Beoordelingen over Hotel Maurer Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Oberfeldstrasse 21, 76149 Karlsruhe, Duitsland

#35 van de 45 hotels in Karlsruhe

prima hotel als je op doorreis bent.

het was een beetje gedateerd en de kamer was te warm, airco zou een pluspunt zijn

We hadden een familiekamer die qua ruimte ok was, de bedden waren prima.

goede fiets-uitvalbasis voor Karlsruhe
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Was toevallig rumoerig door de late aankomst van een groep studenten. Maar een vraag was het stil.

De locatie was prima om dan met de fiets naar Karlsruhe te fietsen via een prachtig fietspad en amper 6 km ver.

• Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Op zondag na 14.00 is de receptie dicht en moet je met een code je sleutel uit een kluis halen. Hotel Maurer stuurt netjes een mailtje met de code, maar ik had dus geen internet onderweg en kreeg dat mailtje niet te zien. Gelukkig had ik mijn boeking geprint en daar stond het telefoonnummer van het hotel op en toen kwam het allemaal nog goed. Als je op zondag na 14.00 arriveert zorg dan dat je flesjes of blikjes drinken bij je hebt, want restaurants mogen je geen flesjes om mee te nemen verkopen. En alles is dicht op zondag.

De kamer was niet groot maar prima, de bedden waren geweldig, de badkamer was ook prima, lekkere grote douchecabine en goede waterdruk. Het feit dat er een ventilator op de kamer stond was heel welkom omdat het erg warm was toen wij er waren, erg van genoten. Om de tv aan te krijgen was even puzzelen omdat de afstandsbediening van de sky box niet werkte. Het ontbijt was lekker goed brood veel keus aan beleg, er was ook muesli en bakjes met vruchten enz. prima dus.

Uitstekend hotel voor een tussenstop in Karlsruhe

Het hotel is prima en zeer functioneel maar verwacht geen romantisch sfeervol design hotel.

Zeer ruime 4pp kamer Super comfortabele bedden Prima ontbijt Goede parkeergelegenheid Service personeel (vergeten camera netjes opgestuurd) 10 minuten lopen van eetgelegenheid Dichtbij de snelweg Goed OV naar centrum om de hoek

Prima en voordelig hotel voor een doorreis van Italië naar huis.

Het hotel is hard aan renovatie toe. De badkamer was verouderd. Er hangen toiletverfrissers op de gangen van het hotel. De lift ging niet helemaal tot aan de begane grond, waardoor je met rolstoel of kinderwagen eerst nog vier treden op moet.

De kamer was schoon en netjes. Prima ontbijt en vriendelijke ontvangst.

Prima stop-over hotel!

Buitenkant hotel oogt shabby, rommelig er omheen. Binnenkant hotel echter prima!

Goeie bedden, prima douche, uitgebreid ontbijt, snelle wifi. Aardig schoon.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Praktisch doorreishotel met verzorgde kamers en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Geur in inkomhal en receptie niet zo fris. Kamers wel ok. Parkeerplaats achteraan onzeker als je laat toekomt. Wel in de (rustige) straat.

Goed bereikbaar en rustig gelegen op doorreis. Propere kamers en goede WIFI.

Niet bijzonder

Personeel zeer onvriendelijk zowel bij het ontbijt als bij de receptie. Veel te weinig parkeerplaatsen en bedden veel te zacht.

Ontbijt was goed maar niet heel uitgebreid. Ligging van het hotel was fijn dicht bij de snelweg.

matig

ontbijt

Personeel ontbijtruimte was zeer amateuristisch bezig. De ene dag liep de ober in een dikke jas te en sjaal bedienen en de andere dag iemand die niks bijvulde.

Hygiëne Parkeerplaats stond vol! Koffiezetapp was kapot, maar konden een bakje koffie nemen uit ontbijtruimte 😀

Vriendelijk Konden gelijk naar bed, betalen s ochtends

een hotel wat ik vrienden zou afraden

Kamers waren enorm heet. Verouderde badkamer. Zat een wit spoor op de deur. Geen enkel bekertje op de kamer om te drinken. Zeep bij de de wastafel was op. Personeel was ook niet aardig (wilde ons aanvankelijk weer laten betalen terwijl we via booking al via ideal betaald hadden). Vroeg in de avond was hotel al hermetisch afgesloten. Winkelwagentjes met allerlei rotzooi stonden op het terrein bij het hotel en waren vanuit het raam zichtbaar. Al met al zeer matig hotel . Een echte afrader.

ontbijt was redelijk. Kamers op zich ook redelijk schoon.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Sorry maar niets, misschien het internet dat vergeleken met...

