Beoordelingen over Mercure Hotel am Messeplatz Offenburg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schutterwälderstrasse 1a, 77656 Offenburg, Duitsland

#6 van de 10 hotels in Offenburg

Het restaurant.
    • Superior Tweepersoonskamer - Binnenplaats

De bad kamerdeur piepte en de thermostaatkraan van de douche kon niet goed geregeld worden. Hij draaide steeds door naar 40 graden en bleef niet staan op de gewenste stand.

Het restaurant.

Dit hotel viel ons tegen, zelfs voor één nacht. Wij zullen hier niet meer terug komen.
    • Privilege Tweepersoonskamer

De stoelen/banken in het restaurant en de bar waren niet echt schoon. De bekleding was versleten en er zaten vlekken op. Het ontbijt viel ons erg tegen.

Het zwembad op de 5e verdieping is mooi en je kunt zelfs buiten op het dakterras zitten.

Tegenvaller

We hadden als gezin 2 kamers, maar werden over verschillende verdiepingen verdeeld. Toen 2 van ons met 1 kind op de 2e kamer aankwam, bleek dat een eenpersoonskamer te zijn. Geen aangename verrassing als je na 13 uur reizen aankomt en snel wilt slapen. Zelf extra dekbed en kussen uit de kast getrokken. Vervolgens had bed een kuil in het midden waardoor we naar elkaar toe rolden. Ik had van 4 sterren verwacht dat het allemaal beter voor elkaar zou zijn!

Dicht bij de snelweg

Lekkere en brede bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1) De stop in het bad (tevens douche) kon niet op de stand open. Gevolg; 7 Mn de knop vasthouden om het water weg te laten lopen. 2) er zaten bij binnenkomst 2 grote haren op de spiegel. 3) het was erg warm op de kamer. We hebben ‘s nachts de airco aan moeten laten.

Lekkere en brede bedden Prima en uitgebreid ontbijt Fijn dat we de fietsen mee de kamer op konden nemen

Aardig hotel voor één nacht op doorreis

Badkamer gedateerd, douchen in het bad met een douchegordijn. Wifi zeer matig. Ontbijten voor 14 euro p.p. voelt toch wat overrated. Locatie aan de rand van de stad, handig voor op doorreis.

Standaard kamers met goede bedden. IJskastje op de kamer voor eigen gebruik, geen minibar meer, automaten staan op de gangen. Restaurant biedt 's avonds een aardig buffet voor de redelijke prijs van 21 euro.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prima hotel, niet veel op aan te merken. Doet wel wat gedateerd aan, en het horeca personeel is een beetje 'aarzelend' ..mag wel iets meer flair voor een 4 sterren hotel.

Goed begin van de vakantie!

Prima hotel, mooie kamers en een lekker zwembad met mooi uitzicht. Daarnaast de mogelijkheid om gebruik te maken van de sauna’s. En allemaal bij de prijs inbegrepen van de overnachting. Redelijk dicht bij de snelweg dus je bent er zo, maar geen hinderlijke geluiden van deze weg!

Prima hotel voor doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In badkamer verschillende scheuren. Wij hadden 2 kamers geboekt. In 1 kamer was het bed een stuk smaller. Gordijnen pasten niet, daardoor veel lichtinval. Geen fles water op de kamer. Restaurant is heel warm (zomer)

Personeel is heel vriendelijk. Prima locatie voor doorreis. Kamers waren schoon. Geluidarm. Gratis zwembad en sauna op bovenste etage. Ook mooie uitvalsbasis voor zwarte woud. Ontbijtbuffet is prima. Buiten is ook klein terras.

10 euro extra betaald voor parkeren voor Hotel. Rookgeur in eerste kamer

Zeer grote kamer, we kregen eerst een kamer met een rookgeur, naar de receptie geweest en zonder probleem een andere kamer gekregen. Geweldig onbijt met veel keuze, vriendelijk personeel

té duur .

hotel is té veel afgeleefd voor de prijs die je betaalt (100 euro/nacht zonder ontbijt) lipafdrukken op elk glas in badkamer én kamer ! restaurant té ouwbollig en donker, muf . ouwbollig hotel waar een dringende renovatie nodig is ! vooral voor het supergemotiveerde personeel, zij verdienen beter.

locatie t.o.v. de snelweg ! hotel is té veel afgeleefd voor de prijs die je betaalt (100 euro/nacht zonder ontbijt) personeel zeer vriendelijk, attent en efficiënt : restaurant - receptie kwaliteit van eten : OK bediening : ok

Prima hotel voor passage, ideaal voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad was niet zo geweldig. De ligging was iets verder dan verwacht van het stadscentrum maar toch goed bereikbaar te voet in 15'. Aan de receptie een vrij zakelijke benadering.

