Beoordelingen over Moselromantik Hotel Panorama

Klostergartenstr. 44, 56812 Cochem, Duitsland

#24 van de 32 hotels in Cochem

Een aanrader voor mensen boven 50 !
    • Tweepersoonskamer - Type B

Geen idee nu zijn wij snel tevreden maar goed is ook goed anders moet je naar het Hilton Gaan

Om even uit de sleur te zijn is dit een prima/fijn Hotel met erg gastvrij personeel! Ons idee was dat het wat dichter op de Moezel zou staan. Voor ons beide een goede ervaring, en prijs kwaliteit verhouding meer dan GOED.

Geweldige dagen
    • Tweepersoonskamer - Type B

wat muziek in het restaurant zou geen kwaad kunnen

ontbijt en diner waren gewoonweg geweldig en het personeel heel behulpzaam. voor herhaling vatbaar

Een aanrader!

Geen kapstokje aanwezig in de badkamer.

Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Je kan je verstaanbaar maken in het Nederlands. Zeer ruime kamer. Hygiënisch. Parkeergelegenheid voor de wagen aanwezig

Eigenlijk alles met uitzondering van de slaap- en badkamer.
    • Tweepersoonskamer - Type B

De slaapkamer en badkamer waren iets te klein voor twee personen.

Eigenlijk alles met uitzondering van de slaap- en badkamer. Deze waren iets te klein. Ontbijt zeer goed Beschikking van zwembad en sauna.

Erg mooi weer gehad met een soort thuiskomen in het hotel.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Iets een kleine douche kabine

De ontvangst is prima zeer vriendelijk personeel dat altijd met plezier hun werk doet , mooie kamer en lekker balkon . En dan het zwembad met lekker warm water , het ontbijt en diner zijn er ook zeer goed. Een aanrader voor iedereen

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een ontspannend verblijf met stralend weer !!!

Zeer kleine badkamer met hoge instap douche niettegenstaande wij een junior suite hadden met heel veel plaats om een grotere badkamer te voorzien.Wij hebben de laatste 2 nachten een andere kamer gekregen met lagere instap douche,was zeer attentvol. Restaurant is in ander gebouw verbonden met overdekte passage naar lager niveau met trappen te doen niet aan te raden voor personen met een mobiliteitsprobleem zoals mijn echtgenoot.

Uitstekend ontbijt,maaltijden in restaurant zeer goed en niet duur. Wijnkeuze zeer beperkt maar niet duur.

Een prima verblijf maar ligt helaas (hetgeen overigens wel bekend was) een stukje vanaf de moezel.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Vanaf 22.00 uur mag je niet meer op het terras buiten zitten, want dan kan de hotel eigenaar met buren problemen krijgen. Dus dit was een tegenvaller. Er branden buiten bij het terras in de buurt wel een paar lampen maar op de tafels geen verlichting (bijvoorbeeld kaarsenpotten).

Het ontbijt was uitstekend en wij hebben er ook "s-avonds gegeten en dat was ook uitstekend. De kamer was goed maar de ligging was niet alles, omdat je er nog wel buiten kon zitten maar dan zat je wel dicht tegen de weg aan en dicht naast je buurman.

voor paar nachtjes wel tedoen.
    • Tweepersoonskamer - Type B

De ligbed weide. Stelde weinig voor. Mooi op de foto. Alles liep erg schuin, bv bij entree. ( vrouw liep met kruk, stond wel lift in brochure, maar dat was niet vermeld. ) Veel trapjes naar, eetzaal. Bv Min punt ieder drankje meteen afrekenen, buiten. ( iplv op kamer nr te zetten) S avonds (23 uur ) geen drankje buiten mogen drinken. Parkeren was erg moeilijk bij hotel. ( erg vol) S morgens vroeg al lawaai buiten, onder ons raam, ( entree)

Kamer was netjes, schoon. Ontbijt was lekker. Dinner was super lekker! Iedere dag je eigen tafeltje. ( altijd schoon en opgeruimd als je kom)

Gewoon perfect, simpel en compleet

Het ontbijt was heerlijk...zeer goed verzorgd en uitgebreid. Ook de kamer was zeer ruim en gezien het verschrikkelijk warme weer erg koel. Wij waren ontzettend tevreden.

lekker ontbijt - ruime kamers
    • Tweepersoonskamer - Type B

zeer warm weer, ontzettend warm op de kamers - ontbijt en avondeten was steeds binnen, jammer met dit warme weer - terras sloot om 22 uur - op terras ook altijd cash betaling

lekker ontbijt - ruime kamers

Mooie grote en schone kamer.

