Beoordelingen over Mercure Hotel Hannover Medical Park Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Feodor-Lynen-Str. 1, Buchholz, 30625 Hannover, Duitsland

#57 van de 119 hotels in Hannover

Prima verblijf.
    • Standaard Driepersoonskamer

Bij ontvangst aan de receptie kregen wij de vraag of wij ontbijt bij wilden boeken. Dit hadden wij echter al bijgeboekt maar kennelijk niet bij jullie bekend. Vervolgens liet ik de bevestiging zien waarop ik het antwoord kreeg : "Dat kan ik niet lezen". Daarna werd gezegd dat ze e.e.a. na zou kijken. Verder niets meer van teruggehoord. Er zat een scheur in het dekbedovertrek. Op de kamer misten wij enige algemene informatie zoals tijden voor ontbijt, lunch, diner, in- en uitchecktijden etc.

Ontbijt was prima. Bedienend personeel personeel was erg vriendelijk. Parkeergelegenheid was prettig echter wel prijzig.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Representatief hotel, gastvrij, comfortabele bedden en schone kamer. Aanrader!

Geen opmerkingen. Persoonlijk ontbijt prijzig. Hier ook geen gebruik van gemaakt.

Representatief hotel, comfortabele bedden; schone kamer met alle relevante benodigheden. 1 overnachting geboekt i.v.m. evenement in stad. Enkele minuten lopen naar U-bahn richting stad.

Sehr gut!

Stopcontact bij het bed had zeer handig geweest.

Goed ontbijt, zeer schoon

Netjes, schoon hotel. Keurig personeel.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Vriendelijke gepersonaliseerde ontvangst in een nochtans vrij groot hotel

Vriendelijkheid en hulpvaardigheid van personeel

• Beoordeeld op: 25 november 2016

prima in orde
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

organisatie is goed, kamer alles wat verwacht kan worden is in orde, proper

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

De gehele accomodatie. Geen bediening op het terras om dat er onvoldoende personeel aanwezig was. 's avonds gevraagd tot hoe laat we konden eten.Er werd gezegd tot 22.00 uur, maar dit bleek onjuist te zijn. We konden nog iets aan de bar eten. Een desert kon niet meer verkregen worden, want de kok was weg en had de sleutels bij zich!!! Dit om diefstal van het personeel te voorkomen. Lijkt me logisch dat de kok vertrekt als de gasten ook weg zijn. A;s excuus werd gezegd dat er te weinig gasten in het hotel waren.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Personeel was behulpzaam

Erg prijzig verblijf voor 3 overnachtingen zonder ontbijt en achteraf de parkeerkosten van 9 euro p/d ...

Personeel was behulpzaam