Beoordelingen over meinHotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Langenhorner Chaussee 99, 22415 Hamburg, Duitsland

#228 van de 323 hotels in Hamburg

Relaxed

Misschien mist er voor sommigen een kleine minibar in de kamer en het feit dat de vliegtuigen laag overvliegen maar nogmaals daarvan heb je s nachts absoluut geen last

In eerste instantie geschrokken van de locatie vlakbij het vliegveld. De vliegtuigen gaan recht over het hotel, echter totaal geen last van ervaren omdat er van 10 tot 7 geen vliegtuigen meer overkomen. Zit een goed restaurant (rotbuch ?) vlakbij met heel schappelijke prijzen. De bedden lagen heerlijk en de kamer was prima op temperatuur. Niet te warm maar ook zeker niet te koud. Wat ik ook netjes vond was de openbare computer op de gang waarvan desgewenst kosteloos gebruik kan worden gemaakt. Ook het ontbijt voor 8 euro was super. Broodjes. Zoet en hartig beleg. Koffie thee en vruchtensap. Joghurt. Muesli. Gekookt eitje. Alles zag er verzorgd uit

Geluidsisolatie kamer was perfect, ondanks dat het hotel...

Temperatuur regelering had beter gekunt. Om geen geluidsoverlast te hebben van het zeer laag overvliegende luchtverkeer hadden we het raam dicht. Dit werkte perfect, maar het nadeel hiervan was dat je hierdoor vrijwel geen frisse lucht had en de temperatuur van de kamer onaangenaam werd. Een goed airconditioning zou dit kunnen compenseren.

Geluidsisolatie kamer was perfect, ondanks dat het hotel direct naast het vliegveld ligt en de vliegtuigen zeer laag over vlogen hadden we hier geen enkele overlast van. Hotel ligt op ongeveer 400 m van de U-Bahn, ideaale en goedkope manier om via U-Bahn Hamburg te ontdekken

Goede locatie, maar stinkende kamer en gang.

De geur en lawaai. Ik kreeg een stinkende kamer waar blijkbaar nog mag gerookt worden. Ik had nochtans gevraagd om een rookvrije kamer. Het was echter te laat dat ik het door had. De vliegtuigen stoppen met vliegen. 's nachts, maar de buren hoor je wel kuchen en televisie kijken. Isolatie is dus ook een minpunt.

De locatie. Slecht een tiental minuten wandelen van de luchthaven terminal.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Parkeergelegenheid

Elke 2 minuten een passagiersvliegtuig 50 meter over de kamer (landing). De kamerdeur stond wijd open bij terugkomst in de nacht. Schoonmaak personeel heeft de kamer vergeten af te sluiten. Iedereen kon bij mijn persoonlijke spullen, inclusief laptop. In de nacht is er geen receptie en dien je je sleutelpas te halen bij een ander hotel. Pas was ook nog eens defect, waardoor ik nogmaals terug moest naar dat ander hotel.

Parkeergelegenheid

Gratis parkeren en via metro rechtstreeks naar centrum...

Gratis parkeren en via metro rechtstreeks naar centrum Hamburg.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Er gaat tot een uur of 22:00 iedere 5 minuten een vliegtuig...

Er gaat tot een uur of 22:00 iedere 5 minuten een vliegtuig opstijgen over het hotel.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goedkoop, goede nachtrust en perfecte locatie om naar de luchthaven te vertrekken.

De kussens op de bedden waren te dun.

Goedkoop. Goede locatie om snel in de luchthaven te geraken voor een vlucht in de vroege ochtend.

Alles was goed, goede locatie, kamer en hygiëne.

Ontbijt kan zou groter zijn.

Alles was goed, goede locatie, kamer en hygiëne.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Tapijt op de kamer was niet echt proper.

Goed ontbijt. Kamers waren goed geluidsdicht. Vliegtuigen komen heel laag over maar geen last van.

goede prijs kwaliteit verhouding

er lag glas in de badkamer dat er geen nederlands gesproken werd

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Zeer dicht bij vliegveld, voldoende parkeergelegenheid bij...

Zeer dicht bij vliegveld, voldoende parkeergelegenheid bij hotel en sleutel lag klaar bij buren ivm late incheck

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Kamers zijn super netjes

Kamers zijn super netjes

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Vriendelijk personeel, schone kamer, goed ontbijt.

De accommodatie ligt aan het begin van de landingsbaan waardoor veel geluidshinder van laag overvliegende vliegtuigen tussen 6 en 22 uur. Ook de drukke weg geeft veel lawaai. Met het raam dicht is het geluid aanzienlijk minder, maar de ventilatie in de kamer schiet dan te kort.

Vriendelijk personeel, schone kamer, goed ontbijt. Dicht bij de U-baan voor vervoer naar bv het centrum

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Prijs kwaliteit zeker ok.

Aangezien we hadden uitgeslapen zijn ze niet komen poetsen. We kregen wel nieuwe handdoeken als we deze gingen vragen aan de receptie.

Prijs kwaliteit zeker ok. Wij hadden enkel een bed en badkamer nodig, we waren nooit in de kamer. Het was dicht gelegen bij de metro. Je kon gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Rustige kamer.

Wifi werkte totaal niet.

Rustige kamer. Af en toe een vliegtuig maar 's nachts heb je daar geen last van

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Near to Hamburg airfield

Temperature in room it was very hot that day

Near to Hamburg airfield

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

De kamer.

Wifi.

De kamer.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van meinHotel