Beoordelingen over Dorint An der Messe Köln Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Deutz-Mülheimer-Str. 22-24, Deutz, 50679 Keulen, Duitsland

#63 van de 223 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het hotel ligt centraal gelegen, vele bezienswaardigheden...
    • Standaard Kamer

Geen eigen parking, er kan geparkeerd worden naast het hotel aan €25/dag, wat ik nogal duur vind.

Het hotel ligt centraal gelegen, vele bezienswaardigheden zijn er op loopafstand. De kamers zijn groot en stil, proper onderhouden en het ontbijt in buffetform is zalig.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

• Standaardkamer (2 volwassenen)

Geen badjassen in de kamer om naar wellness te gaan, wellness was niet proper. Manden overvol met gebruikte handdoeken , zeepdispensers leeg, Niemand aan balie om sleutel te vragen voor locker ... ondanks groot wellness gedeelte en mooie fitness kon het veel beter . Ook heel weinig uitleg bij inchecken en wegwijs maken van het hotel.

Ligging was goed voor mij, net buiten centrum.Maar heel toegankelijk met openbaar vervoer en vlot! Ontbijt was goed ook.

Een heerlijk comfortabel verblijf in dit hotel.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

De televisie ging eerst helemaal niet aan. Op de 2e dag wel. Valt wel om het kwartier uit om opnieuw te activeren. De parkeergarage van het hotel is peperduur. Achter het hotel kan je openbaar goedkoop parkeren. 4 euro per 24 euro. Dit zou wel op de site van het hotel gezet kunnen worden.

Er was een heel uitgebreid ontbijtbuffet, heel veel keus. Alles erg vers. De spa was keurig en schoon. Bij ons bij de prijs inbegrepen, dus je kon in en uitlopen. Ook schone handdoeken gratis te gebruiken. Keulen centrum is vanuit het hotel ook te voet goed te bereiken. In het centrum is alles op loopafstand. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het openbaar vervoer.

Zeker zoals we gehoopt hadde, zwembad viel veeeeel kleiner uit dan op de foto !
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

De onvriendelijkheid van het barpersoneel in de chiquere bar, in de 'gewone' bar was het personeel super vriendelijk !!!!

Het hotel was zeer proper

Kamers zijn proper en het ontbijt is uitgebreid.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Openbaar vervoer is redelijk duur en te voet naar de stad is toch al een heel eind. Spijtig ook dat je volledig rond de Koelnmesse (beursgebouw) moet wandelen om van het Rheinpark naar het hotel te gaan, hoewel de afstand amper 100m in vogelvlucht is. Dus de ligging van het hotel is niet optimaal. Je merkt dat het hotel zich vooral richt naar de zakenman. Parking voor je auto is daarom gewoon duur.

Kamers zijn proper en het ontbijt is uitgebreid. Het is zijn geld waard.

Prima hotel!
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Prijzen aan de bar a.d.hoge kant!

Prima ontbijt. Mooie welness. Ligging perfect voor evenement in kolner messe of lanxess arena. Te voet naar de Aldstadt maximaal. 20 min.

verder een heerlijk verblijf gehad.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Het ontbijt was niet echt compleet wat broodbeleg aangaat.

zwembad en parkeren in de directe omgeving ( 12 euro voor 3 dagen en de ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Het ontbijt is heerlijk maar dat mag ook wel voor € 26,00 pp
    • Standaard Kamer

Tijdens de Beursperiode (Eisenwaren Messe) betaal je per kamer voor 1 nacht meer als € 400,- excl. ontbijt, wil je s'morgen gebruik maken van de sport faciliteiten moet je € 3,00 extra betalen, hierdoor voel je je als gast een beetje voor de gek gehouden geworden. Het bar personeel was s'avonds Super Chagrijnig dit viel niet alleen ons op, maar meerdere gasten waardoor het niet prettig was aan de bar. Toch ga ik bij mijn volgende bezoek aan Keulen (Beurs) weer terug naar dit hotel wegens de super locatie.

