Beoordelingen over Mauritius Hotel & Therme Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Mauritiuskirchplatz 3-11, Altstadt-Sued, 50676 Keulen, Duitsland

#161 van de 223 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 20 september 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het had iets dichter bij het centrum mogen liggen. Geen parkeergelegenheid.

Goed ontbijt. Enorm vriendelijk personeel. Mooi zwembad en mooie sauna's. Kamers zijn ruim.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Mooie Grote Kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was warm op de kamer, ondanks de airco. Personeel aan de incheckbalie verstond slecht Engels.

Zeer grote, mooie, schone kamer. Douche was heel fijn.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ten eerste had ik geen kamer met 2 aparte bedden. Onze kamer was op de begaande vloer en er hebben de hele nacht jongere voor ons raam staan roken en drinken waardoor wij maar 2 uur hebben geslapen en veel ruzie hebben gehad. Het was een duur hotel maar dit was echt een drama.

Dit hotel gaan wij nooit meer bezoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Raam was stuk en kon niet open. Het was ondanks een mobiele airco nòg 31 graden in de kamer. Personeel was erg onvriendelijk. Er lagen maar 2 handdoeken op de kamer. Toen we de 2e dag om nieuwe handdoeken vroegen, reageerden ze erg geirriteerd. Douchecabine sloot niet goed af, en putje voerde niet goed af. Eindstand hele badkamer word nat, en met die supergladde tegels oppassen dat je je nek niet breekt.

Op eigen risico.

Zeer onvriendelijk personeel!! Onhygiënische kamer. 36 graden op de kamer. Geluidsoverlast. Kamer zat aan de andere kant van het gebouw, die moesten wij bereiken door via de buitenkant om te lopen. Vanwege de sauna konden wij niet binnendoor. Geen parkeerplaatsen! Wij waren in 2 overnachtingen 57 euro aan parkeerkosten kwijt!

Alleen de sauna en werkgelegenheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je wordt niet goed begeleid bij aankomst hoe je kamer te zoeken valt al tegen. Verder vertikken enkele medewerkers Engels taal te verstaan.

Alleen de sauna en werkgelegenheid.

Fijne hotelkamer

De zwembaden. Deze waren eigenlijk zonder badkleding, maar badkleding was wel toegestaan. dat is anders dan de informatie die vooraf gegeven is. Als er staat sauna zonder badkleding, zwembaden met badkleding dan verwacht ik niet dat 90% van de bezoekers naakt is, ook in de zwembaden. Maakt voor ons niets uit, maar voor onze puberkinderen was dit wel een dingetje. Terwijl we juist voor een hotel met zwembad hebben gekozen. Dat geldt ook voor het dakterras. Voor de naaktgangers was er een enorm groot dakterras met heel veel ligbedden. Terwijl voor de gasten met badkleding maar 5 ligbedden waren. Dat is voor ons reden om hier niet nog een keer naartoe te gaan.

De kamer was mooi, nieuw en ruim. En airco, dat was heel erg fijn met de hitte in de stad!

Veel te warm (geen airco op de kamer), duur gezien de kwaliteit/luxe.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onvriendelijke man aan de receptie, had duidelijk geen zin om uitleg te geven bv waar ontbijt kon genomen worden, waar parking is, waar er buiten kan gezeten worden. Veel te warme kamers (geen airco!!), geen plaats om buiten te eten of iets te consumeren. Je kan wel zelf naar de bar een drankje halen (1e verdiep) en dan naar het dakterras gaan ermee (5de verdiep). Hebben dit zelf moeten uitzoeken want de man aan de receptie had ons dit niet verteld (zei dat er niets was om buiten te zitten), tot ik de foto's toonde van op het internet.

Mooie badkamer, lekker ontbijt Mooi dakterras

Mooi hotel met superspa

Ligging van het hotel is buiten het centrum. Hou rekening met een wandeling van dik 20 minuten tot aan de rijnoever bijvoorbeeld. De Spa is clothing optional. Er waren wel verschillende gasten met badkleding. Veel daarvan gingen naderhand naakt, maar dit levert toch soms verwarrende situaties op. Wat ons betreft een tip: gewoon alles naakt.