Mooie grote en schone kamer. Zwembad is fijn. Wel erg klein. Overigens is alles een beetje verjaard. Terras matig. Ontbijtbuffet prima. A la carte beperkt.

Prima.

Koffie en thee faciliteit op de kamer was niet aanwezig, ben je smorgens vroeg op dan moet je tot 08.00 uur wachten tot de ontbijtzaal open gaat.

Ontbijt was goed verzorgd, ook het avond eten is prima en betaalbaar, personeel zeer vriendelijk. Comfort kamer was uitstekend met grote badkamer en balkon met mooi uitzicht op de Burcht. Binnenzwembad prima. Alles netjes schoon. Gezellige tuin je kunt heerlijk onder de druivenranken zitten. Mini bar en kluisje op de kamer aanwezig.

ontspannend met alles op en aan
    • Tweepersoonskamer - Type B

de badkamer eens renoveren nieuw terras meubeltjes

ontbijt was ruim voldoende en lekker gratis parkeerplaats de gezellgheid en rust 's avonds zeer vriendelijk personeel waarvan de meeste zelfs Vlaams verstaan en spreken

We zouden niet voor een tweede keer heen gaan

Ontbijt en diner goedkoper Savonds half 11 was het al rustig

Kamer was goed ontbijt en diner te duur En savonds moest het rond half 11 stil zijn Als je voor zat op terras dan werd rond half 11 weggekeken want dan kwam de baas de glazen opruimen

Alles 100% ok
    • Tweepersoonskamer - Type B

Ontbijt was prima . De badkamer was klein maar het water was goed warm en de handdoeken proper en zacht . Afstand tot centrum ongeveer 20 wandelminuten .Personeel vriendelijk en het diner lekker met een vlotte bediening .

Familiaal hotel waar ze heel vriendelijk zijn en met een lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer - Type B

We hadden de standaard kamer geboekt maar viel wel tegen. Verouderd en klein, wel een goed matras. De badkamer was klein maar proper. We hebben toen gevraagd of we een andere kamer konden boeken en dat was mogelijk maar pas de dag erna. We hebben dan een grotere kamer gekregen in het andere gebouw mits een opleg van 24,- EUR voor twee personen wat zeer redelijk is. Toen kregen we een super grote kamer met salon en grote badkamer wel met een kleine douche. Voor zulk een grote badkamer kon de douche wel groter zijn. De hoofdkussen zijn plat en aan vervanging toe. Zachte matras. In de gang naar de lift af en toe trappen. Ook naar het restaurant dat in een ander gebouw aanwezig is ook trappen naar beneden dus moeilijk toegankelijk voor mensen die niet goed te been zijn.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en verzorgd. Spijtig genoeg was het zeer warm in de ontbijtruimte wat het niet aangenaam maakte. Er is geen airco in het hotel. De bar was gezellig. De zetels zijn wel aan vernieuwing toe.

Goed hoor.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Toch wel verwarrend waar nu eigenlijk de echte ingang was in eerste instantie. Aperitief of welkomstdrankje alleen als je ter plaatse dineert .....maar gratis biertje op het terras zonder voorwaarden kan ook wel voor deze prijs. Vond het al met al voor 2 nachten 150 euro cq 160 waard, geen 170 cq 186 ivm hond.

Ontbijt was dik in orde, jammer dat tafels aangewezen werden, nog niet meegemaakt. Prijs hond was beetje overdone, 8 euro per nacht extra.

Dankzij zeer nette kamers en zeer goed ontbijt was het een leuk verblijf, maar duur voor wat het is.

Onthaal bij aankomst was alles behalve vriendelijk. Zeer koud ontvangst. :-( Hygiëne en staat van de wellness en zwembad. Is allemaal best OK, maar kan best wat opfrissing gebruiken. WIFI werkte maar kan helemaal niet aanmelden.

