Beoordelingen over Maritim Hotel Düsseldorf Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Maritim-Platz 1, Lohausen, 40474 Düsseldorf, Duitsland

#15 van de 197 hotels in Düsseldorf

te duur

zie vorige kader, drank te duur in hotelbar

Bij aankomst onvriendelijk aan de receptie? MEERBETALING VAN 39 EURO als je vroeger bent???? Parking moet inbegrepen zijn bij overnachting! Koffie koud bij het ontbijt! Zijn tegenvallers, is voor volgende kolom. Dank u

Goed en centraal bij het vliegveld gelegen hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Goed en centraal bij het vliegveld gelegen hotel. Zeer comfortabele bedden, mooie faciliteiten, ruime kamer en heerlijk rustig. Zwembad was mooi. Voldoende ruimte in de parkeergarage en zeer gunstig gelegen ten opzichte van de stad.

• Classic Tweepersoonskamer

Mooi en schoon hotel. Bedden zijn erg ruim en liggen lekker. Het personeel is erg vriendelijk, als er een probleem is helpen zijn dorect. Hotel is gelegen op nog geen 5 minuten lopen van de luchthaven.

Locatie!
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen waterkoker/ koffie apparaat in de kamer.

Locatie! 5 minuten lopen naar de luchthaven. Parkeergarages om het hotel. De kamers zijn ruim, luxe en schoon.

Prima hotel op loopafstand van het vliegveld.
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij het inchecken vroegen we waar de liften waren en waar de ontbijtruimte was. Het antwoord van de receptionist was: “wat denk je zelf”! Kwam niet echt gastvrij over, eerder wat denigrerend.

Ruime geluiddichte kamer en het ontbijt.

Heerlijk, prima kamers, goed kunnen uitrusten.

De kamers waren uitstekend. Wij hebben van het hotel gebruik gemaakt omdat wij de volgende dag al heel vroeg op het vliegveld moesten zijn. Het hotel is hiervoor een uitstekende plek om uitgerust aan de reis te beginnen. Afstand hotel/vliegveld is comfortabel, kort en via een eigen loopbrug, overdekt, goed te bewandelen.

AANRADER! SUPER HOTEL, VOORAL ALS JE OP DOORREIS BENT! VAN ALLE GEMAKKEN VOORZIEN!
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer mooi hotel. Zeer vriendelijke en professionele personeel. Alles op en top schoon. Geweldig sauna en zwembad (gratis te gebruiken). Er is zelfs een speciale loopbrug díe naar de vliegveld gaat!

Prima hotel op uitstekende locatie dicht bij DUS airport
    • Classic Tweepersoonskamer

De prijzen zijn redelijk fors voor drankjes en eten.

Hotel op 3 minuten loopafstand van de vertrekhal. Mooi hotel met ruime kamers. Zwembad, sauna etc zijn allemaal aanwezig. Gegeten in het Sushi restaurant, was prima.

voor 1 nacht ok

prachtig weer en geen terras open om lekker hapje te eten. heb taxi moeten nemen om ergens bij mooi weer buiten te kunnen zitten om te eten.

loop afstand terminal

Sleep and fly
    • Classic Tweepersoonskamer

Na al die jaren nog steeds geen mogelijkheid om koffie te zetten op de kamer. Vergelijkbare hotels hebben dit al jaren maar het maritim wil er blijkbaar niet aan. Zonde want voor de bedragen die men vraagt per nacht kan dat best. Bedden zijn aan vervanging toe.

Gunstige ligging ten opzichte van de luchthaven. Ruime nette kamer. Perfect voor een nacht voor vertrek van een vroege vlucht.

rustgevend en comfortabel

uitleg parking op de site

Zeer uitgebreid ontbijt. Was beter geweest als we wisten dat de parking niet inbegrepen was. Deze kostte 25€ per 24 uur. Daarvoor moet je wel een ticket afhalen bij het hotel. Zeer verzorgde en comfortabele kamers en faciliteiten.

