Beoordelingen over Hotel Maximilian Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstrasse 433, 79576 Weil am Rhein, Duitsland

#10 van de 14 hotels in Weil am Rhein

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Lekker ruime kamer, goede badkamer.

De kamer was vies, twee nesten van spinnen aan het plafond boven het bed.

Lekker ruime kamer, goede badkamer. Bijzondere locatie bij het drielandenpunt.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Heel goed ontbijt, vriendelijk personeel, erg druk verkeer voor het hotel, veel verkeersopstoppingen

Ongelooflijk veel lawaai in de avond en nacht vanaf buiten, zelfs met raam dicht (waardoor het heel warm was in de kamer).

Ontbijt was heerlijk, personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 september 2018

verschrikkelijk nooit meer

verschrikkelijk veel geluidsoverlast slecht diner duur slecht te vinden ingang via winkelcentrum super slecht nooit meer

het ontbijt was goed de rest verschrikkelijk

• Beoordeeld op: 24 september 2018

We moesten naar Bazel. Volgende keer boeken wij weer in centrum Bazel ipv hier.

Bij aankomst werden er allerlei reserveringen door elkaar gehaald. Kamer was loeiheet maar door het lawaai van buiten ramen dicht moeten houden. In de ochtend ramen geopend, voelden we ons ontzettend bekeken doordat de werkkamer/rookkamer van de werknemers van het hotel tegenover de onze lag en deze steeds peuken uit het raam rookten (die rook vloog dus rechtstreeks onze kamer in!) en die mensen keken zo onze kamer in. Overal ontzettende vieze vlekken in de vloerbekledingen, ook door de gangen.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

super ontbijt, gratis parkeren in de parkeergarage, leuk om...

zelfs half september nog heel warm op de kamer, lijkt me in volle zomer geen aanrader (er is geen airco)

super ontbijt, gratis parkeren in de parkeergarage, leuk om 's avonds op het terras te kunnen eten, perfect etappehotel

- Dichtbij de Franse en Zwitserse grens

- Wat gedateerde inrichting - Als je van te voren niet weet dat ze bovenop het winkelcentrum zitten is het lastig te vinden

- Dichtbij de Franse en Zwitserse grens - Snel in het centrum te komen - Met het OV goed te bereiken

Perfecte locatie voor doorreis naar italie.

Het was nazomer en niet warm buiten. Alleen de kamers waren nog erg warm van de warme zomer

Perfecte locatie voor doorreis naar italie. Snel en gemakkelijk eten. Vriendelijk personeel en goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Bij het drielandenpunt, leuk om even naar Frankrijk te lopen...

We hadden even moeite de ingang (receptie) te vinden (de juiste etage van de juiste toren).

Bij het drielandenpunt, leuk om even naar Frankrijk te lopen over de brug.. Prima kamers en ontbijt.

Prima voor dit doel.

Gedateerde hotelkamers, wel schoon.

Nette kamers voor een overnachting op doorreis naar Italië met een gezin. Gezellig terras voor een drankje na een lange reis.

Heerlijk hotel! Aanrader!

Eigenlijk viel er niets tegen, heerlijk verblijf gehad!

Mooi hotel, schoon (het allerbelangrijkste in een hotel!!), vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt!

Hadden een slaapplek maar niet voor normaals

Douche/bad had schimmel vlekken. En moesten 8 gangen door en 7 bochten om bij de kamer te komen vanaf receptie gerekend. Ingang was drama te vinden vanuit garage. Meer NL stellen die we spraken ondervonden hetzelfde. Rumoerige kamer aan straat.

Vriendelijkheid personeel en gratis parkeren.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid

De hotelkamer, een verouderde uitstraling. En ze hadden voor 1persoon het bed opgemaakt, na de 1ste keer vragen en 3uur later was het 2de bed nog niet opgemaakt.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid

Zeer goed hotel op een verrassende plaats

Het was even zoeken naar de juiste ingang, maar daardoor wel weer een aantal dingen ontdekt in het bijbehorende winkelcentrum.

Het ontbijt was méér dan prima. Daarnaast enorm grote kamer tot onze beschikking en een badkamer waar je in kon dansen.

