Beoordelingen over MEININGER Hotel Berlin Hauptbahnhof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Ella-Trebe-Straße 9, Mitte, 10557 Berlijn, Duitsland

#388 van de 579 hotels in Berlijn

De kamer was klein .

Ontbijt uitgebreid aanwezig en genoeg voor iedereen. Maar de tafels waren niet schoon. Onduidelijk dat de klant zelf even moest afruimen.

De kamer was klein . Maar zeer comfortabel en zeer schoon. En geen contactgeluiden met de andere kamers of geluid v d gang. Vriendelijk personeel.

fantastisch, sauber und gemütlich
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Bij aanmelding werd gevraagd of ik nog een speciale wens had. Ik vulde in: 'a safe place for my bike'. Dat bleek niets mee gedaan te zijn. De receptioniste had het niet eens gezien. Het hotel beschikte daar niet over, maar heeft dat niet aan mij teruggemaild. Waarom vragen naar speciale wensen als daar toch niet naar gekeken wordt???

Locatie en moderne en toch gezellige sfeer.

De kamers zijn aan de kleine kant,er is geen ruimte voor een...

De kamers zijn aan de kleine kant,er is geen ruimte voor een paar stoelen geen koelkast en geen kastruimte. De bedden zijn smal en de veren in de matras waren erg slap.ongeschikt voor ouderen.En erg rumoerig van wege de vele jongeren.

Prima voor een stedentrip

Toch het ontbijt en de rumoer in de ontbijtzaal

Ontbijt was standaard, echter als late ontbijter mis je bv de eitjes die ook niet worden aangevuld. Er is een uitstekende Wifi beschikbaar en bij mooi weer kun je nog heerlijk op het dakterras zitten met een mooi uitzicht.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Het jammere was dat de airco niet werkte en de sunscreens niet neer konden vanwege de wind. Het ontbijt verliep ook nogal chaotisch. Maar “tegenvallen” is een groot woord.

De vlotheid van het inchecken en de netheid van de kamer en badkamer. De rust tijdens de nacht.

Perfecte ligging direct naast Hbf, schone kamers

Schone kamer, schoon hotel, goed eigen sanitair (wc, wastafel en douche) in de kamer, behulpzaam personeel, geweldige ligging direct naast station Hauptbanhoff. Eenvoudig ontbijtbuffet. Leuk dakterras op de negende verdieping. Hotel is in trek bij jongeren.

Vanuit de trein een goede locatie. Centraal gelegen. Goede kwaliteit prijsverhouding

Lang wachten op de liften omdat de jongelui van de groeten de liften vast hielden.verder geen opmerkingen.

Kamers netjes en rustig. Lobby altijd erg druk maar dit omdat er grote groepen stonden en de lobby klein is. Ontbijt netjes en eenvoudig. Wel weinig ruimte wanneer er 2 grote groeten tegelijk komen eten. Wat lawaaierige accommodatie doet eetzaal. Goede locatie net en behulpzaam personeel

Het was klein maar wel fijn.

We hadden een erg kleine kamer voor 4 personen. Het waren 2 stapelbedden. Er had ook wel een koelkastje in gemogen maar dat zat er niet.

De locatie is top, naast het hauptbahnhof. Als je al voor het incheck moment er bent kun je de koffers achter gesloten deur in het hotel achter laten en de stad in gaan. Zo ook bij het uit checken. Personeel was vriendelijk.

Kleurloos, standaard hotel, met kleine kamers op prima locatie en vriendelijk persneel.

Kleine kamers, harde bedden, redelijk lawaaierig door de scholen die hier ook overnachten

Locatie is prima, dicht bij het station en op loopafstand van de binnenstad van Berlijn.

Fijn verblijf met een perfecte locatie

Het personeel had het erg druk en ik denk dat de stress de overhand nam. Ze waren erg chagrijnig bij het inchecken wat geen prettig welkom is.