Mooie kamers met een bad en douchescherm. Het hotel was overal kraaknet onderhouden. Zeer vriendelijk personeel, zowel bij het ontbijt als in de bar. Ontbijt tamelijk uitgebreid maar weinig overzichtelijk.

ideaal voor een doorreis!

geen nederlandstalige tv zenders :(

ideaal voor een doorreis!!! comfortabele kamers, zwembad en sauna gratis toegankelijk, lekker buffet (vlees was goed gebakken!!) makkelijk bereikbaar. heel vriendelijk personeel!

Top hotel als je op doorreis bent.

We stonden midden in de nacht helaas in een andermans kamer er was een probleem met het activeren van de kamer pasjes.

De bedden sliepen heerlijk en de kamer was erg schoon. En vriendelijk personeel!

Prima verblijf, ideaal als je op doorreis bent!

Restaurant mag gemoderniseerd worden.

Het restaurant, is wat gedateerd in de stijl van een bergrestaurant, het eten is prima voor zowel de avond als ook het ontbijt (erg goed). De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het personeel is vriendelijk. De ligging vlakbij de Autobahn is erg prettig, zeker als je op doorreis bent.

Maken hier altijd graag onze stop.

Maken hier altijd graag onze stop. Vlak bij de Autobahn. Aankomen, hapje in restaurant en de volgende morgen weer snel en op tijd verder. Het ontbijt vinden wij als senioren wel prijzig, voor een kopje koffie /thee en 2 ? broodjes. Op onze leeftijd wordt er niet veel meer ontbeten.

Prima overnachting op doorreis

Prijs van parkeerplaats (10€/nacht) had vermeld kunnen worden bij de boeking. Is toch aanzienlijk in vergelijking met totaalprijs kamer.

Ideale locatie voor overnachting onderweg naar de wintersport.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Erg fijn dat er een zwembad en sauna bij was.

Even lekker muggenziften: er lagen maar twee handdoeken op de kamer en geen handdoeken bij het zwembad

Erg fijn dat er een zwembad en sauna bij was. Kamer was prima, prima faciliteiten. erg fijn bij de grote wegen (wij waren op doorreis). Avondeten was okee (buffet), vriendelijk personeel zowel aan de balie als restaurant. Ontbijt lekker.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

prima verblijf

Parkeerplaats een beetje slecht aan gegeven.

Kamers zien er goed uit, badkamer ook goed uitgerust met diverse verzorg artikelen. Keuken redelijk, ontbijt zeer goed.

Simpele maar degelijke accomodatie

2de dag waren ze vergeten de kamer op te maken waardoor we ook geen nieuwe handdoeken hadden. Bedden waren degelijk, maar extra kussen vragen was wel nodig.

Sauna was zeer aangenaam, maar is wel enkel savons open.

Redelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het resteaurant is echt een drama. Men is niet in straat om binnen 1,5 uur een maaltijd op tafel te krijgen en dan was het weliswaar redelijk bezet maar zeker niet helemaal vol. We hebben ons eten dan ook geannuleerd en zijn zonder eten naar het theater gegaan.

De kamer was ruim voldoende en het personeel behulpzaam en wel oke.

Prima kamer voor de overnachting tijdens de vakantiereis

Barpersoneel in de avond was niet erg snel, er waren weinig mensen op het terras en met drie mensen in de bediening duurde het ontzettend lang

Prima kamer in verhouding tot de prijs

Communicatie een klantvriendelijkheid zijn onvoldoende.

Bij inchecken werd gezegd dat het ontbijt niet was ingegrepen, wat echter wel zo was. De dame van het hotel zou het uitzoeken, wat niet lukte. Na enige tijd wachten zei ze ons het verder uit te zoeken en zouden wij later horen of eea klopte. Avonds werd ons akkoord gegeven, was idd inclusief ontbijt. De andere morgen bij het ontbijt werd ons verteld dat we geen ontbijt hadden geboekt. Weer bij de receptie werd ons gezegd dat het wel zo was. Communicatie binnen dit hotel is slecht. Geen excuus voor dit gedoe, wij werden er eigenlijk op aan gekeken. Ander negatief punt is dat er op de hoogste etage(5) geen internet is. Dat moet in deze tijd eigenlijk niet meer kunnen!