Balen
    • Tweepersoonskamer Classic met Extra Bed (3 volwassenen)

Het was niet mogelijk om een warme maaltijd te nemen omdat alle restaurants bezet waren ivm evenement in het hotel heel vervelend als je 3 uur rijd had het op prijs gesteld als dit doorgegeven was

Prima hotel waar we nog wel eens terug zullen komen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Voor zo'n hotel had ik verwacht dat er tenminste één extra kussen zou zijn. Dit platte gevalletje is echt onvoldoende. Natuurlijk kun je bij de receptie een kussen vragen, maar voor slechts een kort nachtje doe ik dat niet. het dient standaard aanwezig te zijn. Tevens was en bleef het erg warm in de kamer.

De ligging van het hotel is perfect en staat goed aangegeven in de vertrekhal. Mooie hal en prettige ontvangst.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Het ontbijt was super maar prijzig.

In de vroege ochtend 7.00 uur kwam er een schoonmaakster ongevraagd mijn kamer binnen. Schrok me rot. Verder was alles zeer goed.

Het ontbijt was super maar prijzig.

redelijk comfortabel zeer zakelijke uitstraling zeer prettig zwembad ..duur parkeren

Uitgebreid ontbijt ..te veel voor ons en daardoor de € 25.- niet waard ..verder ongezellig . vroegen naar rustige kamer ...die nacht dus niet geslapen vanwege constant gezoem ,wat niet uit zetten ...volgende morgen een andere kamer gekregen , waar volgens de receptie ook de piloten sliepen ..deze wel zeer rustig ...hadden ze mij ook gelijk dienen te geven.

vroegen naar rustige kamer ...niet dus...kamer was constant gezoem te horen ,niet van airco , maar van machine van zwembad of iets anders ,, was niet uit te zetten ..volgende dag een mooie rustige kamer gekregen , waar ook de piloten overnachten ...ontbijt te duur ...receptie afstandelijk en neutraal. verder zakelijk en ongezellig . zwembad super .

Vlieg je vanaf Dusseldorf Airport? Dan is dit je hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer

Dat ik vanaf treinstation een taxi moest nemen.

Super ruime, schone, luxe kamer. Heerlijk bed met crispy sheets (donzen dekbed vind ik altijd erg luxe). Heel rustig, ondanks locatie vliegveld. Na uitchecken loop je zó de terminal in!!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Zeer tevreden

Ik vind het ongepast dat wanneer je zoveel geld voor 4 kamers betaald en voor 7 mensen bijna 175 euro kwijt bent voor het ontbijt dat je aansluitend € 100,00 parkeergeld moet betalen voor twee auto's.

Ik had 4 kamers geboekt voor ons personeel, allen waren erg tevreden! Kamers zijn ruim en waren heel schoon. Ontvangst was prima en de dame die ons hielp was erg behulpzaam. Ontbijt liet niets te wensen over, alleen wel erg prijzig.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Mooie kamers, goed bed.

Bedrag voor de kamers was twee keer van mijn creditcard afgeschreven. Het kostte enkele mailtjes om dat gecorrigeerd te krijgen. Dat was een beetje slordig.

Mooie kamers, goed bed. Op loopafstand van de terminal.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We hadden voor uitzicht geboekt en kregen andere kamers als...

We hadden voor uitzicht geboekt en kregen andere kamers als uitzicht. Ook kwamen we in een kamer waar duidelijk in gerookt was het rook echt vies. Ook hadden we 1 tweepersoons bed geboekt en kregen we 2 bedden aan elkaar geschoven dus heerlijk een spleet in het midden voor 130€ voor 1 nacht was het geld niet waard!! Plus het zwembad was ijskoud en de hamam was een zooitje alle oude handdoeken op de grond vieze handdoeken allemaal Lege zeepflesjes en shampoos het zag er niet netjes uit.

Ideaal voor aankomst of vertrek op luchthaven Dusseldorf.
    • Classic Tweepersoonskamer

Dat de restaurants vroeg dicht zijn. Bij late aankomst eten bij KFC op de luchthaven ipv het hotel.

