Beoordelingen over Maritim Hotel Köln Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Heumarkt 20, Altstadt-Sued, 50667 Keulen, Duitsland

#98 van de 223 hotels in Keulen

Zeer tevreden
    • Superior Eenpersoonskamer

Alleen de parkeerkosten van €21 per dag vielen tegen.

Eigenlijk alles wel, goede kamers, hygiene op orde, lekker en uitgebreid ontbijt en een locatie zeer dichtbij het centrum.

Erg mooie douche
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Complex gedateerd en zonde dat rondom het gebouw geen tuin is aangelegd. Je kijkt vanaf je ontbijt naar wat bomen en rommel. Duur ontbijt in hotel. Als je even richting metro gaat vind je een backwerk daar kun je prima en veel voordeliger ontbijten.

Erg mooie douche

Geweldig mooi hotel met een ruime kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zo mooi als het hotel en de kamer waren, zo slecht waren de bedden. Steenharde matras met kuilen en hele dunne kussens. Ik werd wakker met last van mijn rug. Ik had meer verwacht van zo'n luxe hotel.

Geweldig mooi hotel met een ruime kamer. Uitstekende locatie op loopafstand van het centrum.

Heerlijk hotel, van alle gemakken voorzien, op een super locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super locatie, je loopt zo het centrum in. Comfortabele kamers en goede bedden. Heerlijke, moderne badkamer. Heel rustig. Wij hadden een kamer met uitzicht op de binnenruimte. Daardoor geen geluid van buiten. Personeel was vriendelijk. De auto konden we parkeren onder het hotel in een parkeergarage voor 21,- per 24 uur

zie boven
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Om 0.01 uur en de meeste gasten net in diepe slaap waren werd via een interkom in Duits en Engels heel luid omgeroepen dat we onmiddellijk het hotel moesten verlaten wegens technisch probleem en via de trappen en nooddeuren en niet de liften. Buiten stond brandweer. Na een half uur konden de gasten weer naar binnen. Sommigen uitsluitend in badjas, of met slapende kinderen op de arm. Niet dat dat ons verteld werd dat we weer naar binnen konden, maar dat werd duidelijk door de kop groep bij de deuren, gevolgd door een wachtrij bij de liften. Dat het hotel voor veiligheid en zekerheid gaat is een compliment waard. Echter er werd NIETS uitgelegd en ook geen formulier of maar excuses de volgende ochtend bij het afrekenen. Het had een kleine moeite geweest die nacht een bericht te maken in Duits en Engels voor alle gasten beschikbaar bij de receptie of nog beter onder alle kamerdeuren een bericht schuiven. Er was helemaal niets, ook niet de volgende ochtend. Dat is het meest onbegrijpelijk. HELEMAAL NIETS!

Ruime schone kalme kamer

De kamer was heel leuk en had een erg mooie badkamer!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was heel leuk en had een erg mooie badkamer! Het zwembad in het hotel en de sauna waren ook super fijn. het was ook heel handig dat het hotel dichtbij alle winkels was en de metro/tram.

Al met al een goede plek voor een kort verblijf in Köln
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is prima. De kamer zelf kan wel een nieuw behangetje en een verf beurt gebruiken.

Het ontbijt was goed. Het buffetconcept blijft altijd wat chaotisch overkomen; zeker op de drukke tijden. Het hotel is aan de rand van het centrum en alles is goed te belopen.

Mooi hotel met alle voorzieningen op een perfecte locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed viel wat tegen omdat dit 2 1-persoonsbedden tegen elkaar geschoven waren. Verder was er geen koffie apparaat of water koker in de kamer. Maar aan de overkant bij het tramstation was een Backwerk waar een grote koffie maar €2,- is en ook heerlijk ontbijt om mee te nemen naar de kamer.

De kamer was prima met een fijne schone badkamer met heerlijke douche. De kamers in het hotel hebben echter geen kingsize of queensize bedden, alleen 2 1-persoonsbedden tegen elkaar geschoven. Wij hadden een groot 2-persoonsbed besteld via Booking.com maar volgens het hotel hebben zij dat niet.

Exclusief hotel in het midden van Keulen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtruimte was groot genoeg, maar bij erge drukte raakt het personeel in stress. Sommige dingen werden niet goed bijgevuld...b.v. de gerookte zalm, de toetjes en de kaas; 1 schaaltje per half uur. De prijs was hoog genoeg; per persoon 23,50! Je kon een spiegeleitje bestellen, maar dit duurde ook minstens 15 minuten.

