Beoordelingen over Hotel Mettlacher Hof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Heinertstr. 17-19, 66693 Mettlach, Duitsland

#7 van de 10 hotels in Mettlach

De familiale ontvangst en verblijf vond ik super!

Zeer flexibele gastheer en gastvrouw, ontbijt om 6u15 ipv 7u00 omwille van triatlonwedstrijd was geen probleem! Een gastheer met een hoekje af en in voor een lol af en toe maakt het geheel compleet.

alles goed verlopen

De benedenverdieping.jammer dat de vloerbekleding kraakt en spokt in de slaapkamers

Kamer is zeer goed .het ontbijt ook zeer goed. De beneden verdieping en ontbijtzaal moet dringend gerenoveerd worden

wat hier al verteld is het onbijt heel goed verzorgd en ook...

De binnenkomst deed erg oudbollig aan en gaf zeker geen juist beeld

wat hier al verteld is het onbijt heel goed verzorgd en ook het diner was erg lekker. De eigenaren waren zeer vriendelijk ik had zelf een foutje gemaakt in de boeking ,dit is erg goed opgelost .

Uitgesproken vriendelijke gastheer die van elk maaltijd een...
    • Economy Eenpersoonskamer

Ik had een klein eenpersoonskamerte. Als motorrijder heb je altijd wat meer spullen mee te slepen dus dat was even behelpen.

Uitgesproken vriendelijke gastheer die van elk maaltijd een feestje maakt. Hij is kok en dat zal je weten ook! Je krijgt een zeer persoonlijke bediening en hij doet zijn uiterste best het de gasten naar de zin te maken. Als je met eten verwend wilt worden is dit hotel zeker een aanrader met een passende prijs/prestatie verhouding.

Heel fijn verblijf gehad, ik raad dit iedereen aan.

Met het raam open aan de voorkant hadden we een beetje geluidsoverlast. Met het raam dicht was dit verholpen.

Super ontbijt, heel vriendelijke gastheer en gastvrouw. Toen mij iets niet lukte, schoten ze gelijk toe om te helpen. Bovendien kregen we een kamer op de begane grond toen ze zagen dat dat makkelijker voor ons was. Helemaal top!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Ontbijt was goed.

Organisatie en administratie We moesten uiteindelijk 40 minuten wachten tot we de rekening konden betalen. Steeds maar: "Es dauert noch ein moment".

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Schoon hotel van een nieuwe, ambitieuze eigenaar, met slechte badkamer op de 3-persoonskamer

We hadden een 3-persoonskamer met badkamer gereserveerd. Deze ruimte bleek echter te bestaan uit 2 separate slaapkamers, waarbij de douche in één van de slaapkamers stond, echter zonder badkamer eromheen. De eigenaar gaf toe dit zelf ook slecht te vinden en heeft aangegeven dit in de toekomst te zullen verbouwen. Helaas ontbrak deze info op booking.com.

Zeer vriendelijke ontvangst Goede bedden Goede prijs/prestatie-verhouding ontbijt Eigenaar heeft hotel sinds een jaar, is duidelijk bezig e.e.a. op te knappen

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Goed te doen voor een tussenstop.

Hotel ligt in de buurt van het station. Beetje vervallen omgeving. Jammer voor de uitbaters die hun best doen. Centrum ligt wel op loopafstand.

Prima kamer en bed. Heel vriendelijk onthaal. Ontbijt ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Voor een nachtje slapen wel oké

Sober hotel in een dorp waar - behalve wandelen in de omgeving - echt NIETS te doen is.

Prima voor een nachtje en om in de omgeving te wandelen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima overnachting op weg naar Italië, midden tussen de mooiste wijngaarden.

Locatie, net buiten het centrum, bar-restaurant leek meer op de woonkamer van de eigenaar

Ruime kamer met prima bedden

ontbijt was prima

accomodatie heel basic

ontbijt was prima

goede bedden/matrassen

het ontbijt

goede bedden/matrassen

• Beoordeeld op: 28 november 2016

gemoedelijk een eenvoudig in stijl - geweldige bedden

Fijne grote kamer - héle goede matrassen en een super lekkere donzen dekbed