Het ging ons meer om de locatie. Via een brug naar de terminal. Gratis upgrade naar een Suite.

prima overnachting bij luchthaven
    • Classic Tweepersoonskamer

vloer was niet helemaal schoon. Moesten een tweede kop en schotel vragen. Niet genoeg koffie.

heerlijke kamer, vriendelijk personeel. Geluidsarm, dicht bij de luchthaven.

Als beginpunt van een vliegvakantie was het prima!
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeelslid dat mij aan de receptie te woord stond was kortaf en humeurig.

Mooi luxe hotel naast het vliegveld, binnen 5 min was ik in de vertrekhal. Ruim en licht van opzet. Er is een leuk en gemoedelijk restaurant met een prima menukaart.

Het hotel voor een vroege incheck op Düsseldorf Airport
    • Tweepersoonskamer Classic met Extra Bed (3 volwassenen)

De temperatuur van het zwembadwater had hoger gekund.

De locatie vrijwel op de luchthaven is uniek. Zelfs bij regen bereik je de vertrekhal zonder nat te worden. Kan niet beter.

Heerlijk begin van een vakantie zonder stress
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt is wel erg duur. Prijs staat netjes aangegeven hoor.

Hotel zit zo ongeveer aan de terminal vast. Erg handig als je relaxed op vakantie wilt gaan.

Ontbijt was zeer uitgebreid.

Op zaterdagavond was enkel de sushi-bar geopend. Bediening was niet opgewassen tegen het grote aantal gasten.

Ontbijt was zeer uitgebreid. Zeer nette kamers.

Fantastisch begin van uw reis

Uitchecken duurde lang, niet handig wanneer je een vlucht hebt. Was wellicht onhandigheid betreffende medewerker. LET OP : Parkeergarage kan niet met card betaald worden! Je kunt wel bij de receptie alvast de parkeergarage afrekenen met card. Als je dat vooraf weet, spaart je dat een retourtje lift en dus tijd...

Ideaal als je een vroege vlucht hebt. Parkeren onder het hotel, allerlei gelegenheden om te eten, zeer ruime mooie kamers en goede service. Via loopbrug direct vliegveld op lopen. Eerder bij Sheraton Airport hotel geweest, dit hotel is veel sfeervoller met meer faciliteiten en een betere prijs kwaliteit verhouding.

Tegenvallend bezoek

Voor de zesde keer verbleven in dit hotel. Vorige keren waren erg goed, deze keer een stukje minder. Onze kamer (721) lag op de bovenste etage. Vanaf het dak kwam een constant monotoon gebrom (waarschijnlijk de airco-unit) waardoor er de hele tijd lawaai was (niet een beetje gebrom maar behoorlijk irritant). Verder werkte de tv totaal niet.

Verzorgde ruime kamers. Vriendelijk personeel bij de receptie.

Dicht bij departure terminal.

room service, of tenmiste het aanbod. De kwaliteit van het vlees zou echt beter kunnen.

De mogelijkheid, te voet naar de departure terminal te lopen, voor een early departure.

Geen correcte prijs kwaliteitsverhouding

Grillrestaurant. Heel veel geld voor wat men aanbood (basic grill), wijnkaart zeer beperkt en bepaalde flessen niet in voorraad. Zwembad was defect???? Parking een extra opleg van 25 euro per nacht. Heel duur ontbijt 24 euro/persoon

Ligging, makkelijk bereikbaar. Ruime parking. Mooie ruime kamer, zonder geluidsoverlast. Zeer proper.

Kort maar goed!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Extra Bed

Het ontbijt eventueel... vooral naar kinderen toe...

Het uitzicht op de luchthaven was super! Onze zoon van 8 was gefascineerd door de vliegtuigen die elke 5 minuten de lucht in gaan... uitstekend geïsoleerde kamers!!!

Zeer tevreden
    • Classic Tweepersoonskamer

Heel vriendelijk personeel! Zeer ruime, mooie en propere kamers. Ook hebben absoluut geen geluidsoverlast gehad van de vliegtuigen, goed geïsoleerd. Vlotte in-en uitcheckservice. Aan de receptie bevinden er zich verschillende restaurants, zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Erg fijn hotel, goede kamer & badkamer, zelfs met 3e bed...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Extra Bed

We zijn een korte nacht geweest door een late aankomst van de vlucht. Dat was voor ons erg jammer 😉 Ontbijt is best aan de prijs als je kijkt naar wat je eet.