Dit was de tweede keer dat ik in het Meininger Hotel verbleef. Wederom een prettige ervaring. Kamers waren schoon en bedden oké. Locatie is echt geweldig!

perfect voor 1 weekend !

niks speciaal !

Super vriendelijk personeel , netjes ontbijt , tegenover centraal station , makkelijker overal naar toe te gaan . als reis u met kleine kinderen , is best handig de kleine speelplaats bij lobby. kinderen kan spelen , ouders mag wel een glaasje hebben;) kamers zijn niet luxe , maar ja , is wat heb u nodig voor lekker slappen . zijn schoen en ruimte genoeg , badkamers schoen . grootte punt : is ook opslagruimte voor u koffers , als komt u vroeger of wil u later gaan dan in / uit checken ! makkelijk te beraijke met bus vanaf Tegel luchthaven ! voor weekendje weg ik zeg 10 punten !

Prima hotel voor ons vriendinnenweekend!

Het hotel was prima voor ons vriendinnenweekend. Kamer met 2 stapelbedden, dus gezellig met z'n drie op 1 kamer. Netjes, modern en vooral schoon. Bij uitgang centraal station, was ingang van het hotel, erg praktisch dus. Voor 's avonds geen gezellige buurt om uit eten te gaan. Veel jongeren in het hotel. Vandaar 's nachts vaak veel lawaai en onrustig op de gangen. Ontbijt was slechts 6,90€ en dus erg eenvoudig maar gewoon prima.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

zeer slecht
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Hotel kamer was niet van deze tijd. Slechte douche, geen kluisje, erg gehorig. Prijs kwaliteit is helemaal uit verhouding. Zo duur voor zo'n slecht hotel.

Voor de 7e keer in mooi Berlijn, helaas van die 7 keer was dit het slechtste hotel.

Matrassen slecht, je voelt geregeld de veren in het matras. Kussen zeer slecht. Lijkt wel of alle schuim in het kussen kapot is en er dus allerlei grote ballen door het kussen heen zwerven.

Locatie is fantastisch.

Alles was naar verwachting.
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Alles was naar verwachting. Het enige echt tegenvallende deel van het verblijf was het ontbijt. Ik eet veganistisch en had bij het ontbijt de keuze uit een appel. Dat is echt onder de maat voor 2018. Het is erg simpel om een paar veganistische keuzes aan te bieden.

De matrassen waren iets aan de dunne kant.

Het hotel ligt op een zeer goede locatie voor een korte stedentrip, heel veel bezienswaardigheden zijn dicht in de buurt. Verder waren de kamers wat kaal, maar prima voor de prijs die je ervoor betaald. Ook waren de kamer schoon.

Knus, maar leuk.

De kamers waren knus, maar prima. We waren daar puur om te overnachten, dus we verwachtte geen grote ruimte of wat dan ook. Het hotel lag ook centraal en alle leuke plekken waren goed bereikbaar. We hebben ook bij het hotel de fiets gehuurd, want dat moet je echt doen als je in Berlijn bent.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Perfecte locatie en dat is heel erg veel waard, erg schoon.

Bed was heel hard, erg oncomfortabel. S nachts veel lawaai van laden en lossen goederen (ja echt, midden in de nacht onder mijn raam). In de vroege ochtend begonnen de bouwwerkzaamheden op het terrein er naast. Daarom veel geld voor slechte nachtrust. Veel groepen tieners/jongeren, t leek op een hostel, niet een hotel.

Perfecte locatie en dat is heel erg veel waard, erg schoon. Bagage opslag mogelijk (wel een klein beetje gedoe, moet op vaste tijden).

De ligging van het hotel is helemaal top.

Bedden waren oncomfortabel. Te dunne matrassen. Bovendien is 2 matrassen en 2 dekbedden tegen elkaar wat anders als 1 matras en een 2 persoon dekbed.