Kamer was erg ruim, de entourage is geweldig. Ook bij slecht weer kun je overdekt op een terrasje zitten in de grote serre van het hotel. De kamer was schoon en alles aanwezig. Exclusieve douche. Heerlijke bedden. Parkeergarage onder het hotel

Veel lawaai tot snachts
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het hotel is een feestzaal. Waar er regelmatig feesten zijn. De muziek was hoorbaar tot 1u snachts en de mensen die van het feest kwamen maakte snacht veel lawaai in het gebpuw. De wifi is zeer traag

De locatie is wel top

Al jaren voor mij een topverblijf op een toplocatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was 's nachts heel wat lawaai op de gang door andere hotelgasten.

Het ontbijt was zalig genieten. Uitgebreid, lekker vers, ... een feest. Het buffet werd steeds vlot aangevuld. TOP!

Als je via booking hebt geboekt mag je de kamer niet eerder...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inchecken. De dame was erg onvriendelijk

Als je via booking hebt geboekt mag je de kamer niet eerder in dan 15.00 uur terwijl andere gasten die na ons kwamen wel om 13.30 uur een sleutel kregen. Hond is gelukkig wel welkom

Erg leuk, maar te commercieel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit, we weten dat het een drukke en geliefde periode is, maar ontbijt en dan bovenop giga hoge kamerprijs nog eens Parking, voelt erg geplukt te worden. Tevens betaling van toilet gebruik, belachelijk voor Hotel gasten

Zaken prima geregeld

De locatie van dit Hotel is uitstekend, het centrum en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs t.o.v. de kamer (superior), badkamer te klein, oubollig meubilair en slecht kussen, extra kussen was wel beschikbaar maar stelt werkelijk niets voor. Ook zwembad en saunagedeelte mogen wel gemoderniseerd worden.

De locatie van dit Hotel is uitstekend, het centrum en Altstadt op loopafstand, OV en taxi's voor de deur. Parkeren onder het hotel. Ontbijt is druk maar prima in orde. De Pianobar is top met live zangeres.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

comfortabel en luxueus verblijf kort bij het centrum aan zeer faire prijs

iets betere toplaag van de matras zou alles perfect gemaakt hebben

fantastisch ontbijt, veel keuze aan vers eten prachtig gelegen, dicht bij het oude centrum mooie en propere kamers leuke douche

Was erg gezellig in koln met allerlei karnavalsfeesten en gezellige drukte in cafes

Ontbijt van €23 is erg duur

Mooi hotel en prima kamer Leuke douche met lichtjes Kamer aan de binnenkant maar bij raam dicht geen geluid te horen van buiten

Prima met kids door indrukwekkende hal met gouden liften en zwembad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was te warm en niet kouder te krijgen. Er was geen mogelijkheid voor koffie of thee op de kamer. Op de site was alleen heel duur ontbijt van eur 23,- PP te vinden. Dat had ik daarom overgeslagen. Uiteindelijk bleek er ook een betaalbaarder ontbijt te zijn.

Kamer ruim genoeg, incl. Zitje. Uitchecktijd 12:00u ipv 10:00u Ontbijt voor kids t/m 12 jr. gratis. Ook eenvoudig en betaalbaar ontbijt mogelijk (eur 11,60). Stond niet op de site.

Negatief puntje : Er was geen plaats voorzien voor het...

Negatief puntje : Er was geen plaats voorzien voor het ontbijt waardoor we een hele tijd hebben moeten wachten. Veel tafels waren gereserveerd waar niemand aan zat

Het hotel was goed maar ze hebben me te veel aangerekend.

Het hotel was goed maar ze hebben me te veel aangerekend. Een aantal weken geleden kreeg ik telefoon van booking.com om te zeggen dat het hotel het overtollige bedrag ging terugstorten, dat is nog steeds niet gebeurd.