Erg fijn hotel, goede kamer & badkamer, zelfs met 3e bed voldoende ruimte. Het ontbijt is het meest uitgebreide ontbijt dat ik ooit gezien heb.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima hotel, perfecte locatie, forse prijs
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel was vrij kortaf, niet heel vriendelijk.

De locatie is perfect. 2 minuten lopen en je staat op het vliegveld. Ideaal dus als je de volgende dag bijvoorbeeld vroeg vliegt.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Positief, dicht bij het vliegveld.
    • Classic Tweepersoonskamer

Gevraagd voor kamer met uitzicht op vliegveld, geen gehoor aan gegeven. Dooie boel in ontvangshal, alles dicht. Incheck werd afgeraffeld. Raam op de kamer ging niet dicht, Al met al geen geweldige ervaring, voor die prijs.

Positief, dicht bij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Super ontspannen om je vakantie beginnen

Parkeer tarief ( 25 euro PD ) daarom gebruik gemaakt van lang parkeren van het vliegveld zelf 25 dagen 116 euro

De kamer was geweldig . Op loop afstand ( 5 min ) ben je op het vliegveld .

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Hotel is te duur wel dichtbij vliegveld. Je loopt overdekt van hotel naar vliegveld.
    • Classic Tweepersoonskamer

Slechte kussens kon wel gaan bellen maar ze moeten gewoon standaard 2 soorten kussens erop leggen ipv 1 slappe totje. Pas op als je rond rijd voordat je het weet zit je op de busbaan en opa agent staat er! en krijg je 10 euro boeten 😡

Badkamer en slaapkamer waren netjes maar veel andere hotels in de buurt zijn beter. Ik vind de prijs 80 euro te duur. Zal wel komen omdat je daar maar kan kiezen voor 2 hotels op de luchthaven zelf. Monopoly in handen!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Het inchecken aan de receptie duurt te lang.

Het inchecken aan de receptie duurt te lang. Schijnbaar moeten nog vele handelingen gecheckt en ingevoerd worden voordat er definitief ingecheckt kan worden terwijl er online reeds is ingecheckt.

Prima verblijf voorafgaand aan een vroege vlucht

Bedden vrij hard. Er was vooraf geen informatie over de parkeergarage bij het hotel, dus we hadden al op langparkeren geparkeerd.

Goede locatie voor een overnachting voorafgaand aan een vroege vlucht vanaf luchthaven Düsseldorf, je loopt zo het hotel uit en de vertrekhal binnen.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Een aanrader voor iedereen!
    • Classic Tweepersoonskamer

De lift binnen naar de gate was defect en bij het uitchecken was de man achter de balie niet echt goed gehumeurd. Het was wel vroeg.....

De kamer was in één woord Geweldig!!

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Heerlijk hotel op luchthaven Dusseldorf

Sauna/zwembad was buiten werking Geen ontbijt inclusief (zou wel mogen voor die prijs)

De luxe kamer en bedden Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Kamers goed ontbijt prima wel erg duur

Einde van de middag weinig te doen redelijk sfeerloos Bar gaat pas om 6 uur open moet je het doen met een drankje in de lobby.

Kamers goed ontbijt prima wel erg duur

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Uitstekende plek als je een vroege vlucht hebt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren kon bij hotel voor €25,00 perdag. Vergeleken met de andere parkeerhuizen een torenhoog bedrag dus auto elders geplaatst, parkeerhuis 5. Voor een zo'n prijzig hotel zou voor eigen gasten wel wat gedaan kunnen worden. Ontbijt voor €24,00 per persoon ook aan hoge kant maar hebben dat niet kunnen doen.

