Beoordelingen over Motel One München-Westend Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Landsberger Str. 79, Schwanthalerhöhe, 80339 München, Duitsland

#46 van de 349 hotels in München

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Teleurstellend..
    • Kamer met 1 Queensize Bed

Het hotel werd verbouwd. Dit heeft ons niemand vooraf verteld. De lobby was gevuld met een paar stoelen in tl licht en het ontbijt kon niet worden geserveerd vanwege de verbouwing. Ik was zeer teleurgesteld dat we die informatie niet vooraf hadden ontvangen want dan hadden we dit hotel nooit geboekt. We zijn hierdoor na 22.00 uur aankomst alsnog met een taxi (extra kosten) naar een ander hotel van Motel one gegaan. (Extra kosten) Er was geen enkele compensatie of excuus. Dit zijn we niet gewend van Motel One want we boeken altijd Motel one. Maar Munchen City west zullen we in ieder geval nooit boeken. De foto's komen niet overeen met hoe het daadwerkelijk is. Vooral het terras niet. Sendlinger Tor was perfect, zoals vanouds en zoals we gewend zijn van Motel one

Ons beviel helemaal niks! We zijn na aankomst weer gelijk weg gegaan en hebben ons om laten boeken naar een ander Motel One in München.

Supef
    • Kamer met Kingsize Bed

Badkamer

Goed verblijf voor trip München
    • Kamer met Kingsize Bed

Vrij krappe kamers

Ontbijt was erg lekker, nette kamer, prima locatie met tram naar hoofdstation voor de deur.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Zalig bed.

Helaas was het extreem warm op de kamer en dat was moeilijk te veranderen.

Zalig bed. Prima eenpersoonskamer.