Alles zowat, enkel de receptioniste was vriendelijk. De kamer en badkamer basic en lag net naast het station waar elke 10 min een trein voorbijreed. Gelukkig waren er rolluiken om geluid te dempen maar dan kon de raam niet open. Er stond een voorhistorisch verwarmingtoestel extra op de kamer te draaien toen ik op de kamer kwam. De Bar ruimte is versleten en smoezelig, vuile lift, verouder, etc. Geen enkele foto op booking.com website lijkt op wat ik gezien heb , zelfs het restaurant en de gang waren totaal anders. Ontbijt heel basis, roerei op om 8 u en de dame was hoegenaamd niet vriendelijk toen ik vroeg of er nog gemaakt zou worden. Voor een prijs van 107 Euro was dit schandalig ook al was het een late boeking en alle hotels in Karlsruhe vol. Geen referentie voor Booking.Com - ik zou die eens persoonlijk checken

Sorry maar niets, misschien het internet dat vergeleken met andere hotels wel ok werkte en de tv met Sky

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Eenvoudig hotel, maar schoon en goede prijs/kwaliteit verhouding. 's Avonds was er niet veel te doen, ondanks dat er een bar is. Echter deze was gesloten de avond dat ik er was. Om de hoek kun je in een (ongezellige) "Bistro" voor een prikkie wat eten. Niet hoogstaand, maar stilt de honger. Hoort niet bij het hotel overigens.

Prima niet duur hotel voor een paar dagen liefst niet op zondag en maandag.

Op zondag was de receptie na 14.00 uur dicht net als de bar. Ook op maandag bleek er geen personeel in de bar aanwezig. Een aardige dame die nog wat administratie deed heeft toch een biertje gevonden. Het was daardoor niet echt gezellig.

Prima kamer met balkon. Nette natte groep. Ontbijt redelijk maar als je laat komt zijn de roereieren verkleurd en koud. Verder voldoende keus.

Een woord "Basic".
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Acoustisch slecht geïsoleerd?. Aan een drukke tramlijn, met als gevolg zeer luidruchtig. Dat is er wel niet s nacht dus je kan er rustig slapen

Een woord "Basic". . Kamer is wel zeer ordelijk. Bed mag er zijn; Personeel erg vriendelijk

Net, rustig hotel, zeer goed voor doorreis.

Ontbijt kon iets beter maar niet slecht. In directe omgeving is niet veel te beleven

Net, rustig hotel, zeer goed voor doorreis. Prijs/Kwaliteit goed

Prima bed en kamer.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Er was maar voor 1 persoon van het 2 persoonsbed kussens en dekens opgemaakt.

Prima bed en kamer. Ontbijt uitstekend. Zeer vriendelijk personeel. Goed restaurant ( Baden) in de buurt. ideaal voor doorreis naar Italie. Ook centrum ( prachtig ) Karlsruhe met S-bahn goed bereikbaar.

Er is een tramhalte bijna voor de deur die je in een half...

Er is in het hotel niet echt iets te doen voor kinderen.

Er is een tramhalte bijna voor de deur die je in een half uur in t centrum van Karslruhe brengt. Tijdens ons bezoek hadden we te maken met vriendelijk personeel. Het ontbijt is kwalitatief goed vonden wij, kwantitatief was het wat minder. Wij boekten een 4 persoonskamer. Die was ruim genoeg voor de 4 bedden en daarbij een (klein) tafeltje en 4 stoelen.

Geen aanrader.

Hoewel de medewerkster die ons ontving heel vriendelijk was, was de eerste indruk al buiten en binnen een tegenvaller. Is niet op te maken uit foto's op de site. De buitenkant van het hotel en het terrein er omheen was niet onderhouden en de balie was smoezelig. Het piepkleine badkamertje was niet echt vies, maar nodig aan renovatie toe. De douche werkte niet goed. De bedden lagen niet zo lekker en het was bloedheet op de kamer 's nachts. Het ontbijt was ook niet echt goed. De broodjes waren wat oud, de eieren smaakten nergens naar etc. Bovendien was de ontbijtmedewerkster niet echt geïnteresseerd. Ze groette bijvoorbeeld niet. Al met al te duur voor hetgeen wordt geboden wordt. Geen aanrader.