Het ontbijt is heerlijk maar dat mag ook wel voor € 26,00 pp

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Echt de moeite en 100% meegevallen
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Prijs parking is 27 euro per dag. Dit is overdreven duur. Op 200 m , recht tegenover de spoorbrug , van de Dom bij Lanxess Arena betaal je 12 euro. Je ziet de parkeergarage vanuit het hotel. Ga je 200 m vanuit het hotel de andere kant uit, heb je gratis parking van het beurscomplex P22 als er geen beurs is. (meestal). Dit is een open parking. Wegens eenrichtingsverkeer heb je wel een omweg van het hotel naar deze parking. Hierbij een kaartje van de 2 parkings. Ben je actief, gooi je fietsen in de koffer en wissel shoppen af met een stadswandeling en een fietstochtje langs de groene gordel rond Keulen. Hierbij vertrek je van de Rein, en ga je in een boog van park tot park rond Keulen terug naar de Rein. Afstand rond 20 km. Kan je kaartlezen, gebruik de gratis App OSMAND en download de kaart van Reinland-Pfalz. Echt de moeite !!!!

Al in vele hotels geweest . Ontbijt was bij de beste. Ook de standaardkamer is prima. Bad met douchescherm, donsdekens, TV, nette vernieuwde kamers. Wellness: sauna, dampsauna, zwembadje, fitness. Zelfs in het weekend weinig volk. Bijna altijd alleen in sauna. Ook massage voor 2 geboekt. Zeer tevreden. Wel best ten laatste bij aankomst boeken wegens anders volzet. Van kamer de lift in en recht naar de kelder de wellness

Kamer is in orde, zakelijk, geen sfeervolle kamer. Bedden sliepen prima.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

We hadden een kamer met 2 eenpersoonsbedden. Helaas waren dit soort kamers alleen te krijgen aan de kant van de drukke weg. Hierdoor kan je geen raam open zetten vanwege geluid en uitlaatgassen. Minpunt dus,

Het ontbijt was zeer goed, van alles was er te kiezen, ruim assortiment

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

goed uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Kamer

kwaliteit matras, kleine tv. ontbijt € 26,- p/p aan de prijzige kant.

goed uitgebreid ontbijt. ook voor veganisten. locatie bij de messe en het openbaar vervoer ideaal.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

• Standaard Kamer

Het personeel in de stube is heel stug.

De kamers zijn prima en schoon in orde. De badkamer is ook schoon en in orde, al is de badinstap om te douchen een beetje gevaarlijk. Het ontbijt is prima in orde , al hoewel het bedienend personeel nog wat te wensen overliet, overwegend studenten, die mogen nog wat leren. De prijs voor het ontbijt is behoorlijk, daar mag je dan toch wat verwachten.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Voor het bezoeken van de koln-messe p
    • Standaard Kamer

De badkamer was niet schoon. De vloer was niet goed gedweild (nog zwarte vegen/sporen van de schoenen van voorgangers) en de haren in de douche waren niet van ons.

Het hotel bevindt zich tegenover het beursgebouw, parkeren op het grasveld achter het hotel 10,- en na een ontbijt van hoge kwaliteit (lekker, veel keuze, vers) steek je over om de beurs te bezoeken. Het centrum makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en 12,- met de taxi

Het ontbijt was erg goed (al wat ik me kon bedenken was er).
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Er is plots een personeelslid in onze kamer binnengekomen. Parkeren is niet inbegrepen en kost 25 euro per dag in de parking van het hotel en 4 euro per dag langs de straat.

Het ontbijt was erg goed (al wat ik me kon bedenken was er). De wellness was ook erg aangenaam. De prijs-kwaliteitverhouding was super.

Goede indruk, voor herhaling vatbaar, zeker prijs/kwaliteit, maar wel naar de duurdere kant. Luxe.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

De indruk ontstond, dat vanaf je engels sprak op oudjaar, het wat verveeld overkwam. Maar wie werkt nu graag op oudjaar.

Overheerlijk ontbijt, zeer ruime keuze Propere badkamer Goed bereikbaar met openbaar vervoer: tram + trein Juist buiten centrum Zeer stille kamers

Uitstekend ontbijt en voor 10 EUR late check out.
    • Standaard Kamer

Parkeren 26 euro per dag terwijl je om de hoek - dus binnen 50 meter - voor 4 euro per dag kunt staan. Wel sowieso om milieusticker denken, anders dus kans op boete.

Uitstekend ontbijt en voor 10 EUR late check out.

Relax
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

de prijs die moet betaald worden voor parkeergarage is aan de dure kant (50 euro voor 2 dagen)

Het ontbijt was lekker en het personeel heel vriendelijk. Gemoedelijke,rustige sfeer

Perfect
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Eventueel frisdrank op kamer of klein koelkastje met frisdrank/ drankinhoud ipv alleen koffie/thee.

Beste ontbijt ooit vergeleken alle hotels die ik gehad heb! Hele schone en ruime kamers. Perfecte bedden.

