ontvangst. Doe dan maar niets. De airco koelde niet er kwam alleen warme lucht uit en dat was de keer ervoor ook het geval. Inmiddels heb ik het vermoeden dat het alleen een verwarming is en geen airco. Na melding werd er alleen gezegd dat het aan de technische dienst doorgegeven zou worden. Ik had iets van een excuus verwacht maar dat bleef uit. Nogal gehorig. Ik werd in de vroege ochtend wakker van langdurig huilende en rond rennende kinderen . Dit laatste ligt niet aan het hotel maar aan de desbetreffende ouders. Was wel erg vervelend.

Redelijke kamer met een groot en erg goed bed . De mogelijkheid om zelf thee of (oplos-)koffie te maken. Kluis aanwezig. Prima douche, flinke waterstraal. Extra (vergroot-)spiegel, erg handig bij scheren en opmaken.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

1.Bij het ontbijt hadden wij niet een eigen tafel, wij...

1.Bij het ontbijt hadden wij niet een eigen tafel, wij moesten maar aanschuiven bij een andere grote groep. Na lang overleg en andere gasten die ook een plek zochten werd er een tafel apart gezet. Geen inlevingsvermogen. 2.Gevraagd om 2 kamers naast elkaar met doorgang. Was niet mogelijk, terwijl er een kamer naast ons vrij was en er een deur bestond voor doorgang. Kortom wederom geen gehoor gegeven aan vraag van klant.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Fijne plek voor een tussenstop, op weg naar Oostenrijk.

De bediening in het restaurant had beter gekund, verliep niet allemaal vlot en foutloos. Kwaliteit van het eten was prima.

Prima overnachtingshotel als je op doorreis bent naar Oostenrijk, ligt op de helft van de afstand vanuit Nederland (400km). Goede bedden en niet ver van de snelweg. Overdekte parkeergelegenheid onder het hotel. Heerlijk rustig geslapen. Prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

prima, zeker voor herhaling vatbaar!

Alleen de locatie bleek verder van het centrum dan verwacht.

Het ontbijt was fantastisch! Ook fijn is de ruime parkeergelegenheid en de uitstekende isolatie. Ondanks de drukke weg was er geen verkeersoverlast. Uitstekende Wifi

• Beoordeeld op: 15 december 2016

zeer aangenaam

Voor de gratis wifi is registratie nodig, dus niet even snel in te schakelen. De glazen schuifdeur naar de badkamer /toilet was deels transparant...

Prijs/kwaliteit, de parkeergarage onder het hotel. Zeer aardig personeel, rustige kamers.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

kamers proper en verzorgd,uitgebreid ontbijtbuffet.

iets meer personeel s'avonds, nu moeste ze met 3 personen de receptie het restaurant en de bar tegelijkertijd doen, waardoor men soms lang moet wachten.

kamers proper en verzorgd,uitgebreid ontbijtbuffet.restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed hotel voor een overnachting tijdens een reis, met heel vriendelijk personeel.

Glazen op de kamer waren vuil. Kamer was bij aankomst onvolledig.. We moesten nog een extra deken + handdoeken vragen (eenpersoonslaken op een tweepersoonsbed)

Ontbijt was heel goed! Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

een goed hotel met veel comfort. we komen graag een keertje terug.

de ontvangst met een glaasje procecco was onverwacht en voelt erg welkom. de kamer was netjes en goed verzorgd. we kregen consumptie bonnen aangeboden voor een gratis drankje in de bar.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

verblijf was samen met de ligging van het hotel prima , uitstekende parkeer plaatsen.

het ouderweds meubilair van kamer nr 349 ,de badkamer was vernieuwd en tip top .

natuurlijk het uitstekend ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel , ook de behulpzaamheid .

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Superfijn kwalitatief betaalbaar hotel met zeer aardig personeel!!

Goed ontbijt met veel keus. Verschillende verse broodjes, scrambled egg, gekookte eieren, veel soorten beleg hartig en zoet, fruit en vruchtensapjes, verschillende koffie's cappuccino's!! Vriendelijk, hartelijk personeel met een hoog service niveau. Schappelijke prijzen voor eten en drinken! Kortom een kwalitatief goed hotel om een nacht of paar nachten te verblijven!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Prima tussenstop om uitgerust weer verder te reizen.

Douchen in bad.

Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar vanaf snelweg. Waterkoker, thee, koffie en flesje meneraalwater op de kamer. Glaasje prosecco bij ontvangst.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

2 nachten ivm F1 weekend Hockenheim.

De prijzen waren best stevig, maar dat kan te maken hebben gehad met het Formule 1 weekend. De ligging is niet zo mooi, meer een hotel voor zakelijke reizigers dan voor een weekendje weg.

Prima hotel, nette kamers, goed ontbijt, leuk binnenterras, eigenlijk alles prima zoals gewoonlijk in Duitsland.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Goed gevarieerd ontbijt

Kamer net naast restaurant/terras waardoor gasten en beetje de beginnende nachtrust verstoorden.

Goed gevarieerd ontbijt verrassend glaasje bubbels bij aankomst

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

goed bed, rustig hotel met uitermate vriendelijk personeel

de airco deed het niet.,goede meubels alleen wat gedateerd, ietwat krappe douche / toilet

goed bed, rustig hotel met uitermate vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Op het slapen na goed.

