Beoordelingen over Mercure Hotel Severinshof Köln City Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Severinstr. 199, Altstadt-Sued, 50676 Keulen, Duitsland

#56 van de 223 hotels in Keulen

Lekker makkelijk, goed verzorgd.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De bediening op het terras was alleen een beetje korzelig toen we het lekkere Duitse brood dat we voor thuis gekocht hadden op tafel legde. Dat mochten we niet op het terras opeten, als we dat maar wisten. Nou, dat was echt niet de bedoeling hoor!

De hotellocatie is makkelijk en snel te bereiken met de u-bahn, het hotel ligt pal naast de uitgang. Het ontbijt was goed, veel keus en er was ook de mogelijkheid een omelet te bestellen, goede presentatie en mooi servies. De binnentuin was ook prettig in de namiddag om een biertje te drinken.

Prima hotel voor Citytrip naar Keulen.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Omgeving is al ruim 10 jaar een bouwput......maar geen overlast.

Ligging is centraal in rustige buurt met Parking onder hotel. Nette kamers, Prima hotel.

Ideale gelegen om stad te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer gaf uit op passage metro ( op een paar meter van raam) waardoor het onmogelijk was om te slapen met open venster. Bij volgend bezoek zeker een kamer die anders gelegen is, vragen (vb zicht op binnenkoer)

Ruime kamer, proper. Ideale ligging om stad te bezoeken. Ondergrondse parking met rechtstreekse toegang tot hotel

Heerlijk genoten
    • Privilege Tweepersoonskamer

Er lag nog wat van de vorige bezoekers in de kamer, ook het feedback kaartje was al door de vorige bezoekers ingevuld en er lag geen nieuwe, geen ramp maar een beetje slordig. En er is geen echt restaurant in het hotel meer een soort cafe/bar waar je wat kleine hapjes kunt eten.

Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. Er werd ter plekke een ei naar wens voor je gemaakt. Ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, wij wilden graag een bad in de kamer en ze hebben hun uiterste best gedaan dit te regelen (ondanks dat het niet was gelukt) wat ook fijn is, is dat iedereen goed engels spreekt. De kamer was ruim en had een enorm balkon (kamer op de hoek) en een fijne douche in de badkamer.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goed bereikbaar hotel met ruime, schone kamers en een fantastisch ontbijt

Eigenlijk niets.

Ruime en schone kamers. Leuk ingericht met koffie en thee zetmogelijkheid. Badkamer is ruim, praktisch ingericht. Het is een groot hotel, al merk je daar (op de drukte in de eetzaal na) niet veel van. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Het is prettig nabij het openbaar vervoer, maar het centrum is ook lopend prima te bereiken.

• Standaard Kamer met Kingsize bed

Uitchecken viel heel erg tegen! Ruim 30 minuten in een rij moeten wachten om uit te kunnen checken. Nog nooit mee gemaakt in een hotel.

kamers waren super goed! Geen geluidsoverlast.

Kamers en ontbijt waren in orde.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Bij aankomst inschrijving verliep niet helemaal vriendelijk,sprak zeer onduidelijk. Bij vertrek was het op een meer vriendelijke manier en duidelijker te begrijpen.

Kamers en ontbijt waren in orde.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

6,0
    Correct maar geen hoogvlieger.Zou ik niet aanraden bij vrienden die veel reizen.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Voor een thee op de kamer: slechts twee triestige cartonnen bekertjes. In de badkamer geen douchekapje voor de dames. Het voelt zo krenterig aan.

Ontbijt was OK. Kamer zeer basic maar correct. Ruime parkeerplaatsen in de ondergrondse garage

Super ontbijt, goede ligging maar zeer onvriendelijke check-in
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

You never get a second chance to make a first impression... Check-in.. Een onthaal zonder woorden... Met een zeer onbeleefde blik... Tijdens kerstmarktperiode hechten ze blijkbaar weinig belang aan vriendelijkheid... Zelf ben ik werkzaam in de toeristische sector als flight attendant en hecht daarom ook veel belang aan vriendelijkheid... Je gaat nog altijd om met mensen... Verder ls dit hotel zeker Oké maar is NIET een 4-sterrenhotel, dit lost de verwachting niet in...ontbijt is echter wel heerlijk en zeker de moeite waard! Ga er eerder vanuit dat je er in een globaal gezien goed 3-sterrenhotel terechtkomt...

Heerlijk ontbijt... Super locatie

Gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Door het harde geluid van de trams, die hun halte direct achter het hotel hebben, moet je echt met gesloten ramen slapen en dan nog hoor je ze.