Ontbijt was zeer goed voor slechts 10€. Ook het personeel tijdens het ontbijt is zeer vriendelijk. Kamers zeer hygienisch!

Niet slecht maar niet voor herhaling vatbaar...te

De kamer was niet zo netjes,de lichten werkten niet overal,er hing een vervelende geur in de badkamer,ik vermoed van sigaretten...gedurende gans ons verblijf

Ontbijt was heel lekker en uitgebreid,vriendelijk personeel daar,ook het avond eten was in orde

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Lochem is een moi
    • Tweepersoonskamer - Type B

De stoelen op de kamer waren niet lekker om op te zitten konden met de benen niet bij de grond na nadere inspectie gekeken of ze lager konden met als gevolg een metaalsplinter in mijn vinger.

Het ontbijt was geweldig.de kamer schoon badkamer klein maar functioneel.

Goed en tevreden
    • Tweepersoonskamer - Type B

Onze kamer zat net boven de rokersplek buiten,waardoor als er mensen buiten stonden te roken en je raam open staat dat de rook naar binnenkomt. Dat is minder. Nu was het rustig maar als het straks in het voorjaar/zomer is en er meer mensen staan te roken dat het nog erger is.

Het ontbijt was heerlijk,lekker buffet ruim aan keuze.

Alle positieve en negatieve punten beoordeeld, blijft het een goede keuze.
    • Suite

De persoon aan het onthaal was beneden niveau, had blijkbaar niet veel zin om te werken, liep er ook zeer slordig bij, hemd uit de broek, das scheef etc...

Enkel de persoon aan het onthaal was niet op niveau van zijn collega's. De bediening in het restaurant was ronduit schitterend, zowel de avonddienst als zij die voor het ontbijt zorgden waren ongelooflijk gedienstig en vooral, zeer belangrijk, enorm goed geluimd. Bravo zo wil ik telkens bediend worden

Zalig en rustgevend in een mooie omgeving.

De verwarming mocht iets meer zijn in het restaurant, op de kamer was dit top (ook bij aankomst).

Ontbijt lekker, super vriendelijk personeel! Rustige ligging. Goede ontspanning.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer - Type B

wij zaten om te ontbijten in een soort gang, niet echt gezellig en op eitjes en spek moesten we een half uur wachten. De haardroger begaf het al na 5 minuten. De wifi was erbarmelijk. We hebben gebruik gemaakt van de saunafaciliteiten maar van de 3 (finse sauna, infraroodsauna en turks stoombad) werkte enkel het turks stoombad. Bij ons was het een tegenvaller.

De kamers waren proper. Het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Geweldig fijn Hotel mooi locatie, met uitermatig vriendelijk personeel en een goede keuken.
    • Tweepersoonskamer - Type B

De stoelen op de kamer, die waren niet zo fijn om op te zitten.

Ontbijt was geweldig maar ook het restaurant was erg goed. Personeel erg behulpzaam en uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

periode slecht gekozen, maar toch meer verwacht van hotel volgens ons geen vier sterren waard
    • Tweepersoonskamer - Type B

de kamer was echt te klein voor ons ; in het restaurant van het hotel, geen culinaire hoogvlieger en een zeer beperkte à la carte kaart.

ontbijt zonder franjes , goed maar zeer eentonig

fijne verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer - Type B

de tafels voor 2 personen staan erg dicht op elkaar. Rokers bij de ingang van het hotel. Ik zou een andere plek kiezen

ontbijt sauna vriendelijkheid personeel

De verwachtingen waren hoger dan hetgeen werd aangeboden.

Niet kunnen parkeren op de parking van het hotel, wel in de buurt en gelukkig ook gratis. De afstand van het hotel tot het centrum van Cochem bedraagt 2 km. De afstand is in principe geen probleem aangezien we gemiddeld 20 km per dag hebben gewandeld, maar de afstand tot het centrum is er dan toch teveel aan: gezellig kuieren in het centrum zat er 's avonds niet meer in. Onze hotelkamer bevond zich bijna in de kelderverdieping (door hoogteverschil in berg): geen aangenaam uitzicht: onderkant geparkeerde wagen op straat. (=zeker geen panorama)

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De verschillende plateau's werden op tijd bijgevuld alsook koffiekan, fruitsap e.d. Het restaurant serveerde lekkere menu's en er was voldoende keuze op de menukaart. De wijnkeuze was wel beperkt en viel in de middenprijsklasse maar wel lekker.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

uitstekend en voor herhaling vatbaar.