Weinig slaap door warme kamer

In de kamer zat geen airco waardoor het in de kamer erg warm was. Er stond wel een ventilator in de kamer, maar dit hielp niet. We hebben weinig slaap gehad door de hitte. Daarnaast waren de handdoeken niet helemaal schoon.

Mooi dakterras en vriendelijk personeel. Hotel is prima voor èèn tussenovernachting.

Overnachtingshotel

Geen airco, veel te warme kamers, niet te ventileren, oud gedeelte hotel

Uitgebreid ontbijt , grappige omgeving, perfect gelegen voor doorreis naar Italie

De koelkast op de kamer en ontbijt.

Bloedheet hotel zonder airco op de kamer.Wij hadden kamer 503.Prijs was daarom te duur vonden wij.Slechte bereikbaarheid met veel koffers om op de kamer te komen.Je kon wel uit het hotel maar kon niet met je kamerpas weer naar binnn toe. Dan moest je weer helemaal om het hele botel heen om vervolgens weer naar de 6e verd.te moeten voor de ingang.

De koelkast op de kamer en ontbijt.

Een avond meer dan genoeg

Ingang hotel moeilijk te vinden. Ook het vinden van de kamer was een doolhof. De kamer was erg erg warm, een losstaande airco bracht geen verkoeling.

Het restaurant op het dakterras had een goede bediening en het eten was goed.

Kamers zijn prima als je op doorreis bent

Airco hadden we goed kunnen gebruiken. Parkeren werkt n beetje omslachtig omdat je vanaf de 6e etage mag parkeren in t parkhaus maar weer helemaal omlaag moet naar de ingang van het hotel dat zich ook op de 6 e verdieping bevindt

Kamers zijn prima als je op doorreis bent

Het hotel is een beetje gedateerd qua meubilair en tapijt in de gang. Er is ook totaal geen airco of luchtcirculatie, toen wij er waren was het buiten 35+ en binnen dus ook.

De 3 persoonskamer die wij hadden met onze baby was zeer ruim en schoon. Er zat ook een keukentje in als je langer wilt verblijven is dat wel handig met een kleintje. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Verschrikkelijk. Zeker als je een andere kamer krijgt dan waar je voor hebt betaald.

De kamer die wij kregen was minstens de helft of nog kleiner dan degene op de foto’s. We hebben een hele andere kamer gekregen omdat ze volgeboekt zaten, maar wel de volle prijs betaald. We hadden niet een tweepersoonsbed (zoals in de boeking stond), maar twee eenpersoons bedden. Super leuk als je samen op roadtrip bent toch? Niet dus. Ik zou hier nooit meer teruggaan maar het hotel aan de overkant boeken (met airconditioning)

Het personeel was vriendelijk

Vloerbedekking op de kamers, niet echt leuke aankleding van de kamer. Maar je slaapt met je ogen dicht dus eigenlijk geen probleem.

Prima aanrij route, parkeren, slapen en weer verder. Familie kamer was fijn.

Fijn adres voor een tussenstop onderweg naar je vakantie-bestemming

niets, past bij onze verwachtingen

Fijn en gemakkelijk bereikbaar adres. Niet om een of twee weken vakantie te vieren, maar erg fijn als tussenstop op doorreis naar Italië

Super accommodatie, ruime schone kamer met een prachtig...

Super accommodatie, ruime schone kamer met een prachtig uitzicht. Fijn dat je da auto gratis in de parkeergarage onder het hotel kan parkeren. Heerlijke locatie (met dakterras)om te overnachten vanuit Italië naar Nederland.

Ontbijt was prima, tegen betaling van 10 euro pp.

Kamer was erg warm, stonden 2 ventilatoren maar dat hielp niks. Op 1 kamer kon het raam niet open. Hierdoor benauwd hok. Veel last van omgevingslawaai

Ontbijt was prima, tegen betaling van 10 euro pp. Wat best veel geld is.

Ruime nette kamer maar bloedheet en geen airco.

We hadden een rustige kamer gevraagd en kregen een kamer aan de straatkant. Bloedheet in de kamer en geen airco. Ramen moesten wel open en dus nogal wat herrie van de straat. Ontbijt was prima maar het buffet (€18) was slecht.

Een ruime nette kamer, beetje gedateerd. Het was erg schoon. Koffie en thee op de kamer.

