Beoordelingen over Maritim TitiseeHotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Seestrasse 16, 79822 Titisee-Neustadt, Duitsland

#14 van de 17 hotels in Titisee-Neustadt

Voldoende, maar na een heerlijke dag buiten, wil je ook weleens in je hotel kunnen eten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een kamer plus ontbijt geboekt. Dit hield in, dat wij vanwege teveel gasten die halfpension hadden geboekt, niet konden of mochten dineren in het hotel. Ook mochten we ons niet inschrijven op een buffet. Nog nooit meegemaakt in een 4 sterren hotel. Dus elke avond het dorp in om te eten. ?!

De kamer en het uitzicht waren erg mooi. Het ontbijt is klasse, zo uitgebreid zie je maar zelden.

OK voor een kort verblijf
    • Classic Eenpersoonskamer

Iets gedateerde hotelkamer. uitzicht op 1ste verdiep is niet ok, je kijkt uit op het dak met in de verte het meer

Heerlijk ontbijtbuffet. Vriendelijk onthaal Is een eerder toeristisch hotel. Proper

Een voor ons onvergetelijke (eerste) kennismaking van het zuidelijk deel van het Zwarte Woud.

Vlak voor de aankomst (21-07-2017) in Titisee was er in het dorp een voor ons onduidelijke omleiding naar het hotel. De omleiding had kennelijk te maken met een evenement aan de Seestrasse. We zijn er uiteindelijk wel gekomen, maar kostte ons veel moeite. Nadat wij in het begin de keuze voor onze apparaten gemaakt voor WiFi, kon dit niet meer veranderd worden. Hierdoor kon ik gedurende het verblijf niet meer met mijn laptop via WiFi. De laptop zat dus niet bij de 3 maximaal toegestane koppelingen voor WiFi Mogelijk is hier in de toekomst wat aan te doen, zodat je hier flexibeler mee om kunt gaan voor de gasten.

Mooie locatie op de eerste verdieping met uitzicht op het meer. Uitstekend eten met zeer behulpzaam bedienend personeel! Ideaal dat je met een zgn. KONUS-kaart vrij kunt reizen, echt fantastisch! Wij hebben onze auto tijdens ons verblijf dan ook niet aangeroerd.

Voor herhaling vatbaar!
    • Classic Eenpersoonskamer

In het hotel viel niets tegen, maar ik wist niet dat er afgelopen zaterdagavond tot 13 uur een festival buiten was. Ik kwam er voor de rust, dus daar was ik minder blij mee, maar ik gun het de andere mensen van harte.

Voor de prijs heeft het hotel wel erg veel te bieden: tuin met strand, binnenzwembad met sauna, fitness, kegelbaan, mooie lounge, kamers die elke dag worden schoongemaakt, goed restaurant en alles tiptop in orde. En niet in de laatste plaats: vriendelijk en deskundig personeel. Bij de receptie kreeg ik een "Schwartzwald Karte". Daarmee kan je gratis fietsen huren, naar het Badeparadies gaan, boottochtjes maken enz. Echt te gek.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

ideaal voor eventjes er tussen uit te zijn maar wel wat prijzig

voor 4 dagen toch wel duur! parking niet inbegrepen in prijs diner (30 euro per persoon) niet inbegrepen in prijs geen/weinig sneeuw

het totale pakket (kamer, ontbijt, diner (bij te betalen) schwarzwaldkarte inbegrepen, (waaronder toegang tot badenparadies)

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Gedateerd

Kamer was een verzameling van kasten die piepten, met scheve deuren en koelkast zonder knop voor te openen. De dauerluftung zat vol stof.

Ontbijt was goed,en vriendelijk personeel

Fantastich
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer mooi hotel in een mooie omgeving. Uitzicht over de Titisee is fantastisch. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Tegenvallend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na een reis van ca. 800 km s’avonds niet in het hotel restaurant kunnen eten. Ook tafel reservering in het restaurant was zeer slecht

Alles geweldig

Alles geweldig

inrichting is oud maar heel net.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

inrichting is oud maar heel net. Buffet s morgens en s avonds uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Heel goed
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel goed

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Ongelofelijk goed ontbijtbuffet

Dranken waren duur Garage werdt niet afgesloten,iedereen kon binnen, 10 euro per dag parkeerkosten Cafe met terras was om 17 u gesloten

Ongelofelijk goed ontbijtbuffet Mooie ligging Mooie bar Grote kamers Heel goed en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Uitgebreid ontbijt.

Uitgebreid ontbijt. Het hotel heeft veel voorzieningen : zwembad, sauna, fitness, bowling, biljart, pingpong, ... . Dit is altijd nuttig als het weer niet toelaat om de streek te verkennen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

heerlijk ontbijt

diner valt dik tegen in buffetform bij iets later aan tafel gaan, omstreeks 20 u. veel gerechten niet meer voorzien.

heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 12 februari 2016

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Locatie, mooi uitzicht.

Verouderde infrastructuur.

Locatie, mooi uitzicht. Vriendelijk personeel bij onthaal, ontbijt, bar. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Uitstekende ligging.

Uitstekende ligging. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Zeer mooie ligging met mooi uitzicht.

Gedateerde inrichting en liften.

Zeer mooie ligging met mooi uitzicht.