Leuke, gezellige bar. Vriendelijk personeel.

Een aanrader voor familie en vrienden
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Prijs voor de openbare parkeergarage van het hotel. Als gast van het hotel had ik vrij parkeren verwacht. Zoals gebruikelijk bij andere 4* hotels in andere grote steden.

Naast de staat (modern en hygiënisch vd accomodatie was ook het ontbijt van uitstekende kwaliteit. Onze highlights voor ons weekendje-uit waren op loop afstand.

Ons verblijf was luxe en lekker.
    • Privilege Tweepersoonskamer

De deurpas moest vier maal gereset worden tijdens een vervlijf van drie dagen en drie nachten.

Ruime kamer: mini-suite. Stille airco. Melkglazen schuifdeur naar de badkamer. Luxe inrichting. Sfeerverlichting. Ruim balkon.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

privé terrasje aan de kamer.
    • Privilege Tweepersoonskamer

thee en koffie kwam uit hetzelfde toestel, met gevolg dat de smaak van de koffie ook in de thee zat. De kamer was proper op het eerste zicht, hier en daar zag je wel dat het snel gedaan was, maar overall wel goed.

privé terrasje aan de kamer. Kamer was wel degelijk soundproof, geen last van de buitengeluiden van een stad (politiesirenes, brandweer, school aan de overkant) u-bahn net aan het hotel dus wel makkelijk.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Goed hotel vooral wanneer je voor een concert bij de Lanxess Arena moet zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is 18,- per persoon. Dat is toch wel prijzig.

Gezellige Lounge met lekker eten en drinken. Dichtbij de Lanxess Arena. Ideaal hotel voor bezoekers van concerten.

Comfortabel hotel op wandelafstand van centrum
    • Privilege Tweepersoonskamer

Metro stopt voor de deur, maar rijdt nog niet naar het centrum. Hotel is wel op wandelafstand gelegen van het centrum.

Grote en comfortable kamer met uitzicht op de Altstadt en Dom. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Aangename businesstrip met gezonde faciliteiten
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Prijs van het ontbijt aan de erg hoge kant (gelukkig goede kwaliteit).

Het ontbijt was uitgebreid, verzorgd en vooral veel gezonde keuze! Fitnessruimte was proper en aangenaam om in te trainen. Ideale ligging van hotel om met tram naar Köln Messe te reizen.

een fijne accommodatie met voldoende facilteiten.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Kamer ziet er verzorgt uit, ontbijt is uitgebreid. Coffee to go ervaren wij als prettig. Openbaar vervoer dichtbij en voor ons prettig vanwege ons zakelijk bezoek aan de Messe.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Uitstekend hotel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De boeking via Booking.com was niet bekend bij hun.

De kamers waren geweldig met of zonder balkon. Wij hadden er 1 met balkon. Het hotel ligt centraal tegen het centrum aan.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Nette kamer, helaas was onze 2persoonskamer maar voor...
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Service, deel van reisgezelschap haakte af maar kon niet annuleren of iets regelen in een weekeind met topdrukte in de stad N.B. We hebben wel een extra dekbed gekregen maar verde moesten we t met de 1persoons spulletjes doen

Nette kamer, helaas was onze 2persoonskamer maar voor 1persoon ingericht, 1glas, 1 handdoekset, 1 dekbed en kussen.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Jammer van de vieze lucht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afvoer van de wastafel in de badkamer stonk behoorlijk. Afvoerputje in het bad was helemaal verroest. Lucht in de ruimte was daardoor niet fris. Ramen steeds open om te luchten.

Mooie en ruime kamer. Goede en comfortabele bedden en schoon.

Ondanks de grootte van het hotel toch een knus gevoel en dit op wandelafstand van het centrum.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ondergrondse parking gratis aanbieden voor de hotelgasten. Deze gebruiken is thans een "must". Rolgordijn aan dakvenster was stuk! Dit zal wellicht ondertussen wel hersteld zijn.

Uitgebreid ontbijt. Zeer ruime kamers met zithoek. Lekker ruikende zepen in de badkamer. Wij opteren echter wel voor een afzonderlijke douche en bad, hier enkel douche aanwezig. Terras ligt aan de drukke autoweg waar werkzaamheden zijn.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Weekend kerstmarkt Keulen
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Wij hadden graag een bad gehad voor een kamer met king size bed. Je kon enkel een bad krijgen met afzonderlijke bedden wat wij zeer raar vinden om als koppel apart te slapen. Jammer dat de parking extra moet bijbetaald worden.voor 1 dag/nacht 15€ extra

De kamers waren zeer proper en prijs kwaliteit. Zeer gezellig en mooi hotel. Lekker en vers ontbijt! Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed gelegen hotel.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

In de rustruimte (na de sauna) mocht het wat warmer zijn, en mogen er misschien een aantal ligstoelen meer staan. Wij waren met 4 en een ander koppel moest noodgedwongen nagenieten op hun kamer daar er maar 5 ligstoelen aanwezig waren.

