Beoordelingen over Mercure Hotel Aachen Am Dom Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Peterstr.1, Aachen Mitte, 52062 Aken, Duitsland

#22 van de 41 hotels in Aken

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Vooral de betaal afwerking beoking toont geen bigrip voor de...

Vooral de betaal afwerking beoking toont geen bigrip voor de probleem van de mens die er niets van begrijpt we zijn 78 jr en kunnen niet goed met de pc omgaan maar nee geebegrip het gaat om geld geld 11111111 dit is het laatste met booking oudoe

Uistekend hotel midden in het centrum
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Alleen de verrassing dat ik bij moest betalen voor 1 zogenaamd niet geboekte persoon... 20 euro erbij en dat zou door Booking.com komen.

Nette kamer op een perfecte locatie midden in de stad. Schoon, goed bed.

Ontbijt is prima en perfect in centrum.

De matrassen waren doorgezakt en/of matige kwaliteit. Hopelijk bij onze volgende boeking van 9 en 10 september een betere kamer.

Ontbijt is prima en perfect in centrum.

Uitstekend verblijf met een beroerde nasmaak.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Onze auto heeft bij vetrek 5 minuten voor de deur gestaan om de baggage in te pakken. In die tijd kregen we een parkeerbon. Toen wij daarop reclameerden bij de receptie reageerden die met de opmerking dat dat een zaak was tussen ons en de politie en dat ze niets voor ons konden betekenen. Schande!

Locatie prima, kamer prima, airco prima

Goed voor een korte citytrip
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het hotel is aan opfrissing toe. De matrassen zijn veel te hard en in de ontbijtzaal was het veel te koud.

Goede centrale ligging, lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Goed voor een kort verblijf omwille van de centrale ligging en de parkeergarage
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer was voor twee personen geboekt, bij aankomst bleek de kamer maar voor één persoon voorzien van hoofdkussen, handdoeken,...

De ligging en ontbijt waren zeer goed

Er wordt 20 Euro op de credit card gereserveerd om te kijken...

Er wordt 20 Euro op de credit card gereserveerd om te kijken of je wel solvabel bent. Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Ook nadat betaald is, blijft die reservering staan. Een belachelijke maatregel.

Prima hotel in het centrum van Aken.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn onvoldoende geluidsdicht om typische uitgaansgeluiden van de straat te weren. Voor lichte slapers iets om rekening mee te houden.

De ligging van hotel is uitstekend.

Comfortabel en proper hotel, maar onpersoonlijk.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Alles in orde, maar weinig karakteristiek. Procedures zijn wat bureaucratisch en onpersoonlijk. Op de momenten zonder kamer kan je een kluis gebruiken voor je bagage, maar het sanitair op deze verdieping kan je alleen gebruiken met een sleutelkaart; daarvan ontgaat mij de logica.

Goed ontbijt met alles erop en eraan, maar geen verrassingen. Zeer centraal gelegen bij de historische binnenstad. Aangename luchtkoeling en het was vrij warm.

Locatie is super.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ontbijt is niet inbegrepen bij de prijs. In de buurt van het hotel zijn genoeg (veel goedkopere) opties om goed te ontbijten.

Locatie is super. Je loopt zo het centrum in. Kamer was prima.

Voor herhaling vatbaar.

Nachtlawaai van aanpalende discotheek met luid schreeuwende jongeren, onmogelijk om met open raam te slapen, en airco deed het niet.

Het ontbijt was fantastisch. Een terrasje voor de rokers met asbakje, super als je roker bent ! Kamer was aangenaam en badkamer ook heel goed. Ligging pal in het centrum met toegang rechtover het hotel tot betalende parking, handig !

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goede ligging in het centrum van Aken dicht bij winkels,...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vrij standaard kamer. Weinig services/faciliteiten in het hotel.

Goede ligging in het centrum van Aken dicht bij winkels, bars en restaurants. Verzorgd ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Parking wordt vermeld maar is aan de overkant en betalend,Wij waren met een volumewagen van 2m en konden niet op de parking wij moesten gewoon maar parking zoeken

Geslaagde citytrip in uitstekendstadshotel met centrale ligging.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Eigenlijk niets, maar een legplankje en douchekapje in de badkamer zou praktisch zijn.

Vriendelijk personeel. Gevarieerd ontbijtbuffet. Uitzicht en comfort op de kamer. Uitstekende ligging.

Aken is een ondergewardeerde stad, heeft een mooie oude binnenstad en top eetgelegenheden.

Maakt niet uit welke kamer type je boekt, je krijgt iedere keer dezelfde soort kamer. Je mag bij een upgrade gebruik maken van de bar.

Hotel op goede locatie voor bezoek Aken.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Heerlijk ontbijt, hotel midden in centrum inclusief...

veel herrie s'nachts op straat en klokslag 15.00 uur waren de kamers pas klaar !! iedereen zat te wachten !!

Heerlijk ontbijt, hotel midden in centrum inclusief parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

vrijwel alles ging fout, echt fout ...

Rustige kamer met één tweepersoonskamer gevraagd. Eerst kregen we een kamer waar al een andere gast logeerde met twee bedden ?? Daarna weer een kamer met twee bedden ? Dan uiteindelijk een kamer met twee bedden. Maar deze was heel lawaaierig, gelegen aan straatkant. Ok, midden in het centrum. Helaas haast niet geslapen. Het ging dus helemaal fout ...

Het kon beter.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De tocht in de ruimte waar het ontbijt werd genuttigd. Douchecel sloot niet volledig af naar buiten toe. Parking. Eerder kleine inkomhal.

De ligging.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ontbijt Prima.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Miste een gezellige ruimte ( was wel een ruimte) om 's avonds in Hotel nog een drankje te nuttigen. Er was wel een ruimte, maar was erg rustig.

Ontbijt Prima. Prettige bediening, klantvriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

prima ontbijt.

receptiepersoneel niet erg vriendelijk en behulpzaam. kamer was niet goed schoon. er lag hondenhaar.

prima ontbijt. vriendelijk personeel in ontbijtzaal.

Leuk kort verblijf
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamers waren veel te warm en klein. Opgemaakt voor 1 persoon terwijl voor 2 geboekt. Gebeld naar receptie en konden het zelf wel even anders opmaken. Dat voor een 4 sterren hotel.. slordig!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Het ontbijt was heerlijk en de accommodatie heeft een...

Het ontbijt was heerlijk en de accommodatie heeft een perfect uitgaanspunt voor het bezoek van de stad. Het hotel bied alleen ontbijt. en dat is prima zo in de directe omgeving zijn super veel en goede kleine eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Ontbijt verzorgd.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Locatie aan drukke straat: frequent wakker geworden van nachtlawaai: sirenes, geroep op straat.

Ontbijt verzorgd. Personeel zeer vriendelijk. Netjes. Centrale locatie in de stad.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

De ligging, direct in het centrum

Ongelooflijke lawaaihinder 's nachts, geen oog dicht gedaan. Wij zouden dit hotel niet meer boeken omwille van die reden.

De ligging, direct in het centrum

Niet top.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

er hing een nare geur in de inkom. De receptioniste was niet erg vriendelijk. Het hotel maakt geen aangename indruk. Veel straatlawaai.

Het ontbijt was lekker en er was voldoende keuze.

Al bij al best ok hotel maar voor die prijs kan je beter vinden

We hadden uitdrukkelijk gevraagd achter 1 groot bed, aangeduid op booking + geschreven bij de opmerkingen. Toch kregen we een kamer met 2 aparte matrassen. Nu moet ik wel zeggen dat ze zeer vriendelijk waren en onmiddellijk een andere kamer hadden aangeboden. Er was schimmel in de douches, badkamer heeft wat update nodig

Goede locatie Vriendelijk personeel Lekker ontbijt

Dagje Aken
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Dit is geen 4 sterren hotel. Geen luxe hotel. Niet zo hartelijk ontvangst. Bad kamer faciliteit is erg basic. Alleen badzeep/zeep/shampoo. Ik ben gewend bij 4 sterren hotel ook bodylotion, handcreme, pantoffel, badjas enz in je kamer krijgt. Kamer was erg warm. Verwarming uitgezet maar bleef nog warm. Ontbijt was ook voor 4 sterren hotel beperkt. Hotel heeft een gereserveerde parkeer plek. Maar was ons niet duidelijk waar het was. Wij hebben dichtbijzijnde parkeergarage geparkeerd (Büchelparkeergarage) voor €15,- per dag.

Hele goede lokatie. Meteen in het centrum. Erg schone kamer. Vriendelijke personeel bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Leuke aangename bed en breakfast

Het ontbijt was lekker maar in verhouding met de prijs onvoldoende variatie. Op de website stond vermeld dubbel bed, terwijl dit in de praktijk 2 enkele bedden tegen elkaar geschoven waren, dit is volgens ons niet hetzelfde.