Goed voor een nacht, niet meer

Was onhandig te berijken: parkeergarage ver van hotel Badkamer met bad/douche: je kunt makkelijk uitglijden en de douche hangt onhandig boven het bad

Grote kamers

Top locatie

Geen airco in kamer. Wij hadden een kamer naast de parkeergarage, daar kwam veel licht en geluid (afzuiging of koeling) vandaan. Met het raam dicht hoor je er niets van, maar open zetten voor verkoeling in de kamer was geen optie.

Locatie van t hotel op doorreis naar Italie is top. Drielandenpunt en de loopbrug geeft het iets speciaals. Personeel is vriendelijk en meedenkend. Wij kwamen laat aan (22.00) de keuken heeft nog een fantastische flammkuchen bereidt die we op t dakterras hebben gegeten. Zeer gastvrij.

Dit keer werd m'n kamer geupgraded naar een 4 sterren...

Een airco had voor deze warme nacht geen overbodige luxe geweest.

Dit keer werd m'n kamer geupgraded naar een 4 sterren kamer, je kon het verschil merken :) :). Ruime kamer, zeer goed bed, een prima propere goed uitgeruste badkamer. Enkel was het warm zeker zonder de airco, ze hadden wel een ventilator in de kamer beschikbaar :). Bureautje OK en de WIFI was ook goed. Het ontbijt is iets aan de duurdere kant maar is dan ook zeer uitgebreid als buffet en de moeite waard om dit te doen.

zeer goed en voor herhaling vatbaar alles goed

Voor de eerste keer wat moeilijk te vinden maar goede begeleiding om de auto te parkeren op een beveiligde plek z

Kamer en ontbijt zeer goed sAvonds op rijnterrasse gezeten bij de voetgangers brug grootste van wereld over de Rijn prachtig

Heerlijke bedden en super kamer.

Was even zoeken naar de ingang van het hotel.

Locatie aan de rijn. Ook ligging in winkelcentrum was erg leuk. Helemaal geen overlast. En je kon snel even wat kopen. We kregen nog een upgrade van kamer naar het luxere 4* hotel.

Prima pleisterplek voor doorreis naar Italië.

Twee verbeterpuntjes, beide logistiek: 1) Ingang hotel veel duidelijker en groter aangeven. Het hotel heeft twee "torens" met ertussen een brede ingang naar parkeergarage. Alleen links zit de ingang, maar daar moet je naar zoeken. 2) De routing vanaf de parkeerdekken naar het hotel en omgekeerd vanaf de begane grond naar boven ook veel duidelijker aangeven. De liften komen uit bij een overdekt winkelcentrum. Daar sjouw je dan doorheen met je koffers voordat je buiten staat. Kan veel sneller en logischer via de parkeergarage, maar dan moet de pijl neer het hotel wel "om het hoekje" wijzen i.p.v. rechtdoor!

Prima pleisterplek voor doorreis naar Italië. Voor ons exact halverwege route thuis-Siena. Leuk parkje tegenover hotel met bar en terras, fijn restaurant er naast aan de overe van de Rijn incl. groot terras (zowel all-you-can-eat als à la carte) en zelfs een intrigerende voetbrug over de brede rivier naar Frankrijk.

5,5
    Lokatie was prachtig mooi uitzicht en snel naar basel

De omboeking van de kamer waardoor we niet kregen wat we hadden verwacht

Ontbijt en restaurant en t personeel was top Om bij t hotel te komen moet je via een andere lift dan die van t parkeergarage dit is wat omslagtig

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Prima locatie voor een bezoek aan Basel

Restaurant, niet echt gezellig en geen spectaculaire kaart

Hotel is onderdeel van een groot winkelcentrum, tram naar Basel voor de deur, ruime kamers met badkamer en keuken, gratis binnen parkeren in winkelcentrum.

Uiterst plezierig, een terugkomer.

Als je de weg niet kent vanuit de parkeergarage naar het hotel is het wel even zoeken of vragen, maar de 2e en 3e keer is dat geen probleem meer. Hoewel ik in het algemeen kritisch ingesteld ben kan ik geen negatieve aspecten meer bedenken.