Wij hadden een heel ruim appartement. Echt super. Aparte slaapkamer voor de ouders, een zitgedeelte en een apart slaapgedeelte voor de kinderen op zolder. Vanaf de appartementen ga je rechtstreeks naar de Spa. Deze Spa is zeer uitgebreid en voor een hotel prachtig. Voor ons een belangrijke reden om voor dit hotel te kiezen. Open tot 23.30 en de duik in het zwembad na het eten ‘s avonds was echt lekker. Wij komen hier zeker terug.

Goeie bedden om te slapen.

Ontbijt niet vers, voor vier sterren hadden we meer luxe en hygiëne verwacht op de kamer, frigo was kapot. We moeten een straat omlopen om naar het ontbijt te gaan

Goeie bedden om te slapen. Mooie badkamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

dit is al onze tweede keer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is prima, de kamers zijn goed en netjes. alle faciliteiten in huis en op 10 minuten lopen van het centrum. Zelfs kunnen parkeren in de beperkte parkeergarage van het hotel. Ook mooi het uitzicht boven op het dak; heerlijk

Wij hadden een normale kamer geboekt, maar hebben een gratis...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij check-in is ons alleen verteld op welke verdieping de kamer is en waar de parkeergarage is. Verder geen informatie gekregen over het gebruik van o.a. Wi-Fi, ontbijt of de sauna/het zwembad. Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel. Vanwege de spa (denken wij) leek het alsof er buiten constant de motor van een vrachtwagen hoorde.

Wij hadden een normale kamer geboekt, maar hebben een gratis upgrade (denk wij, is ons niet verteld) gehad naar een soort appartement. We konden gratis gebruik maken van een van de zwembaden, het grootste deel van de spa is namelijk alleen zonder badkleding. Er is een uitgebreid Duits ontbijt. Het hotel ligt op loopafstand van Neumarkt en de winkelstraten.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Keulen is prachtig, relax en we komen nog een keer terug.

Er is onduidelijkheid over het dragen van badkleding in het zwembad, die overigens midden in het sauna gedeelte ligt. Als een hotel adverteert met zwembad is badkleding meestal een vereiste. Dit hotel heeft een uitgebreide sauna faciliteit en het dragen van badkleding is in de sauna's verboden. Dus de klanten van de sauna zijn zichtbaar geirriteerd als je met je kind in badkleding gaat zwemmen. Het hotel en booking.com zou beter informatie hierover moeten geven, het is nu onduidelijk ook al is het een Welness hotel.

Rustige plek in het centrum, alles op wandelafstand.

Ligging van het hotel, thermen en spa combi
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene niet goed; de spa en thermen gedeelte werd niet zo nu en dan met water schoongespoeld waardoor je veel haar en troep zag op de vloeren :( Meeste personeel was wel aardig alleen die dunne bebrilde man achter de receptie was 24 u per dag chagrijnig. Hij is niet meewerkend. Kamers vond ik sjofel, douche was klein, zwarte tegels bah

Ligging van het hotel, thermen en spa combi

Super hotel voor stad en relaxen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Omlopen om hotel in te kunnen Ontbijt heel duur dus zelf ontbijt gehaald om de hoek Warme kamers

Ruime kamer Badkamer Faciliteiten Welness zwembad en dakterras

Absoluut niet geschikt voor gezinnen en een onpraktisch hotel als je niet voor sauna-gedeelte gaat

Niet voor kinderen terwijl dat nergens vermeld staat Erg warm omdat de kamers direct boven het sauna complex zitten Steeds buitenom om naar receptie en restaurant te gaan Veel lawaai omdat sauna complex buitenbad direct grenst aan kamers en tot 23.30u open is

Mooi hotel met spa-faciliteiten (heel hygiënisch) maar niet geschikt voor gezinnen met kinderen.