Gemakkelijk te bereiken met de auto, parkeergelegenheid onder het hotel. Lekker uitgebreid ontbijt. Het hotel ligt op wandelafstand van de winkelstraten, indien nodig kan je het openbaar vervoer nemen voor de deur.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn verouderd, en je ligt toch een beetje in een kuil.

De ligging van het hotel is prima. 5 a 7 minuten lopen en je zit midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Het goede verblijf in dit hotel maakt een herhaling mogelijk.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Locatie hotel midden in het oude stadsgedeelte. Openbaar vervoer voor de deur van het hotel. Parkeergelegenheid onder het hotel. Uitstekend ontbijt met voldoende keuze. Winkels op loopafstand bereikbaar.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Geweldige kamer met uitzicht op de Dom zoals gevraagd!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Geweldige kamer met uitzicht op de Dom zoals gevraagd! Kamer met panoramaview. Goed te lopen naar het centrum en relatief makkelijk te bereiken met de auto. Als je niet wil lopen, metro station pal voor de deur.

5% EXTRA KOSTEN betalen wanneer je een creditkaart gebrut
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Bij aankomst moeten we gelijk 5% extra betalen omdat we met een creditkaart hadden gereserveerd. Dit staat nergens aangeven ook niet bij Mercure en is volgens mij daardoor onrechtmatig. Het meest belachelijke is dat ik eerst deze kosten moest betalen en daags daarna pas de factuur van de kamer. Dit heb ik nog nooit meegemaakt hierdoor krijgen ze een zwaar onvoldoende.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Modern, mooi en schoon hotel op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Medewerkers zijn erg vriendelijk. Parkeren onder het hotel. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 10 december 2016

We komen hier graag terug, voor een hele schappelijke prijs krijg je hier toch waar voor je geld.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer toch nogal aan de krappe kant, en om douche te nemen in het bad was niet echt handig om in recht te staan.

Kamer is zeer ruim en comfortabel. Ontbijt heel lekker en veel keuze.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Goed hotel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De kamer is mooi en proper... We hebben heerlijk geslapen.. Het ontbijt is erg uitgebreid en goed... Het personeel in de ontbijtzaal is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Goed verblijf met prima ontbijt, niet goedkoop
    • Superior Kamer met Queensize Bed

personeel receptie was niet heel vriendelijk. Prijs in Keulen is in het algemeen erg hoog. Zo ook voor dit hotel.

Ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker. Met een apart eggstation. Ligging is top. Op loopafstand naar de grote winkelstraten, Kerstmarkten en de Dom. Ideaal auto parkeren onder het hotel in de parkeergarage

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Fijn voor een stads bezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De informatie welke aan ons werd gegeven bij de incheck was minimaal. De kamers roken muf en waren helaas niet zoals op de foto, ze waren namelijk ouderwetser.

Een overnachting gehad in fijne bedden zonder ontbijt. Kwartiertje lopen ben je in hartje centrum. Kamers waren schoon en bij binnenkomt in het hotel oogt alles modern.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Super hotel voor weekendje Keulen.

Parkeergarage te duur.

Redelijk nieuw hotel. We kregen upgrade naar een suite. Geweldig. Ontbijt ook uitgebreid en voortreffelijk. Hotel op loopafstand van winkelgebied en de dom. Makkelijk parkeren onder hotel, was wel prijzig, maar geen openbaar vervoer en taxi nodig.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Goed geslapen met daarna uitgebreid ontbijt
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De prijs 150 euro voor een tweepersoons kamer en dan nog 19 euro voor ontbijt. dan voel je je wat uitgeknepen.

Nette kamer. zeer schoon. Goed werkende douche. Goed bed. uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

DMexco
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Er stond tot twee keer toe een vreemde in de kamer nadat er een vergissing was gemaakt in de keycards.

