Beoordelingen over Hotel Meier City München Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schützenstr. 12, Ludwigsvorstadt, 80335 München, Duitsland

#99 van de 349 hotels in München

aan te bevelen hotel om de stad te verkennen, centraal gelegen

er is geen eigen parking, en de aanbevolen parkeerplaats was op een dag volzet, waardoor we andere parking hebben moeten zoeken. daarentegen is alles goed te doen met openbaar vervoer, dus beter uw auto laten staan. Hotel heeft geen eigen restaurant, maar er zijn genoeg zaken in de buurt

goede locatie vlakbij centrum, ideaal om stad te verkennen. Geen last van lawaai op kamer, ontbijt goed. vriendelijk personeel. op loopafstand van bezienswaardigheden en openbaar vervoer

Hotel dicht bij centrum

Ventilatie van de kamer. Warme kamer. Extra bed lag niet comfortabel voor een volwassene.

Mooie en goede douche. Hygienisch Uitstekende locatie, ook dicht bij S Bahn station Goed ontbijt

Uitstekende locatie, prima verblijf

Kamer aan de straatkant heeft wat last van straatgeluiden.

De ligging van het hotel nabij de metro-ingang van het Hauptbahnhof en op loopafstand van de oude stad (10 min lopen naar de Mariënplatz) is ideaal. De kamers zijn heel schoon. Er wordt hier met aandacht gepoetst. Ontbijt is uitstekend. Koffie (welke variant dan ook) op bestelling vers gemaakt. Vriendelijk behulpzaam personeel.

Goed bereikbaar hotel met openbaar vervoer.

We waren vrij vroeg in het hotel, rond 9u30 en konden direct beschikken over onze kamer. Op voorhand had ik mail gestuurd of we onze bagage konden achterlaten en mijn mail werd zeer vlug positief beantwoord. De kamer was in orde, géén opmerkingen. Safe en minibar was een pluspunt! Het ontbijt was uitgebreid en ook lekker! Personeel was vriendelijk en vlot.

Ligging tov centrum perfect.

Het ligt naar onze zin té dicht bij de Hauptbahnhof waar nogal creepy figuren rondhingen...ook al 's ochtends vroeg met grote flessen bier voor het hotel. Ook is het hotel super gehorig en de laatste nacht uiteindelijk oordopjes gaan indoen om te kunnen slapen. Grote groep jeugd die een feestje hield boven ons leek het wel, tot 3.00 's nachts. Ontbijt was prima, maar zijn in Duitsland wel beter gewend. Zeker de 1e ochtend om 9.15 al bijna niets meer terwijl ontbijt tot 10.30 is. "Grosszügig" zou ik het zeker niet willen noemen, gewoon prima ontbijt. 2 volgende ochtenden gelukkig beter. Maar hotel blijft té duur, zeker in deze periode.

Ligging tov centrum perfect. Lekkere verse koffie op bestelling!!!

Wifi viel steeds uit. Deed het meer niet dan wel. Behalve de kamer, die ruim was, geen plek om te zitten of wat te drinken. Maar die plekken zijn er in de stad natuurlijk genoeg!

Ligging prima tussen Hauptbahnhof en oude stad. Alles te lopen. Zeer schoon hotel. Vriendelijke ontvangst. Ontbijt prima, niet overdadig maar genoeg.

Met drie in één tweepersoonsbed! Kan plezant zijn, was het niet.

Geachte, Via Booking.com dus een 'Standaard Tweepersoonskamer' geboekt voor "Aantal gasten: 2 volwassenen, 1 kind (tot 7 jaar)". Bij aankomst kregen wij een kamer met slechts één dubbelbed. Er was geen extra eenpersoonsbed op de kamer voorzien en kamer was sowieso te klein om er één bij te plaatsen. Bij de receptie van het hotel meldde men mij dat zij van Booking.com geen boeking doorgekregen hebben voor drie personen, wel voor een 'Standaard Tweepersoonskamer'. Heb al dikwijls mijn gezien een zogenaamde tweepersoonskamer geboekt, maar dit was de eerste keer dat dit betekende dat wij met twee volwassenen en een zevenjarige samen in één bed mochten. Ik vrees dus te moeten melden dat ik ontevreden ben over de geleverde service door mijn agent in deze, te weten: Booking.com. Naar de letter heeft Booking.com vast correct gehandeld, maar ik voel mij bedot. Ik kijk dan ook uit naar Booking.com's commerciële regeling. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Pieter

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Korte citytrip
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het was ideaal gelegen bij het station maar ook als uitvalsbasis voor de stad te verkennen. Verder was mijn kamer gelegen in een apart gebouwtje in de tuin en dat maakte dat ik geen last had van straatlawaai of ander geluidsoverlast. Verder was de kamer nieuw en mooier dan verwacht.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goede locatie en heerlijk hotel.

Eigenlijk viel er niks tegen.

De locatie van het hotel is fantastisch, meteen naast het centraal station en op een paar minuten lopen vanaf de belangrijkste bezienswaardigheden. Personeel is uitermate vriendelijk, de kamer was klein, maar prima ingericht, met alles wat je nodig hebt. Ontbijt is uitstekend. De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Ik heb me thuis gevoeld, qua plek en sfeer.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Locatie is wat betreft vervoer en sfeer uitstekend. Zeer schone kamers en goede bedden. Badkamer heel schoon en comfortabel. Ontbijt uitgebreid en vriendelijk personeel.

Gehorig, vooral s' avonds.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

3 dagen München

Geen airco op de kamer

Vlak bij oud centrum

Vlakbij hauptbahnhoff en op loopafstand van marienplatz.

Vlakbij hauptbahnhoff en op loopafstand van marienplatz. Goed ontbijt, nette kamer en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Grote rustige, perfect ontworpen kamer.

Grootte van de douche.

Grote rustige, perfect ontworpen kamer. Ideaal gelegen aan de rand van het centrum. Vriendelijke service