Beoordelingen over Mosel Hotel Hähn Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Wolfskaulstr.94, 56072 Koblenz, Duitsland

#47 van de 79 hotels in Koblenz

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

kamers waren goed uitstekend geslapen
    • Classic Tweepersoonskamer

de behulpzaam sap automaat werkte niet of we wisten niet hoe ze zagen hoe we het proberen maar niet kwamen helpen dat kan beter dacht ik zo

kamers waren goed uitstekend geslapen goed ontbijt vriendelijk personeel

DE sfeer en de omgeving.

Er voor ons geen tegenvallers. De informatie op de website liet weinig te wesen over. Geen ruimte voor tegenvallers.

DE sfeer en de omgeving. We waren op doorreis en zijn blij met deze tussenstop. Vriednelijk personeel

Goed ontbijt.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Stug personeel. Matige bedden. Saaie kamer. De prijs- kwaliteit verhouding klopt hier niet.

Goed ontbijt. Uitgebreid en vers. Het diner was matig en prijzig. De ligging wordt aangeprezen als “ te midden van wijngaarden”. Daar is niets van te merken. Het hotel ligt tussen gebouwen aan een woonstraat. Een wandeling in de natuur of tussen de wijngaarden is uitgesloten.

Mooi rustig, h
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen haakjes in de badkamer.

Rustig gelegen in Ortsteil vlakbij Koblenz. Koblenz was niet ver weg, wij zijn er in een half uur heen gewandeld. Ontvangst met gratis drankje. Kamer was klein, maar mooi en erg praktisch ingericht, het voelde daarom niet aan als klein. Goed bed. Met airco op de kamer. Badkamer uitstekend. Erg leuk terras, ook binnen leuke zitruimtes. Hebben ook gedineerd in hotel, prima, vriendelijk personeel, heel leuk. Ontbijt erg goed, veel keus. Voor zowel diner als restaurant kon je ook in een soort serre zitten., heel leuk als het licht is buiten. Parkeren goed en gratis.

Accommodatie is rustig gelegen, met voldoende...
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer is onvoldoende. De rest is prima.

Accommodatie is rustig gelegen, met voldoende parkeergelegenheid. De kamer viel echt tegen: klein, maar 1 stoel in 2persoonskamer.

Goed hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets. Het was wat verder weg van het centrum van Koblenz dan ik verwacht had maar daar is het hotel niet debet aan.

De kamers voldeden. De bedden sliepen goed en het ontbijtbuffet was heerlijk.

Goed diner: varkens medaillons en asperge.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het weer was (nog) tussen 10 en 16 graden. Toch waren er vliegen in de eetzaal.

Goed diner: varkens medaillons en asperge. Ontbijt ook goed. Nette ruimtes

De pinautomaat werkte op geen van onze 4 meegenomen kaarten...
    • Classic Tweepersoonskamer

De pinautomaat werkte op geen van onze 4 meegenomen kaarten en de eigenaar gaf ons daar de schuld van, vroeg of we nog meer kaarten bij ons hadden ....., werd narrig. Wij pinden toen bij de bank in het dorp contant om weer terug naar het hotel te betalen en bij de bank werkte de pas wel. Betaald en de meneer achter de balie vond nog steeds dat het aan ons lag we hadden nota bene onze rijbewijzen achter moeten laten en werden behandeld als criminelen. En het lag echt niet aan onze passen . Beetje jammer en weinig gastvrij.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Omgeving was mooi, heerlijk gedineerd bij het restaurant.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Bed was niet comfortabel, badkamer 1,5m bij 1,5m, niet echt fijn. Super slecht voor een 4*hotel.

Omgeving was mooi, heerlijk gedineerd bij het restaurant.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Zeer grote tegenvaller
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De economie kamer inclusief douche 4 sterren onwaardig bedden hebben contstant kriebels tot ergenis gehad bedwantsen? Zijn er maar 1 nacht geweest ipv 3 nachten voortijdig hotel verlaten

Avondmaaltijd was prima

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

De ligging.

