Beoordelingen over Mark Apart Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Lietzenburger Str. 82-84, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10719 Berlijn, Duitsland

#449 van de 579 hotels in Berlijn

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Mooie locatie, netjes hotel, voor een schappelijke prijs.

Restaurant personeel was een beetje raar. Als er in het restaurant iets op was en ik zei dat werd het niet aangevuld. Ietswat arrogant, maar goed. De schoonmakers komen ook gewoon je kamer in als je nog ligt te slapen. Bij één iemand zelfs met zijn 'niet storen' kaartje op de deur.

De locatie, midden in de stad bij restaurants, bakkers en winkels, maar wel net van het verkeer vandaan.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Grote kamers

Een pijnlijk voorbeeld van hoe je een hotel zo goedkoop mogelijk renoveert, met de goedkoopste materialen en meubels. Laat alle oude leidingen en verwarming maar zitten, saus de muren enzovoort. Nu komen de gordijnen al naar beneden, zit sanitair los en piept en kraakt alles. Tel daarbij op de moeizame wifi, het straatgeluid, ontbrekende airco en de hopen stof onder de bedden -nu al!- en je komt tot een trieste en dure miskoop

Grote kamers

Leuk om Berlijn gezien te hebben. Blijf vooral tot het donker is in de stad!

Hotel ligt tegen een bouwplaats. Wordt vanaf 7 uur met veel herrie gewerkt. Voor ons was dit geen probleem maar voor anderen misschien een afknapper.

Prima hotel, goede verbinding met openbaar vervoer naar de stad. Dichtbij parkeren mogelijk (15 euro voor 24 uur).

De kamer was mooi voor het geld dat wij betaald hebben.

De werkzaamheden direct naast het hotel en dus direct naast onze hotelkamer. Deze begonnen erg vroeg, waardoor wij elke dag abrupt uit onze slaap werden gewekt. Daarnaast hadden wij het fijn gevonden als er een mini koelkast in de kamer was geweest. Het was buiten erg warm en ook 's avonds. Wij hadden graag een flesje koel drinken willen drinken op onze kamer. Verder was het glazen douchegordijn te kort voor de douche, waardoor de wc en de vloer eromheen na elke douchebeurt kletsnat werden.

De kamer was mooi voor het geld dat wij betaald hebben. Het was ruim, de bedden waren fijn en de kamer was schoon. De ligging was goed, er waren veel restaurantjes en supermarkten in de omgeving.

Geen best hotel. Service personeel was prima, maar housekeeping was voor onder de maat

Kamers in 4 dagen 1X schoon gemaakt bij 35 graden buiten. Na aanvraag voor schoonmaak is dit niet gebeurd. Zelf bedlinnen moeten vervangen. Zeer weinig parkeerplek. Als je geen parkeerplek reserveert moet je naar een particuliere parkeergarage die duur is

De stad zelf

Dramatisch , ongeorganiseerde, onrustig
    • Business Tweepersoonskamer

Kamer zag er niet uit zoals op de foto's, veel te klein voor een premium kamer, men komt dan met de smoes dat de site nog niet bijgewerkt is . Leek net of we een normale kamer hadden gekregen,op de site zag de normale kamer er namelijk identiek uit . Ventilator in douche maakt veel herrie . Eerst verklaart het personeel je voor gek en zeggen ze dat het normaal is totdat je met een filmpje komt van het geluid om jezelf te bewijzen . Naast het hotel word er gebouwd , hierdoor word je al vanaf 7 uur wakker gemaakt , na klacht indienen bij personeel over je kamer . Gaan ze er goed mee om , althans dat lijkt alleen maar zo . Want nadat ze je gratis ontbij en gratis parkeerplaats aanbieden . Moet je de volgende dag bij een andere collega alsnog betalen , omdat de collega waar je het tegen verteld heb niets onderneemt om er voor te zorgen dat de collega's er van op te hoogte worden gesteld . Na 20 keer herhalen dat je niet hoeft te betalen , geloofd men je nogsteeds niet maar besluit dan uitendelijk toch maar dat je dan maar niet hoeft te betalen. Naar mijn mening mogen ze die 3 sterren wel van de muur rukken .