De ligging van het hotel is helemaal top.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Afschuwelijk!

Verschrikkelijk slecht en bijzonder onvriendelijk personeel. Daarnaast klopte de beschrijving niet, zat ineens op een gedeelde kamer, dat stond niet in de beschrijving noch de bevestiging van de kamer. Personeel had hier lak aan, geld terug kon ook niet. Bed (in gedeelde kamer) was van een hardheid die ik zelfs in Azië nooit ben tegengekomen, ook was het bed te klein...ik ben zelf net geen 1.70m... Een bankje op het naastgelegen hoofdstation had bij nader inzien een betere optie geweest.

Toplokatie, gezellig hotel, niet te kritisch kijken

We hadden 4 x 2persoons en 1 x 1persoonskamer geboekt. De onderlinge kamergrootte was erg opvallend. Van erg klein( één1persoons en één 2persoons). De prijzen van de kamers waren wel gelijk. Beetje jammer. Ontbijt is een groot brood-Walhalla. Jammer als je geen brood eet, maar als je wel brood eet is het een groot feest. Alleen in het weekend zijn er eieren verkrijgbaar. Bedden een beetje onnozel opgemaakt.

De locatie en de bediening van het personeel beviel ons het meest. Allemaal jong personeel, maar af en toe moeten ze even 'aangevuurd' worden om even te bedienen achter de bar. Wel altijd vriendelijk! Het hotel erg eenvoudig te bereiken via de HauptBahnhof

Berlijn is mooi, ik koos ‘t verkeerde hotel op de verkeerde plaats

Bij de te hoge prijs was ‘t ontbijt NIET inbegrepen. De twee-persoonskamer was zelfs voor één persoon klein. Er was geen opbergruimte, geen stoel, geen bedlampje om bij te lezen. Het personeel was onverschillig. Het hotel lijkt meer op ‘n jeugdherberg uit mijn jeugd ... & nog ‘n erg ongezellige ook.

het geluid van de treinen, vooral de eerste nacht. verder gewoon een pluim voor jullie.

Het ontbijt was heel erg lekker en ruim in keuze wat je wilde gebruiken. de Koffie uitstekend, kortom mijn Dochter en ik zijn gewoon tevreden,

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Een heerlijk verblijf in Berlijn, met Hotel Meininger als prima uitvalsbasis!

De ontvangst bij aankomst, die was niet vriendelijk. Het overige personeel was wel vriendelijk en behulpzaam. Verder hebben wij 's nachts het raam dichtgelaten i.v.m. straatlawaai. Het geluid bleef daardoor buiten, maar de frisse lucht ook.

Onze kamer was heel basic, maar prima voor ons doel van deze stedentrip, nl. veel zien van Berlijn. M.a.w. we zijn niet veel op onze kamer geweest. Het was er in ieder geval netjes en schoon. Nette badkamer en goede bedden. De ligging van het hotel is top, direct naast het Hauptbahnhof. Het in- en uitchecken verliep efficiënt. Ook fijn dat we onze bagage op de dag van vertrek in het hotel konden achterlaten in het daarvoor bestemde bagagedepot. Zo hoefden we er niet de hele dag mee te sjouwen.

Slechtste hotel qua kwaliteit/prijs

Prijs kwaliteitsverhouding is slecht, slechte bedden keihard slechte kussens, airco werkt nauwelijks dus veel te warm op de kamer. Raam kan open maar dan is er echt teveel straatlawaai. Te kleine kamer voor drie personen waardoor je bagage niet kwijt kan (dus gewoon drie bedden op een kamer van twee geplempt) lawaai van groepen jongeren en naar verhouding veel te duur. Ontbijt was heel massaal en erg basis.

Lokatie is prima

prima, maar ik had geen 2 x stapelbed verwacht, en zeker niet op zo een kleine kamer.

enig nadeel beetje te warm op kamer, en erg kleine kamer voor 4 personen, stapelbedden voor mij en echtgenote kan echt niet, en je kunt je kont echt niet draaien

ontbijt prima. .