De kamer is veel te warm we konden niet slapen van de hitte en we hadden nog wel airco een beetje jammer.

Het eten en het ontbijt was prima. Het personeel is zeer vriendelijk.

Sfeervol overnachting hotel van of naar je vakantie adres

Ruime kamers. Chique. En goed ontbijt.

Personeel top die ons heeft geholpen

Ik kom zeker terug !!

Het einde van het verblijf

Prijs van een derderangs hotel maar comfort van een Hilton hotel !! Perfect Aanrader !!

Wel airco maar niet op de kamer

De ontvangst met Kir, de kamer, veel faciliteiten, goede bedden

De bedienig

Kamerprijzen zijn veel te hoog voor hetgeen geboden wordt.

De bedienig

Uitstekend hotel, bijv.

Uitstekend hotel, bijv. als je op doorreis bent, met vriendelijk en behulpzaam personeel, prima kamers en een heel goed ontbijt!

Zeer vriendelijk receptiepersoneel!

goed ontbijt

Je voelt je echt gast, van asnkomst tot vertrek is er...

Je voelt je echt gast, van asnkomst tot vertrek is er aandacht voor de gast

Mooie entree!

De kamer

Het uiterlijk van het hotel

UITSTEKEND

ONTBIJT VOORTREFFELIJK. KAMERS RUSTIG EN ZEER PROPER ALLES AANWEZIG IN DE BADKAMER

Prima overnachtingshotel vlakbij de snelweg met...

Prima overnachtingshotel vlakbij de snelweg met parkeergarage, ideaal! Uitstekend ontbijt.

Ontbijt was goed , vriendelijk personeel.

Ontbijt was goed , vriendelijk personeel. Zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Voldeed aan onze behoefte om op de terugweg even ergens te slapen.

Ontbreken van een veilige parkeerplek.

Dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Perfect als tussenstop naar de alpen

Zeer grote kamer en fijn ontbijt

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ontbijt is zeer goed

Kregen eerst een kamer naast een afzuigsysteem wat veel herrie maakt. Na verhuizen geen last meer van.

Ontbijt is zeer goed

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Het ontbijt was goed, kamers prima.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De vriendelijkheid van hert personeel en de faciliteiten

voldoende goed

Bij het ontbijt was er te weinig personeel en de kwaliteit van het diner viel ook tegen.

Goed verzorgt hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima verblijf voor doorreis naar Zwitserland

Lekker ontbijt en de gastvrijheid

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Op zich een goed hotel, maar de kamer was zo warm dat je niet kon slapen.

De kamer was veel te warm, ik werd 's nachts zweten wakker. Te weinig parkeerplaatsen.

Een modern hotel en een goede WiFi verbinding.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

goed naar de zin

[niets ] ikhoefgeen brief meer van jullie

eengoed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heerlijk ontbijt, mooi ruim hotel

Benauwde kamer

Heerlijk ontbijt, mooi ruim hotel

Wij hadden het hotel gekozen als tussenstop.

Wij hadden het hotel gekozen als tussenstop. Een prima locatie vlak bij de snelweg. Heerlijk geslapen en het ontbijt was ook prima

Prachtig hotel..en maar 5 min van de snelweg...goed voor doorreisovernachting

Niks..alles was prima

De mooie inrichting..en schone kamer

fantastisch

sfeer

Fijn verblijf, voor herhaling vatbaar.

Douche in het bad is gevaarlijk. Erg glad.

Prima ontbijt, had een extra koffie/ thee apparaat bijgekund. Was steeds erg druk.

Prima hotel voor een nacht op doorreis

Helaas was er niets meer te eten toen we eindelijk aankwamen om 10 uur.

De ligging, de ontvangst en de kamers

Mooi verblijf in een mooi hotel en heerlijke stad.

best wel okay eten in restaurant van het hotel.

Heerlijk ontbijt, zeer ruime keuzemogelijkheden.

aanrader

Parking is vaak vol

Lekker ontbijt

Zeer lekker avondeten en ontbijt.

Zeer lekker avondeten en ontbijt.

leuke onderbreking op onze reis naar de vakantiebestemming

n.v.t.

uitstraling hotel erg mooi en goed verzorgd!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Goede locatie, dicht bij snelweg en leuk dorpje.

Goede locatie, dicht bij snelweg en leuk dorpje. Zeer goede service personeel.

Prima voor overnachting / doorreis

Was warm , kamerkoeling was geen airco maar meer ventilatie , voldeed niet om kamer aangenaam koel te maken.

Prima hotel voor doorreis

Goed hotel als je op doorreis bent.

De kamers waren matig

Goed ontbijt en het is in de buurt van Heidelberg. Een fijne stad om even te bezoeken en te eten en te wandelen.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Temperatuur op de kamer was erg warm.

Temperatuur op de kamer was erg warm.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Vriendelijk hotel met veel te bieden

Alle faciliteiten zoals sauna en zwembad. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

bezoek famiel

het was te heet op de kamner niet zo fiinb

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Gekend hotel, terug geboekt wegens de kwaliteit

Gekend hotel, terug geboekt wegens de kwaliteit

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Doorreishotel

Nogal smal bed.

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prima hotel. Goed ontbijt.

Goed ontbijt. Nette kamer.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Restaurant was dicht terwijl op de website was aangegeven...

Restaurant was dicht terwijl op de website was aangegeven dat het geopend zou zijn!!