Inrichting lounge is misschien wat gedateerd, kamers zijn overigens prima en heel netjes. Ligt ook een stuk uit het centrum ( 15 min.lopen)

Ontbijt was prima. Uitgebreid,verse toast ,koffie uitstekend,allerlei broodjes en beleg aanwezig. Omelet eventueel met spek of champignons werd voor je gebakken ed. De bar was ook prima. Allerlei drankjes worden op verzoek gemaakt. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Voor herhaling vatbaar; sfeervol en goed bezet hotel
    • Tweepersoonskamer - Type B

douche wat krap ;vloerverwarming werkte nog niet ,waardoor 's avonds wat kil op de kamer.

Ruime schone kamer met balkon; prima bedden ;,overdadig ontbijt, prettig personeel ( enkelen Nederlands sprekend ),mooi zwembad, gezellige lounge/barruimte.

Goede uitvalsbasis voor wandel- en fietsvakantie fanaten.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Wat mij iets tegenviel was dat je alleen op de hogere etages van het hotel ergens in de verte zicht had op de Moezel

Het ontbijt was uitstekend verzorgd, het ontbrak naar mijn mening aan niets. De aangeboden kamer was niet al te groot, wel voorzien van een balkon. Ook het restaurant was van uitstekende kwaliteit. Zwembad en sauna maakten veel goed

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Verder hebben wij ons prima vermaakt omdat de omgeving prachtig is en het stadje gezellig is
    • Tweepersoonskamer - Type B

Ja je verwacht van de moezelromantiek dat je ook uit kijkt op de moezel maar dat is niet zo maar se naam.van het hotel krijg je daar wel de indruk van ,dus uitzicht viel tegen.

Ontbijt was goed de kamer en vooral de douche was erg verouderd

Kamers waren heel anders dan beschreven.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Kamers waren heel anders dan beschreven. Ook stond er bij de boeking 'Inclusief ontbijt' maar daar gekomen moesten we 10 euro per persoon per dag bij betalen voor ontbijt.

Vriendelijk personeel en lekker uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Matrassen van bed veel te hard In het Restaurant geen uitkijk op de tuin. Te weinig ramen. Voelde aan alsof je in een kelder zat.

Ontbijt. Vriendelijk personeel.

genoten van de locatie en omgeving

dat er geen rekening kon gehouden worden met onze vraag om 2 kamers naast mekaar te bekomen. Wij (mijn zus en ik) reisde met een papa van bijna 87. Hij is niet zo goed meer in orientatie. We lagen te ver van mekaar verwijderd en het hotel was niet zo simpel wat kamerlocatie betreft. We hebben ons vader dus een beetje moeten opsluiten.

toch met deze minpunten is het een heel goed hotel.
    • Tweepersoonskamer - Type B

het meeste viel me tegen dat het niet in Cochem zelf ligt en als je slecht ter been bent moet je alles met de auto doen wat weer ergenis meebrengt om een parkeerplaats te vinden. parkeerplaatsen bij het hotel zijn er veel te weinig,als je een keer wat later bij het hotel komt is er geen plaats meer vrij en kun je je auto bij mensen die daar ook wonen voor het huis zetten wat mij al meer malen is gebeurt.

het ontbijt is uitstekend er is voor iedereen wat wils. het buiten terras is heel eenvoudig maar je wordt er heel goed bediend. de kamer is heel netjes en met mooie badkamer. ik raad het iedereen aan.

Een aanrader !!!!! Lekker rustig, mooi uitzicht maar niet op het kasteel helaas.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Douche gelegenheid prima, maar heel erg benauwd warm, jammer dat er geen raam was om open te zetten !

Het was ons een genoegen om bij U te zijn . Goed ontbijt eigen tafel, lieve bediening aardig, niets op aan te merken !

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Goed verblijf en goede service met vriendelijk personeel + alles was mooi verzorgt.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Vermits wij op de eerste verdieping lagen hadden wij wel véél last van de rokers die er net beneden hun STINK en KANKER stokken aan het roken waren , en dat vonden wij spijtig dat andere mensen daar last van hebben. Laat deze mensen roken , daar waar NIEMAND last van heeft. De airco in de bar werd sporadisch aangezet , omdat anders de barman ZIEK zou worden omdat hij binnen & buiten moest bedienen.