Dubbele factuur voor reeds betaald ontbijt bij het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dubbele factuur voor reeds betaald ontbijt bij het uitchecken. Als je niet oplet ben je zo 40 euro meer kwijt. Receptie hoort een check uit te voeren bij opstellen van de rekening. Bedden hadden iets harder mogen zijn. Aan de zachte kant. Parkeren apart betalen en geen onderdeel van de boeking. Is bij 2 dagen toch 30 euro meer. Voor een nacht totaal bedrag ruim 200 euro voor slapen, ontbijt en parkeren.

mooi hotel, super lakatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel in het restaurant was erg gestressd, hebben 45 minuten moeten wachten op een hamburger. Nadeel van een kamer aan de binnen zijde is dat er geen raam open kaan.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Heel mooie kerstversiering.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben drie overnachtingen genomen.Na onze tweede overnachting merkten we dat de vuilnisbakjes niet waren geledigd en dat de douchezeepjes niet waren vervangen.De tweede avond hadden wij nog een thee gedronken op de kamer.Er werd een waterkoker met benodigdheden naar onze kamer gebracht door een vriendelijke bediende.Deze werden ook de volgende morgen door de poetsvrouw niet aangevuld.Ook de vuile tassen zijn blijven staan.We konden dus de derde avond van ons verblijf geen thee drinken zonder weer iemand te moeten vragen.De thee is niet aangerekend op de factuur.Wij willen dit wel betalen.Spijtig dat deze kleine dingen zich in dit prachtige verblijf ons hebben moeten storen.Voor de rest was alles toppie!

Heel mooie kerstversiering.De ligging.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onthaal , service ... gebrek aan uitleg over de mogelijkheden in het hotel zoals resto ... reserveren ...zwemmen ... hoe en waar bekom je de nodige uitleg .. Openingsuren moet je gaan leze op de deuren

Goed, redelijk duur voor wat men biedt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er kwam iemand van het personeel in de namiddag de kamer binnen! De parking was moeilijk bereikbaar. We konden niet op de kamer om 15u.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Er werd regelmatig bijgevuld. Hotel is erg centraal gelegen.

Perfecte locatie in de stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is veel te hoog geprijsd voor wat je krijgt weinig keuze en alles was leeg en niet goed bijgevuld. Restaurant personeel niet geïnteresseerd lobby incheck was super vriendelijk

De locatie is super vooral voor de kerstmarkt

Genieten en goede ligging !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De restaurants waren toen gesloten, het zag er uitgestorven uit Dat we voor de sauna apart moesten betalen

De badkamer was heel Mooi modern en schoon Het ontbijt was echt heerlijk!!

lekker
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn een beetje ouderwets ingericht evenals het restaurant, een modernisering is op zn plaats.

het is schoon en het geeft toch een luxe gevoel. Prima hotel op goede centrale locatie.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Ontbijt was prima maar er zijn kwalitatief gezien betere...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was prima maar er zijn kwalitatief gezien betere ontbijt mogelijkheden voor dezelfde prijsklasse in de omgeving bij andere hotels in de buurt.

Het was erg benauwd in het hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg benauwd in het hotel. Bij het ontbijtbuffet was het erg druk en beperkt plaats (veel tafels gereserveerd en groot gedeelte niet in gebruik!)

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Centraal gelegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eten in restaurant en met name de bediening daar vond ik beneden de maat. Lijkt alsof ze daar uit een ander tijdperk zijn. Rest overal ok.

Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 15 april 2017

maritime hotel keulen is eens de moeite waard
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kussens op het bed waren niks waard, het leken wel lege zakken. Dat was bij onze 2 kamers zo. Het onbijt was vrij duur.

Kamer was heel netjes, hele knappe douche. Lekker ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Ideale ligging
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was wat ouder en het bad had een douchegordijn dat niet echt proper meer was.

Het ontbijt was super! Het was enorm uitgebreid. Je kon zelf cava drinken bij het ontbijt. De ligging was ook perfect. Het lag overal dichtbij. Tip: je kan ondergronds parkeren onder het hotel. Maar naast het hotel is een plein waar je ook onder kunt parkeren en het scheelt +/- 5€ per dag!!!!

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

T.o.v. de vorige keer viel het nu wel wat tegen.

1) De Bistro op de 1ste etage vlak aan de liften is een enorme tegenvaller. De bediening loopt mank en het personeel is erg onvriendelijk en onbeleefd. We hadden gevraagd om de babyflesjes op te warmen en kregen bijna kokend water in de flesjes. Ons eten was koud, maar daar werd niet op gereageerd. Bovendien is het zeker aangeraden de rekening te controleren en je geld na te tellen, want ons hadden ze 2 maal te veel aangerekend, voor samen bijna 30€. 2) Op de kamers is het véél te warm. 3) Heb de indruk dat als je via Booking.com reserveerd er géén faciliteiten op de kamer zijn.