Totaalbeeld positief, vooral door de ligging nabij het centrum
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Drukke lobby, ivm jeugdgroepen. Ontbijtzaal met harde accoustiek, daarom zeer lawaaig

Prima ontbijt, locatie binnen loopafstand van centrum. Goede service.

Redelijk

De grote hoeveelheid jeugdige gasten. Het leek wel een jeugdherberg. Dit was vooral in de lobby en de liften. De kamers waren onverwacht stil.

Locatie en prijs

locatie was goed , naast hauptbahnhof.

Ontbijt voor 1 keer prima, meerdere dagen wordt het eentonig, gelukkig bakkertje naast het hotel. Met warme weer werd de kamer ook erg warm.

locatie was goed , naast hauptbahnhof. Prettig hotel. dakterras.

Goed, prima hotel voor een mooie prijs. Ideaal voor een citytrip naar Berlijn

Bedden, wij sliepen op een vierpersoonskamer en de matrassen hadden hun langste tijd gehad. Ook was het vrij warm op de kamer, ondanks dat de zon niet de hele tijd scheen. Lawaai van buitenaf was er ook, mede door de bouwput tegenover het hotel.

Kamers prima voor de prijs. Ligging perfect, vanaf het naastgelegen station is het ideaal om Berlijn te ontdekken op de fiets of met openbaar vervoer. Ook de prijzen van een drankje vielen reuze mee en bij vragen werd je snel geholpen door het vriendelijke personeel.

Prima locatie met veel jong publiek

Er zijn heel veel scholieren in dit hotel. Hierdoor heb je het gevoel dat je in een hostel zit. Het ontbijt was beneden verwachting en wij hebben hier ook maar een keer gebruik van gemaakt.

Ik had tijdens het boeken om een rustigere kamer gevraagd en die hebben wij gelukkig ook gehad. De bedden waren prima en de badkamer heel schoon.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Perfecte ligging naast Hauptbahnhof

Over het algemeen personeel prima, ik denk dat het door de maximale bezetting kwam, want het was druk, maar een keer lachje extra zou er wel vanaf kunnen.

Goed hotel, perfect gelegen naast het treinstation. Ontbijt simpel maar voldoende. Kamers praktisch, schoon, slim ingedeeld. Een goed hotel om de stad vanuit de verkennen!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Simpel maar goed geregeld modern hotel dichtbij metro, trein en tram.

Werd vaak vroeg wakker door vuilniswagen en vrachtwagens die bij het buurhotel kwamen leveren. Vond de Washingtonplatz een kaal en winderig plein. Geen gezellig straatje direct in de buurt.

Aardige kamermeisjes. De levendigheid in de lobby. Leuk al die jonge mensen. De kamers waren simpel maar goed ingericht en schoon. Top was dat je zo vanuit het Hauptbahnhof naar je hotel wandelde. Ook heel fijn dat je dicht bij een uitgebreid openbaar vervoersknooppunt zat en heel Berlijn binnen handbereik lag.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Aangenaam met mooie uitwijkmogelijkheden naar alle bestemmingen in Berlijn.

Het was nogal druk. Hotel is zeer gericht op groepen van jeugd en scholen. In het restaurant wass het dan ook zeer druk. Ontbijt zou in prijs inbegrepen mogen zijn.

Ruime keuze ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

bij het uitchecken vragen ze hoe uw verblijf was

-kamer met 2 stapelbedden dus voor 4 personen maar er kan maar 1 persoon tegelijk bewegen in kamer. gevangenis cel - boven bedden op stapelbed niet opgemaakt, moet je zelf doen - raam kon niet open, kamer stonk, - Zelfde moment nog bij receptie aangekaart en Axell van de receptie zegt dat hij geen mekanieker is en dat hij wel een notitie zal nemen en volgende dag krijg je pas een open raam.... -slechte internet, blijft in en uitloggen en zwak signaal - in mijn bed zaten nog lange vrouwen haren

bij het uitchecken vragen ze hoe uw verblijf was

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Locatie is top.

