Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Duitsland
  3. Hotelbeoordelingen München
  4. Beoordelingen van Novotel München Messe

Beoordelingen over Novotel München Messe Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Willy-Brandt-Platz 1, Trudering-Riem, 81829 München, Duitsland

#144 van de 400 hotels in München

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 138 beoordelingen over dit hotel

8,5

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    8,7

  • Comfort

    8,8

  • Locatie

    9,0

  • Faciliteiten

    8,6

  • Personeel

    8,8

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    8,2

  • Gratis WiFi

    8,5

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 25

  • Beoordeeld op: 25 april 2026

    9,0
    Goed hotel, waar we nog best langer hadden willen blijven
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Locatie

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 18 augustus 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Parkeergarage onder hotel, dichtbij U bahn, goede bedden , leuk ingericht

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 2 augustus 2025

    8,0
    Uitstekend hotel
    • Zakenreis
    • Stel
    • Superior Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    Netjes en vriendelijk.

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 29 juli 2025

    8,0
    Top!
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ontbijt was prijzig, maar bakker zit ernaast.

    Nette grote kamer. Parkeergarage eronder en dicht bij snelweg.

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 17 juli 2025

    9,0
    Een uitstekend hotel met een uitgebreid en gevarieerd ontbijt, een gezellige bar en een perfecte ligging. Zeker een aanr
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Superior Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    -

    Uitstekend verblijf in Novotel München Messe – perfect voor een stedentrip! Wij verbleven als gezin (twee volwassenen en een kind van 15 jaar) één nacht in Novotel München Messe voor een korte stedentrip. Bij aankomst werden we vriendelijk verwelkomd door de receptioniste. We kregen een mooie, ruime en geluidsdichte hoekkamer op de vierde verdieping. De (bad)kamer was strak en modern ingericht, voorzien van een goed gevulde minibar, comfortabele bedden en luxe Rituals-producten (douchegel, handcrème, shampoo en conditioner). Op de kamer stonden ook een koffiemachine en een waterkoker, samen met een fauteuil om even te ontspannen. De douche had een krachtige straal en was in hoogte verstelbaar – altijd fijn! Het ontbijt in de ochtend is zeer gevarieerd en van alle lekkers voorzien. De ligging is ideaal: de metrohalte ligt op slechts 100 meter afstand, waarmee je in ongeveer 20 minuten in de historische binnenstad staat. Het hotel grenst direct aan een groot winkelcentrum met een ruime keuze aan winkels en eetgelegenheden – voor ieder wat wils. Een klein minpuntje zijn de parkeerkosten van €25 per dag, al is dit van tevoren duidelijk aangegeven. De parkeergarage bevindt zich onder het winkelcentrum/hotel. Kortom: een uitstekend hotel met een uitgebreid en gevarieerd ontbijt, een gezellige bar en een perfecte ligging. Zeker een aanrader voor een stedentrip naar München!

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 1 juli 2025

    8,0
    Goed hotel, maar we zijn gewend aan de standaarden van een NOVOTEL, dus daar lag het zeker niet aan.
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank
    • Verbleef 1 nacht

    Deze keer lag het aan het personeel of toch het team dat aanwezig was tijdens het inchecken. Eerst moest ik gaan melden aan de receptie dat onze 4 persoonskamer enkel was voorbereid voor 2 personen. En leek een hele opdracht te zijn om het zetelbed om te toveren naar een bed om onze kindjes te slapen leggen. Daarna zijn we in de bar iets gaan drinken en daar was de ober zo onvriendelijk en boers dat we het bij één drankje gehouden hebben.

    Goed hotel, maar we zijn dit reeds gewend aan de standaarden van een NOVOTEL, dus daar lag het zeker niet aan. Doe zo verder!

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 5 mei 2025

    8,0
    Goede locatie en prijs voor verblijf, vriendelijk personeel
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Superior Tweepersoonskamer
    • Verbleef 5 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Parkeren en schoonmaken van de kamers

    Locatie

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 2 mei 2025

    9,0
    Prima hotel op goede locatie
    • Gezin met jonge kinderen
    • Superior Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets viel tegen.

    Schone kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt en parkeren onder het hotel. Metro,Winkels en restaurants op minder dan 1 minuut loopafstand.

