Beoordelingen over Hotel Monopol Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Oststraße 135, Stadtmitte, 40210 Düsseldorf, Duitsland

#185 van de 197 hotels in Düsseldorf

6,2

5,7

5,9

Goede prijs-kwaliteit

De 1-persoonskamer was erg klein. De leerlingen hadden 3-persoonskamers en die waren wel OK qua grootte.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. De service was goed, want we kregen de kamers vroeger dan afgesproken.

Prijs-kwaliteit verhouding is redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was klein. Het personeel was niet echt betrokken. In het ontbijtbuffet vonden we een haar.

De ligging is ideaal, vanuit hier kun je de meeste highlights van Düsseldorf ontdekken. De kamers waren goed onderhouden en iedere dag werd onze kamer schoongemaakt.

Voor 1 nachtje helemaal prima.
    • Standaard Eenpersoonskamer

- Het is een oud hotel dus het kan allemaal wat netter/schoner maar voor 1 nachtje vond ik het prima. - Mijn bed was erg ingezakt. - Muren wat gehorig maar kreeg er gelukkig last van op het moment dat ik ook uit best moest haha. - Voor sommige mensen zal de lift eng zijn. Dus die kunnen beter op lagere verdieping verblijven.

- De gastvrije welkom bij het inchecken - De locatie is dichtbij het centrum - Een parkeergarage zit schuin tegen over (ik betaalde 12,- voor een dag). - Nette badkamer - Minibar met drankjes (Geen gebruik gemaakt van ontbijt)

het viel tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-de blinderende gordijnen konden niet volledig dicht waardoor de kamer licht bleef -geen afzuiging in de badkamer, veel vocht -haren in de badkamer die niet van ons waren -de badkamer zat helemaal vol schimmel -stoffige klein aanvoelende kamer

Het ontbijt was goed

Prijs/kwaliteit goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer was ruim doch de kamer van onze vrienden was klein en bedden stonden recht tegenover elkaar. Kamer is goed voor 2 singles maar niet voor een koppel.

Goed ontbijt en het hotel ligt in loopafstand van het centrum.

De koffie dat was het ook .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was veel te klein te klein bed geen stroom waar ik stroom moets hebben er zijn mensen wat nacht apperatuur bij hebben

De koffie dat was het ook .

Prima verblijf.

Toilet geen ventilatie , douche prima alleen een veel te kort douche gordijn die dus ervoor zorgde dat al het water op de grond loopt. Ook in de douche geen ventilatie.

Kamer waren netjes en schoon, wel iets gedateerd en hier en daar een klein mankementje, maar prijs /kwaliteit vergelijking is prima daarom acceptabel. Bedden goed. Personeel erg vriendelijk, ontbijt prima en weinig geluidsoverlast ondanks grote straat aan de voorzijde.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

op zich wel goed maar hotel vonden we matig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt kan uitgebreider ,verwarming op de kamer deed het niet ,dekbed was echt te dun we hebben 2 dekens bijgevraagd kregen er maar 1 ,douche was telkens zeiknat na het douchen ,en de afstand naar het centrum viel tegen

personeel was wel aardig ,en het matras lag wel goed

• Beoordeeld op: 22 december 2017

niet meer voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

te kleine kamer, slechte matrassen, te kleine badkamer met onregelbare douchekop, onnet douchegordijn en geen kastjes in badkamer

het ontbijt was het beste van het hotel

• Beoordeeld op: 21 december 2017

echt nooit meer!!

De koelkast op de kamer stuk, dit gemeld bij de receptie daar werd gezegd dat we het maar beneden bij de receptie in de koelkast moesten leggen! Verwarming werkte niet goed erg koud gehad op de kamer. Wij konden tot 11 uur ontbijten, kwamen om 10:30 in de eetzaal was het brood op, tafels niet afgeruimd, geen eitjes meer, sapjes op, geen fruit meer, rauwkost op. En dat voor 234 euro voor 2 nachten zeer slecht!!