Dit was reeds de derde maal dat we hier overnachten op doorreis naar Italie. De kamers zijn ruim, schoon en comfortabel, bedden zijn prima. Er is een keukentje bij de kamer waar je koffie kunt zetten. Zowel het diner (buffet a 18 € pp)als het ontbijt (10 € pp) zijn uitstekend. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en kundig. Er is voldoende beveiliging in de parkeergarage om de bagage die je niet nodig hebt in de auto achter te laten. Direct buiten het hotel is leuk te wandelen o.a. over de drie-landen-brug over de Rijn.(fietsers en wandelaars)

Uitstekende uitvalsbasis voor bezoek aan o.a. Vitra Museum, Basel, Fondation Beyeler.

Geen airco in bepaalde kamers. Vooral erg warm onder het dak. Hebben gelukkig van kamer kunnen wisselen.

Buffet-diner met uitstekende prijs/kwaliteit en zeer vriendelijke bediening in restaurant.

Ruime kamer met een klein keukentje.

Helaas geen airco (bij 25-30°). Er is eigenlijk geen toegangscontrole op de gangen -zit in een winkel-/kantorencentrum- behalve dan je kamer-sleutelkaart.

Ruime kamer met een klein keukentje. Hotel zit boven een winkelcentrum, dus alles dichtbij.

Om te onthouden. Voor die prijs komen we hier terug

Personeel was ietwat kortaf. Zowel bij de receptie als bij het restaurant.

Oh my, als er één accomodatie was die onze verwachtingen overtrof was het deze wel. Wat een héérlijke kamer. Wow! Ruim, schoon, comfortabel en stil, en dat voor die prijs. Het omrijden waard Ontbijt was prima. Uitzicht op het terras met mooi weer is boven verwachting. Parkeren is in de aangrenzende parkeergarage en is gratis. Je moet wel een klein stukje lopen en er is maar één lift die druk wordt gebruikt, dus houdt rekening met een korte wachttijd. Als je prima wilt eten voor een laag bedrag en geen luxe, loop dan naar de McDonalds. Een deprimerende omgeving, maar daar tegenover zit een Dőnner-toko die waanzinnig lekkere maaltijden neerzet die ik in vergelijkbare tentjes in Nedeland nog nooit heb gezien. Zeer vriendelijke mensen.

verblijf ligt op een prima lokatie, zit een leuk parkje vlak bij en een winkelcentrum

De kamers waren veel te warm... hierdoor kun je gewoon echt niet slapen. Waarschijnlijk staat het klimaatsysteem te hoog ingesteld, kussens waren slechte kwaliteit...

Ruime kamers, lokatie, niets op aan te merken, ligt echt vlak bij 'drielandenbrug".

Aan het hotel zelf ligt het niet, meer de secundaire omstandigheden.

Vanaf de pakeergarage is het een heel eind richting de kamer, parkeergarage is een algemene parking, er zijn wel plekken gereserveerd voor het hotel waar je geld voor betaald, de meerwaarde daarvan zie ik niet. Wij hebben gewoon in de parking geparkeerd. Veel shisha cafes en kebab restaurants in de directe omgeving.

Prima hotel kamer

Geen prettig verblijf en niet voor herhaling vatbaar.

Bij check in was ons verteld dat ontbijt gratis is voor kinderen tot 10 jaar, vervolgens moesten we bij check out wel degelijk 10 euro betalen voor het ontbijt voor onze jongste van 8 en werd er gezegd dat het ontbijt tot 7 jaar gratis is. We zijn dus foutief geinformeerd. Erg warm op de kamer., dus raam open gedaan. Veel geluidsoverlast van buiten, met name van de trams en schreeuwende mensen op straat. Uitsluitend een dinerbuffet en geen a la carte mogelijkheid. Het dinerbuffet zag er niet goed uit en we hebben daar dan ook niet gegeten. Het ontbijtbuffet was matig, met name de warme items. Parkeren is gratis in een hele grote parkeergarage. Erg onduidelijk bij aankomst waar je moet parkeren en ook totaal niet duidelijk hoe je vanuit de parking bij het hotel kunt komen. Dit kan blijkbaar dus alleen via de begane grond en dan weer naar de zesde verdieping gaan voor de receptie van het hotel. Kortom, met bagage is dit best wel omslachtig.

