Beoordelingen over Midi Inn Parkhotel Mitte Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Veteranenstr. 10, Mitte, 10119 Berlijn, Duitsland

#44 van de 107 B&B's en herbergen in Berlijn

De lokatie is geweldig: bij park, precies tussen Mitte en...

Niet echt iets maar zie paar aandachtspuntjes bij de plus.

De lokatie is geweldig: bij park, precies tussen Mitte en Prenzlauerberg. Kamers ruim en licht, verder tamelijk basic. Koffie/theezetmogelijkheid. Als je een hotel zoekt met lobby etc: dat is er niet. Onopvallende entree in flatgebouw met een verstopt loketje als receptie. Aardige en behulpzame receptiemedewerkers. Onder het hotel zit een prima Vietnamees restaurant, ontbijten kan het beste in een tentje naast het hotel. Als je niet van rumoer houdt (kinderspeelplaats, laden/lossen, terras restaurant) vraag dan om een kamer aan de binnenplaats. Er is geen minibar/koelkastje op de kamer.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Wij hebben vaak in dit gebouw overnacht in appartementen. Helaas zijn deze niet meer te huren.

Het wisselen v.d. handdoeken. Normaal in hotels: handdoek op de grond betekent: vervangen. In dit hotel werden ze weer opgehangen (vuil dus). Hoe kan dit? Ook de thee voorziening vond ik nogal karig.

De ligging.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

leuke buurt

ontbijtruimte tamelijk koud; maar ontbijt niet duur

goed gelegen

Supergoede, nette kamer.

Is wat lawaaiig aan de straatkant.

Supergoede, nette kamer. Vriendelijk personeel en de metro- en tramhalte om de hoek.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

We hebben er van genoten

Prima kamer in een rustige omgeving midden in Berlijn

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Mooi centraal gelegen en rustig.

Wij hadden geboekt voor 4 nachten, maar er werden 5 nachten aangerekend ! Dit hadden we pas later gemerkt... Na 4 keer bellen is er nog steeds niets gebeurd !!! Altijd beloven maar niets doen . Dus ...ons zien ze daar nooit meer terug ! Schandalig . Bij aankomst stonden we voor gesloten deuren ??? Langs de achterkant een ingang gevonden, en zo toch binnengeraakt...niet leuk , na een rit van 700 km !

Mooi centraal gelegen en rustig. Garage .

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Fijne lichte kamer

Geen hotel om in te verblijven door het ontbreken van restaurant of verblijfsruimte/bar/lobby

Fijne lichte kamer