Alleen de bedden waren goed. En de 1e ochtend was het ontbijt top! Maar de ochtend erna een drama!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Prima hotol voor een verblijf van een paar dagen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij grote drukte in de ontbijtzaal maar één pers in de bediening( zij moest te veel alleen doen)

Het ontbijt was prima, ruim voldoende en zeer variabel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging is ideaal op loopafstand van de Altstad. de kamers zijn niet zeer ruim maar voldoen voor een korte vakantie

Dat ge koffie in de Lobby kon nemen en het ontbijt was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer veel teklein voor die prijs wat ik betaald heb want ik ben van 9tot 11dec daar geweest.

Dat ge koffie in de Lobby kon nemen en het ontbijt was goed

Goede prijs kwaliteitsverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles is heel verouderd maar de prijs is dan ook aan de lage kant dus dit was voor mij niet zo storend. Al zou een kleine update wel echt een meerwaarde zijn.

Lekker ontbijt, kleine kamer maar voldoende. De ligging is echter wel uitstekend. Nabij de winkelstraat en heel centraal gelegen. Ontbijt is basic maar voldoende.

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles van binnen de gang de lift de Kamers die stonken de tapijten vloer was overal vies en plekken op de duch was overal schimmel op de siliconen de frigo werkte niet het was gewoon slecht

Ontbijt was goed

We hebben zelf ons plezier gemaakt maar terugkomen zit er niet meer in.

Kamer rook enorm vermuft, schimmel in de douche, sochtens al heel vroeg dat de radio in de keuken vrij luid stond en wij sliepen daar boven, geen gezellige ontbijtruimte en veel dat op was en niet werd bijgevuld. Een ontbijtkoekje had ook wel gesmaakt!

De gastvrouw die ons ontvangen heeft was enorm vriendelijk en behulpzaam. Het hotel was ook wel proper qua verse lakens en stof en dergelijke

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Verschrikkelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vrijwel alles viel tegen! Toen wij in de ochtend naar het ontbijt gingen bleek het brood op te zijn. Toen in het personeel daarop wijsde kreeg ik een chagrijnig antwoord en moest ik maar ontbijtkoek pakken. We hadden echt nog nooit zoiets meegemaakt en niet alleen wij maar alle ontbijtgasten hadden dezelfde ervaring! Het personeel ruziede voor de neus van de gasten, je hoorde ze soms zelfs schreeuwen. Minibar in kamer was stuk, drinken warm. Theekoker was er niet. De gordijnen konden niet geheel dicht aangezien ze veel te kort waren, de zon scheen vanaf 6 uur in je gezicht. Voor onze kamer was geen lift beschikbaar. Onze koffers hebben we twee hoog naar boven moeten schouwen, zonder hulp van het personeel! Het personeel bij de receptie onderbreekt je ook steeds tijdens je verhaal zeer onbeschoft! Ik raad dit hotel aan iedereen af! Verschrikkelijke ervaring.

Algemeen was het super !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Buiten aan het slaapkamerraam is een tl-lamp bevestigd om de parking te verlichten, deze brand de ganse nacht en geeft te veel licht in de kamer ondanks de gordijnen. Wij sliepen gelijkvloers. De tweede avond toen we terug kwamen van het centrum rond 20 uur, was er niemand aanwezig bij de receptie. Dit duurde te lang en er was geen toilet bereikbaar.

Ruime kamer, met apart bureautje/tafel en zeteltje met aanpalende badkamer (dus niet gehorig voor wie in de slaapkamer is. Ontbijt was helemaal in orde. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Eens en nooit weer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We konden pas om 3 uur de kamer in en aangezien het hotel net te ver weg ligt van het centrum en van de Altstadt was dit heel vervelend. Omdat we al om 1 uur er waren, zijn met de metro op en neer geweest. De kamer was heel erg krap - nauwelijks ruimte om te lopen en er was maar 1 nachtkastje. Het hotel had duidelijk betere tijden gekend kwa onderhoud.

