Beoordelingen over Mercure Oberhausen am Centro Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Max-Planck-Ring 6, 46049 Oberhausen, Duitsland

#14 van de 33 hotels in Oberhausen

Mooie kamers

Vrienden van ons hadden wel airco en wij niet. Het was bloedheet. Bij het uitchecken kwamen er ineens extra kosten bij. Uiteindelijk door een fout van iemand en opgelost door het hotel, maar daar schrik je toch van.

Mooie kamers

gezellig verblijf dicht bij het centrum.

er was geen koelkastje op de kamer. en het reastaurant is in het weekend gesloten

Het ontbijt was zeer uitgebreidt. De mogelijkheid tot ontbijten binnen als op terras. een leuk zitje in de tuin.. goede bereikbaarheid van centrum. vriendelijk personeel.

Mercure Hotel ligt in een klein bedrijventerrein met heel veel groen en op loopafstand van Centro.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hotel ligt op een rustige lokatie, makkelijk te vinden en op 15 minuten lopen van Centro. Tryp Hotel ligt naast Centro, maar is meestal bezet en duurder.

Niet slecht, maar prijzig voor wat het maar is

Oncomfortabel bed, het 2-persoonsbed was behoorlijk smal, de matras was ook te hard voor mij en de hoofdkussens stelden helemaal niks voor. Ik had nog een extra hoofdkussen gevraagd, maar zelfs dan lag je nog steeds volledig plat. Ik heb dus zeer slecht geslapen. De douche vond ik ook niet echt ideaal... geen douchegordijn en de sproeier hing zo wat in een hoekje. Ik miste ook wel een koelkast. De kamer was wat verouderd, en bovendien erg warm, eerder benauwd en rook zeer muf bij aankomst. Het ontbijtbuffet was in orde, maar toch wel prijzig. Een slecht hotel is dit zeker niet, maar voor Duitsland is dit toch vrij duur voor hetgeen je maar krijgt. Bij een superior room stel ik me toch wat anders voor. In Keulen hadden we voor €40 minder een veel mooier kamer midden in het centrum, ontbijt inbegrepen.

Op wandelafstand van Turbinenhallen. Parking kostte €2, dus vrij goedkoop. De kamer was ook proper.

Nooit meer Mercure voor ons! Hele slechte ervaring!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ruim 48 uur van tevoren 1 van de 3 kamers geannuleerd, hiervan werden volledige kosten in rekening gebracht waar niets tegenover stond!!! Hele slechte service, nog nooit meegemaakt bij geen enkel hotel!

De locatie is perfect als je wilt gaan winkelen bij Centro.

Je kan de temperatuur in je kamer niet zelf regelen. Overdag was het ijskoud en in de nacht bloedheet. Je kan een raam open zetten, maar dan hoor je goederentreinen langsrazen. Dat was niet ideaal.

De locatie is perfect als je wilt gaan winkelen bij Centro.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Goed vetblijf voor korte overnachting boor bijvoorbeeld bezoek aan Centro

Super ontbijt waarbij het aan niets ontbreekt. Goed bed. Hoofdkussens wat dun. Wel de ramen dicht houden ivm ligging aan de spoorlijn . In onze kamer met airco was dat geen probleem.

Prima hotel voor een overnachting.

Er is ons niets tegen gevallen. Hotel voldoet aan de beschrijving. Je weet dus wat je boekt. Wij gaan er zeker terug als we weer in Oberhausen willen overnachten.

Prima hotel voor een overnachting. Gelegen op een industrieterrein, 20 minuten lopen vanaf Centro. Ruime schone kamer. Ontbijtbuffet is prijzig, maar heeft veel keuze. Personeel is vriendelijk en beleefd.

Volgende keer Tryp hotel ligt op CentrO

Parkeer plaats volledig bezet. Prijs ontbijt €18 p/p. Verder toeslag €10 voor gebruik kamer 2 personen. Bij boeken kun je maar 1 persoon opgeven en moet je bij aankomst toeslag betalen?? Hotel naam is am CentrO maar loopafstand is 25 minuten.

