Beoordelingen over Hotel Schöne Aussicht

Schöne Aussicht 1, 78132 Niederwasser, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Niederwasser

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Dieses Hotel gehört zu der Spitze! Tophotel, unicum in deze prijsklasse.
    • Comfort Eenpersoonskamer

NIETS

Gewoonweg een topklasse hotel, Spitze auf Deutsch! Mooie en zeer rustige ligging, omringd door wandelpaden en bossen. Geen auto te zien of te horen, enkel die op de zeer ruime parking. Het interieur is typisch, bijzonder smaakvol, ook de kamers zijn ruim en met veel liefde ingericht. Toilet apart in de chique badkamer, minibar, grote flatscreen-TV, ruim terras, komfortabel bed, etc... Het 4-gangen avondmenu (opleg halfpension 25 €) was uitstekend, alsook het vriendelijke personeel en de vlotte bediening. Mijn Golden Retriever moest op de kamer blijven maar werd door het personeel verwend. De wellness is subliem, kraaknet en inclusief. Dit hotel behoort tot de beste dat ik ooit bezocht, samen met het Hotel Superior Tuxerhof in Tux-Tirol dat meermaals tot het 2e beste hotel ter wereld werd verkozen en dat zegt meteen alles, niet? Dit was mijn eerste overnachting hier op doorreis naar Zwitserland, maar zeker niet mijn laatste! Mevrouw en vervolgens mijnheer kwamem me 's avonds laat nog aan tafel verwelkomen, dat is de klasse die andere hotels overtreft. Bij het uitstekende ontbijtbuffet kreeg ik geen tas of kannetje koffie maar een volledige thermos, wie doet dit na? Gewoonweg een parel van een hotel, subliem gelegen, subliem geleid. Top, top, top !!! Ich kann dieses hotel nur weiterempfelen, spitzenklasse pur auf jedem Gebiet, sehr schöne, rühige Lage, hervorragendes Essen, freundliches Personal, Wellness sehr gut und Zimmer wo es nichts fehlt. Braucht 5 Sterne zu haben! Ich werde Stammgast. Mach so weiter! Liebe Grüsse, zum nachstem mal. Koen Valcke, Belgiën, Zimmer 258, 4/5/2017

Klant is koning.

Leuk ontvangst, vriendelijk personeel, goede bediening, mooie kamer.