Centraal, goed ontbijt, goede service, nette kamer. Snel taxi's kunnen bestellen zonder echte wachttijd.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goed hotel

niets :)

Het hotel is goed gelegen in Keulen ong. 10 min. wandelen naar het centrum. Zeer propere en rustige kamers (geen gehoorlast van buren). Lekker en verzorgd ontbijt, niet heel uitgebreid maar zeker en vast meer als voldoende. Prijzen in bar zijn ook zeer betaalbaar. Er is een ondergrondse parking aanwezig van het hotel zelf waar de auto veilig kan staan.

Ruime kamer met balkon

Koffie apparaat niet handelbaar

Ruime kamer met zonnig balkon

Parkeerkosten zijn exclusief.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Een aanrader.

Prima verblijf.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De gordijnen in de slaapkamer. Het was 's nachts niet erg donker.

Geweldig ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De twee aparte dekens dat is niet lekker slapen als stel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De twee aparte dekens dat is niet lekker slapen als stel.

Prima ontbijt.

• Standaard Kamer met Kingsize bed

Badkamer, te klein en niet naar behoren afgewerkt.

Het onbijt

Ontbijt en kamers goed

Herrie van trein

Ontbijt en kamers goed

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Zeer verzorgd hotel en vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Zeer verzorgd hotel en vriendelijk personeel. Lekker en verzorgt ontbijt en buffet avondmaal.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Prima Hotel, maar het is helaas soms duur wanneer er een...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Prima Hotel, maar het is helaas soms duur wanneer er een event is in de Expo Hallen. Zeer goed ontbijt .

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Zeer goed hotel met centrale ligging
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Lager tarief voor parkeren als hotelgast.

Het ontbijt en de nette kamers

Het was een topvetblijf
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De kamers waren goed en het ontbijt was super👍

• Beoordeeld op: 27 september 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betalen bij uitchecken duurde ontzettend lang en personeel deed dat allemaal nogal onhandig.

Kamer en ontbijt

Zeer prettig verblijf in goed hotel op een goede locatie
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ligging van het hotel en het comfort van de kamer.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk personeel, het ontbijd was zeer uitgebreid. We aten ook in de bar en ik moet zeggen dit is een keuken op top niveau. Top

Perfect!

Ontbijt, personeel, kamer

Fijn hotel in Keulen
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Heel erg uitgebreid ontbijt, nette en rustige kamer, niet ver lopen naar de binnenstad (eventueel metro halte voor de deur, ruime parkeergarage.

Grandioos hotel

Eigenlijk alles

Prima hotel op goede lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

goede lokatie op loopafstand van de Rein en het centrum

Heerlijk ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt Zeer mooie kamers echt een aanrader

Prima hotel en alles op loopafstand te doen

Trage WiFi

Kamers zijn prima bedden prima douche prima.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

parkeer kelder 17,00 p/d is best wel erg veel.

Kamers zijn prima bedden prima douche prima. Ontbijt prima.

Ontbijt was erg lekker, de kamer was schoon en zag er mooi...
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Ontbijt was erg lekker, de kamer was schoon en zag er mooi uit

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Aanrader

Prijs van parking

Ontbijt is klasse alles zeer proper en top personeel

Gedrag barpersoon

Uitstekend hotel
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De centrale ligging van het hotel. Alles op loopafstand.

Prima hotel op loopafstand van de binnenstad
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ontbijt zeer goed en uitgebreid

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Ligging van hotel met in nabijheid diverse restaurants

Ligging van hotel met in nabijheid diverse restaurants

Kom er al jaren, dus dat is reden genoeg

Kom er al jaren, dus dat is reden genoeg

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Locatie is prima.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Locatie is prima. Openbaar vervoer naast de deur.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Kamer

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ruime en frisse kamer.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ruime en frisse kamer. Het sanitair was schoon, goede hygiëne. De locatie was ideaal, je bent in een kwartiertje lopen in het centrum.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte en rustige locatie en een schitterend ontbijt. Ook heel gedienstig personeel

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Uitstekend hotel.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De buurt blijft een bouwput. Daar kan het hotel niets aan veranderen.

Een geweldig hotel nabij het centrum. Schitterend ontbijt en comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima ligging voor een dagje shoppen of citytrip.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Zeer goed ontbijt en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Comfortabel verblijf met goed ontbijt!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

- Pillows of the beds - Smell of the bath towel - Too soft or too harsh lighting

- spacious room - underneath parking - good breakfast

• Beoordeeld op: 20 december 2016

lekker rustig mooie kamer goed ontbijt
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

de prijs van het parkeren te duur

schoon goed georganiseerd veel ruimte

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

grote keuze van ontbijt,goeie ligging,super personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mercure Hotel Severinshof Köln City