De kamer was ruim, vrij schoon en het meubilair redelijk modern en nieuw. De

Wij hebben alleen overnacht, de accommodatie was basic maar...

Een beetje oubollige ambiance bij de receptie en bar.

Wij hebben alleen overnacht, de accommodatie was basic maar in orde. Beetje oubollig maar schoon. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. In vergelijking met andere hotels duur. Wij hebben hier niet ontbeten.

Overnachting bij hotel Maurer

Kamer was warm, ik vond het ontbijt wat tegenvallen.

Eenvoudige ouderwetse kamers. De kamer was vrij warm, er is geen airco, wel was er een ventilator voorzien. Wij zijn pas rond 23u aangekomen op een zondag, er was via een code en een safe de mogelijkheid om nog steeds in te checken.

Voldoende als doorreis-plek. Voor de rest weinig aantrekkelijk.

Kamers degelijk en proper. Parkeerfaciliteit beetje krap. Gebouw en gemeenschappelijke ruimtes gedateerd. Beperkte ontbijtbuffet - geen aangename ontbijtruimte.

gedateerd hotel . Helaas geen airco
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Hotel heeft geen airco, zowel in het hotel als op de kamers niet. . Het was 32 Gr toen wij er waren. Gelukkig wel een ventilator op de kamer.

Hotel is goed bereikbaar. Goede bedden

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima voor op doorreis

Geen airco of iets dergelijks. Het was erg warm op de kamer tijdens de hittegolf.

Keurig zakelijk hotel. Niet meer nieuw, maar goed genoeg. Goede boxspring bedden. Ligt in een buitenwijk en goed te bereiken vanaf de snelweg. Voldoende eigen parkeerplaatsen. Ontbijten kan door de week al vabaf 06.00 en in het weekend 07.00 uur. Wifi deed het goed. Er is een lift. Er is een snoep en frisdrankautomaat en gratis koffie voor gasten.

Geweldge locatie om als tussenstop te overnachten.

Eigenlijk niets, misschien een airco. Er was wel een ventilator aanwezig en een geopend raam.

Ben om 23:00 uur gearriveerd en om 10 uur weer vertrokken. Procedure van inchecken was niet bij mij aangekomen (Mijn fout!!), maar ik ben telefonisch geweldig geholpen. Uitermate professioneel. Kamers uitstekend schoongemaakt, ruime kamer met drie bedden. Aangezien het een overnachting was voor een tussenstop voor onze reis naar huis hebben wij de omgeving niet verkend, maar echt levendig kwam het mij niet over. En maar goed ook ;)

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Van binnen verrassend comfortabel
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Ontbijt is goed, maar voor Duitse begrippen misschien niet helemaal wat je verwacht. Zeker als je er 7,50 pp voor moet betalen (dan zit je toch totaal aan de 70,- per nacht). Je verwacht dan iets meer keuze en wat lekkerdere (verse) broodjes. Ik miste ook een yoghurt schaal, er waren alleen wat kleine yoghurt bekertjes. Wat we wel vervelend vonden is dat we niet meer konden parkeren bij het hotel zelf, alles was vol, sommige auto's stonden ook helemaal scheef geparkeerd, dus daar kan het hotel dan niks aan doen. Dan moet je op straat parkeren, maar het is niet echt duidelijk waar je nu wel mag staan of wat een privat-parkeerplaats is (zeker in het donker). Dan ben je toch wel een beetje bang voor een boete of dat je weggesleept wordt. Het is dus niet zo dat het op straat onveilig parkeren is.

Hoewel het hotel er aan de buitenkant een beetje shabby uitziet is het van binnen prima en de kamers al helemaal! We waren aangenaam verrast. Schoon en netjes. Ik heb al in misschien wel 100 hotels geslapen al, maar deze bedden waren één van de lekkerste waar ik ooit op geslapen heb! Wel jammer van het synthetische (zweet) beddengoed, maar verder heerlijk geslapen!! Ondanks dat je vlakbij een soort buurtspoor zit, hebben we er geen last van gehad of er iets van gehoord. Het is eigenlijk heel rustig ondanks dat het toch een groot hotel is. In de buurt zitten wel wat restaurantjes, maar de betere vind je toch meer in Karlsruhe zelf. Maar dan is parkeren wel weer lastig.