Wel, het ontbijt is écht de moeite, vriendelijke bediening en zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Goeie locatie, maar iets te duur.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren bij het hotel is veel te duur voor de klant , terwijl je bij de Heumarkt (100 meter verder, in een parkeergarage ) voor de helft kan parkeren, nl, €1,25 per uur. Voor €947, zonder ontbijt (á €21p.p, per dag) 1weekje Keulen , vind ik dat de mini bar best gratis mag zijn, in vergelijking met van der Valk hotel, met een luxere inrichting, inclusief ontbijt, parkeren, minibar en WiFi, €30 per dag goedkoper uitkomt.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Bezoek aan Keulen in gezellige Kerstsfeer.

Dure ondergrondse parking. Rond middernacht lawaai van rollend karretje (was wordt gereed gezet of zo ?). Airco maakt monotoon lawaai, net iets teveel voor rustige hotelkamer.

Uitermate vriendelijk en hartelijk personeel. Prachtige ligging. Mooie kamers. Toffe faciliteiten (overdekte hal met terrasjes !). Uitstekend ontbijtbuffet. In het algemeen een heel tof hotel waar we zeker nog weerkeren.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Prima hotel voor een weekendje Keulen ook qua ligging. Parkeergarage onder hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tegen valt mij altijd de prijs van het ontbijt. Dit komt altijd extra nog bij de overnachtingen op. ( 21 euro p.p) Persoonlijk vind ik het prettiger als het al bij de prijs in zit. Wij komen al jaren bij Maritim, en eigenlijk vind ik een update van de ontbijtruimte geen overbodige luxe. Het is nog er jaren 80.

Wij waren er speciaal voor de prachtige Kerstmarkten die Keulen heeft, bij Maritim is een van de Kerstmarkten bijna voor de deur. (Heumarkt) Ik had mijn oorbellen laten liggen op de kamer ontdekte ik toen ik thuis kwam. Een mailtje naar het hotel, ze waren gevonden en ze werden opgestuurd. Een paar dagen later had ik ze in huis. Top!.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

uitstekend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de pianobar prachtige vleugel maar geen pianist

wij waren 2 dagen op de kerstmarkten. daar voor was de locatie geweldig. mooi hotel met schitterend uitzicht

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Het is geen 4 sterren waardig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit met het ontbijt waarvoor je 21 euro moet betalen. wat je krijgt voor 21 euro is veelte weinig. als je om 9:30 binnen komt bij de ontbijtzaal wordt het al niet meer aangevuld. (Het ontbijt is tot 10:30)

Uitzicht op de Dom

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Voor 5 sterren viel het echt tegen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers niet goed, geen ontbijt terwijl er wel bij stond

Welk ontbijt zat er niet bij terwijl stond aangegeven dus buiten de deur gegeten Kamers niet goed gewisseld lichten werkte naast het bed niet

• Beoordeeld op: 6 september 2016

OK overnachting, maar prijs/kwaliteit absoluut niet in evenwicht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer met duidelijke tabakgeur, verouderde kamer, kleine kamer, disproportioneel duur, receptiepersoneel wel vriendelijk, maar niet op de hoogte van events in hun eigen hotel.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Safe in de kamer werkte niet, personeel niet vriendelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Safe in kamer werkte niet. Batterij leeg. Na 3 maal vragen aan receptie is deze niet hersteld tijdens ons verblijf. Er is ook geen alternatieve oplossing aangeboden. Dus hebben we het zonder safe moeten doen. Het personeel aan de receptie was niet behulpzaam en weinig vriendelijk. Voor ons ook geen 4 sterren hotel meer waardig. Die beoordeling lijkt ons van vele jaren geleden.

Ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Locatie is ideaal zo aan het plein.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs is wel heel erg hoog €165 pn je kan ook voor helft ergens huren maar als je hond en garage en leuke view wil we moesten wel dan tikt het aardig aan. Fotos leken balkon aan te duiden maar die is er niet. Enkel klapramen, als je die aan pleinkant neemt kun je ze beter niet open doen door piepende trams die elke paar min langskomen. Ze hebben ook kamers naar binnen toe (de comfort kamers) dan heb je er geen last van. Rijn kon je idd zien klein stukje tussen bomen door va zijkant verwacht er niet te veel van bomen zijn aan rijnkant ook veel hoger nu dus je hebt volgens mij snel kans op uitzicht op bomen als je lager zit. Dom was idd prima te zien. Matras vond ik eerste nacht hard als beton, slecht geslapen en pijn in ruig. heb ik normaal in andere hotels geen last van. Vrouw vond het wel prima. Tweede nacht sliep ik al beter op.