De ontbijtruimte was erg ongezellig ingericht. De zitjes om 's avonds iets te drinken stonden in de doorgang van restaurant naar hotelgedeelte en nodigden daarmee niet uit om nog even een borrel te drinken.

De ligging.

fijne omgeving en gezellig
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

douche en wc was iets te klein

gezellig hotel, vriendelijk personeel. schone kamers alleen het sanitaire gedeelte was iets te klein. verder hebben wij het goed gehad.

Je kunt er overnachten maar ga vooral voor het restaurant en bediening.
    • Comfort Plus Eenpersoonskamer

De accommodatie is echt gedateerd. Dit soort kamers met zulk sanitair uit de jaren 60 kan echt niet meer. Nee.

Het ontbijt en avondeten was van uitstekende kwaliteit. Ruim voldoende en uitgebreide keuze. Ook de bediening was zeer vriendelijk. De ontvangst was ook uiterst aardig. Inclusief de bubbels!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Excellent rustige locatie met geweldig eten.

Mijn bed kussen was slecht en het matras was heel typisch voor een Duitse hotel.

Ik vond het sauna lekker, en mooi in in elkaar gezet. Het eten in het restaurant was echt goed, en zo goed dat ook de lokale mensen op af komen. Ook het ontbijt was goed neer gezet.

Wellnes oké

Website anders dan de werkelijkheid. Fotoshoppen !!!!! Zithoek avonduren. Tv kamer weggestopt. Sfeerloos. Kopy maken id kaart waatom ?

Wellnes oké

Kort en aangenaam. Zelfs het weer werkte mee. Komen zeker een keer terug!

Kamers waren prima, schoon en comfortabel. Diner prima van kwaliteit en hoeveelheid. Ontbijt uitgebreid en smakelijk. Meeste personeel vriendelijk en hulpvaatdig.

Goed verblijf ,goed gelegen!
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De kamer is aan een opfrisbeurt toe: meubilair!? onhygienisch vasttapijt en vooral de PIEPKLEINE badkamer mét toilet...achter de deur!!!

Ik vond de prijs 9,5€/dag /persoon zeer veel maar er valt niets te zeggen over het zeer uitgebreid , verzorgd en vers ontbijtbuffet.Het restaurant is ook een aanrader voor een schappelijke prijs.

Mooie locatie, gezellig hotel, mooi ingericht, goed ontbijt,...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De matras zorgde ervoor dat ik iedere dag met pijn in mijn rug opstond. Dat was jammer. De handdoeken waren aan de randen gerafeld. Dat zag er sneu uit.

Mooie locatie, gezellig hotel, mooi ingericht, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Het ontbijt was prima.
    • Appartement - Begane Grond

Het inchecken. Daarbij gaf het personeel ons het gevoel dat we belazerd werden. Toen we na 2 1/2 uur nog steeds op de schoonmaak moesten wachten (we waren niet te vroeg aangekomen) werd onze vraag of er iets aan de hand was ontkennend beantwoord. Wij vonden het dan ook onbegrijpelijk dat het appartement vies was, met spinnenwebben, etensresten van de vorige bewoners en in een hoek in de keuken zelfs een grote spin in het web.

Het ontbijt was prima.

We dachten een superdeal te hebben via Booking.

Zie hiervoor.

We dachten een superdeal te hebben via Booking.com maar we kregen een kamer die niets te maken had met een superdeal. We voelden ons nogal bedrogen en zijn niet van plan om nog via uw site te boeken.

goed, maar vraag naar een kamer op de 1e of 2e etage!
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De kamer was oud en je zakte bijna door de vloer. Het was een supermooi hotel, alleen wij zaten weggeduwd in een oude kamer onder het dak met een douche/wastafel en toilet in 4 vierkante meter.