Druk, herrie om het hotel heen door bouwput activiteiten vanaf 05.00 morgens. Kleine kamers, zand op de vloer. Basic hotel.

Locatie is top. Vlak naast Hauptbahnhof en alle U en S bahnen en loopafstand van Bundestag.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer geschikt voor een korte stedentrip.

Zeer geschikt voor een korte stedentrip. Geen luxe maar goed basiscomfort. Prima ligging naast het centraal station. NB foto : uitzicht vanaf het dakterras!

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Aanrader!

Helaas was er een bouwplaats naast het hotel, maar die is er bij mijn volgende bezoek vast niet meer.

Locatie is uitstekend. Ontspannen personeel. Prima kamer en badkamer. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Oja, snelle wifi in het hele gebouw!

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Locatie, prijsverhouding

Wandluis in de kamer. Geen gordijnen en onaardig personeel. Manager was wel heel vriendelijk, heeft ons goed geholpen met wassen van de bagage en ons geld terug gegeven

Locatie, prijsverhouding

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prima als uitvalsbasis voor weekendje Berlijn

Douche werd niet echt warm en bleef niet goed aan de muur hangen. Meer jongeren hotel

Prima hotel als uitvalsbasis voor een paar dagen Berlijn. Pal naast het station

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Tof!

Het ontbijt was erg pover. Geen warme eitjes, weinig keuze in brood en beleg.

Wij hebben er een zeer aangenaam verblijf gehad. Wij verbleven er met 3 koppels, elk in een 2 persoonskamer. De kamers zijn geluidsdicht. Je hebt geen last van de buren. Je hoort merkbaar een verschil op het vlak van lawaai op de gang als de deur van de kamer open gaat. Wij sliepen op het niveau van het treinstation en we hebben de trein niet gehoord. We verbleven er in de winter, dus ik weet niet of dit ook in de zomer, als je met het raam open wil slapen, zo is. Over het algemeen vriendelijk personeel, de ene wat meer dan de andere. Trendy hotel. Alles wat moet, is aanwezig en comfortabel. Leuke bar om iets te drinken. Leuk dakterras. Wifi werkte goed. Alles was steeds proper. Goede uitval basis als je het openbaar vervoer wil nemen of graag even stapt. Geen toffe straatjes, cafeetjes, restaurants rondom het hotel.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goede locatie, deftig ontbijtbuffet (hoewel geen eitjes, wat...

Veel jongeren waardoor het heel druk was in de ontbijtruimte op de "spitsmomenten". Ook uit de keuken kon soms een onaangename afwasgeur komen in de ontbijtzaal. Badkamer stonk een beetje en was absoluut niet geluidsdicht.

Goede locatie, deftig ontbijtbuffet (hoewel geen eitjes, wat ik jammer vond). Hoewel het echt een jongerenhotel/budgethotel is, was de locatie (op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden) echt wel een grote plus.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prima betaalbaar hotel aan rand centrum, loopafstand van Brandenburgertor.

Veel jongeren in hotel, veel lawaai, ook van treinen en straat. Dus oordoppen mee!

Bedden waren goed. Dicht bij station. Prima ontbijt, bar in hotel is lang open. Geldautomaat aanwezig, taxi's t.o. hotel, hop om hop of ook. Auto parkeren in parkeergarage station.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

viel heel hard tegen

kamers waren klein veel lawaai weinig keuze in cocktails al stond aangegeven 'onze cocktails pover ontbijt, nog geen eitje slechte ligging

dat het zo goedkoop was

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Prima hotel!