Goed ontbijt, alleen we mochten niet de ontbijtzaal in met onze hond, ondanks dat het hotel pretendeerde huisdiervriendelijk te zijn.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Hotel op het laagste niveau en bijzonder onflexibel en onvriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben het hotel moeten verlaten omdat er een grote engelse gasten gearriveerd waren, die dronken voor ernstige overlast zorgden. Op onze vraag of er iets geregeld kon worden zodat we wel een rustige nacht konden hebben, werd on s verteld dat ze niets konden doen, alleen als er weer overlast veroorzaakt werd. We hebben ons verblijf daarop afgebroken en zijn naar een ander hotel verhuisd. Ik vind het schandalig dat overlast veroorzakende gasten beschermd worden ten koste van goedwillende gasten. Dit was voor ons de laatste keer in dit hotel. M.n. mijn vrouw heeft die avond/nacht zeer angstige momenten doorstaan.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Vergane glorie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn erg aftands geworden. Kom hier al jaren maar nu was het de laatste keer. Het hotel is nodig aan een opknapbeurt toe. Loshangende gordijnen, beschimmelde badkamer, ramen die niet meer open kunnen. Behoorlijk uitgeleefd. Heel jammer want ik ging hier altijd met plezier heen. Kom na een renovatie zeker weer terug.

Locatie en ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

We waren er even uit, dat was fijn, maar dit was geen *** hotel...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was zeer klein, koffers konden niet staan en uit bed gaan betekende dat we over elkaar heen moesten kruipen. Personeel viel ons tegen: Zij wilden ons niet helpen de boeking te wijzigen en verwezen ons naar booking.com website. Maar we hadden geen PC bij ons, de website werkte niet op de telefoon, en er was geen internethoek waar we de werkzaamheden konden doen. Verder gedroeg het personeel zich wel OK.

Ontbijt was heel goed! Eigen parkeerplaats voor een redelijke prijs, (maar dat kan geluk geweest zijn...) Goede, werkende en gratis wifi.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Het verblijf in Dusseldorf was ontzettend leuk.

De beloofde parkeerplaats, er waren er maar 4. Dus we moesten naar een parkeergarage toe en daar had de receptioniste weinig tot geen informatie over. De beloofde wifi was zelfs in de ontbijtzaal niet te ontvangen. De badkamer had geenafzuiging waardoor hij ontzettend vochtig was en zelfs op het snoer van de föhn zat schimmel. Heel erg vies!!Bovendien hing er s' morgens een baklucht in onze kamer, waarschijnlijk sliepen we boven de keuken. We zaten trouwens toch op de tweede etage. Verder heel gehorig, beide ochtenden om half zes wakker geworden van luidruchtige thuiskomers.

De bedden sliepen uitstekend en waren schoon. Ook genoeg handdoeken. Het ontbijt was goed, niet echt bijzonder. Ondanks mijn gemopper hierboven hebben we het heel erg leuk gehad!!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Hotel met goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer kleine vochtige badkamer met overal schimmel plekken welke tijdens ons verblijf nog werd over geschilderd. Het gehele Hotel zou gerenoveerd moeten worden.

De locatie van het Hotel dicht bij het centrum. Het ontbijt was goed. Vriendelijk personeel.

Dusseldorf is een leuke stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het ontbijt leek het erop of we in Engelse klucht beland waren: als er al koffie was dan waren de kopjes op. Als er wel kopjes waren was de koffie koud. Als er al brood was waren de borden op. Leek we een scene uit " Fawlty Towers" . De gasten ruimden op een gegeven moment zelf het vuile servies en bestek maar op.

Het personeel van de receptie is vriendelijk en zeer behulpzaam, gecombineerd met een flinke dosis humor.

Super weekend in Dusseldorf maar nooit meer naar dit hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles, slecht ontbijt alles was op en er werd niet afgeruimd. Slecht bed. Totaal geen ventilatie in badkamer, vlekken in tapijt op de kamer, hard aan opknapbeurt toe. Prijs en kwaliteit totaal niet in verhouding.

Ligging, dicht bij centrum

De ligging was oke!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bedden waren echt aanvervanging toe. Ontbijt was waardeloos niks werd bij gevuld en op was op. Tafels werden niet afgeruimd. Oké was drie sterren maar had wel iets beter verwacht.

De ligging was oke!

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Het ontbijt was erg rommelig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was erg rommelig. Onvoldoende schoon servies. Tafels stonden lange tijd vol met vuile spullen. Moesten zelf de ontbijtspullen van de vorige klanten aan de kant zetten om zelf te kunnen ontbijten.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Het hotel ligt prima tov het centrum, maar heeft veel achterstallig onderhoud. Niet bijzonder.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is zeker toe aan een modernisering. De kamers zijn te klein en de badkamer kan ik niet schoon noemen. Het ontbijt is uitgebreid en zou lekker kunnen zijn als de glazen, bordjes en kopjes op tijd worden bijgevuld. Niet voor herhaling vatbaar, jammer!