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Het avondmaal was goed, maar kon toch wat beter afgesteld worden, gezien het zéér zéér warme weer. ( bv: Goulasch met pasta en konijenbouten geeft men normaal als het wat kouder is buiten ) Kamers waren wel steeds mooi en netjes opgemaakt, wat prettig is bij terugkomst op de kamer.

De ruime kamer, het zwembad (net groot genoeg), het ontbijt

Kwaliteit van het avondeten kon beter. Geen enkele informatie over fiets- en wandelmogelijkheden verkrijgbaar in het hotel.

De ruime kamer, het zwembad (net groot genoeg), het ontbijt

Zeer goede prijs kwaliteit, net iets te ver uit centrum om te lopen maar taxi is dan niet te duur.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Parkeren met motor is even oppassen ivm helling , is voor auto geen probleem maar een motor kan dan de andere kant op vallen, stonden nu achter het hotel maar geheel uit zicht aan de weg waar het wel vlak was

Het ontbijt buffet was zeer uitgebreid incl engels ontbijt en verse pannenkoeken, ook het prima zwembad was fijn en de matrassen waren zeer goed, kamer had iets ruimen mogen zijn, maar het balkon vergoede veel

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Ons blijf was erg goed bevallen.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Eigenlijk niets. Ja, het weer haha...maar daar heeft het hotel geen invloed op natuurlijk.

De vriendelijkheid van het personeel bij ontvangst en ook tijdens ons verblijf. Het hotel was erg schoon en het eten was superlekker. Erg gemoedelijk allemaal.

het ontbijt was overheerlijk !
    • Tweepersoonskamer - Type B

de badkamer was wat aan de kleine kant, maar het buitenterras maakte veel goed !

het ontbijt was overheerlijk ! Heel veel variatie, meer dan genoeg ! Zeer vriendelijk personeel ! alles uitmuntend ! De kamers waren ruim, netjes en elke dag heel goed onderhouden, ook het schoonmaakpersoneel was heel vriendelijk. Een aanrader, dat is zeker !

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Een net en prettig hotel met leuke faciliteiten voor een zachte prijs.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Bedden waren beetje hard, wij zijn thuis zachtere bedden gewend. Dinerkaart was beperkt, geen aparte kinderkaart, maar ze dachten wel mee en maakten kleinere porties voor ons en halveerden de prijs. Echt top opgelost.

Vriendelijk personeel. Zwembad was wat klein maar lekker warm met massagestralen.Goed sauna, stoomcabine en zelfs fitnessapparatuur aanwezig.Leuk dat in de lobby zelfs een schaakbord en andere gezelschapsspellen in de kast stonden voor de gasten.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Verwarring bij het ontbijt.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Verwarring bij het ontbijt. Ofschoon win slechts voor 1 nacht geboekt hadden, dacht het personeel dat wij 2 nachten bleven. Tot tweemaal toe heeft men deze vraag gesteld.

Het personeel was vriendelijk
    • Tweepersoonskamer - Type B

Het hotel was erg verouderd. Het paste wel binnen de setting van het dorpje. Alles in Cochem voelde verouderd en verlaten aan, alsof er sinds de jaren '80 niets meer veranderd was. Jammer want op zich een aangename locatie en niet ver om een korte vakantie met kleine kinderen te doen. Maar zo'n ouderwetse setting nodigt niet uit om terug te keren. Ons bed was ook erg slecht van kwaliteit. En de badkamer zag er niet alleen verouderd uit, maar was ook erg onpraktisch: de verwarming was tegen de wc geïnstalleerd, waardoor je amper op de bril kon zitten, er was nochtans nog een hele muur vrij waar de verwarming perfect tegen geplaatst had kunnen worden; De douchekop was fout of te dicht tegen de muur bevestigd waardoor het water enkel naar (en dus ook uit) de deur spoot i.p.v. naar beneden op je lichaam; de kamer en de gang stonken heel erg, zelf met het raam open.

Het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Voor 2 nachten perfect.