Spijts de barman, een prachtig hotel, nabij metro.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Wilden op zondagavond nog iets drinken aan de bar maar deze was gesloten. Er stond een bordje dat er in het restaurant iets kon verbruikt worden. De kelner in het restaurant weigerde ons te bedienen. Hij had al werk genoeg! Spijtig maar wij hadden bij de boeking ook betaald om van deze faciliteit gebruik te maken.

Mooie kamer, goed bed, alle voorzieningen aanwezig. Mogelijkheid om gebruik te maken van bepaalde wellness. Uitgebreid en verzorgd ontbijt.

we hebben een prima weekend kerstmarken keulen gehad .veel gezien en gedaan taxi ritten niet duur
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

er is weinig tot geen ambiance . naar mijn mening is het een koud kil gebouw

het ontbijt was perfect auto in beveiligde garage (wel duur) kamer was netjes en schoon

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Ideaal hotel om Keulen te verkennen.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Zeer dure parkeergarage (€25,- per 24 uur)

Een enorm uitgebreid ontbijt zelfs vers geperst sinaasappelsap (door een machine). Een mooie kamer en badkamer! De tram stopt voor het hotel ofwel als je +/- 20 minuten stapt sta je bij de Dom.

Goed hotel op kruipafstand van de Messe!
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Het restaurant is echt heel klein vergeleken met het aantal gasten. Dus buiten de deur eten is vaak noodzakelijk. Ook de ontbijtruimte is te klein voor het aantal gasten

Zeer goed ontbijt - wel wat aan de prijzige kant (26 euro los) Locatie perfect ten opzichte van de Messe Ruim kamers - schoon en goede voorzieningen Redelijk zwembad Leuke bar Prima personeel

heerlijk ontbijt .
    • Standaard Kamer

heerlijk ontbijt . zwembad niet voor mij beschikbaar omdat ik geen kredietkaart bij me had . zou wel gekund hebben als ik met gewone kaart betaalde . Ik had wel speciaal daar geboekt omdat er een zwembad was . werd me dan toch wat te duur . Parkeren was ook circa 24 euro per etmaal . !

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Keulen
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

De hoofdkussen zijn platter dan de foto's doen vermoeden. Wie het graag wat hoger heeft, neemt best iets mee. 's Nachts hadden wij wel wat last van het centrale afzuigsysteem in de badkamer. Het zwemgedeelte van de Spa is niet echt groot voor een hotel van deze grootte. Voor ons was er nooit een ligbed in dit gedeelte vrij. Je betaalt een klein bedrag extra om van het zwembad gebruik te maken, 4 Euro per keer per kamer.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en we konden steeds onmiddellijk ontbijten. Dit is zijn prijs zeker waard. In de buurt van het hotel is weinig te beleven als er geen beurs is in de Messe, maar de tram/metro stopt voor de deur en brengt je in een mum van tijd naar het stadscentrum. Tickets kan je kopen aan de automaat op het perron (ook met bankkaart). Wij parkeerden onze auto achter het hotel op een parkeerplaats van ThemaPark voor 10 Euro per dag (ipv 25 Euro bij het hotel). Er is ook plaats op straat, maar dat is ook betalend. De standaardkamer was ruim genoeg en er was voldoende bergruimte.

Het ontbijtbuffet is heerlijk en van uitzonderlijke...
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Het ontbijt was erg druk. We moesten lang zoeken naar een tafeltje.

Het ontbijtbuffet is heerlijk en van uitzonderlijke kwaliteit. De spa faciliteiten zijn zeer ruim en aangenaam.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

super
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

een waterkoker met koffie en thee miste ik op de kamer

het ontbijt en de hygiene van het hotel was tiptop. de garage was ook ok. Personeel en bediening was ook héél goed

Heerlijk weekendje Keulen
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Hotel is goed gelegen. Het openbaar vervoer stopt recht voor de deur en je bent met een paar minuten in het centrum. Erg schone kamers en een geweldig ontbijt met enorm veel keuze. Al met al een hele goede keuze voor een weekendje Keulen. Parkeren bij het hotel is erg duur maar achter het hotel kun je de auto heel simpel kwijt voor maar 4 euro per 24 uur.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Zeer mooi hotel, prima kamers met fantastisch ontbijt.
    • Standaard Kamer

Extra betaling om gebruik te mogen maken van fitness en zwembad. €6,-. Dit terwijl het hotel al prijzig is.

Zeer mooi hotel, prima kamers met fantastisch ontbijt.