Ontbijt was lekker . Praten goed engels

Dramatisch, zonde van het geld
    • Standaard Vierpersoonskamer

De badkamer (vergeten tijdens de renovatie) was een drama. Vieze, vochtige, warme schimmellucht. Douchekop te laag voor grote mensen. In de badkuip en het toilet een dikke vieze (kalk)aanslag. WC-bril was niet schoon. Lampjes stuk. Geen airco voorhanden. Moesten met ramen open slapen en doordat we aan een drukke weg zaten hebben we heel slecht geslapen. Naast het hotel ligt een bouwput met veel lawaaioverlast. We zouden 2 nachten blijven slapen in dit hotel maar hebben besloten eerder te vertrekken, het was een drama. Zonde want we hebben 380,- (2 nachten incl. ontbijt en parkeergeld) neergeteld voor dit reisje. Bij het uitchecken wordt ook niet gevraagd hoe je ervaring in dit hotel was. Denk dat ze zo veel negatieve feedback krijgen dat ze de moeite hebben opgegeven.

Ruime kamer (601). Kamer is gerenoveerd en ziet er oké uit. tweepersoonsbed beetje smal maar staat aangegeven bij boeking. De 2 eenpersoonsbedden (op wieltjes) staan tegen elkaar geschoven.

Goede locatie, kleine kamer

De standaard 2 persoonskamer die wij hadden was erg klein en raar ingedeeld. Het bed was ingeklemd tussen de muren met het hoofdeind tegen het raam, zodat je als het ware je bed in moest duiken. Op de foto’s is dit type kamers niet te zien. We sliepen prima, maar hadden wat meer comfort en ruimte verwacht.

De locatie is prima. Het hotel heeft een moderne uitstraling. De airco was prettig.

Een leuk hotel voor een leuk prijsje op een goede locatie!

Airco!

Modern aangekleed, ruim en schoon. Enige minpuntje is dat er geen airco was, dus in de kamer was het best warm! Verder dicht bij alle winkels/supermarkten en metro/bussen!

maatig
    • Business Tweepersoonskamer

bediening van het licht was enkel aan de inkomdeur airco werkte niet betaling was al uitgeveord maar moest opnieuw gedaan worden en vorig ging dan gecrediteerd worden.

kamers waren redelijk groot

Berlijn is geweldig, hotel heeft een ideale ligging!

Er waren wat kleine dingen kapot zoals lampjes en rondom de bedden was het niet helemaal schoon. Daarnaast was de kamer heel erg klein terwijl er op de foto’s bij het boeken hele grote kamers te zien waren en er stond op de site dat er een aantal parkeerplaatsen bij het hotel waren terwijl wij gelijk doorgestuurd werden naar een parkeergarage waar wij gewoon voor moesten betalen (15€ per dag).

De locatie was ideaal en het personeel was erg vriendelijk.

Ik zou hier niet verblijven

Ze zijn een nieuw hotel aan het bouwen ernaast. Hier was niets van verteld of geschreven. om 7.00 uur beginnen ze met bouwen en is heel het hotel wakker. Iedereen klaagt hierover. Zou hier niet meer naar toe gaan bij een toekomstig bezoek aan Berlijn.

Aangenaam en prettig, zeker voor herhaling vatbaar

knop voor douche werkte niet meer. Daarom met 1 hand hendel vasthouden, met andere douchekop

Hotel was pas gerenoveerd. Uitgebreid en heerlijk ontbijt

Goed, klantvriendelijkheid bij de receptie bij uitchecken kon beter.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Dat het hotel niet had aangegeven dat er grote bouwwerkzaamheden naast het hotel plaatsvonden. Hierdoor was het niet meer mogelijk om te slapen na 7:00 uur. Geen compensatie hiervoor gekregen.

De ruime kamer voor 4 personen

Grote kamer.

Kamer naast luidruchtige bouwplaats. Is natuurlijk ook overmacht voor hotel. Ben ook tijdens werkuren weinig op de kamer geweest.