Het ontbijt was goed, ook gezellig op terras.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

een heerlijk verzorgd ontbijtbuffet in een mooie aangename...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

1. het zou een ongelooflijk PLUS-punt zijn mocht het raam deftig kunnen verduisterd worden voor een optimale nachtrust. dit was eigenlijk een tegenvaller. we hebben dit zelf degeeltelijk verwezenlijkt aan de hand van veiligheidsspelden en een touwtje 2. het zou technisch en comfortgericht een pak beter zijn mocht de "automatisch gestuurde" badkamerventilator geruislozer zou werken, en uitschakelbaar wanneer je maar even naar het toilet moet. het motorlawaai van deze te vervangen ventilator was ECHT storend, zeker laatavond / s nachts 3. zwak WIFI signaal op de kamer 4. de lift mag maar gebruikt worden tot 23u .. daarna drie verdiepingen met de trap ..?? dit voor een hmmm .. excuseer 4-sterrenhotel ..??? een grondige checkup van deze kamer (en andere??) zou ten goede komen aan een zeer goedgelegen en toch verzorgd hotel. mvg luc, logistiek coördinator

een heerlijk verzorgd ontbijtbuffet in een mooie aangename omgeving. het (vermoedelijk studenten) buffetpersoneel diende nog gebriefd te worden om alles wat vlotter te laten verlopen... maar het is hen vergeven.. ;-)) heerlijke bedden om knap en snel van een goede nachtrust te genieten op een zeer geografisch goed gelegen locatie. Goede restaurantjes aan de oever van de Moezel... heerlijke wijn.

Badkamer zeer klein en verouderd en muffe oude kamer.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Kleine badkamer geen ruimte , zeer verouderd, krakende oude houtenvloer. muffe kamer. Wij sliepen in het oude gedeelte van hotel, dit niet verwacht voor de prijs. Was geen mogelijkheid om de kamer te ruilen omdat ze vol zaten ??

Het bed

Goed hotel met vriendelijk personeel, goede bedden maar de prijs kwaliteit verhouding: te duur

Gebouw was zeer gehorig(geluiden boven en buren, van waterleiding en afvoer) Geen voldoende afweer tegen felle zon, geen Airco. Niet voldoende parkeergelegenheid. Zeer kleine kamers.

Vriendelijkheid, hygiëne, Restaurant , zeer goede bedden.

Rustige ligging appartementen staan los van het hotel.
    • Appartement - Begane Grond

De badkamer was gedateerd hij was schoon daar valt niks op aan te merken .maar een opknapbeurt. Zou geen overbodige luxe zijn..

Rustige ligging appartementen staan los van het hotel. parkeer terrein bij de accommodatie. Het appartement nr.2 waar wij zaten was het heerlijk koel binnen . Bij buitentemperatuur van 24 graden .wij konden buiten op ons eigen.klein terras zitten Appartement met de luxe van een hotelkamer. Heerlijk was dat . uitgebreid ontbijt buffet hadden wij in de .mooie sérre van het het hotel .waar we ook gebruik konden maken van het gezellig buiten terras .

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Geen vier sterren waardig.

Ontbijt was tot 10.00 uur, wij zijn op vakantie en zouden graag het ontbijt tot 11.00 uur zien. Personeel was onvriendelijk en steak bij diner was veel te zout. Geen vier sterren waardig.

Kamers en hotel waren schoon! De dame die bij het ontbijt de eieren bakt, zij was de enige die plezier in haar werk heeft.

We zouden zo weer terug gaan.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Houten vloeren waardoor het iets gehorig was, maar misschien heb je daar na de renovatie geen last meer van.

Fantastisch hotel, ondanks dat wij in een niet gerenoveerde kamer zaten. Toch was deze erg schoon en ruim. Personeel heeeeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt en de koffie waren geweldig. Kortom, we zouden zo weer terug gaan.