Eigenlijk alleen de ligging tov het centrum. en het feit dat we er maar één nacht verbleven. Het personeel bij binnenkomst is vriendelijk.

De locatie is prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douchekop was afgebroken, schimmel op de tegels en het douchegordijn bevlekt. Het bed was dusdanig doorgezakt dat wij heftige pijn in onze rug kregen. Dusdanig erg dat wij midden in de nacht vertrokken zijn. Wat onmenselijk slecht.

De locatie is prima! Dicht bij de warenhuizen.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

3,0
    Eens maar nooit meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Had waarschijnlijk 2x geboekt, maar de dame achter de receptie kon dat niet terugdraaien. Had er geen zin in of kon het niet. Moest dat zelf doen via internet, wat gelukkig na veel vijven en zessen nog lukte. Waren maar 4 parkeerplaatsen te huur. Kamer was 4 bij 3 meter inclusief badruimte, dus bleef niet veel over voor een bed ( te klein voor lange mensen ) en tafeltje.

Ontbijt was redelijk. Afstand naar Altstadt was prima om te lopen.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer stonk vreselijk naar rook! Volgens receptie was het een niet-rokers kamer. Vreemd dat deze kamer als een van de weinige geen niet-roken sticker had. Wisselen was niet mogelijk.

Het ontbijt was goed en de ligging van het hotel was ook...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk man aan de balie zeer kleine en benauwde kamer waarvan de badkamer echt niet fris was. Ook bij het weggaan kon er nog geen vriendelijk woord vanaf. Prijs kwaliteit staat niet met elkaar in verhouding.

Het ontbijt was goed en de ligging van het hotel was ook prima

• Beoordeeld op: 11 december 2016

niet voor herhaling vatbaar

wij hadden 2 comfort kamers geboekt, maar kregen er maar 1. het verschil tussen de kamers was enorm. een hele kleine kamer, erg vies en koud weggemoffelt op de bovenste etage. het personeel is niet erg vriendelijk, het in/uitchecken duurt erg lang. ze hebben hun zaakjes niet echt op orde. het was niet eens duidelijk dat we het hotel al hadden betaald. door het hele hotel liggen vieze handdoeken en beddengoed. de schoonmaaksters zijn niet heel netjes. voor de prijs die je betaald verwacht je ook niet veel, maar dit viel behoorlijk tegen (terwijl wij heel makkelijk zijn).

de ligging van het hotel is perfect. je bent binnen 15 minuutjes bij de eerste winkelstraat. we konden de auto bij het hotel kwijt voor 12 euro per 24 uur.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Het hotel is voor een of een paar nachten prima.

Klein minpuntje, de wifi is erg zwak

Het hotel is voor een of een paar nachten prima. Locatie tov station en centrum ook prima en ontbijt is vrij uitgebreid met verschillende soorten broodjes, yoghurt, ei, fruit en goede koffie

• Beoordeeld op: 9 december 2016

De kamer en de badkamer waren zeer schoon en het ontbijt was...

De lift is erg klein.

De kamer en de badkamer waren zeer schoon en het ontbijt was zeer goed te noemen. De bedden lagen heerlijk. Bij de receptie koffie en thee gratis, zoveel als je wilt. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Zeer slechte kamers en personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De mensen zijn zeer onvriendelijk. Geen goedendag geen extra info. Je moet zelfs de weg naar de kamer vragen.. Hygiene kamers was zeer slecht. Voor het ontbijt moest je langs de receptie een voucher halen. Echter smorgens aangekomen weer geen goedendag, niet ontvangen en de voucher niet in hoeven leveren. Kortom voor ons nooit meer zo ongastvrij.. Ow ja.. de badkamers hadden ook geen ventilatie. 's Avonds gedoucht smorgens de muren etc nog vochtig..

Dichtbij de winkelstraten en kerstmarktjes.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Kerst shoppen in Dusseldorf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima hotel met goed ontbijt en prima bedden op een goede locatie. Zowel het station als de stad onder handbereik.we komen hier dan ook al jaren kerst shoppen.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Het ontbijt was heerlijk, het personeel dat het ontbijt...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg klein en daardoor niet zo comfortabel. Het leek een eenpersoonskamer waar een dubbelbed in geplaatst was. De douchekop straalde water naar alle kanten en het douchegordijn was niet fris (vuil).