Grote kamer. Ps. Badkamer in verhouding klein.

goed fijne ruime kamer vriendelijk
    • Standaard Vierpersoonskamer

dat je s`avonds niet beneden kon zitten om wat te drinken. voor de rest was het prima

ontbijt was goed .personeel was zeer vriendelijk. kamer was erg groot met 2 slaapkamer. was erg fijn met een gezin.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Goed genoeg

Bedden schoven steeds uit elkaar en we hadden eigenlijk een tweepersoonsbed geboekt.

Aardig personeel en we waren veels te vroeg maar kregen toch 1 kamer

Zeer ruime kamer.

Hotel heeft erg weinig parkeerplaatsen. Zelf goed zoeken waar je je auto veilig kwijt kunt.

Zeer ruime kamer. Badkamer was prima. Personeel was vriendelijk. Ligging van hotel prima, dicht bij metro en trein waardoor centrum Berlijn goed te bereiken is.

Goede locatie!

Er staat dat er twee persoonsbedden zijn maar dit is niet waar. Iedere kamer heeft blijkbaar twee 1 persoonsbedden tegen elkaar aangeduwd met wieltjes!! Hier waren we zeer ontevreden over.

De kamers waren groot en zonder verwarming was het al warm genoeg.

Voor de 54€ die wij hebben betaald voor 3 personen is de prijs kwaliteit verhouding zeer hoog.

Prijs kwaliteit verhouding zeer hoog Kamer was ruim en schoon Locatie is ook perfect Verwacht geen luxe hotel, maar voor de prijs was alles dik in orde

Redelijk

Wifi viel in de avonds vaak weg onder de mededeling dat er teveel mensen actief waren. Dit terwijl je "unieke" ? code's kreeg, die blijkbaar ook aan andere gasten werden gegeven. Erg vervelend omdat dit voor ons een belangrijke reden was om voor dit hotel te kiezen. Ontbijt prijs van ca. € 15,- p.p. is voor ons als kleine eters (bijv. koffie + broodje) veel te hoog. Dit daarom buiten de deur gedaan op verschillende locaties voor gemiddeld de helft Wat achterstallig onderhoud op de badkamer, zoals een loszittend handdoekenrek en toiletrolhouder + een douchekop die niet goed vast te zetten was. De lift maakt nog al wat "laatste kreun" geluiden wat geen echt gevoel van veiligheid geeft

Kamer was prima, werd dagelijks netjes schoongehouden, handdoekenwissel was goed

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed hotel waar ik terugkeer.
    • Standaard Driepersoonskamer

De WiFi-verbinding was dramatisch. En het plaatsen van een douche in een ligbad blijft behelpen en is qua gevaarzetting niet meer van deze tijd.

De kamers zijn ruim en schoon en het personeel is erg vriendelijk. En de ligging is ook echt wel prettig. Vrij rustig in een buurt die opnieuwe uitgevonden lijkt te worden. In de Kantstrasse wordt het culinaire leven echt nieuwe leven ingeblazen.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Aangenaam en modern hotel met de nodige faciliteiten voor een mooie prijs.
    • Business Tweepersoonskamer

Om de twee dagen moesten we een nieuw 'ticket' halen aan de balie voor de wifi. Ik moest meermaals een nieuw 'ticket' vragen omdat de verbinding niet met elk 'ticket' lukte.

Uitgebreid ontbijt en mooie, propere kamers. Wij hadden een heel groot bed wat ons enorm beviel. We hadden ook een bad en een douche. Elke dag werd het bed opgemaakt en de handdoeken ververst.

Lekker en uitgebreid ontbijt, goede ontvangst aan receptie,...

Lekker en uitgebreid ontbijt, goede ontvangst aan receptie, vriendelijk personeel. Goede locatie, overal dichtbij en toch een beetje weg van de drukte in het centrum. Prijs kwaliteit een echte aanrader.

Berlijn is fantastisch en heerlijke. Hotel is erg matig. Mooiere voorstelling dan men levert!!
    • Standaard Driepersoonskamer

1e kamer bleek lekkage bij toilet te hebben. Was niet direct te repareren!! We hadden een 3 persoonskamer met 3 bedden gereserveerd (was ook in de bevestiging genoemd en op de foto die erbij zat). Echter 1 bed was een slaapbank!! Bij navraag bleek dat standaard!! Elke ochtend stond voor half negen de schoonmaakster voor de deur. Kwamen met 1 klopje gelijk binnen!! 1 maal onvoldoende linnengoed geleverd.