Koblenz en omstreken is prachtig, maar we gaan niet terug naar dit hotel.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Sommige personeelsleden waren niet al te vriendelijk. Anderen daarentegen wel, zoals het zou moeten zijn. De kamer was klein, badkamer piepklein! De kamer rook zo erg naar (gemorste) wijn, dat we er onmogelijk in konden verblijven. Gelukkig was er een alternatief (appartement, zeer basic maar niet stinkend) en dus werd het probleem snel opgelost. Diner viel ook tegen. De beschrijving via de computer was o.i. positiever dan dat wij het ervaren hebben. E.e.a. was sfeerloos. Er was niet alleen een ondraaglijke stank op onze geboekte kamer, ook tussen keuken en restaurant was een corridor van zeer onaangename geur, rook naar riool vermengd met vieze keukenlucht. Toen we het appartement kregen, hoefden we daar niet meer langs.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Leuke plek om de omgeving van Koblenz te verkennen.
    • Appartement - Begane Grond

Rondom het hotel is weinig te beleven. Je bent afhankelijk van (openbaar) vervoer. Het appartement heeft geen zonnig terras om ontbijt enz te genieten.

Mooi ruim appartement.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Geen aanrader

Personeel is robot achtig. Geen enkele persoonlijkheid. Het hele hotel stinkt naar eten. S'ochtends en s'avonds. Blijkbaar slecht afvoer systeem. Sauna is inclusief staat op de bookingsite, maar ze wilden ons toch laten betalen. Hele kleine kamer, duur voor laagseizoen. 1 nacht 93€!

Het ontbijt. Meisje was erg aardig.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Nooit meer!!

Zeer gedateerd, beddengoed synthetisch met pillen, in matras waren de springveren duidelijk voelbaar, kussens heel slecht en overal in het hotel incl. de kamer penetrante etenslucht. In de serre c.q. restaurant was het onaangenaam koud, de ramen waren onvoldoende geïsoleerd. Wij komen hier nooit meer terug!

Ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Prima hotel!

Geen tegenvallers

Netjes, stil, comfortabel, goede wifi-verbinding, eten prima, slechts 5 km vanaf Autobahn, voldoende parkeergelegenheid, gunstige prijs

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Ontbijt was heel goed.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Kapotte tegels op de badkamer. De vloer van de kamer en tevens de badkamer kraakte enorm. Kortom; Heel erg toe aan renovatie.

Ontbijt was heel goed. Aardige medewerkers.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Lekker ontbijt en variatie, 's avonds menu a la carte is...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Lekker ontbijt en variatie, 's avonds menu a la carte is ook een aanrader. De massage van de rug was heerlijk! De stad Koblenz zelf is 10 minuutjes rijden en natuurlijk een zeer mooie stad. Het hotel was top!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Alles was zuiver en eten onbijt en avond want dik in orde ...
    • Classic Tweepersoonskamer

Jammer was zuiver maar beetje klein

Alles was zuiver en eten onbijt en avond want dik in orde personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Goed voor onze overnachting tijdens doorreis

Niets op aan te merken

Goed hotel voor een overnachting voor ons geweest gezien we op doorreis waren

• Beoordeeld op: 6 september 2018

goed hotel

xxxxxxxxxx

prima ontbijt, prima bedden

• Beoordeeld op: 6 september 2018

• Classic Tweepersoonskamer - Eenpersoonsgebruik

Vriendelijk personeel, rustige locatie en een prima kamer!!

Voldoet precies aan de 4 sterren

Eigenlijk niets

Rust, goed parkeren, stabiel Wifi en goede prijs kwaliteit verhouding

Prima gelegen rustige en nette accommedatie. Lekker uitgerust na reis.
    • Classic Tweepersoonskamer

Douche had weinig power en water kwam buiten douchebak (cabine dus niet helemaal waterdicht)

Ontbijt was heel goed. Locatie was mooi.

prettig
    • Classic Tweepersoonskamer

Heerlijk Hotel! Eten is fantastisch. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geen opmerkingenprima

Uitgebreid ontbijt lekker

Ontbijt buffet was compleet verzorgd met vers gebakken...

Warmte in se kamer

Ontbijt buffet was compleet verzorgd met vers gebakken eieren

prima hotel, bus tegenover naar centrum Koblenz was zeer gemakkelijk, veel gezien
    • Classic Tweepersoonskamer

kamer was netjes en matras was prima, ontbijt was prima maar de prijs hiervoor te hoog

Tevreden
    • Classic Tweepersoonskamer

Ouder vast personeel te stijf deftig...jonger personeel super vriendelijk en gedienstig

Heel uitgebreid buffer.