Vanop de familiekamer moest je via de buitenkant van het hotel 3 straten omlopen om receptie/bar/restaurant/fitness te bereiken. Zwembad (toegankelijk met zwemkledij) ligt in het midden van het wellnessgedeelte (zonder zwemkledij) en hierdoor niet zo geschikt voor onze tieners.

hygiëne, vriendelijk personeel

Heerlijk hotel dankzij wellness en prachtig op loopafstand van de Dom en de Altstadt (15 min. lopen)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt. Kamer was perfect, ruim en netjes, aan rustig plein aan achterzijde. De wellness is heerlijk en uitgebreid. Ook erg rustig waardoor het extra genieten was, met lange openingstijden 's avonds tot 23.30 uur. Gelukkig weinig gasten met badkleding in zwembad, waardoor de wellness beleving optimaal was.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Tegenvallend
    • Standaard Eenpersoonskamer

kamer met gedateerd meubilair, niet-rokerskamer met rokersgeur, slecht onderhouden, overal stoffig, schimmel op de verwarmingsradiator, krakend bed, geen zitmeubilair, geen groet van het personeel

desondanks het hotel geheel tegenviel was het ontbijt ok

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Vriendelijk personneel

Verschrikkelijk warm op de kamer dus zeker niet aangenaam snachts en ook een ietwat vreemde geur bij de aankomst in de kamer (gerookt in kamer precies)

Vriendelijk personneel

Behalve de nachtrust was het een geweldig verblijf. De combinatie van sauna met hotel was geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De route naar de kamers 'buitenom' is niet zo alledaags. Het zou beter beter zijn wanneer de gasten de éérste keer naar hun kamer begeleid werden. Veel ernstiger waren de bedden. De matrassen zijn schijnbaar voorzien van een plastic hoes. Wie daar allergisch voor is, kan de nachtrust vergeten. Één van ons heeft in vier nachten vooral wakker gelegen. Extra beddengoed loste het probleem niet op. Het kraakt, knarst en vooral: broeit. En het geeft een electrische lading.

Het concept 'sauna-hotel'. Fantastisch om in je badjas vanuit je kamer naar de sauna te kunnen lopen. Omdat dit hotel draait 'om' de sauna,doet iedereen dat.

Mauritius hotel en thermen

Spijtig dat in de accomodatie geen water koker voorzien was, een andzre mogelijkheid zou zijn om in het gedeelte appartement een koffie automaat te voorzien

uitstekend van genoten

Men moet 2 straten verder om zijn auto te parkeren

centraal gelegen, alle kerstmarkten op wandelafstand bereikbaar. Prachtig saunacomplex om nadien te ontspannen. Onbijt ook ok

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Zeer aangenaam verblijf in centrum Keulen tegen zeer net tarief.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enige min punt is dat parkeren alleen enkele straten verderop mogelijk is. De kosten voor parkeren zijn 20 euro per dag.

Zeer fijn hotel op een bijzondere locatie in Keulen. Het is een ruim hotel met veel voorzieningen, ruime moderne kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Het hotel is niet gehorig en voor wie internet nodig heeft, is er prima wifi.

kamer was netjes, comfortabel en schoon.

afvoer van de douche was erg slecht, putje moest worden verwijderd om water voldoende af te laten lopen. Personeel aan de receptie erg onvriendelijk, en lachte ons uit omdat ons duits niet perfect was. Wij liepen te zoeken naar de juiste plek naar om naar onze kamer te gaan, hierbij passeerde we een aantal maal de receptie. ipv ons even de juiste plek te wijzen , bleven ze lachend achter de balie staan.

kamer was netjes, comfortabel en schoon. voor zo'n luxe kamer is het echt een gemis dat er geen bad aanwezig was.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Voor sauna liefhebbers: prima hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen extra accessoires op kamer (bijv. Had crème, body lotion, scheergerei, tandenborstel (of ik heb deze niet gevonden), geen ‘complementary’ flesje water of thee/koffie faciliteit); geen stopcontact naast bed voor oplader telefoon (moest nachtlampje eruit trekken, niet handig)

Sauna faciliteiten zijn magnifiek! Schoon hotel, ruime kamers, ramen kunnen open (!).