Gunstige ligging voor doorreis

Ideaal voor een kort verblijf

De hotelparking is betalend en kost 10 euro per dag bij een verblijf vanaf 2 dagen. Er zijn openbare parkeermogelijkheden in de buurt van het hotel, maar deze komen duurder uit (goedkoopste 1 euro per uur, ook 's nachts). Ik vind het als klant jammer extra te moeten betalen om je wagen op het terrein van het hotel te kunnen laten, zeker omdat er tijdens mijn verblijf niet altijd plaats was. Geen aparte kleedhokjes aan het zwembad en het zwembad is een beetje verouderd. Bij aankomst krijg je de sleutel maar geen uitleg waar de faciliteiten zich bevinden en de toegankelijke uren (bv. ontbijtzaal, bar, zwembad, ...) Die liggen ook niet op de kamer, waardoor ik terug naar de receptie moest om alles na te vragen. Geen info over de regio beschikbaar aan de receptie en het personeel kon niet helpen. Internet werkte niet op onze I-phones, er staat wel een PC in de ontvangstruimte die je gratis mag gebruiken. Zeer beperkte menukaart voor 's avonds, wel lekker.

Het ontbijt is ongelofelijk uitgebreid en toch weet het hotel je dagelijks te verrassen door uit te pakken met nieuwigheden. Het ontbijtbuffet is een echte topper! Neem de tijd om te kunnen genieten van al deze heerlijkheden. Mooi uitzicht vanuit het zwembad op de 5de verdieping. Kamerpersoneel levert uitstekend werk ! Iedere dag propere handdoeken en lakens. Mooie, kleurrijke aankleding met natuurlijke materialen waardoor het hotel een zekere charme heeft en niet zo zakelijk overkomt. Gezellig terras, wel moeilijk om een plaatsje te veroveren 's avonds. 20 min rijden tot Europapark - opletten bij het nemen van de grote rotonde (kan verwarrend zijn).

Goed overnachtingshotel met prima parkeergelegenheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is te duur. Parkeer gelegenheid = apart 10 euro.

Op reis naar Italië is dit een prima overnachtingshotel. Ontbijt vonden wij te duur: 17 euro per persoon. Bij de Shell er tegenover prima croissants, koffie en broodjes. Zwembad is mooi. Kamers schoon en comfortabel.

frustratie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt zou inbegrepen zijn, stond ook duidelijk vermeld op de bevestiging, maar we moesten per persoon 17E betalen voor ontbijt, want dat was een foutje van de site. Een hotel kamer van 107E voor 1 nacht, slechte behandeling en geen ontbijt, alhoewel volgens de bevestiging inclusief. wat een afzetters. Weet ook niet of boekingen via de site Booking.com te vertrouwen zijn als het zo blijkt dat er iets vermeld staat en achteraf een foutje op de site blijkt te zijn.

Karig

Housekeeping tot 3 keer binnen gekomen op beide kamers, aangegeven bij de receptie, als antwoord gekregen dat dit onmogelijk was en de housekeeping dit niet doet. Tenslotte, Eerder een 3 sterren hotel te noemen dan 4.

Prijs kwaliteit verhouding is oké, je betaalt weinig en je krijgt een standaard kamer.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima Hotel voor doorreis, prijs kwaliteit verhouding kan beter.

Niets op aan te merken.

Het ontbijt was erg goed, de kamer zoals je verwacht in een Mercure Hotel, personeel was vriendelijk. De locatie is prima, hoewel de plaats niets bijzonders te bieden heeft, we waren op doorreis.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Zeer aangenaam verblijven!
    • Privilege Tweepersoonskamer

Prijs van het ontbijt alsook prijs van de parking.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Zowel hartig als zoet. Leuke ruime kamer. Leuk zwembad met sauna en infraroodcabine.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Prima hotel op goede locatie voor een doorreis van/naar Zwitserland of Italie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een goede locatie vlakbij de snelweg, goed aangegeven op de borden (met hulp van navigatie makkelijk te vinden. Goede ontvangst, prima kamer voor een scherpe prijs, lekkere bedden, nette badkamer, ruime kamer en een heerlijk uitgebreid ontbijt! De genoemde Burger King en KFC (bedankt voor die tip!) zijn een eindje lopen maar dat is wel te doen. Uit het hotel naar rechts, onder de weg door en dan maar doorlopen langs de ADAC. Een lekkere wandeling na een autorit.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

ideale slaapplaats op doorreis naar zwitserland.

Niets viel tegen; parkeren kostte 10 euro wat we niet wisten, maar dat kan aan ons liggen.

Rust, privacy en alles netjes en schoon, we hebben geen ontbijt gebruikt. De locatie is gezellig dicht bij het stadje, maar het raam kon niet open vanwege het geraas van de snelweg. Het personeel was echt vriendelijk en dat vinden we heel belangrijk. We hebben heerlijk geslapen..

Uitstekende kamer, zeer goed bereikbaar en een fantastisch...

Uitstekende kamer, zeer goed bereikbaar en een fantastisch ontbijt

goed hotel voor op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het douche gordijn was vies zaten rare vlekken op leek wel bloed

Het ontbijt , de omgeving

Prima op doorreis.

Kamers wel gedateerd. Vandaar prijs/kwaliteit minder goed beoordeeld.