De ligging direct naast het vliegveld is uitstekend voor als je, net als wij, een erg vroege vlucht hebt. Vanaf ingang loop je overdekt naar de terminal. Ontbijt hebben we niet kunnen gebruiken ivm vroege vlucht. Erg ruime geluidsdichte kamer van alle gemakken voorzien. Personeel attent en spreekt de talen. Gegeten bij sushibar in hotel, was uitstekend.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Mwa
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Geen kingsize bed, 2 aaneengesloten bedden Wifi is super slecht Alleen duitse zenders op tv De tv zou je kunnen verbinden met je telefoon om videos op je telefoon te linken maar dan moest je eerst andere wifi kopen om dan achter te komen dat de tv de resoltie/software niet ondersteunt

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prima airporthotel.

Het had (ondanks dat het sneeuwde) minder warm mogen zijn in de kamer. Faciliteiten om koffie en thee te zetten werden gemist.

Locatie in de terminal, goede faciliteiten en mooie, geluiddichte kamers.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Top hotel, met een top locatie!

Tijdens het ons 2de ontbijt was er blijkbaar een deel van de zaal reeds afgesloten en was er 1 persoon die erg onvriendelijk was. Maar dat was dus maar 1 persoon. verder was iedereen erg vriendelijk en behulpzaam!

Top hotel, met een top locatie! Uitgebreid ontbijt, mooi zwembad en keuze te over om te eten!

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Hotel is super maar ga er niet eten.

We probeerden twee restaurants in de mooie gaanderij beneden. Voor ons was het eten ronduit slecht. Het ontbijt hebben we niet durven nemen.

Goeie locatie, ruim en ontspannen gevoel in het hotel en de kamer. Genoegen van de wellness goeie accommodatie. Leuk zwembad al is de omgeving hier te sober.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

• Classic Tweepersoonskamer

Prijs van ontbijt daarom niet ontbeten bij het hotel.

Nette, comfortabele en luxe kamer. Goede begeleiding voor de ouderen naar de kamer. Heerlijk geslapen, erg schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Goed begin bij een vliegreis en/of bespreking bij één van de bedrijven op het vliegveld terrein.

Niets. De prijs voor parkeren van je auto of het ontbijt is hoog, maar niet verrassend op zo'n locatie.

Prima hotel, modern en zakelijk zoals je op het luchthaven terrein mag verwachten. Goed bed, geluiddicht. Was voor 2e maal dat ik er gebruik van maakte. Ik had afspraak bij VDI, dat zich 'aan de overkant v.d. straat/ plein' bevindt. Lekker buffet. Service gericht personeel.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Een aanrader als je een vroege vlucht hebt.

Bij het inchecken niet duidelijk hoe de lift werkt om op etage 4 te komen.

Kamer was uitstekend, geen ontbijt besteld. Bij uitchecken een kopje koffie met croissants. Goed verzorgd evenals de bar.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Perfect!

Uitstekende kamer met alle luxe en uitstekende locatie op steenworp afstand van de terminal.. Ideaal te combineren als je een extreme vroege/late vlucht vanuit Düsseldorf airport hebt

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Prima hotel op de vooravond van een vroege vlucht

De kamers zijn mooi ruim, zeer comfortabel, badkamer is voorzien van bidet, mensen die een vroege vlucht hebben kunnen in de lobby koffie drinken met een croissantje

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Wat ik miste op de kamer was de mogelijkheid om koffie of thee te maken.

De locatie was voor ons belangrijk. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima hotel nabij luchthaven
    • Tweepersoonskamer Classic met Extra Bed (3 volwassenen)

Prijs ontbijt: 24 euro is erg veel geld voor een ontbijt, we hebben hier ook geen gebruik van gemaakt

Prima kamer en zeer nabij vliegveld: handig voor vroege vlucht

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Relax begin van onze vakantie
    • Tweepersoonskamer Classic met Extra Bed (3 volwassenen)

Het eten bij het restaurant beneden was kwalitatief niet heel erg hoog in vergelijking met het hotel.

De kamer was super en het zwembad was een kadootje.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Fantastisch!

Helemaal niets.