Veel lawaai in de ontbijtruimte en de bar door slechte akoestiek! Jammer dat je geen snacks in de bar kan krijgen 's avonds of overdag.

Schitterende locatie vlak naast het hoofdstation en op 1km afstand van de Reichstag. Propere kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel dag en nacht!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Wij hebben genoten van Berlijn, alle dagen fietsen gehuurd en zo heel veel gezien, prima

Eigenlijk niets, je bent de hele dag afwezig, alleen een stoel op de kamer was wel lekker geweest, wij 60+ zouden dan graag even willen hangen, nu was er alleen een krukje of je moest op je bed liggen

Ontbijt was prima, genoeg keuze

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Hotel van 9 verdiepingen afgestemd op massale overnachtingen in onmiddellijke nabijheid van Hauptbah

Prijs van ontbijt had best hoger mogen zijn en dan wel gekookt e/o gebakken ei erbij Die keiharde Duitse broodjes kostten me weer een losgeschoten kroon Het zachte brood was kennelijk net even niet bijgevuld!.De lange banken zonder ruggesteun om te ontbijten.Echt een fabriek ",toevallig" met al die komende en gaande bussen met scholieren tussen 10 en 16 jaar,bijna geen volwassen personen. .Schrijfgedeelte simpele plank, echter verlichting in de rug.Douche ipv.bad .Open schappen voor privespullen. En dat voor die prijs voor die paar vierkante meters ! Maar voor de uitstekende ligging wordt wel zeer duur betaald!

Ligging hotel,hooguit 25 meter van stationstrappenvan Hauptbahnhof verwijderd.Met alle Ov verbindingsvoordelen van dien.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Ideaal hotel

Receptie druk. Soms lang wachten. Maar ach.

Heerlijk hotel, naast het station. Vriendelijk personeel, prima kamers, schoon en geluidsdicht. Fietsen gehuurd bij de receptie. 12,- per dag, 2e dag 10,-

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Bedden zijn kort; met mijn 181 lengte hingen mijn voeten buiten het bed. Daarbij was het matras erg smal. Geen 90cm breed. Ik denk eerder 75-80cm breed. Parkeren NIET mogelijk bij het hotel! In de omgeving is BETAALD parkeren voor vergunninghouders. Eventueel openbare parkeergarage is 22 euro per 24 uur! Hotel had geen kortingkaart voor de garage. Veel jeugd in het hotel. Geen last van gehad. Verder relatief duur in verhouding tot andere hotels. Zeker door de bijkomende parkeerkosten a 44 euro in mijn geval (1,5 dagen geparkeerd)

Kamer was netjes en goed schoon. Prima douche. Kan er verder niets over zeggen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Goede prijs/kwaliteit en lokatie

Erg lawaaierig door de medegasten. Veel rennen en geklapper met deuren op de gangen. Er was namelijk een grote groep scholieren, daar kan het hotel niet altijd wat aan doen en leent het hotel zich nu eenmaal goed voor.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Slechte ervaring

De grootte van de kamer(Nr.802) Afmeting ca 8 m2 met daarin 2 stapelbedden. Meer geschikt voor een hostel.klein tafeltke geen zitstoelen aanwezig. Nauwelijks loopruimte. Alleen onderste bedden opgemaakt.Prijs van €420 voor 2 nachten is deze kamer zeker niet waard.

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prima locatie.

Het beloofde uitzicht over de stad was vanuit de kamer niet te zien. Na Meininger Wenen viel de grote van de 3-persoonskamer in Berlijn wat tegen.

Prima locatie, prima hotel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Super locatie

Haardroger was defect en bij de reservering stond dat er niets van mijn creditcard gehaald werd maar alles in het hotel betaald kan worden. Dit was dus niet het geval, het hele bedrag is van mijn creditcard gehaald.

Prima kamer en badkamer. Perfecte ligging. Aardig personeel. Parkeergarage naast het hotel (€50 voor een week). Fietsverhuur bij het hotel. Goedkoop ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima voor een lang weekend

Eigenlijk niets.