Gastvrijheid top

De mensen van hotel Maurer waren uiterst behulpzaam met het laden van onze Tesla auto. De auto mocht voor de ingang staan en de laadkosten hoefden niet te worden betaald. Prima ontbijt. Hier zullen we vaker verblijven.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

zeker in orde

De badkamer bleek onder water te staan door een lek aan een kraan.

vlot binnengekomen met sleutelbox, vriendelijke mensen aan de telefoon, goed ontbijt. zeer goede bedden in de familiekamer, ruime kamer ook.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

goed bed aardig personeel goede service. zoals we een waterkoker nodig hadden voor het maken van een fles voor onze dochter van 10 weken en deze kregen we meteen. Locatie prima voor doorreis

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima hotel voor een nachtje
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Het hotel is al iets verouderd, en heeft daardoor geen airco op de kamers.

Wij waren op doorreis en hebben hier één nachtje gelogeerd. De receptie was gesloten op het tijdstip van aankomst. Kregen keurig een berichtje met de code voor de nachtkluis. We hadden ook ontbijt erbij geboekt (7,50 p.p.) en dat was beslist de moeite waard. Het hotel heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Geen overdreven luxe, maar voldoet prima voor een overnachting.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Geen airco op de kamer.

Prima hotel om te boeken als tussenstop. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Om de hoek zit een oer-Duits eettentje, dat zeker de moeite waard is om eens te bezoeken.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Slechte prijs/kwaliteit verhouding vergeleken met de rest van de regio!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Wij kwamen 14.30u aan en de kamer was nog niet schoon. Personeel ging met moeite kijken, liep terug en geen reactie meer op gehad. Hotel is wat ouwbollig, budget opgeknapt. Matras is zacht, heerlijk kuiltje. Badkamer okay, op vieze oude tandenborstel na.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goede doorreis hotel

Slechte kussens. Geen restaurant. Geen airco dus lekker heet 's nachts

Uitgebreid ontbijt. Goede bedden. Grote kamer. Prijs/kwaliteitsverhouding prima.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Het ziet er van buiten misschien wat minder uit, maar van...

Het ziet er van buiten misschien wat minder uit, maar van binnen was het heel netjes. Een goed hotel voor een overnachting op de heen of terugweg van je vakantie.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Eenvoudig maar goed, wat minder geschikt voor lange tijd vind ik.

Inrichting die voor daar niet ongewoon is zal voor sommige mensen gedateerd overkomen.

Ontbijt prima, gastvrijheid prima, informatie van gastvrouw goed. Service prima

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

eenvoudig, alles in orde voor een doorgangshotel, een van de...

gedateerd, renovatie is wel nodig.

eenvoudig, alles in orde voor een doorgangshotel, een van de weinige hotels in de buurt met een 4-persoonskamer, Fijn zwembad op 15 min. rijden (Europabad)

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Heel vreemd

We kwamen op zondag aan en er was gewoon niemand gelukkig waren we precies op tijd om een sleutel te onvangen van iemand die net weg wilde gaan anders hadden we het uit een brievenbus met een code kunnen halen alleen zijn wij ouderwets en hebben we geen internet dus hadden we nooit op tijd mail met de code ontvangen... Het hele hotel was uitgestorven er was geen receptie geen bar helemaal niemand

Goede bedden, behoorlijke douche, fijne grote kamer

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Niet tevreden

temperatuur niet regelbaar (radiator kapot, kon niet worden afgezet). Onhoudbaar warm in de kamer. Hotel had een onverzorgde uitstraling. Personeel was zeer afstandelijk. Heel dure kamer ten opzichte van comfort.

Propere lakens

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prima voor een nachtje doorreis
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Er is geen airco in de kamer, t was bloedheet. Helaas geen bar (ook niet in de buurt) om s avonds nog een drankje te doen.

De kamer en badkamer schoon, ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Goed ontbijt!

Er is geen ventilatie in de kamer. De nacht dat wij er waren was het ongelofelijk warm, raam open maar dat hielp niet viel. Echt heel benauwd in de kamer. Geen horren voor de ramen.

Goed ontbijt! En op loopafstand een heerlijk Italiaans restaurant.