Prima hygiene Prima bediening Pal in het centrum

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goede locatie, schoon.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kleine kamers, niet zo'n fijn bed. WiFi deed het niet in 1 van de 2 kamers die we hadden geboekt met ons gezin. Duur ontbijt

Goede locatie, schoon. Goede voorzieningen, koelkast, waterkoker etc

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Prachtig verblijf en vraagt om herhaling.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vertrokken om 5u thuis en aangekomen om 8 u 's morgens en mochten direct naar de kamer. Waren natuurlijk zeer gelukkig. Zeer vriendelijke ontvangst en het schoonmaakpersoneel eveneens zeer vriendelijk. Kamer zeer comfortabel en net. Zeer rustig, niettegenstaande in het centrum van de stad. Ondergrondse parking in een straat rechtover beschikbaar. 15€/nacht en wanneer je lid bent van Accor 12 €. De winkelstraten juist om de hoek.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Perfecte uitverkoop shopping in januari
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

was handig geweest als bij reservering (duidelijker) de hotel parking was aangegeven...bv met navigatie coord.

locatie in absolute hart van Akens shoppinggebied.Gunstige prijs bij 1 nachtje verlengen.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Heerlijk ontbijt;

Bedden zijn enorm zacht. Het was niet duidelijk in welke parkeerplaats het best geparkeerd kon worden.

Heerlijk ontbijt; op nieuwjaarsdag was er een extra lang ontbijt (tot 12u), cake en ander lekkernijen, en latere uitchecktijden (12u).

Heerlijke gevarieerde trip!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De parkeergarage vonden wij wat afgelegen, plus dat er niet voldoende plaatsen beschikbaar waren. Persoonlijk vonden wij het bed wat 'doorgezakt' en hadden we liever een wat harder matras gehad.

We waren blij met de locatie van het hotel (Aken is leuk!), en ook beviel ons de hygiene en vriendelijkheid van het personeel! We hebben genoten van de combinatie van het oude stadcentrum (lekker slenteren en neuzen) en wellness (Carolus Thermen).

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

we hadden een schone prettige kamer...

Dat de bar niet open was. Staat op de site maar in het hotel wisten ze van niks...Personeel was zakelijk, niet echt heel vriendelijk .ontbijt was duur voor wat we kregen, ham was niet vers en de croissants waren te hard gebakken.

.locatie, geweldig

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Top locatie voor een nachtje weg!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamers waren kwalitatief ruim voldoende, enig minpunt; erg harde bedden!

Fantastische ligging! Echt een top locatie, de deur uit rechts en je kan linksaf naar de winkelstraat en rechtsaf naar de dom. Direct achter het hotel zit een parkeergarage, wij waren vrij-zat €15 kwijt, voor een dag en een nacht. Kamer 227 een ruime voldoende!

fantastisch

Kamers zijn wat aan verfrissing toe, zoals tapijt en muren

Schitternd ontbijt, super vriendelijk personeel, goed bed en hoofdkussens, hotel ligt pal in het centrum, dus alles vlakbij,ook de kerstmarkt. Taxi's staan gestationeerd aan het hotel, gemakkelijk als je met de trein bent gekomen.

slechte kwaliteit
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamer was veel te warm en niet koeler te krijgen. Bedden waren slecht dus met rugpijn opgestaan. Hadden een tweepersoons kamer met maar 1 stoel, dus moest er een op bed zitten. Hadden 2 nachten geboekt maar zijn maar 1 nacht gebleven.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prima locatie, maar ben van Mercure anders gewend.

Bij aankomst bleek een poot van het bed afgebroken te zijn. Ver volgens naar een nieuwe kamer verhuisd, en daar kwam het gordijn naar beneden en deed de afstandsbediening van de televisie niet. Uiteindelijk was alles weer verholpen.

Locatie is prima, hartje centrum.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Zijn alleen in het hotel geweest voor het slapen. Verder was er niets te beleven.

Saai hotel. In de omgeving wel volop winkels en restaurantjes.

De kamers zijn erg klein. Op de foto lijkt de kamer veel ruimer. Het is ook handig om op de site te vermelden in welke parkeergarage je het best kan parkeren. En dat dit 15 euro kost.

Een luxe en mooi hotel midden in de stad Aken.

Het ontbijt vonden wij met 17,00 euro per persoon erg duur. Wij zijn in de stad gaan ontbijten bij een Nobis bakker. Voor 6.90 heb je een prima ontbijt midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

de locatie is fantastisch: 5 minuten lopen naar de Dom en de...

slecht geslapen omdat de airco niet lager kon dan 20 graden. Het raam kon ook niet open omdat het hotel aan een drukke weg ligt. Douche toereikend maar niet geweldig. Prijs/kwaliteit niet optimaal.

de locatie is fantastisch: 5 minuten lopen naar de Dom en de Kerstmarkt

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Ontbijt en parkeren veel te duur.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De temperatuur, veel te warm overal. Problemen met het inchecken. Hotel vroeg een hogere prijs als dat we geboekt hadden. Na lange tijd wachten toch goed gekomen.

De ligging. Midden in de stad.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Goed hotel

Het bed was slechts opgemaakt voor 1 persoon. Toen we hier aan de receptie aandacht voor vroegen zeiden ze dat we zelf het bed maar moesten opmaken voor de 2e persoon. We konden de spullen voor het 2e bed in de kast vinden. Dit is niet de service van een 4 sterren hotel.