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Comfortabel wellness-hotel op goede lokatie, maar niet goedkoop.

Redelijk aan de prijs, onvoldoende parkeergelegenheid bij het hotel zelf. Relatief kleine badkamer.

Goede ligging ten opzichte van de binnenstad en uitvalswegen, schoon en comfortabel hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Drie-persoonskamer was ruim met twee aparte ruimtes voor een en tweepersoonsbed.

Kom hier nooit meer terug, zweethok, chloor bij ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

Vieze badkamer (teennagels op de grond!) veel te warm binnen, in/uitgang sauna in het restaurant, vragen om koffie, 2-zijdig A4 formulier invullen inboet Duits over belasting. Zijn ze gek geworden? Heb ontbijt gratis gekregen als compensatie voor vieze badkamer na dat ik er om vroeg.

Niets inboet bijzonder

Zonde van het geld. Schandalig dat men dit durft te vragen

Een 4 sterren hotel? Kapotte gordijnen, scheuren in de muur en plafonds, gebarsten wasbak, kapotte gordijnroede. Dit is een dependance van het hotel met een achteringang. Je moet door de sauna naar het restaurant. Deze prijs is niet in verhouding met wat je geleverd krijgt. Erg teleurstellend...dit mag eigenlijk niet.

De kamer was ruim. Maar dat mag ook wel voor eur 472,50 en een 4 sterren hotel nee misschien 1 of 2?

Zaken verblijf doel gehaald
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar/restaurant zit gevuld met badjassen (mensen uit de sauna) wij hebben daar dan ook geen diner gedaan. In de avond was de bar leeg/ongezellig en het drank aanbod is zeer beperkt voor een bar.

De kamer is keurig schoon, modern en ruim.

Het was al met al een prettig verblijf,veel geshopt en in de sauna gezeten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen koffie/thee faciliteit op de kamer. Geen bedlampjes bij bed. Geen fauteuils om te zitten. De menukaart was erg klein en het buffet zag er zielig uit.

De sauna was fijn. Het Was er netjes en schoon maar niet echt luxe. De massage was heerlijk. Personeel vriendelijk.

Goed verblijf. Best een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We waren met 2 personen maar hadden maar 1 badjas. Omdat we gebruik wilde maken van de spa hebben we een extra badjas gevraagd maar hiervoor moesten we de volgende ochtend opeens betalen.. dit was niet naar ons gecommuniceerd..

Heerlijke spa en prima slaapkamers!

Veel ruimte voor verbetering
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst werd gevraagd of we geparkeerd hadden op de parkeerplaats van het hotel, dit bleek een ondergrondse parkeerplaats op 5 min lopen van het hotel te zijn. Deze parkeerplaats kostte 20 euro per dag, deze kosten zitten dus niet inbegrepen in de prijs van het hotel. Dit is eigenlijk niet erg, maar mag wel eerder aangegeven worden. Het hotel biedt verschillende faciliteiten zoals zwembad en sauna, wij werden niet geïnformeerd over het gebruik hiervan. Het is fijn om enkele stopcontacten beschikbaar te hebben om je telefoon(s), laptop of wat dan ook op te laden, welgeteld 1! beschikbaar stopcontact op de kamer is simpelweg te weinig.

Het hotel ligt op enkele minuten lopen van het centrum.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was erg warm op de kamer. Er stond wel een kleine mobiele blower op stroom maar alle stroom ging uit als je het licht uitschakelde. De kamer lag direct asn een plein waar een groot deel van de nacht jongelui behoorlijk lawaai maakten

De ligging en de mogelijkheid om tegen geringe kosten mijn auto in een parkeergarage in de buurt te stallen.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant zit vast aan de sauna waardoor je 's avonds tussen de badgasten zit te eten

De sauna was mooi, de ligging ten op zichte van het centrum is perfect!