Rustig

Shoppen en concert bijwonen in Oberhausen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parking aan hotel kost 2 euro per nacht.....

Parking aan het hotel, goede ligging voor een bezoek aan Oberhausen, te voet bereikbaar. Uitgebreid zeer goed ontbijt. Vriendelijk en correct onthaal. Concertzaal van Oberhausen vlot bereikbaar.

Zeker geen 4 sterren waard!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vuile lakens, kleine 1 persoonsbedden, nochtans bij de reservering laten weten dat we met 2 volwassenen en 1 kind waren. Kamer had een heel muffe geur. Treinspoor ligt heel dichtbij, dat hebben we meermaals gehoord s nachts. Ze profileren zich als het hotel aan het winkelcentrum, maar je hebt de auto nodig om bij de shopping te geraken.

prima een goed schoon hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een heel klein minpuntje vond ik en mijn partner de kussens alleen maar lucht hierdoor jammer genoeg slecht geslapen. de tweede dag kregen wij allebei een extra kussen van de vriendelijke medewerker maar toch slecht geslapen helaas. bed lag wel lekker

het ontbijt was heerlijk voor ieder wat wils koffie was ook prima. kamer ook schoon en alles aanwezig wat je nodig heb.

Niet prettig, niet goed kunnen slapen.

Het tweepersoons bed is zeer klein. Wij hadden nog een klein kind erbij eigenlijk paste we er niet met zijn 3en in. Ik heb vaker in hotels geslapen met veel grotere bedden. Parkeergelegenheid is niet heel veel. Dus grote kans dat je buiten het terrein staat.

De badkamer douche plus bad waren uitstekend en heel mooi. De locatie van het hotel best dichtbij het winkelcentrum. Het hotel zelf staat op een soort industrie terrein.

Fijn hotel en verblijf.

Harde matrassen, helaas rugpijn van gekregen. Aparte 1persoonsdekbedden die te klein waren voor mijn man die lang is. Ontbijt is ook prijzig.

Vriendelijke personeel

Kamer was prima ook de bedden,
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ligging industrie terrein langs spoor veel overlast daar van. Geen leuke ruimte waar je rustig kunt zitten om b.v. krantje te lezen of iets anders. Communicatie ondanks dat er veel Nederlanders zijn spreekt men de taal niet erg jammer waardoor er nagenoeg geen communicatie is. Ontbijt erg duur.

Kamer was prima ook de bedden,

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Niet nog een keer....

De trein is toch echt wel een echt nadeel, elke 10 minuten gaat er wel een goederentrein langs en als je je raam dichthoudt is het wel te doen maar als je ervan houdt om met raam open te slapen dan krijg je absoluut geen nachtrust. En als je vraagt om een rustige kamer aan de voorkant daar houden ze geen rekening mee, ook niet als je dat aangeeft of als je ze belt. Wie het eerste komt..... en niet veel parkeerruimte voor het hotel, ernaast ligt een groot parkeerterrein maar dat is parkeren op eigen risico, ligt iets afgelegen met veel troep op het terrein.

Het hotel is mooi en netjes en schoon en op loopafstand van Centro en Konig Pilsener Arena, ongeveer 20 minuten lopen. Het ontbijt is duur maar wel heel uitgebreid.

Leuk voor als je naar centro wilt of kerstmarkt in december maar anders is er verder niks

Te weinig capiciteit voor het ontbijt waardoor wij ergens anders naar toe moesten om te kunnen ontbijten Daardoor was de prijs erg hoog

Kamer was schoon en netjes

Fijne ervaring

Weinig te melden, misschien de directe omgeving.

Ruime kamer, bed schuin geplaatst: tactvol en ruimtelijk gevoel; Vriendelijke medewerkers, te laat voor het ontbijt: geen probleem. Fijn!