Erg vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Er was veel lawaai buiten, maar de kamer was wat benauwd, dus het raam moest wel open. Het bed was erg zacht.

Erg vriendelijk personeel

De kamer was keurig

Buitenkant van het hotel mag een opknapbeurt hebben. Te rommelig.

De kamer was keurig

Netjes en hygiënisch.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Netjes en hygiënisch. Comfortabele bedden. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prima hotel voor op doorreis

ontbijt buffet

buurt

ontbijt buffet

Prima hotel als je op door reis bent.

Badkamer was erg gedateerd en mag wel een beetje opgefrist worden.

Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Vriendelijk personeel. Het ontbijt was prima en heerlijke bedden. Hotel is ietwat gedateerd maar de kamers zijn prima voor een tussen overnachting.

voor de prijs een goede overnachting met een goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Het was wat gedateerd, wat verouderd.

Ruime kamer, met groot balkon

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Zéér goede prijs/kwaliteit verhouding

openbare ruimtes zijn toe aan een opknapbeurt

Mooie ruime kamer en superschoon!

Prima overnachtingshotel qua prijs-kwaliteit verhouding.

Onveilig gevoel bij aankomst vanwege de lokatie van de parkeerplaats en er was geen airco in de kamers.

Ontbijt was prima.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Eenvoudig hotel maar prima in orde.

Leuk en gezellig en schoon hotel

Was niet echt iets dichtbij om te eten

Hotel was top

• Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

We hebben via de telefoon contact op genomen want we hadden niet de juiste pincode gekregen

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Perfecte tussenstop voor door-/heenreis!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

De buurt lijkt wat vreemd.

Kamer en ontbijt zeer goed!

Prijs kwaliteit zeer goed hotel

Zeer ruime nette kamers

De bedden

De badkamer

De bedden

Goed voor doorreis
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Buurt Uitzicht hotel van buiten was niet best

Ontbijt was alles wat je nodig hebt Zeer vriendelijk personeel Kamers basic maar netjes

Matige bedden
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Hoge prijs en niet in verhouding tot de kamer. Kleine dekbedden en heel dun

Ontbijt was goed

Zeer goed verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Corecte prijs, mooie propere kamers met goed bed en een lekker ontbijt

Net hotel en zaken voor elkaar.

Net hotel en zaken voor elkaar. Prima voor doorreis overnachting.

Goede overnachtingsplek

Entree

Vriendelijk ontvangst

Prima en schoon hotel.

De deken was te dun, ik heb t wat koud gehad.

Schoon, goede bedden, ruime badkamer, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prima voor op doorreis

Hygiëne

De ligging en de mogelijkheid van 3 losse bedden op 1 kamer

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Aanrader

Was goed, goedkoop en schoin

Goede overnachting gehad op doorreis.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Geen parkeerplaats, geen bar die open was bij aankomst (22u).

Krappe douche, maar alles wat je nodig hebt en schoon

Heerlijk ontbijt, goede bedden.

matig slechte nachtrust
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

lawaai in de kamer van op de gang, en ander ongekend lawaai in de kamer.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima tussenstop op weg naar vakantiebestemming

Hotel is verouderd

Prima tussenstop op weg naar vakantiebestemming

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

voor 1 nacht prima hotel; doorreis vanuit nederland naar zuid frankrijk

Ook na 22 uur snelle incheck mogelijk middels telefoon en sleutelkastje

Prima verblijf voor onderweg naar je bestemming!

Niet dat ik weet!

ontbijt was heerlijk en uitgebreid en het personeel zeer vriendelijk!

Vezorgd etape hotel met deerlijk ontbijt

Vezorgd etape hotel met deerlijk ontbijt

Het ontbijt was heel goed .
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Het ontbijt was heel goed .De broodjes groot en vers en voldoende.

Functioneel.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Wat krappe kamer zonder zitje.

Goed ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima hotel voor een kort verblijf

Praktisch en informeel

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima lekker schoon allemaal en ontbijt ook goed en 6...
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Prima lekker schoon allemaal en ontbijt ook goed en 6 minuten lopen een goed Grieks restaurant

Goed.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Geen werkend internet. Geluiden van buitenaf, zoals tram goed hoorbaar.

Kamer en bedden waren prima. Ontbijt voldoende en vriendelijk personeel.