Het ontbijt was uitstekend en de locatie is geweldig. De kamer was goed.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Hotel met enorm veel capaciteiten, die echter niet benut werden
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Bed was opgedekt voor 1 persoon, dus geslapen onder een dekbed zonder laken. In bar iets gedronken. Dienstdoende ober deed echter geen licht aan en ging na servering van drankjes direct terug naar balie. Deze duisternis gaf ons echt een gevoel van niet welkom zijn.

Ontbijt Ok Ligging prima

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Prima verblijf voor een stedentrip.

Beter 2 stoelen op een 2-persoonskamer! Comfortabeler!

Prima ontbijt. Goede kamer en fijn bed. Uitstekende locatie. Veel bezienswaardigheden op loopafstand.

Een perfecte ligging, en bijzonder aardig personeel!

Bedden aan de lage kant.

Perfecte ligging.

Prima locatie, wel gehorig, kleine kamer en oud bed

Niet comfortabel bed en erg lawaaierig op de straat

Locatie!

Geen frigo op kamer

Bed ontbijt vriendelijkheid personeel ligging hotel

Voor het doel dat wij hadden voldoende

Kamer te klein en bar maar effe open

De centrale ligging

Centraal gelegen, nette kamer, ontbijtbuffet prima verzorgd
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Enig minpuntje was stof in de radiator badkamer, verder alles schoon

Centraal gelegen, nette kamer, ontbijtbuffet prima verzorgd

Ok

Afstandelijk personeel receptie

Degelijk ontbijt met veel variatie

Goed ontbijt en nette kamers en perfecte ligging !

Goed ontbijt en nette kamers en perfecte ligging !!

Bedden en gehorigheid aan zijde plein .

Bedden en gehorigheid aan zijde plein . Overige kamers geen geluidslast

Ontbijt zeer uitgebreid.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Veel lawaai op straat gedurende de nacht.

Ontbijt zeer uitgebreid.

minibar was niet gevuld, je moest bij de receptie om...

minibar was niet gevuld, je moest bij de receptie om drankjes vragen

De ligging van het hotel is fantastisch!

Geen parking.

De ligging van het hotel is fantastisch!!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Alles ok behalve zie hieronder.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Minstens elke dag water op de kamer!

Alles ok behalve zie hieronder...

heeft ons verblijf in Aken vompleet goed gemaakt.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

bij een kamer was een poot van het bed stuk. Direct opgelost met andere kamer.

personeel, ontbijt en kamers prima

Goede uitvalsbasis voor een stadsbezoekje
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Parking is duur, en automaat aanvaardt enkel Duitse kaarten !!!

Uitgebreid ontbijt

rustig, ontspannend met leuke extra's

Lekker dicht om/bij centrum

je mag pas klokslag 15.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

je mag pas klokslag 15.00 uur in je kamer. zou ook eerder kunnen?

Het ontbijt was goed uitgebreid, de kamers waren mooi in...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt was goed uitgebreid, de kamers waren mooi in orde. Personeel was vriendelijk. Heel dichtbij de shoppingcentrum!

geweldige kamer met een superuitzicht, erg mooi

er was geen bar open 's avonds

geweldige kamer met een superuitzicht, erg mooi

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Goede locatie in leuke stad
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Euro 17.-- te duur voor redelijk ontbijt. Hebben elders goed kunnen ontbijten voor Euro 9.50

Voor € 137 per nacht verwacht ik een goed bed.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Voor € 137 per nacht was het een ronduit slecht bed. De Airco bediening zat zo verstopt dat we dit pas de volgende dag vonden.

centrale ligging

Prima hotel, mooi centraal gelegen in het centrum.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kan zo snel niets bedenken

Top locatie midden in het centrum

Goed verblijf
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De bedden waren erg hard en de temperatuur in de kamer was erg hoog.

Perfecte locatie, mooi uitzicht!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

In het restaurant aan de vensters was er tocht

ONTBIJT WAS HEERLIJK

DE LOCATIE WAS NOGAL LUIDDRUCHTIG. MAAR JA ALS JE KIEST VOOR HET CENTRUM...

ONTBIJT WAS HEERLIJK DE KAMERS HEEL NET

een topverblijf op een top locatie

Dat gebruik van de bar op de kamer inclusief was werd pas bij het uitchecken verteld

Prima, schone kamer met een uitgebreid ontbijt

Prijs kwaliteit ver te zoeken

Prijs kwaliteit ver te zoeken Prijs onbijt belachelijk voor wat je krijg

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Heerlijk ontbijt!

Heerlijk ontbijt!!! Perfecte ligging.