Uitstekend hotel! Ruime kamer met uitstekende bedden en heel schoon. Grote badkamer met bad. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Met luchtbrug verbonden met Dusseldorf International Airport. Totaal geen overlast van aan/vertrekkende vliegtuigen. Ruime parkeergarage onder hotel.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Perfecte start van de vakantie: goed uitgerust op reis.
    • Classic Tweepersoonskamer

Tsja, het enige waarover ik kan klagen, was dat het knopje om de airco minder hard te laten blazen bijna onmogelijk te bedienen was.

Perfecte locatie op het vliegveld. Ruime kamers en erg rustig. Geen vliegtuig gehoord, wel gezien. Personeel zeer behulpzaam; auto kon voor de deur geparkeerd worden om uit te laden in te checken etc. . Daarna naar lang-parkeren gebracht.

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Prima hotel maar zeer onvriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer Classic met Extra Bed (3 volwassenen)

Het personeel is uitermate onvriendelijk en niet behulpzaam. Arrogante houding van de receptionistes is ergerlijk. Parkeren kan in de openbare garage maar is met 25 euro per dag niet goedkoop.

Dicht bij het vliegveld. Slechts 5 minuten lopen naar de vertrekhal. Overdag nog even Düsseldorf in geweest maar de S-Bahn rijdt niet. Je moet met de bus en de metro.

Geweldig !!
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Super mooie suite !!

Prima hotel als je gaat vliegen vanaf dusseldorf anders...

Prima hotel als je gaat vliegen vanaf dusseldorf anders lekker boeken in de stad, verder prima hotel !

mooi, relaxed,comfortabel business hotel met uitstekende slaapkamers en voorzieningen.
    • Classic Tweepersoonskamer

parkeerautomaat. accepteerd geen credit cards.

ik heb niet ontbeten.

Mooi ruim hotel op loopafstand vd terminal.
    • Classic Tweepersoonskamer

Dat er geen mogelijkheid was electrischr voertuigen te laden

Mooi ruim hotel op loopafstand vd terminal. Met parkeren!

Goede kamers, dicht bij vliegveld
    • Classic Tweepersoonskamer

Airco werkte niet echt lekker sloeg steeds aan en uit

Goede kamers, dicht bij vliegveld

wij vonden het helemaal geweldig!

ons viel niets tegen

kamers waren geweldig maar dat wisten we ook. we zijn al vaker geweest.

Fijn, comfortabel, snelle afwikkeling door vriendelijk...
    • Classic Tweepersoonskamer

Fijn, comfortabel, snelle afwikkeling door vriendelijk personeel, binnen 5 minuten bij de bagagecheck op het vliegveld; top!

super locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Extra Bed

alleen de kussens nogal matig (veel te dun)

super locatie. prima hotel. goed bed.

Kwaliteit van de gebruikte materialen in het gebouw.

Alles was top.

Kwaliteit van de gebruikte materialen in het gebouw. Professioneel hotel.

Geboekt kamer 2x3.

Geboekt kamer 2x3. Moesten zelf om plaatsing derde bed vragen

locatie, goed ontbijt

locatie, goed ontbijt

Super ,perfect

Perfect

Direct aan de terminal, heerlijk comfortabel hotel met keuze...
    • Classic Tweepersoonskamer

Direct aan de terminal, heerlijk comfortabel hotel met keuze uit diverse restaurants.

Goed hotel , zeker voor de vlucht n overnachting
    • Classic Tweepersoonskamer

Jammer dat er n restaurant gesloten was weinig keuze in eten

Ligging bij vliegveld

Vlucht vanuit Ned.

Alles dik in orde.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Congres
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was er extreem warm!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Zwembad, sauna, mooie en ruime kamer.

Zwembad, sauna, mooie en ruime kamer. Ideaal om alvast wat te relaxen voordat je het vliegtuig neemt. Onze vakantie is goed begonnen!

Overdekte wandeling naar het vliegveld.
    • Classic Tweepersoonskamer

Overdekte wandeling naar het vliegveld. Indrukwekkend, modern, groot hotel. Fijne, ruime kamer en badkamer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Maritim Hotel Düsseldorf