Locatie is ideaal zo aan het plein. Ideaal voor wandelen. Alles in de buurt. Hond mocht mee Garage onder hotel Hele hele ruime kamer Personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam en zijn er genoeg aanwezig.

Prima hotel op mooie, centrale locatie

Onhandige douche.

Perfecte ligging in het centrum.

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs is echt hoog. Prijs jezelf niet uit de markt.

Te duur voor wat je krijgt!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed te hard, kussen waardeloos, vloerbedekking en muren met vlekken. Nodig renoveren! Heel basic, geen water, geen badmuts etc.

Ligging in centrum en badkamer was heel mooi.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb hoogtevrees en dan is de lift wat spannend. Maar verder super accomodatie

Ligging in centrum en badkamer was heel mooi.

Prima hotel, mooie rustige kamer en een zeer uitgebreid...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel, mooie rustige kamer en een zeer uitgebreid ontbijt! Dicht bij de Heumarkt en het OV op 100 meter!

Het ontbijt was zeer goed

Het ontbijt was zeer goed

Aangenaam verblijf

WiFi was tegen betaling

De douche vond ik geweldig

Veel te duur voor faciliteiten
    • Classic Eenpersoonskamer

Oud hotel, uitgeleefd. Glaskoepel zorgt voor mega hitte binnen. Kleine 1 persoonskamer.

Douche mooi geüpdate

perfect het was zakelijk maar dan wil ik ook een uitstekend hotel en dat is het.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was perfect ik ben er meerdere malen geweest en daarom als ik in keulen ben registereer ik daar

Prettig maar onpersoonlijk hotel dicht bij het centrum
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg kleine badkamer. Belachelijk duur ontbijt

Lokatie bij het centrum

Prachtig hotel, geweldig ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig hotel, geweldig ontbijt. Mooi centraal gelegen.

Slechte kussens

leuke FIBO dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

twee keer aangegeven dat de douch niet goed door liep. na het douchen was het een groot waterballet.

leuk personeel en goede bediening

Verouderd hotel en parkeren voor gasten dient gratis te zijn...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderd hotel en parkeren voor gasten dient gratis te zijn of tenminste niet zo duur!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Lekker onbezorgd

Nee prima zo

Inderdaad goed ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Een net en groot hotel, met allemaal prima faciliteiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Styling dateert uit eind jaren '90. Dit mag tzt wel wat geupdated worden.

Een net en groot hotel, met allemaal prima faciliteiten.

Super ontbijt en schone kamers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is redelijk gedateerd maar wel erg schoon

Super ontbijt en schone kamers

Ja
    • Classic Eenpersoonskamer

Ja

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben niet onbeten,we gebruik gemaak van het zwembad en de hotelbar

we waren er 1 nacht ivm met carnaval
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

nee hoor, gewoon goed hotel met alles erop en eraan.

we zijn er vaker geweest, goed hotel, de bedden iets te hard voor mij.

Fantastische plek dichtbij centrum
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen punten om te noemen.

Netheid. Ligging. Ontbijt. Faciliteiten. Personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Je was écht 'gast'.

De locatie is perfect
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kussens zijn zeer slecht

De locatie is perfect

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was warm en airco niet optimaal. Verder uitstekend

Afstand tot centrum

Goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel, temperatuur in de kamer

• Beoordeeld op: 21 december 2017

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gaf aan dat wij 50 jaar getrouwd waren die dag ,!geen reachtie 2 keer geprobeerd hoef geef wat ever , kaartje is het mist toch!

info bij de receptie is erg slecht

info bij de receptie is erg slecht

Kerstmarkt en de Dom elk jaar weer geweldig

De douche

Goed verblijf en top locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer had 2 x een 1 persoonsbed. Tarief voor een kamer is erg hoog.

Kamers waren goed, en groot genoeg

Vernieuwde kamers

Ontbijt veel te duur

Vernieuwde kamers

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Één zin is teweinig dit is een perfect hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De donskussen waren voor ons te zacht. Een extra harder kussen zou leuk zijn

De ligging is super! Het ontbijtbuffet zeer uitgebreid en vers!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

We komen zeker nog terug!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was overheerlijk! Alles wat je maar kon bedenken was aanwezig!

Goede bedden en zeer schoon allemaal.

Slechte WiFi, kamers kunnen wat moderner ingericht worden.

Goede bedden en zeer schoon allemaal.

Top hotel , personeel en ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant Belle~cue was te duur voor ons

Mooi moderne kamer, zeer luxe badkamer , super vriendelijk personeel , topligging

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Maritim Hotel Köln