Helaas....volgende keer een ander hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel was best goed, maar wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel en aan die achterkant lag ook de weg en de spoorbaan! Nu isoleerden de ramen het geluid redelijk goed, maar het was ook nog eens hartstikke warm in de kamer en een raam openzetten was geen optie in verband met de met regelmaat langsrijdende treinen.

Kamer aan de voorkant van het hotel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Goede locatie voor overnachting na concert

Gevraagd of er een taxi gebeld kon worden om op Zaterdag avond naar de König Pilsner Arena te gaan. Duurde zeker 25 minuten voordat de taxi bij het hotel was, advies gekregen om in het donker lopend te gaan. Zelf maar met de taxicentrale gebeld, binnen 5 minuten was de taxi bij het hotel, 7 euro voor een ritje naar de K.P. Arena

Kamer was netjes en zeer ruim. Ontbijten hebben wij hier niet gedaan, vond 18 euro p.p. behoorlijk aan de prijs.

Teleurstellend.

We hadden een junior suite geboekt maar er zaten helemaal geen extra services in. Redelijk geprijsde kamer voor wat je krijgt (klein oncomfortabel bad, oncomfortabel bed, geen minibar). In het hotel zelf wilden we avondeten maar het buffet was bijna al helemaal leeg (en hadden we 30 euro voor moeten betalen), dus we wilden ergens anders heengaan maar het hotel zit echt in niemandsland.

Look van de kamer, ligt vlakbij Centro

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Rustig en prima voor 1 nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ivm de feestdag op 1 mei was het restaurant gesloten. Verder is de bar in de lounge van de receptie..

Rustig gelegen op een industrieterrein, vriendelijk personeel en goede bedden

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

slechte nachtrust door idioot personeel met teveel herrie.

het kussen was erg zacht. er was veel lawaai van parkerende auto's de trein en het ergste: een medewerker die om 01.30 even vrolijk lege flessen op een ramelkarretje door de gang duwde en vrolijk lege flessen begon te sorteren buiten met de vluchtdeur open. een hels kabaal waar je wakker van word. ik heb hierover geklaagd bij vertrek.

het ontbijt

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Mooi hotel

Ontbijt goed maar te duur Wij hadden 8 euro verstaan. Het was 18 euro per persoon .. en dat voor 4 personen. We schrokken van de rekening.

Ruime schone kamer Auto voor de deur

• Beoordeeld op: 31 december 2016

6,0
    Meer een zaken hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hotel was ver van centrum op eem industrie terrein. Gingen voor Kerstmarkt, maar buiten die van Winkelcentrum CentrO was die er niet. Voor een nacht € 149 en nog eens €18 Euro voor ontbijt erg veel.

Kamer, bed en ontbijt(€ 18) waren goed

weekendje Kerstmarkt Oberhausen

wij waren gekomen om de kerstmarkt te bezoeken en het hotel ligt toch wel op een half uur wandelafstand, wat verder was dan verwacht of aangegeven. Het ontbijt was goed maar aan de dure kant.

mooie kamer en goede bedden

Goed hotel op een nare locatie

Drankjes aan de bar vrij duur. Het hotel is dichtbij de kerstmarkt maar absoluut niet sfeervol op een industriegebied naast het spoot.

Fijne schone kamer, goed bed. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Bezoek kerstmarkt en Centro shoppingcentre

Het parkeren op de parkeerplaats van het hotel was nagenoeg onmogelijk omdat het bijna altijd vol was.

Het ontbijt was prima en de kamer was schoon en keurig ingericht.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Overnachting Mercure Oberhausen

Tav bed: te kleine hoofdkussens Tav overlast: s'nachts veel gebrul / schreeuwende gasten in het hotel. Duurde best een tijd voordat dit stopte. Tav ontbijt: €18 pp (terwijl je vanaf €8,50 ontbijt buffet kan krijgen bij ee om de hoek gelegen Centro restaurants) Hotel is daar dus erg duur mee. Tav parkeren: parkeren kostte mij aan het hotel €2, maar stond uiteindelijk gewoon aan de straat geparkeerd omdat er bij het hotel geen plek was.