Heel aangenaam
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

De parking van het hotel (onder hotel) is veel te duur. (25€ per dag) U kunt beter recht achter het hotel op de openlucht parking staan voor maar 7€ of op de Messe zelf.

Het meest uitgebreide en lekker ontbijt dat ik ooit heb meegemaakt. Echt ongelooflijk!

aanrader voor volgend bezoek aan Keulen
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

verzorgde nette kamer, propere badkamer, vriendelijk personeel, uitgebreid en divers ontbijtbuffet, hotel op korte wandelafstand van de halte Messe/Deutz

Ontspannend
    • Standaard Kamer

Het personeel heeft niet de intentie om in een andere taal dan Duits te praten. Engels kan iedereen toch?

Het is een modern hotel Goed ontbijt Gezellige bar

Een echte aanrader
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

€25 per dag betalen voor parkeren bij het hotel... Aangegeven bij de receptie dat we dit teveel vonden en gevraagd of er een andere mogelijkheid was. Als je rechts om het hotel ging en dan weer rechts kon je voor €4.- per dag de auto langs de straat parkeren. Je moest dan wel elke dag het ticket omleggen. Dit hebben wij dan ook gedaan, ging prima!!

Het lag tegenover het tramstation. Personeel super vriendelijk

Een erg ruime, schone kamer.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Parkeren is erg duur (29,- per dag). Maar tip: in de straat achter het hotel kun je parkeren voor 4,- per dag! Echt doen!!

Een erg ruime, schone kamer. Met fijne bedden. Vriendelijk personeel en prima welness faciliteiten. Goed ontbijt. Halte U-bahn voor de deur

Keulen is fantastisch
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Vond het bed een beetje hard maar dat is persoonlijk. Jammer dat we niet wisten dat het zwembad stuk was geweest en weer net gevuld was (dus koud) waardoor we er dus niet gebruik van konden maken. Sauna was mooi , alleen was daar een grote groep luidruchtige dames een vrijgezellenfeest aan het vieren in de rustruimte ... jammer.

Ontbijt was fantastisch! Kamer schoon

ontbijt was erg uitgebreid, locatie goed, parkeergelegenheid...
    • Superior Kamer

muis in het restaurant beneden. en gym waar je voor moet betalen erg benauwd

ontbijt was erg uitgebreid, locatie goed, parkeergelegenheid goed, kamers ruim

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

City trip Keulen: rocken en shoppen
    • Standaard Kamer

2 minpuntjes: Een ontbijt voor €26?! Nee, bedankt, dat vind ik net iets overdreven. Voor de rest alles prijs-kwaliteit. De badrand is vrij hoog. Moeilijk om uit de douche te klauteren.

Goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel, goede verbinding naar het centrum van de stad. Vlak bij Köln Messe en Lanxess arena.

Heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet!
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Het zwembad was gesloten voor onderhoud en dit wisten we niet toen we boekte! Pas een week voor ons vertrek hebben we daar een mail over gekregen.

Heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet! Gezellige kamer met functionele badkamer.

Heerlijk luxe verbleven voor een belachelijk lage prijs(Booking.com)
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Er viel ons niks tegen, aangezien we daar al vaker zijn geweest. Dus na het uitladen snel naar achter het hotel om voor 4 euro per dag te kunnen parkeren. Bij het hotel was het veel te duur ( 29 euro )

Mooie schone kamer met ligbad. Lekker bed. Goede kamertemperatuur. TV deed het goed, alle zenders behalve Nederlandse :) . Waanzinnig goed ontbijt, bedienend personeel niet zo blij met de drukte, zo te zien. Tramhalte pal tegenover brengt je rechtstreeks naar het centrum. Beursgebouw pal tegenover. Onze ingang was wat lopen.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Zeer goed ontbijt.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Zwembad in welness was buiten dienst. Er waren veel ontbijtgangers waardoor er niet altijd voldoende tafels waren.

Zeer goed ontbijt. Proper hotel en goed gelegen met verschillende mogelijkheden om tot het centrum te komen...

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Ideaal voor een bezoek aan de Messe
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Service with a smile bij de front desk is het personeel onbekend. Zowel bij in als uitchecken door een chagarijnig kijkende receptioniste geholpen. Bij het inchecken werd er geen verdere info over ontbijt, faciliteiten etc. gegeven.