Mooi centraal gelegen hotel in centrum Koln
    • Standaard Eenpersoonskamer

Parkeren is erg lastig in of rondom Hotel, hou rekening met een wandeling als u met de auto komt om hotel te bereiken.

Mooi centraal gelegen hotel, zeer mooi saunacomplex.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Heerlijk genieten en ontspannen! Zeker het geld waard!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het enige mindere wat ik me kan bedenken is dat we aan de andere kant van het hotel gestationeerd waren en voor het ontbijt en de receptie, naar buiten moesten lopen en om het gebouw heen moesten lopen. Dat was voor ons verder geen probleem, omdat het prima weer en voorjaar was. Maar dit zou mogelijk in de winter wel wat vervelender kunnen zijn.

Ik heb in verschillende beoordelingen gelezen dat men het niet hygiënisch genoeg vond en er werd geklaagd over de loopafstand van de parkeergarage naar het hotel en vriendelijkheid van het personeel. Hygiënisch was het zeker – ik werk zelf in de horeca en ben zeer kieskeurig wat betreft hygiëne- en de parkeergarage was op vijf minuten loopafstand. Bij beide dus geen enkel probleem in ondervonden. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en kamer was ruim en netjes! Ook de thermen waren fantastisch en heerlijk rustig in de avond uren. Mijn kamer lag aan de thermenkant van het hotel maar hoorde geen enkel verkeer of lawaai van buitenaf.

heb hier niet zelf overnacht, echter voor vrienden geboekt...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

heb hier niet zelf overnacht, echter voor vrienden geboekt die bij onze reis aansloten. had helaas al een ander (goedkoper hotel geboekt) anders hadden we zeer zeker hier willen overnachten. heb op de kamer gekeken en zag er prima uit. mijn reisgenoten waren zeer enthousiast.

Veel te duur voor de geboden kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze accomodatie ( appartement i.p.v. hotelkamer ) was niet in het hoofdgebouw, maar twee straten verder. Geen airco in de kamer, het was ontzettend warm op de kamer. Op de site van Booking.com staat dat er bij de accomodatie geparkeerd kan worden, blijkt niet mogelijk. Parkeren in een parkeergarage een paar straten verderop ( 32 euro ). Bij het uitchecken kreeg ik de vraag of ik bij het hotel geparkeerd heb? Onderste ramen hebben geen gordijnen, 's nachts niet helemaal donker.

De locatie is prima. Vlak bij het centrum en op 20 minuten loopafstand van de Dom.

Prettig verblijf!

S'avonds geluid van de andere kamer.

De wellness was heel mooi en gezellig. Vooral het buitenzwembad! Ontbijt was niet heel uitgebreid maar wel oke.

Het bleek een sauna-complex met hotelkamers te zijn, in...

Het bleek een sauna-complex met hotelkamers te zijn, in plaats van andersom. Bar, restaurant en ontbijt dus delen met mensen in (soms krappe) badjassen .... Familiekamer was prima voor ons gezin, maar alleen buitenom bereikbaar, minpuntje als je kleine kinderen hebt

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Mooi locatie met veel comfort
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen open WiFi, lastig met code verkrijgen. Wel heel vriendelijk personeel. Prijs waarschijnlijk hoger door fibo 2017

Geen ontbijt gehad. De locatie was top!

Köln is leuk, jammer van het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer oudbollige en depressieve kamer, ook niet echt schoon, vermoedelijk vol met huismijten en stoffig. (we kregen er jeuk van) Voor de rest zijn de faciliteiten muf en op veel plaatsen zoals de kleedkamer van de Termen rook het vies naar rioollucht. Parkeren kon ook al niet in het Hotel ondanks dat men aangaf eigen parking te hebben, uiteindelijk voor veel geld elders geparkeerd.

De sauna en het zonneterras. De locatie in de stad was prima.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Verhouding prijs - kwaliteit is niet goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De begane grond heeft niet echt de uitstraling van een hotel. Daarnaast waren de bedden niet goed van kwaliteit. Parkeren op 5 minuten lopen en EUR 20,00 per dag.