Ligging dichtbij Centro

Prima hotel, mooie kamer en een top locatie om de kerstmarkt te bezoeken

Bij aankomst betalen voor een parkeerplaats echter weinig plek (na melden dit wel teruggekregen), gehorige kamer waardoor minder goede nachtrust

Mooie kamer, mooie badkamer, top locatie om de kerstmarkt te bezoeken

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Schoon maar prijzig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De prijs die betaald is voor 1 nacht was behoorlijk hoog.. 140 Euro voor 1 volwassene en kind vond ik erg duur voor dit matige hotel. Ik heb minder betaald voor meer..

Kamers waren goed schoon

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Voor een zakenreis een prima hotel

De locatie. Het hotel staat op een industrieterrein. Dit wordt niet verteld in de omschrijving. De bar in de entree is niet echt gezellig.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

mooi en goed hotel,spijtig van de parking
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer op 2 meter van de parking(gratis) Deze parking is te klein. Indien je laat aankomt heb je geen plaats

ontbijt was uitstekend, kamer mooi en functioneel maar lag op het gelijkvloers aan de parking, wat geluidshinder van de auto's teweegbracht.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prima hotel op loopafstand van Turbinenhalle, Arena en Centro.

Rioollucht in badkamer. Stop in wastafel werkt niet waardoor al het water erin bleef staan. Als niet-rokers vals beschuldigd van roken op de kamer.

Lokatie, prima bed en erg schoon.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ontbijt was perfect.

Geen ijskast op de kamer. Verder hadden we aangegeven dat er een persoon met huismijt allergie bij was. Helaas hadden we toch een kamer met vloerbeddeking/gordijnen en een niet aangepast bed.

Ontbijt was perfect. Service van personeel ook goed en vriendelijk. Wij hadden een kamer aan de ingang zijde. Dochter en schoonzoon aan de andere zijde en konden geen raam open hebben snachts vanwege trein verkeer.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Kamers waren proper en in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bar was klein en direct gelegen naast de receptie. Het interieur van het restaurant was onsamenhangend maar wel verzorgd.

Kamers waren proper en in orde. Het ontbijt was ruim en verzorgd. Het diner was eveneens dik in orde maar vrij duur. Het personeel was zeer klantvriendelijk.

Net hotel, vriendelijk personeel.

Het hotel heet Am Centro, maar het bleek nog 30 minuten lopen te zijn naar Centro. De naam is daardoor misleidend. Het dekbed was te kort, waardoor we badlakens op het voeteneind hebben gelegd. De prijs staat niet in verhouding tot hetgeen je krijgt; redelijk basis (ontbijt niet inclusief).

Net hotel, vriendelijk personeel. Voldoende (gratis!) parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Mooie ruime kamer, super goede locatie.

Erg jammer dat het personeel 's avonds voor de deur staat te roken. 1 dag is housekeeping niet langsgeweest om onze kamer schoon te maken, toen we hier melding van maakte werd het gelukkig snel opgelost.

Mooie ruime kamer, super goede locatie.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Voor een bezoek aan centro o oberhausen is de ligging van het hotel perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van het hotel is dichtbij centro o winkelcentrum. Je loopt in 20 minuten naar de promenade waar je lekker een biertje kan doen in de gezellige restaurants/ eetcafes. Parkeren kan gratis op het terrein van het hotel. Vriendelijke ontvangst en de kamer was gewoon netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goed hotel met prima ontbijt, gelegen in industriezone. Alleen geschikt om te overnachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hoofdkussens zijn erg slecht. Slapeloze nacht hierdoor. Te korte donsdekens. Lawaai op parking/inkom door aankomers indien raam van kamer open.