Het ontbijt was heerlijk, het personeel dat het ontbijt verzorgde was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Gordijnen sloten niet goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gordijnen sloten niet goed. Douche zat schimmel in. Bij het douchen werd de vloer nat. Doordat wij om 7 uur s ochtends moesten vertrekken, konden wij geen gebruik maken van het ontbijt. We hebben om een ontbijtpakketje gevraagd, maar werd niet voorzien.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Matig hotel, met goede ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt, had beter gekund. Het ontbijt was tot 11 uur, maar rond 10 uur was er al veel niet meer. Tevens was het 's nachts op de kamer erg warm. Dit kon niet verholpen worden omdat "alles" automatisch gereguleerd werd.

De locatie was goed, dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

goede ligging in het centrum, ontbijt is prima alleen nauwelijks parkeerplek.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er werd gezegd dat er voldoende parkeerplek zou zijn en dat reserveren niet nodig was. Eenmaal daar aangekomen bleken er maar 5 plekjes te zijn, waarvan geen een beschikbaar! Nu hebben we € 40 parkeergeld moeten betalen ipv € 12,50. Ook hadden twee van onze vrienden geen bed maar alleen een matras om op te slapen.

Perfecte ligging in het centrum. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Redelijke ervaring.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer lag op 4 trappen lopen hoog. Als we dit geweten hadden, hadden we niet geboekt. Voor andere kamers is overigens wel een lift aanwezig.

Ontbijt was perfect: uitgebreid en super verzorgd. Receptie personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Heerlijk weekend Dusseldorff met kerstmarkt !

Kamers wat sober en gedateerd. Hadden een kamer met 2 echt gescheiden bedden. Kon omgezet worden in kamer met 2 persoonsbed. Wel opletten dus bij boeken

Uitstekend ontbijt, rustig hotel 5 minuten buiten het centrum.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima hotel midden in het centrum, maar verwacht niet te veel luxe en comfort.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer vlakbij de pompen van de airco, met raam dicht viel het mee. Ontbijtbuffet was beperkt, ik miste een gekookt eitje... De koffie is vergelijkbaar met Shell Helix...

prima kamer, schoon.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

De ligging is ok redelijk snel te voet in de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was op 210 zonder lift , we zijn bejaarde mensen. Veel te kleine kamer, we hadden moeite om in bed te geraken. We komen al 10 jaar 1 soms 2 maal per jaar naar dit hotel, volgende keer gaan we op zoek naar een ander hotel. Geen wifi bereik wat beloofd werd. Ontbijt niet zoals de vorige keren.

De ligging is ok redelijk snel te voet in de stad.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer (102) was een 1-persoonskamer waar een 2-persoonsbed was geplaatst : dus net ruimte over voor één stoel, één heel klein tafeltje naast bed waar je aan één kant of via het voeteneind kon instappen (vooral 's nachts "handig" uitkruipen). Met 2 personen stond je elkaar hoe dan ook in de weg.Overgordijn miste 2 haken, bril van de WC was los. Deze "bergruimte" als kamer aanbieden en daarvoor geld vragen "ist ein Witz" voor een 3-sterrenhotel.Na jarenlange goede ervaringen in Monopol was dit de laatste keer : dit doe je trouwe en betalende gasten niet aan. Wij zoeken een ander hotel, want Düsseldorf is wel de moeite waard! Vraag : andere eigenaar?

Locatie uitstekend : Altstadt en Kö op loopafstand. Ontbijt : redelijk/goed Personeel vriendelijk m.u.v. de oudere dame aan de receptie (chefin?)

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima locatie slecht management en klantenservice

눉Management is bijzonder slecht!! We hadden 5kamers geboekt voor 11 personen. Nadat er iemand afviel heb ik gevraagd of we konden wisselen met andere kamers om zo wat kosten te besparen. Dat was absoluut ondenkbaar. Wat blijkt bij aankomst we kregen 4x3 persoonskamer en 1x een 2 pedsoonskamer. Beteken dus dat we meerdere bedden niet zouden gebruiken. We hadden dus minimaal 1kamer niet nodig en had ons mooi wat bespaard. Helaas wil dit hotel niet meewerken aan dat, jammer en commercieel heel triest. Bij aankomst bleek 1kamer niet klaar te zijn. We hebben daarop 1,5uur moeten wachten. Zonder enig excuses kregen we de sleutel

Prima locatie

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

2 dagen genieten van dusseldorf

Ik wist dat het hotel in de stad was. Lawaai v.h. verkeer was meer dan ik had gedacht.hierdoor steeds wakker geworden.

Ligging in de stad. Alles op Loop afstand. Vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Leuk hotel voor een goede prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer was wat klein. Met het raam open slapen is bijna niet te doen vanwege het lawaai buiten (verkeer, cafeetjes). En jammer dat er geen airco op de kamer aanwezig was, het was er behoorlijk warm.

Leuk ontvangst in het hotel. De bedden sliepen goed. Ontbijt was goed.

Het hotel voldoet aan de vereisten. Een goedkope slaapplaats voor 1 nacht om Dusseldorf te vieren

De oubollige lift

De afstand tot het centrum, oude stad.

prima ligging in het centrum en een goede...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

personeel aan receptie niet erg vriendelijk

prima ligging in het centrum en een goede prijs-kwaliteitverhouding

Oké prijs/kwaliteitverhouding prima ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Comfort in badkamer en handdoek met vlekken

Ligging en prijs

Voor weekendje een
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Matrassen waren heel zacht, zat een kuil in.

Ontbijt was goed. En ligging tov centrum is prima

De centrale ligging

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

ok

lift vuil

Kamers gedateerd

Geweldige locatie. Vriendelijk personeel

Jaren ‘80 inrichting. Oud spul.

Locatie. Ontbijt boven verwachting uitgebreid

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel en aankleding hotel.

Ontbijt redelijk goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt redelijk goed. Kamers oud.

Leuk hotel om er een paar dagen tussen uit te gaan.

We hebben weinig op-of aanmerkingen.

Locatie, personeel en lage prijs. We hebben ons uitstekend vermaakt.

De verwarming is beetje kapot, het was echt koud in de nacht.

De verwarming is beetje kapot, het was echt koud in de nacht.

Ontbijt was lekker,alles is dicht bij .

Ontbijt was lekker,alles is dicht bij .kamers zijn grote genoeg ,wij had super leuke tijd

uitstekend!

Niets op aan te merken.

Het personeel, de ruime kamer, de locatie en de prijs-kwaliteit verhouding

Goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima kamer op een goede locatie. Ook fijn: door de dubbele beglazing was het straatverkeer absoluut niet hoorbaar en daardoor rustige kamer.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

al bij al prijs kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

netheid, vuil tapijt en gaten in de kussenslopen

De vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 16 december 2017

De plaatjes op de site geven een ander verwachtingspatroon...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De plaatjes op de site geven een ander verwachtingspatroon dan wat je op de kamer aantreft. Minibar niet aangevuld en het ontbijt ook niet de 1e dag.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Eenvoudig hotel, lekker dicht bij centrum

Enge lift uit 1958

Alles zoals verwacht, niet meer, niet minder

• Beoordeeld op: 10 december 2017

prijs niet in verhouding met het geboden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamer lijkt niet op de kamers op de website ongezellige sfeer in de ontbijtruimte

de afstand tot de kerstmarkt

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Gelukkig was het voor 1 nacht,
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid niet optimaal De kamer vond ik te klein Prijs/kwaliteit vond ik niet goed

De vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Voor doel van de reis: perfekt!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Personele benadering zou ietwat vriendelijker kunnen.

Prima hotel, prachtige centrale lokatie. Prijs kwaliteit verhouding perfect.

Uitgebreid ontbijt en erg vriendelijk personeel

Uitgebreid ontbijt en op zaterdag tot 11.00 uur wat erg prettig is. Ruime kamer en vriendelijk personeel. Voor de prijs is dit echt de beste keus!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Over het algemeen wel aangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De staat van onderhoud viel nogal tegen.

De ligging van het hotel was het sterkste punt.

Lokaties

Was redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat er voor de avond niets te doen was in het hotel

Het ontbijt was oke

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Monopol