Ruime kamers

Goed ontbijt, uitgebreide keuze.

Kamers enorm warm, zelfs met additionele Airconditioning niet koel te krijgen. Terwijl de gangen en andere ruimten van het hotel heerlijk koel waren.

Goed ontbijt, uitgebreide keuze. Leuk terras met uitzicht op 6 hoog.

Was praktisch en goed om door te reizen.

Airconditioning op de kamer was er niet, veel te warm om goed te kunnen slapen. Parkeergelegenheid is in een openbare garage zonder echt toezicht.

Locatie, centraal voor op doorreis.

Ideale overnachting onderweg

De eerst kamer die we kregen was niet vies maar rook onfris.

Leuke locatie boven winkelcentrum met gratis parkeren in grote garage. Ook verschillende fastfoodzaken in het gebouw. Ligt meteen aan de Rijn met speelgebied voor kinderen en zelf even de benen kunnen strekken. Personeel was vriendelijk en het ontbijt was kwalitatief goed en super op het dakterras met leuk uitzicht. Kamer was ruim maar sterk verouderd. Geen airco. Prijs - kwaliteit verhouding is goed. Ideaal als overnachting onderweg.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het advies voor de navigatie klopte niet. Vanaf de buitenkant van het hotel is de naam niet zichtbaar. Heel moeilijk om de ingang te vinden. Het hotel is erg groot en onpersoonlijk , geen sfeer. Restaurant is slecht.

Ruime kamer en rustig.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima hotel om onderweg naar Italië te overnachten.

Vreemd dat ik eerst de kamer moet afrekenen en vervolgens wordt gevraagd of ik ontbijt wil (blijkbaar niet inclusief) en dan moet ik dat alsnog afrekenen en wordt er ook nog bijna gesmeekt dit contant te doen. Check in verloopt erg langzaam. Personeel ontbijt erg vriendelijk. Personeel van de bar 's avonds kortaf. Ontbijt geen verse sappen.

Royale en-suite kamer en gratis parkeren.

Tussenstop tussen Toscane en Nederland

Het was verschrikkelijk warm in de kamer. Te warm om te slapen en omdat het raam open stond hadden we veel last van muggen.

Ontbijt a € 10,- wat erg uitgebreid was.

Behulpzaam personeel

Booking.com had boeking niet goed doorgegeven waardoor er geen kinderbed klaar stond. Kamer is veel te warm, muf en benauwd. Geen airco aanwezig.

Behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

leuk voor max 1 nacht

Temperatuur, geen airco

We hadden een familie kamer, net onder het dak. Geen airco en bloedheet. Onze ramen open gezet. Enorme verkeerslawaai en groepen jongeren. Niet lang geslapen daardoor.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Handig onderweg, schoon hotel, kamer ingewikkeld te vinden, ongeïnteresseerde dames aan balie.

Personeel afstandelijk. Niet hartelijk. Kamer ingewikkeld te bereiken. Uitzicht kamer niet leuk. Kamer verl te warm, raam te klein.

Kamer groot genoeg.

Zeer goed ontbijt.

Frisse kamers aub!

Zeer goed ontbijt.Kamers snikheet,geen airco. Enorm veel lawaai van de straat waar tot s'avonds laat patsers in auto's met veel lawaai rondrazen.Vrij marginale creaturen die in de plaatselijke bars rondhangen.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Mooie ligging: gemakkelijk en snel bereikbaar vanaf de...

Hotel ligt op 4de/5de verdieping, geen ramp maar als ik een minpuntje moet bedenken is dat het maar wel een kleine -:)

Mooie ligging: gemakkelijk en snel bereikbaar vanaf de snelweg. Parkeergarage top: groot, direct onder hotel en ruimte genoeg te parkeren Kwamen veel later aan dan gepland: geen probleem Schoon, kamers niet heel luxe maar zeer netjes: alles wat je nodig hebt is er. Prima voor doorreis maar ook om meerdere dagen door te brengen

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Het beste overnachtingshotel voor een reis naar Noord Italie

Geef even aan dat de auto kosteloos in de parkeergarage gezet kan worden en dat bij de receptie een karretje aanwezig is om de benodigde bagage uit de auto te halen en naar de kamer te transporteren.