Prima ontbijt Zeer vlotte check-in Vriendelijk personeel receptie, bar en restaurant Goede geluidsdemping in hotel kamer goed in orde Parking.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

ligging was goed.

ik sliep in een kamer met een oude badkamer en zonder airco wat met het warme weer zeker niet overbodig was geweest terwijl de mensen een etage boven ons gewoon een luxe badkamer en airco hadden voor dezelfde prijs !!!!

ligging was goed...personeel klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prima hotel, slecht restaurant

Personeel in het restaurant wist niks van glutenvrij. Had vooraf gemaild en was geen probleem maar meisje in de bediening stelde allemaal keuzes voor waar gluten in zit en kwam tot twee x toe niet terug nadat ze het ging vragen in de keuken. Als bijgerecht hadden ze alleen gepofte aardappel of sla en we kregen cola ipv Light. Geen glutenvrije desserts. Het restaurant en de onkunde van de serveerster haalt de beoordeling naar beneden. Je betaalt namelijk wel behoorlijk in het restaurant

Kamer was prima, qua ruimte en goede douche. Wel anders dan op de foto's, die kamer's zien er meer luxe uit.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Een echt tussenstop hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het personeel achter de receptie is ronduit lomp en klantonvriendelijk. Met veel moeite worden vragen kort en "blaffend" beantwoord. Ook probeert men de kamerprijs bij het afrekenen heel slinks nogmaals met ontbijt te belasten.

Moderne De Luxe kamer was erg schoon en netjes. Gelukkig had deze kamer airco, anders zou het slapen in een sauna zijn geweest. Ontbijt was goed en prima verzorgd. Gratis parkeren bij het hotel en CentrO op loopafstand (20 min)

Alles was goed.

Alles was goed. Restaurant uitstekend. Ontbijtbuffet compleet. Kamer prima.

Goed voor 1 of 2 nachten

Schone kamer. genoeg parkeergelegenheid zonder reserveren. Ligging goed voor waar wij voor kwamen. Festival in Turbinenhalle

Alles was super

Alles was super

Mwa viel beetje tegen

Betalen om te parkeren. Kamer is te duur voor wat je krijgt.

Dichtbij konig pilsner arena

Erg schoon en netjes, goed ontbijt!

Geluidsoverlast van de parkeerplaats van het hotel. Snachts veel herrie van taxi’s, pratende mensen etc.

Erg schoon en netjes, goed ontbijt!

Heerlijk verblijf gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Schone moderne slaapkamer. Prima badkamer en bed. Goed en compleet ontbijt.

Zijn niet in het restaurant geweest

Prima hotel goed ontbijt

Ontbijt perfect kamer ook

Luxe, netjes eigen koffie en thee
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

matras vond ik zelf iets te hard

Luxe, netjes eigen koffie en thee

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

leuk
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ontbijt , groote van de kamer

Heerlijk ontbijt

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Toppie weekend

Super!!!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Gewwon uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting van de kamer was verrassend door het diagonaal geplaatste bed . Het ontbijtbuffet voldeed uitstekend aan onze behoefte.

Prettig

Hygiëne was goed

uitgebreid en goed ontbijt

rekening klopte niet i.v.m. consumpties aan de bar, maar dit probleem werd snel en soepel opgelost.

uitgebreid en goed ontbijt

Goede ontvangst

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goed hotel. Slechte ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ligging op industrie zone. Wel geen last van gehad.

Alles was OK. Grote kamers.Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

top gaan we vaker doen

helaas geen rookkamers aanwezig

fijne ruime kamer

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

De parking was betalend maar op de site stond gratis parking.

De parking was betalend maar op de site stond gratis parking.

Niet voor herhaling vatbaar. Te veel geluid overlast. Nauwlijks kunnen slapen

Heel veel geluid overlast

Fijne kamer

alles

Leuk

Resteraunt was dicht

Op 10 minuten rijden van Centro shoppingcenter.

Lawaai van de trein die regelmatig voorbij kwam. Lagen aan de achterzijde van het hotel.

Super goede regendouche

Ok

Muffe tapijtlucht wat zorgt voor allergische reacties

Schoon sanitair

bedden badkamer

ontbijt was prima beetje sober allemaal

Goede ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dure parking deze zou gratis moeten zijn voor klanten

Goede ligging. Prima kamers

• Beoordeeld op: 15 december 2017