De locatie is prima.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

nooit meer!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren was verschrikkelijk we kwamen de auto nergens kwijt bij het hotel,er is een parkeergarage stond vermeld maar die was 2/3 km verder op! Op het moment dat we wouden inchecken werd ons verteld dat we al hadden ingecheckt? wat niet kon aangezien we net pas aankwamen, er was blijkbaar zelfs een handtekening gezet maar absoluut niet door ons aangezien we er NET pas waren. Vervolgens een andere kamer gekregen (niet dat wat we geboekt hadden) volgende dag bij het uitchecken met cash betaalt, toen we thuis kwamen en op de bankrekening keken bleek nog eens het dubbele wat we betaald hadden van ons rekening af te zijn geschreven! nu kunnen we onze hele zondag door brengen met telefoontjes en mails versturen.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Slecht hotel met strak regime

Personeel was over het algeen zeer onvriendelijk. Oudere meneer achter de balie spande de kroon. Kamers waren in een bijgebouw andere kant van het blok alleen via buiten toegankelijk. Parkeren in de buurt niet mogelijk. Overdekte parkeerplaats op 5 minuten lopen afstand. Hotelkamer had slechts 1 handdoek per persoon. Slippers en handdoeken moesten extra gehuurd worden anders geen toegang tot de sauna. In het zwembad/sauna wordt praten en gezelligheid niet op prijs gesteld.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

niet geheel geschikt voor mindervaliden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat ik voor het bereiken van mijn kamer als mindervalide ruim 500 meter buiten langs het hotel naar een andere ingang moest lopen.

de sauna, bereikbaar via restaurant en kamers

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

T was een zeer ontspannen verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik miste gezond wellness eten. Jammer dat het stoombad niet elke dag open was.

Zeer goed ontbijt. Fijn bed. Ruime kamer. Heerlijk dat je vanuit je kamer de lift in kon en zo naar het sauna gedeelte.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Prima locatie maar te duur en ongunstig omdat familiekamer niet in hotel zelf zit, dat wisten

Veel te warm in hele hotel, vooral in restaurant en receptie. We hadden voor het ontbijt willen zwemmen, maar ochtend pas om 10uur open, dus te laat en niet meer gezwommen.

Familiekamer op zich goed maar niet oke omdat kamer alleen bereikbaar wasvia buiten!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

prettig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij zaten in het tweede gebouw en je moest elke keer buitenom lopen Verder hadden niet alle ramen gordijnen.

De spa was erg fijn. de grootte van de kamer locatie was erg goed/centraal

Heerlijk!

De pasjes om binnen te komen werkten er slecht/niet. Jenmoet letterlijk een blokje om, buiten om, om van de appartementen naar de receptie of restaurant te kunnen.

Ruime kamer, superfijne therme, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goed hotel als je van de wellness gebruikt maakt.Anders veel te duur!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel mag toch wat vriendelijker zijn. Kamers en hotel geen 4 sterren waard.Prijs is absurd gestegen de laatste 2 jaar.In deze prijscategorie(170-200EUR/nacht) zijn vèèl betere hotels te vinden.

Heerlijke wellness.Goed en betaalbaar ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

viel tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de eerste en derde dag het ontbijt de tafels waren niet gedekt en de aanvulling was slecht

degene die de kamer schoonmaakte en de tweede dag bij het ontbijt werkte was een topvrouw alles liep bij haar op rolletjes

• Beoordeeld op: 13 december 2016

DE KERSTMARKTEN AFDWEILEN IN KEULEN - uitstekende ligging daarvoor !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Om iets te drinken moet je vanuit het wellness gedeelte door het restaurant/bar gedeelte wat een ietwat raar gevoel geeft als je tussen de nog ontbijtende mensen doorloopt in badjas... De ligging van onze kamers op het GLV (130 t/m 132) vonden we niet optimaal - het voelde wat als een uithoek aan.

aan het ontbijt zeer uitgebreide keuze - het wellness gedeelte prima met grote keuze aan sauna's met verschillende temperaturen, mooi zwembad voldoende ligzetels...

ideaal voor bezoek van de kerstmarkt als koppel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Doorgang naar de appartementen moest langs de straat, kon niet door het hotel owv de saunafaciliteiten.

ligging en appartement/kamer zelf was heel ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Goed hotel in Keulen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren in Keulen is duur.