De tweepersoonskamer was een beetje ouderwets en het waren twee enkel bedden ipv een kingsize bed. Dit was het enige minpuntje.

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid, het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Vriendelijk personeel !
    • Tweepersoonskamer - Type B

Viel niet tegen maar misschien toch rekening mee houden dat de dinnerporties naar Duitse maatstaven vrij klein uitvallen.

Vriendelijk personeel !!! Ontbijtbuffet !

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Geen 4 sterren waardig
    • Tweepersoonskamer - Type B

niet geiïsoleerde kamers kleine badkamers, niet op foto merkbaar Slechte uitleg over sauna waar die gelegen is en dat er een code moet gebruikt worden voor het binnengaan

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

gewoon zelfs in een suite
    • Suite

ik heb in een tv van de kamer een module met smartcard vergeten . men heeft beloofd deze op te sturen , maar tt nu toe heb ik niks ontvangen en vind het e mailadres niet terug kunt u helpen ? danku

• Beoordeeld op: 27 september 2016

De tweepersoonskamer was heel mooi.
    • Tweepersoonskamer - Type B

wij waren met twee koppels en hadden 2 kamers geboekt, maar de dag ervoor hebben ze ons gebeld dat er een missing was en dat er maar één kamer voor twee personen was. wij hebben toen een éénpersoonkamer gekregen met een extra bed, maar dit bed was een tegenvaller. Wij hebben wel een korting gekregen en een fles wijn.

De tweepersoonskamer was heel mooi. Personeel was ook heel vriendelijk.

Parking voor invalide

Vriendelijk en behulpzaam voor invalidalleen parking voor invalide spijtig

Heerlijk ontbijt met alles er op en er aan.
    • Tweepersoonskamer - Type B

Heerlijk ontbijt met alles er op en er aan.

-Heerlijk en uitgebreid ontbijt
    • Driepersoonskamer - Type B

-Heerlijk en uitgebreid ontbijt -Perfecte locatie -Ruime 3 persoons kamer -Hondvriendelijk

Rustige ligging, tuin, lounge, vriendelijkheid personeel

was gezellig ontbijt was goed

nvt

was gezellig ontbijt was goed

• Tweepersoonskamer - Type B

Iets meer keuze op de menu kaart

Vriendelijke mensen en goed ontbijt en diner

Op en top genieten

Ontbijt super verzorgd. Kamers netjes en lekker ruim. Personeel echt vriendelijk. Echt genoten met onze 4 kinderen. Aanrader!!

Mooie kamer , de locatie en vriendelijke bediening

Mooie kamer , de locatie en vriendelijke bediening

Goed hotel, een aanrader!
    • Tweepersoonskamer - Type B

Zeer goed ontbijt, ruime en schone kamer, fijn zwembad en vriendelijk personeel.

gewoon goed,

geen airco , is toch wel nodig als het warm weer is.

goed ontbijt,behulpzaam personeel.

altijd algemeen zeer goed

type B kamer 83 badkamer heel klein

het ontbijt was heerlijk

Goed hotel met uitstekende keuken.

Receptie, beetje koeltjes

Restaurant en het personeel daar.

Had beter gekund
    • Tweepersoonskamer - Type B

het hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig. Was waarschijnlijk 10 jaar geleden prima maar nu niet meer OK voor die prijs

het zwembad

Toffe vakantie gehad

Heerlijk ontbijt

• Tweepersoonskamer - Type B

Toen we kwamen vonden wij de receptioniste niet echt vriendelijk toen we weg gingen was het super

het ontbijt was super goed en vlotte bediening

Voortreffelijk

Goede kamers vriendelijk personeel en goed ontbijt

Het personeel zo vriendelijk en gastvrij.
    • Tweepersoonskamer - Type B

De badkamer was gescheiden van kamer met een glazen schuifdeur.

Het personeel zo vriendelijk en gastvrij.

• Tweepersoonskamer - Type B

Drinken op het terras in heel cochem is duur

Eten

Prima hotel, goede faciliteiten voor lang weekend

Zeer goed ontbijt en zwembad, vriendelijk personeel

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer - Type B

Prima ontbijt, royale nette kamer.

Aangenaam verblijf

Correct ontbijt en ruime kamers

Alles dik in orde

Alles dik in orde