Voor een lang weekend Berlijn prima onderkomen. Bezienswaardigheden dicht in de buurt of anders met bus of trein makkelijk te bereiken. Geen hoogstaand hotel maar prima voor zo'n stedentrip.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

De locatie is goed gelegen en het dak terras is goed voor de...

De wc was niet helemaal proper

De locatie is goed gelegen en het dak terras is goed voor de rokers. De keuken om zelf je eten klaar te maken is een goed idee.De fiets verhuring en de bij komende diensten zoals de uitstappen en kortingen zijn goed.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Dit is de eerste keer dat ik bij u logeer. Volgende keer ruimere en stillere kamer vragen

Het lawaai! Kamer was gelegen aan de kant van het station. Elke morgen om 3u30 werden er schoonmaakmachines opgestart en werd onze nachtrust onderbroken.

Het ontbijt was uitgebreid en zeker OK.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Uitstekende hotel waarvandaan je uitstekend je uitstapjes kunt maken na een goede nachtrust.
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Milieuaspect. Ondanks de vermelding in de badkamer, handdoeken op de grond "wassen" nog een keer gebruiken "ophangen", kreeg ik elke dag schone handdoeken.

Ontbijt, er was voor mij voldoende keus. Daarnaast het dakterras, erg leuk in de avond.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

De ligging van het hotel

Als een hotel ervoor kiest stapelbedden te plaatsen vind ik het raar dat de bovenste bedden niet opgemaakt worden, terwijl dat op de getoonde foto's wel het geval is

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

prima!

Zo dicht bij het station en dan toch zo rustig, geen trein gehoord. Prima plek vlakbij toeristische activiteiten. Ruim voldoende keuze tijdens het ontbijt

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Perfect voor weekendje Berlijn!

Locatie perfect. 2 dagen fietsen gehuurd bij hotel en alles is goed te bereiken. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Wat kleine kamer maar niet veel nodig. Rolluiken voor het raam en geluidsdichte ramen, prima geslapen! Aanrader!

Soms lange wachtrijen

Eenvoudig van opzet, goed ontbijt en makkelijk bereikbaar

4,5
    In 1 woord onder de maat

De kamer.

Hooguit het ontbijt. SuperslechtEen kamer. Veel te klein. Nog nooit zo'n slechte kamer gehad. Boek vaak via BookING Com..

prettige plek dichtbij station

het was erg druk

uitgebreid ontbijt

top!

het was niet super schoon.

het ontbijt was erg goed. De sheer in het hotel was super!

Erg volle ontbijtzaal

Uitstekende locatie, kamer was geluiddicht

Goede uitvalslocatie

Rolluiken die s’morgens plotseling ongewenst open gaan. Slechte matrassen. Erg rommelige receptie

Goede uitvalslocatie

De locatie was prima

De kamer was erg klein

De locatie was prima

Prima om gewoon te slapen voor weinig geld verwacht geen...

Prima om gewoon te slapen voor weinig geld verwacht geen ruime kamers

prima locatie dichtbij station en meeste bezienswaardigheden voor weekend bezoek
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

matrassen/geluid dicht slaande deuren/liften te langzaam

locatie

Prima week vakantie gehad, ondanks het voortdurende lawaai in de stad.

Enorme herrie in de eetruimte!

Ontbijt was goed. Prettige locatie, dicht bij station en metrolijnen.

uitstekende ligging maar geen prijs/kwaliteit

te kleine en rumoerige ontbijtruimte geen gezellige zitruimte

ligging

Tegenvaller

Kleine kamers

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Fijne valantie en herinnering aan Berlijn

Ontbijt heel goed, kamers schoon. Personeel altijd behulpzaam en correct.

ligging nabij Hauptbahnhof ideaal

ligging nabij Hauptbahnhof ideaal