Ideaal hotel op loopafstand van de Neumarkt en het centrum. Diverse restaurants in de omgeving. Welnesscentrum met meerdere sauna's.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Weekendje in Mauritius Hotel

De kamers zijn een zware tegenvaller. Zeer ongezellig, slecht meubilair, slaapkamerdeur ontbreekt, badkamer onpraktisch en ijskoud

De SPA is indrukwekkend

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Heerlijk centraal gelegen hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ingang receptie leek meer op binnenkomst zwembad dan hotel. Minpuntje is dat er in het sauna/zwembad gedeelte veel geklede mensen waren. (bikini/zwembroek). Blijkbaar mogen hotelgasten tot 10.00 uur s' ochtends met schoenen door het saunagedeelte lopen dit vindt ik niet kunnen. Enigste minpunt aan deze accomodatie.

De kamers waren prima. Netjes, schoon en modern ingericht. Het personeel van het restaurant dikke pluim. Ontbijt was ruim voldoende. Hotel op loopafstand van het centrum, we hadden de auto dus niet nodig. Ga ook op het dakterras een prachtig uitzicht over de stad vooral in de avond als alle verlichting aan is.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goed voor een weekend Keulen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen badartikelen. Geen mogelijkheid voor koffie- of theezetten op de kamer. Geen informatiemap op de kamer. In het welnessgedeelte zowel met als zonder badkleding, dat is oncomfortabel voor de gasten zonder badkleding.

Schone, ruime kamer. Grote welness. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Ik kom weer. Super wellness in het midden van Keulen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ingang appartement is vanaf de receptie 300 meter rondom het gebouw lopen.

Uitgebreid ontbijt . Ruime keuze. Grote verzorgde wellness. Ruime ordelijke kamer met een klein balkon. Kamer 06 niet vernieuwd.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

werk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het geheel is echt super... Van bediening, tot kamers to ontbijt... restaurant is goed... Geen enkel min punt te bespeuren...

Grote kamers en mooie spa!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was niet super schoon.

Grote kamers en mooie spa!

Zalig verblijf

Ouderwetse kamer

Uirgebreide thermen, superlekker restaurant en zalige roof top bar !!

Super fijne locatie in hartje Keulen met Thermen erbij.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was niet voorzien van airco dus het was behoorlijk warm

Super fijne locatie in hartje Keulen met Thermen erbij.

mooi hotel prijs kwaliteit OK
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen info over naakte welness

een relaxte time-out op anderhalf uur treinen van Brussel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

heerlijke spa met terras met zicht op de dom - textielvrij of niet ! erg rustige plek in het centrum van Keulen

Fijn, rustig gelegen hotel op loopafstand vh centrum

Mooie ruime gezinskamer

Mooie kamers en het hotel ligt in het centrum maar toch...

De kinderen wilden zwemmen maar het is een wellness dus veel naakte mensen.

Mooie kamers en het hotel ligt in het centrum maar toch rustig.

Spa en zwembad waren volledig naakt, wat niet voor iedereen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Spa en zwembad waren volledig naakt, wat niet voor iedereen leuk is.

Ontspannend

Niet geinformeerd over 20 euro parkeerkosten. Geen warm ontvangst. Beetje bot

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Heel prettig, met een geweldig uitzicht naar beide kanten. Ideaal zo dicht bij het centrum.

De spoel/druk knop van het toilet was absoluut niet schoon, de wc bril zit er niet recht op en het toilet hing scheef.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Waren net aan het verbouwen