Het ontbijt was erg uitgebreid, absoluut een 5 sterren ontbijt. Vers gebakken ei, zeker 10 varianten cereal en melk in alle varianten (incl. lactose vrij). Kamers zijn net en voorzien van alle benodigde faciliteiten. Een complimentary fles water is aanwezig op de kamer. De locatie recht tegenover de Messe is ideaal als je daar moet zijn.

Prima ontvangst, zeer verzorgde en ruime kamer, super uitgebreid ontbijt.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Erg jammer dat er 25 euro per dag aangerekend wordt voor het parkeren in de garage, dat was me niet duidelijk bij het boeken van dit hotel.

Het zeer uitgebreide ontbijt was de absolute topper van dit verblijf!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Ideaal voor een weekendje Keulen en recht over de Messe als je daar moet zijn.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Parking is niet goedkoop, maar dat is vaak een probleem in een grootstad.

Goed gelegen, zeer verzorgd hotel. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Top ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Voor de Wellness en Sport Facilliteiten moet men € 6,00...
    • Superior Kamer

Voor de Wellness en Sport Facilliteiten moet men € 6,00 betalen. voor alle dagen. Niet voor die € 6,00 maar voor een kamer van € 225,00 per nacht is dit wel overdreven. Ontbijt goed maar duur.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Geschrokken
    • Standaard Kamer

De prijs van de garage. Dit had ik niet gelezen op de site. De straat achter het hotel was € 4,- per dag en de prijs in het hotel € 25,- per dag. We hebben € 80,- afgerekend voor het parkeren. Hier zijn we enorm van geschrokken en balen hiervan.

Stilte ondanks het carnaval

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

De ligging ;
    • Standaard Kamer

Er was een carnaval evenement in één van de conferentie ruimtes en de inkomhal .... zeeeer veel lawaai en dronken carnavalisten liepen door de gangen van de Spa & Welness .... niet zo rustgevend meer ...

De ligging ; direct tegenover de beurs én ondergrondse bewaakte parking

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Hier en daar een foutje....
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Het zwembad....was heel Koud!! Voor mij een van de redenen om naar dit hotel te gaan. We hadden op "heiligen abend" een dure steak besteld. Wij vroegen om heel rood (rare) gebakken....... En kregen hem doorbakken😔 Hebben hem terug gestuurd.......was er geen andere meer.....zucht. Toen maar nog een duurdere steak besteld. Die was goed. Toch jammer...... Voor de Kerst..

Het ontbijt was geweldig ! Bijzonder ruin van keuze.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

ideaal voor bezoek aan Köln.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Directe omgeving is niet mooi. 25 eur per etmaal voor de parkeergarage maakt de totale prijs minder aantrekkelijk.

Hotel is perfect. Personeel bij ochtendbuffet was uitzonderlijk gastvrij. Aansluiting op openbaar vervoer is ideaal.

Ideaal hotel voor een nachtje weg
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

De parkeerkosten van het hotel; hierover was nauwelijks tot geen informatie te vinden. Ter plaatse bleek dat je 25 euro per 24 uur betaalt. Elk uur daarna kost nog eens 2,50 euro, terwijl je een klein stukje verderop bij Lanxess Arena kunt parkeren voor max 13 euro per dag.

Het ontbijt was heerlijk. Zeer uitgebreid en voldoende keuze. Locatie is top: brug over en je bent bij de Dom. Mooie welness, vriendelijk personeel, en schone nette kamers.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Prima hotel, super ontbijt en goed gelegen om zowel te voet als per metro naar het centrum te gaan.

Geen opmerkingen.

Ruime, nette kamer en een super ontbijt. . Na een wandeling van zo'n 25 minuten sta je in het centrum en de metro stopt voor de deur

• Beoordeeld op: 22 december 2016

NOG NOOIT ZO EEN UITGEBREID ONTBIJT GEHAD UITSTEKEND grote...
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

NOG NOOIT ZO EEN UITGEBREID ONTBIJT GEHAD UITSTEKEND grote kamer en niets van lawaaihinder langs toch een drukke weg tram aan overkant zeer gemakkelijk voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Zeker een aanrader in Keulen!
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Het douchescherm was kapot in onze kamer. De lakens en handdoeken roken naar azijn. We hadden een dubbel bed maar wel 2 éénpersoonsdonsdekens. Geen haardroger aanwezig.

Uitgebreid, gevarieerd en lekker ontbijt. Leuke fitness met degelijke toestellen. Vriendelijk personeel. Groot hotel maar toch warme sfeer.

Fantastisch ontbijt.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

We hadden geen warm water om ons te douchen de laatste dag van ons verblijf.