De lokatie in het cetrum van de stad

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Wat je mag verwachten voor die prijs.

Schoner zou beter zijn, het was niet echt vies maar ook niet spik en span. Bij het zien van de kamer zie je dat de hal, lift, lobby en balkon daarentegen smoezelig en oud zijn.

De kamers zijn ruim en alles is aanwezig. De locatie is fantastisch, 5 minuten lopen vanaf de binnenstad.

Locatie, bed sliep goed

Heel erg stoffig in de kamer, oud

Locatie, bed sliep goed

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Kamer was prima, ruim en schoon en voor business trip goed...

Kamer was prima, ruim en schoon en voor business trip goed echter ontbijt was slecht en beneden peil.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het ontbijt was niet verkeerd

Dat er naast het hotel een bouwplaats is en je smorgens half 7 je bed uit trilt. Dus gewoon slecht

Het ontbijt was niet verkeerd

Er was geen licht in de kamer.

Er was geen licht in de kamer. Het warm water deed het niet. Badkamer had een urine geur. De foto’s op de site lijkt wel een ander hotel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

• Standaard Vierpersoonskamer

Vies, veel lawaai ivm bouwput naast en achter het hotel. Lijk in geen geval op de foto’s van de website. Ontbijt viel heel erg tegen.

Prima voor bezoek aan Berlijn.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Geen airco en kleine lift.

Het ontbijt en geen koolkaje in de kamer

Het ontbijt en geen koolkaje in de kamer

Ruime kamer, gerenoveerd.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Lawaai van buiten en direct naast het hotel wordt gebouwd.

Ruime kamer, gerenoveerd.

Perfekt met een gezin voor een stedentrip
    • Standaard Vierpersoonskamer

Herrie van het bouwen, om 7:00 uur ‘s morgens.

Ruime kamers, elke dag schone handdoeken, goed ontbijt.

Ontbeten in nabijheid van hotel
    • Standaard Vierpersoonskamer

Geluid/lawaai. Verbouwing was gaande. Parkeerplaats afgesloten. Bouwactiviteiten. Stof...

Ontbeten in nabijheid van hotel

kamer

kamer

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Comfortabele bedden en prima ligging
    • Standaard Vierpersoonskamer

Mocht je willen parkeren bij hotel moet je dit via het hotel doen, terplekke was er geen parkeerplaats meer.

Comfortabele bedden en prima ligging

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Personeel

Personeel

Prijs kwaliteit was goed. Parkeren is een probleem. Beperkt aantal parkeerplekken.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Erg kleine badkamer. Kon me amper draaien en ik ben zeker niet dik.

Het was een uitgebreid en zeer goed ontbijtbuffet

Mooi verblijf.

Storing van de lift.

De locatie veel eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Slaat nergens op

De kamer

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

prima prijs kwaliteit verhouding

lampen die het niet deden

prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Soms geen engels sprekemde personeel maar uiteindelijk kwamen er wel uit.

Oud en nieuw in Berlijn

Bedden op wieltjes. Gebrekkige info over parkeergelegenheid

Schone kamer voor niet te veel geld

Bed te hard

Ligging van het hotel

Douche die niet doorloopt waardoor je badkamer onder water loopt. Lichten die het niet doen, Gordijnen die scheef hangen.

Nieuwe kamer

De kamers waren heel erg ruim, modern en schoon.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De kamers waren heel erg ruim, modern en schoon. Locatie is perfect! Een aanrader!

Leuke tijd in Berlijn gehad!

Uitstekende lokatie om centrum Berlijn te bezoeken.

We hadden een mooie kamer
    • Business Tweepersoonskamer

Kamer was erg warm. Kamer aan een drukke weg, ramen konden niet open vanwege het geluid. Ontbijt sober.

We hadden een mooie kamer

Sfeerloos zakenhotel

Kamer erg basic. Gang en lift unheimisch.

Locatie vlakbij Kurfürstendam

• Beoordeeld op: 2 september 2017

gweweldig

voor die prijs, niets te vebeteren

ligging ten opzichte van centrum en openbaar vervoer

Er zijn ook 26 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mark Apart Hotel