    Verbleven in april 2025

  • Beoordeeld op: 23 april 2025

    9,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Kan niets negatiefs bedenken

    Schoon, grote kamer heel goed ontbijt en goede oplaadpunten in de parkeergarage onder het hotel

    Verbleven in februari 2025

  • Beoordeeld op: 4 februari 2025

    9,0
    top
    • Zakenreis
    • Groep
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    niks

    nette kamer, snel inchecken

    Verbleven in februari 2025

  • Beoordeeld op: 29 januari 2025

    7,0
    Werk gerelateerd
    • Zakenreis
    • Groep
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ontbijt vrij duur en niet bijgevuld

    Dicht tegen messe

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 26 januari 2025

    8,0
    voor onze tussenstop ri de wintersport was het een ideaal hotel qua ligging
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    vriendelijk personeel en schone kamer

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 22 januari 2025

    7,0
    Werk gerelateerd
    • Zakenreis
    • Groep
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ontbijt… 26€ om te wachten tot er wordt bijgevuld… jammer en vrij prijzig

    Plaats

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 14 januari 2025

    7,0
    Goed
    • Zakenreis
    • Groep
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten

    ik vindt dat je voor een ontbijt van 26€ per persoon toch iets mag verwachten en dat als er al enkele mensen voor je geweest zijn je niet hoeft staan wachten tot er iemand zich geroepen voelt om brood bij te vullen. Dit is tenslotte 10€ meer dan op andere lokaties.

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 20 september 2024

    8,0
    Top!
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Haren in de douchecabine.

    Top locatie! Op loopafstand van München Messe west. Bij winkelcentrum en eetgelegenheden.

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 2 september 2024

    9,0
    Perfecte locatie voor bezoek Adele concert
    • Groep
    • Standaard Kamer met Queensize Bed
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Nette kamers, prima bedden, goed ontbijt

    Verbleven in september 2024

  • Beoordeeld op: 1 september 2024

    8,0
    Erg fijn
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Superior Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het personeel viel behoorlijk tegen. Die moet (en kan) veel beter! We waren vanwege Adele in München dus het was wat druk. Prima, dat snap ik. Maar het personeel maakte zich er tijdens de bediening erg makkelijk van af. De bediening kwam naar ons toe om te vertellen dat we bij de bar onze bestelling moesten doorgeven. En deed dat bij alle gasten. Alle keren dat je bij gasten komt om dat te zeggen, kun je ook een bestelling opnemen. Helemaal als je met 3/4 man sterk een beetje vooruit staat te kijken terwijl ze het bij bar druk hebben! Verder was het personeel niet altijd even vriendelijk en soms gewoon chagrijnig. Een personeelslid heeft ons wel erg goed geholpen, dat was fijn. Die snapte blijkbaar wel hoe het werkte. We moesten langer wachten tot onze kamer gereed was, daarom kregen we een gratis drankje.

    De kamer was prachtig, schoon, en licht. De bedden lagen erg fijn. Niets op aan te merken!

    Verbleven in september 2024

  • Beoordeeld op: 31 augustus 2024

    8,0
    Goed, maar duur
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Erg duur

    Keurig hotel

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 28 augustus 2024

    8,0
    Praktisch
    • Gezin met jonge kinderen
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Kinderen sliepen op een bedbank, kamer geboekt als een 4persoonskamer. Bedbank was waardeloos, allebei met pijn in hun rug opgestaan. Veren staken in hun rug, dekbed te klein voor 2 personen.

    Locatie goed, leuk en gezellig. Ruime kamer, grote badkamer

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 26 augustus 2024

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 1 nacht

    Goede ligging, snelle incheck, fijne kamer, prima bedden en uitgebreid ontbijt met vriendelijk personeel.

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 25 augustus 2024

    9,0
    Perfecte plek voor bezoek beursterrein
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Prijs voor ontbijt is aan de hoge kant.

    Perfecte locatie om concert Adele te bezoeken.

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 25 augustus 2024

    8,0
    Zelf voor gekozen, prijs te gek voor woorden.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ontstellend duur.

    Dicht bij de Messe

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 25 augustus 2024

    10
    Super plekje om te verblijven
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets dat tegenviel.

    Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne bedden. Heerlijk ontbijt. Schoon en fijne sfeer. Hotel lag heel fijn, vlak bij het metrostation en bij winkels en restaurants.

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 24 augustus 2024

    10
    aanrader fijne accommodatie
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Onwijs vriendelijk personeel, alles ziet er netjes en schoon uit.

    Verbleven in augustus 2024

Resultaat 1 – 25

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!

Gasten beoordeelden ook deze accommodaties: