Beoordelingen over Hotel Mons am Goetheplatz Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Waltherstraße 33, Ludwigsvorstadt, 80337 München, Duitsland

#325 van de 349 hotels in München

6,4

6,2

Nette kamer, handig nachts in kunnen checken met een...

Het ontbijt was voor €9,- per persoon nogal duur. Weinig aanbod, geen bruin/volkoren opties en gescheten broodjes waren snel droog. Koffie is niet aan te raden. Wel elke dag een lekker gekookt eitje gehad. Badkamer had geen kachel, daardoor konden handdoeken niet goed drogen. Locatie niet heel gezellig.

Nette kamer, handig nachts in kunnen checken met een sleutelkluisje. Locatie zeer goed bereikbaar met ov.

De locatie ligt tegenover een metro station.

De kamer is erg klein en er is geen uitgebreide ontbijt. De prijs is niet in verhouding van wat ze aanbieden.

De locatie ligt tegenover een metro station.

Aangenaam verblijf in München

ondergrondse parking was volzet waardoor we op straat moesten parkeren, onduidelijke ingang van het hotel

Mooie en ruime kamer, regendouche met sfeerverlichting, vriendelijk personeel, goede bedden, huisdiervriendelijk, metro dichtbij

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Kon beter

Erg gehorig, kon de buren letterlijk horen, niet verstaan waren Polen..... Parkeren kon je niet reserveren...maar toen ik er kwam waren alle parkeerplaatsen gereserveerd???

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prima ligging

De bereikbaarheid van de receptie. Wij hebben alle dagen NIEMAND gezien??

Het beste aan dit hotel is de ligging. Daarnaast was onze kamer prima, maar wel zeer stoffig

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Kan veel beter
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Niet heel hygiënisch en geen eigen douche. Voor klein bedrag.meer heb je een normaal hotel met eigen douche. Receptie is niet heel welkom en vriendelijk.

Redelijke prijs voor München

• Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

voor ons prima voor 1 nacht ...maar wij hadden kindje bij dus wij zouden niet voor meerdere nachten kiezen.

Slechte bedden en kussens

Slechte bedden en kussens Rook niet fris

Een heel gezellig hotel, sfeervol en vreselijke aardige mensen bij de receptie. En heerlijk ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De sfeervolle lampjes id badkamer en de kamer! Heel gezellig en sfeervol ingericht!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima locatie, op loopafstand van het oude centrum, centraal station en metro voor de deur.

Ontbijt was prima. Comfort van de kamer redelijk, wel erg gehorig. Sanitair matig. Geen bar in het hotel aanwezig.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prijs kwaliteit en personeel

Prijs kwaliteit en personeel

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Waarom moeten we meegenieten van het geluid van de vier kamers ernaast?

Gehorigheid is dramatisch

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Dicht bij de U-bahn een supermarkt, maar was vrij duur

Er was gerookt in onze kamer, was kleiner dan gedacht en kreeg bij aankomst geen wifi code ondanks dat ik er om had gevraagd of dit nodig was. Volgende dag pas gekregen van andere medewerkster. Tevens was het nog een gedoe om de kamer te wisselen, omdat een andere dame de benen nam, konden wij haar kamer krijgen, maar deze moest nog schoongemaakt worden (op ons aangeven natuurlijk). Verder zijn er maar 2 wc's voor het hele hotel en deze zijn bijna altijd bezet. Wij gaan boeken nooit meer dit hotel.

Dicht bij de U-bahn een supermarkt, maar was vrij duur

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De locatie is super.

Het personeel was niet vriendelijk. Wij vroegen om hulp omdat we geen parkeerplek konden vinden en ze had niet echt een goede tip en het kon haar ook niet veel schelen. Kamers zijn best gehorig en de badkamer en toilet moet je delen.

De locatie is super. Je stapt direct de tram in en reist de hele stad door.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Het hotel bevind zich op een goede locatie.

De prijs van het hotel was aan de hoge kant, daarvoor verwacht je toch een iets ruimere kamer en een uitgebreider ontbijt. Ontbijtprijs was bij de totaalprijs inbegrepen, maar voor het bedrag wat beperkt.....

Het hotel bevind zich op een goede locatie. Zeer dicht bij een metrostation, maar ook lopend dicht bij het centrum. In de buurt voldoende winkels, restaurants etc.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Plek hotel is op zich prima.

De kamer was gigantisch gehorig, mensen in de kamer naast je kun je letterlijk verstaan. Elke stap op de gang kun je daarnaast horen. Daarnaast niet goed schoongemaakt en een hard bed. Het ontbijt was daarnaast zeer beperkt

Plek hotel is op zich prima.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Goede locatie