Goed bereikbaar vanaf de autobahn, nette kamers, uitgebreid ontbijt.

De kamer

Het diner

De kamer

Prima plek om te overnachten onderweg. Vergeet niet een bezoek aan de biergarten in het dorp, ca 20 min lopen, erg leuk!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prima hotel voor overnachting onderweg. Dicht bij de autosnelweg.

Airco op de kamer.

Service personeel

Bedden

Service personeel Zwembad Ontbijt

In de avond goed gegeten, prima hotel kamers en een zeer uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel om op de terug reis van de vakantie te overnachten. Fijn dat je ter plekke kan eten.

Schoon, nette kamers, dichtbij de snelweg

Schoon, nette kamers, dichtbij de snelweg

Tegenvallend hotel verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gordijnen sloten niet goed. Afstandbediening kapot. Kraan werkte niet goed. Kamers pas om 15.30 klaar

Het bed

Zwembad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt vonden wij erg duur voor wat je krijgt.

Zwembad

in bad douche

Aangenaam hotel met gemakkelijke toegang tot allerlei winkel en fast food restaurants in de buurt.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Zeer trage internet verbinding.

Aangename , nette kamer met airco. Ontbijt was zonder meer goed.

Betalen voor parkeren € 10,- per nacht

Betalen voor parkeren € 10,- per nacht

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed en schoon.

Douchen in bad.

Goed ontbijt en kamers prima!

Goed hotel!

Nette kamer en goed ontbijt!

Prima restaurant. Accuraat personeel. Dichtbij de autobaan.

Mooie kamer, schoon en werkelijk superontbijt

De asperges bij het avondeten

Mooie kamer, schoon en werkelijk superontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Het ontbijt plus nabijheid van autoweg

Het ontbijt plus nabijheid van autoweg

keurig verblijf

NIETS

PRIMA KAMER

Fijn en goed hotel voor onderweg!

Jammer dat er parkeerkosten worden gerekend. Je kan er namelijk alleen met de auto komen.

Goede kamers, fijn zwembad en lekker hotel

Ontbijt , zwembad

Ontbijt , zwembad

Prijs-kwaliteit

Ontbijt was dik in orde. Ideaal hotel voor doorreis naar Zwitserland.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

op het terrein van evenement
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prijs dat weekend ivm evenement veel duurder als normaal

op het terrein van evenement

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prijs kwaliteit ontbijt is te hoog

Prijs kwaliteit ontbijt is te hoog

genot en uitgerust
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was glorieus!!! Alleen daarom zou ik al teruggaan :-)

• Beoordeeld op: 1 december 2017

De kamer was ok, en hotel is goed gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betalen voor parkeren terwijl er volop parkeerruimte is, en lang wachten in het restaurant.

De kamer was ok, en hotel is goed gelegen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Op doorreis naar huis makkelijk te vinden, prettig ontvangen...

Eigenlijk niets

Op doorreis naar huis makkelijk te vinden, prettig ontvangen ,,ontbijt apart betalen, maar je hebt een uitgebreide keus

Offenburg is een mooie plaats met een prachtige binnenstad...

Offenburg is een mooie plaats met een prachtige binnenstad en is op loop afstand 10 min goed te doen , een mooie plaats als tussenstop.

Prima, maar vrij gehorig.

Gehorige, oude kamers.

Goed bereikbaar, makkelijke tussenstop voor bijvoorbeeld een reis naar Italië.

Prima hotel met goede bedden en heerlijk verzorgd ontbijt

Niets viel tegen

Gewoon een goed hotel in een gezellig stadje

Aangenaam overnachting onderweg naar Zwitserland
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De faciliteiten waren super.

de hartelijkheid

de hartelijkheid

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima hotel met uitstekende voorzieningen, waaronder een...

Prima hotel met uitstekende voorzieningen, waaronder een goed werkende airco op de kamer.

op doorreis geslapen

Kamer en sanitaire voorzieningen

Prima, zeker door het goede restaurant

Te warme kamer

Heerlijke sauna plus zwembad

kamer uitstekend

kamer uitstekend

Net hotel met goed bed en schone kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Net hotel met goed bed en schone kamer. Goed ontbijt met ruime keuze.

Heerlijk, prima, genieten

Parkeren was best duur.

De bedden lagen echt subliem!

prima hotel voor een tussenstop op weg naar verdere vakantiebestemming.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In vensterbank restaurant lagen dode vliegen en een laag stof.

kamers netjes, ontbijt was uitgebreid

Goede ligging voor een doorreis

Goede ligging voor een doorreis

goed voor stedentrip

ontbijt veel te duur

ligging kamer

Fantastisch ontbijt,

Fantastisch ontbijt,

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goed hotel met kundig personeel

Gied ontbijt en restaurant