Midden in het centrum, met de navigatie makkelijk te vinden, een grote parkeergarage die in de nacht afgesloten wordt. Grote kamer met prachtig uitzicht over de Rijn. Uitstekend ontbijt en dat alles voor net 80€. De Zwitserse autosnelweg is eenvoudig te bereiken, geen enkele file bij de grensovergang in Weil am Rhein en geen controle!

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Van alle gemakken voorzien

De toegang tot het hotel. ..moeilijk te vinden omdat het hotel twee namen heeft, plus dat het boven een winkelcentrum is

Delicate vlakbij Basel, de ruime kamer en de goede bediening

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Goed, degelijk, ideale plaats tussen Zwitserland en Frankrijk ..op loopafstand

Kamer is wat gedateerd. In 'Dreilander' hotel, is verbonden aan dit hotel, zijn de moderne, gerenoveerde kamers beschikbaar

Zeer ruime kamer, beetje gedateerd maar op orde, schoon en door ruimte zeer plezierig voor langer verblijf.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Ontbijt was uitstekend.

Ontbijt was uitstekend.

Slaapbank voor 3e gast

Slaapbank voor 3e gast

prima overnachting

ruime schone kamer vroeg ontbijt mogelijk

Prima voor een nachtje (doorreis)

Geen frisse geur op de kamer. Gevraagd om een tweepersoonsbed, maar stonden twee eenpersoonsbedden.

Niet te duur. Gratis parkeren.

De kamers waren goed, en bedden ( matrassen ) waren geweldig.

De kamers waren goed, en bedden ( matrassen ) waren geweldig. We hebben dit hotel gebruikt als overnachting voor de doorreis naar Italie.

Niet voor herhaling

De liften waren vreselijk en de omgeving van het hotel

In hotel ruimtelijk en rustig , restaurant ruim en goed...

Toegang tot parkeergarage is op zaterdag erg druk bijna chaotisch .

In hotel ruimtelijk en rustig , restaurant ruim en goed ontbijt / eten.

prima voor een overnachting nop de reis van of naar de vakantie bestemming

De kamwrs waren weliswaar groot maar ook ietwat gedateerd

Hotel ligt aan de voet van de Dreilanderbrucke, je kunt naar Frankrijk lopen!

goed genoeg voor op door reis

Airco ipv een ventilator

Prima voor een nachtje

De kamer was relatief klein.

De kamer was relatief klein. De indeling was onhandig, m.n. De positie van het bed.

Grote van de kamers

Moeilijk te vinden. Niet alle ingangen bruikbaar

Grote van de kamers

Het is wel een beetje zoeken, hotel ligt in een...

Het is wel een beetje zoeken, hotel ligt in een winkelcentrum en er is geen rechtstreekse gang vanaf het hotel naar de parkeerplaats

ontbijt heel goed

geen Airco en het was ontzettend warm en een heel klein raam.

ontbijt heel goed

Nooit meer naar dit hotel

Het hotel wordt veel mooier voor gespiegeld dan het in werkelijkheid is, oude kamers en sanitair.

ruime kamers.

gedateerde kamers. ietwat ranzug tapijt. slechts 1 kleine lift naar receptie op 6e verdieping.

ruime kamers. gratis parkeren. dakterras.

Ruime kamer met een groot en zacht bed.

Moeilijk te vinden en onduidelijk waar je kan parkeren.

Ruime kamer met een groot en zacht bed.

Prima hotel, zodra ze airco hebben komen wij terug.

Geen airco in de kamer. We hebben door de warmte helaas geen oog dicht gedaan.

De ligging was perfect en het ontbijt heerlijk.

Grote kamers met mooi uitzicht.

Het was erg warm in de kamers; we hebben een airco gemist

Grote kamers met mooi uitzicht. Vlak bij de snelweg; handig als je op doorreis bent

Niet best

Het was veel te warm op de kamer,slechte ventilatie,veel te klein raam voor deze kamer

Alleen het ontbijt

Waardeloos oud hotel

Het restaurant is prima.

Het is erg onduidelijk waar het hotel in het gebouw zit. Er is geen airco en de kamers zijn gedateerd.

Het restaurant is prima.