Redelijk hotel maar geen 4 sterren
    • Classic Tweepersoonskamer

De chagrijnige niets van gastvriendelijkheid wetende hotelmanager. Bah wat een slechte ontvangst hadden wij.

De Rust

Rustige omgeving
    • Classic Tweepersoonskamer

Onze kamer had geen airco en de koelkast was kapot

Rustige omgeving

super hotel voor een overnachting, net buiten Koblenz
    • Classic Tweepersoonskamer

super ontbijt, mooie kamers en gebruik gemaakt van de kleine maar super welness

aangenaam verblijf in alle opzichten

alles was uitstekend

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Erg leuk verblijf gehad
    • Comfort Eenpersoonskamer

Veel wandelmogelijkheden, alhoewel vaak verder van het hotel.

Voor herhaling vatbaar...

Eigenlijk enkel maar een positieve ervaring.

Prima kamers, hoffelijk én dienstvaardig personeel. Erg verzorgde maaltijden(incl .uitgebreid ontbijt)

• Beoordeeld op: 26 april 2018

receptie erg onvriendekijk

receptie erg onvriendekijk

Prima ontbijt Prima kamer Geen straat lawaai

Wandel weekend in Moezel - Rijn gebied
    • Classic Tweepersoonskamer

Prima kamers, veel info over wandelingen

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

verschikelijk personneel bij het restaurant !
    • Classic Tweepersoonskamer

verschikelijk personneel bij het restaurant !!! onbeschooft ! zal nooit meer bezoeken !!!!

Het verblijf was fijn en zoals we hadden verwacht. Plezierig.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik was helaas op krukken en dan is de toegang wat minder toegankelijk en de lift werkt alleen tussen 07:00 en 22:00

Een aanrader.

Geen opmerkingen

Ontbijt en avondeten waren prima. Kamer was proper en netjes en alles was aanwezig.

Gemiddeld

Niet goed geslapen, voor mij oncomfortabel bed. Voor man was het wel in orde

Omgeving

Grandioos

Parkeergelegenheid

Uitmuntend restaurant

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Kamers waren slecht, dunne wanden waardoor je alles en...

Kamers waren slecht, dunne wanden waardoor je alles en iedereen kon horen, en verlichting in restaurant was alsof je in een TL reclame spot zat.

Goed maar kort
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De geur dat je binnen kwam was soms vreselijk

Het uitzicht en het eten

Prima hotel voor een korte reis
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Super keuken Een aanrader waard om daar te eten

Hotel is voldoende maar niet 4 sterren waard

Parkeergelegenheid, bedden liggen niet echt lekker, erg gehorig

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, schone kamer

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goede kwaliteit en vriendelijk personeel
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Ontbijt niet goedkoop, maar zeer uitgebreid en van kwaliteit

De locatie, goed bereikbaar met de bus.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De locatie, goed bereikbaar met de bus. Uitstekend ontbijt.

rustig gelegen

kleine kamer

rustig gelegen

Stad was makkelijk te bereiken

Stad was makkelijk te bereiken

ontbijt was heerlijk
    • Appartement - Begane Grond

het appartement in een bijgebouw

ontbijt was heerlijk

Fijne mooie locatie
    • Appartement - Begane Grond

Lekker rustig en heel goed ontbijt

Prima onderweghotel
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Had van tevoren graag de prijs willen zien van het ontbijt.

Goede keuken

Aangenaam goed verblijf met zeer goed openbaar vervoer naar stad Koblenz
    • Appartement - Begane Grond

Zeer goed ontbijt de kamer ruim en basis goed

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Badkamer te klein, maar voor deze prijs acceptabel

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

eten was goed, kamers goed verzorgd en ruim

Het personeel was erg ongeintreseerd en straalde uit van was maar weg gebleven.

eten was goed, kamers goed verzorgd en ruim

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

super
    • Appartement - Begane Grond

Heerlijk ontbijt, heel vriendelijk personeel, het hotel ligt lekker rustig en perfect om op de fiets de omgeving te verkennen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mosel Hotel Hähn