Fantastisch ontbijt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Massage viel heel goed mee.

zeer uitgebreid ontbijt
    • Standaard Kamer

is flinke wandeling naar het centrum kostprijs parking nogal hoog ons gezelschap betaalde 15 euro extra voor 2 dagen?? betaalautomaat in de kelder werkte niet onze kamersleutel was niet geactiveerd (terug naar beneden moeten gaan)

zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Heel goed verblijf gehad en genoten van alle 7! Kerstmarkten.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

De parkeerplaats was behoorlijk aan de prijs. Het restaurant in het hotel was kwalitatief heel goed, maar kleine hoeveelheden. Het aantal gasten voor het zondag-ontbijt was onderschat. Ze konden de gasten geen zitplek meer bieden noch het eten aanvullen. Wel een heel goed ontbijt - ruime keus en vers bereid.

De (binnenruimte) kamer was ruim en zeer comfortabel. Het hele hotel is zeer comfortabel. Op loopafstand van de binnenstad (ongeveer 15 min). Genoeg restaurantjes in de buurt (maar wel heel snel vol)

Heerlijk hotel. Prima lokatie. Zou het iedereen aanbevelen.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Ons bed was slecht. Het hing door en als je je omdraait vliegt je partner op en neer. Kamer 224. Nog niet eerder meegemaakt in al die jaren. Ondanks dat er zóveel buitenlanders komen, begrijpt het personeel in de stube vaak niet wat je bedoeld. Beetje jammer.

Het is een heel mooi hotel. Goede lokatie met metrostation voor de deur. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Komen voor de 6e keer. Jammer, dit jaar een slecht bed.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

voor die prijs ... omvang van de kamer,het uitzicht op de trein sporen ipv het door u beloofde Keulen.

nog nooit zo'n ontbijt gezien,zo uitgebreid en alles even lekker.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Perfect hotel voor een weekendje weg.
    • Superior Kamer

De dame bij de receptie mag nog wel een cursus hospitality gebruiken, niet erg vrolijk.

Perfect hotel voor een weekendje weg. Riante kamer incl woonkamer. De spa was ook prima en zeer aangenaam na een dag lopen. Prima ligging tov centrum (25min lopen via de brug met liefdesslotjes)

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

was prima
    • Standaard Kamer

245 een kamer en dan nog moeten bijbetalen voor te mogen zwemmen en de sauna is eigenlijk schandalig

altijd gezellig en behulpzaam personeel , en zeer handig tegenover de Kölnmesse

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prijs kwaliteit te duur
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Perfect voor event in Lanxess arena

Mooi ontbijt, decht bij Lanxess

Heerlijk uitgebreid ontbijt
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Natte sauna deed het niet goed op de vrijdag

Heerlijk uitgebreid ontbijt

Schone ruime kamer, goede bedden, geen lawaai, tram voor de...

Parkeertarief €25 p/d is ver over de top

Schone ruime kamer, goede bedden, geen lawaai, tram voor de deur, zeer goed ontbijt

Dubbel betaald met creditcard, slechte zaak !
    • Standaard Kamer

Geboekt via Booking.com ook aan booking.com betaald met creditcard. Nu blijkt dat het hotel 2 x de kamer heeft berekend !

Zaken hotel

tevredenstellend
    • Standaard Kamer

Vrij hoge parkeerkosten €25 per dag.

Uitstekend uitgebreid ontbijt

• Standaardkamer (2 volwassenen)

Prima hotel, lokatie perfect.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Drank aan de bar erg prijzig. Heel erg druk bij het ontbijt buffet, te druk.

De lokatie, overal dichtbij, schone kamers

Leuk weekend gehad en alles was top.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Ontbijt super heerlijk. Personeel heel vriendelijk. Verzorgde kamers.

Rustige kamer

de witte HUISWIJN in het restaurant 42,50 euro voor een fles

Rustige kamer

Welness

Welness

• Standaardkamer (2 volwassenen)

De airco op de kamer werkte niet goed

Kamer was mooi en ruim

Super fijn verzorgd weekend.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Statische elektriciteit als je de liftknop indrukte

Zeer rustige kamers met prima bedden en badkamer en een zeer uitgebreid ontbijt.

Ideaal

Parkeerplaats was zeer duur aan het hotel. 25 euro per dag

Het ontbijt was uitgebreid en vers.zeer veel keuze

welness

welness +ontbijt prijs /kwaliteit

Prachtig ontbijt
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Zwembad water was iets te fris.

Prachtig ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Dorint An der Messe Köln