Beoordelingen over Premiere Classe München-Putzbrunn Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Michael-Haslbeck-Strasse 26a, 85640 Putzbrunn, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Putzbrunn

Heerlijke kamer , super ontbijt .

Heerlijke kamer , super ontbijt . Voor ons was dit de 2de maal . Ook geweldige pizzeria enkele straten verder . Wij komen zeker terug naar dit hotel . Prijs kwaliteit vind je niets beter .

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Goed en niet duur hotel op perfectie doorreis lokatie

Personeel vriendelijk, kamer schoon, moderne inrichting, goed ontbijt, ligging enkele kilometers van de doorgaande snelwegen naar Oosterrijk/Italy. Wij waren er 1 nacht op doorreis. prijs / kwaliteit boven gemiddeld 2/3 van wat het kost bij hotels in de omgeving. De plaatselijke italiaan is ook een aanrader om s'avond te eten. Ook niet duur.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Jammer van het ongedierte op de kamer .

We zijn gestoken door ongedierte , tapijt reinige , want het waren geen muggen die ons gestoken hebben , zijn zelf een dag vroeger vertrokken , door deze zaak en ook door het lawaai van de buren naast ons op de kamer er was lawaai tot 4 uur morgens .

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Moest een goed bed zijn want we waaren op door reis

Het ontbijdt. Iets beter meubileer zoals de stoelen. Alles zeer dicht opelkaar.

De kamer was goed. De bedden waren ook goed. Het bed van een kamer was vies hebben we aangegeven later andere kamer goede oplosing

Overnachting tijdens de reis naar Oostenrijk.

Moderne schone kamers. Vriendelijk personeel. Het ontbijt voldoet aan de prijs. Makkelijk te bereiken van af de autobaan. Ideaal hotel voor een doorreis.

Voldeed voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet inbegrepen bij de prijs en was niet goedkoop. Het was wel erg lekker

Ontbijt was heerlijk. De kamers een beetje smal voor een rolstoel, wel aangegeven bij het zoeken naar een hotel

de kamer was netjes, groot genoeg en hygiënisch.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een water koker met tassen op de kamer om na een vermoeiende reis te bekomen. Mag instant koffie zijn of thee.

de kamer was netjes, groot genoeg en hygiënisch.

Goed overnachtingshotel op de weg richting Italië of Kroatië

Jammer dat er naast een frisdankautomaat niet een koffie automaat was. Omgeving waarin het hotel stond was niet fraai.

Netheid van de kamers. Goed hotel voor overnachting op weg naar Italië of Kroatië

Prima hotel voor doorreis

Kamer zou uitgerust zijn met airconditioning. Kamer was warm en niet koel te krijgen. Navraag bij de receptie leverde op dat het maar de vraag is wat men onder airconditioning verstaat. Verder relatief kleine kamer en badkamer

Goede ligging tov snelweg. Goed hotel voor de doorreis.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

OK
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een hotel om te gebruiken voor een doorreis ,slapen ontbijt en vertrekken.

ok het ontbijt ,het is een hotel waar je niet kan eten. Er is wel een mogelijk om iets te bestellen door een afhaaldienst .Het hotel ligt niet in de stad ,dus je blijft in het hotel in je kamer. Voor der rest OK

Geboekt als tussenstop, prima hotel voor een...

Beperkt ontbijt voor de prijs wat je betaalt.

Geboekt als tussenstop, prima hotel voor een overnachting/ tussenstop. Nette kamers, schoon. Niet heel ruim opgezet.

Prima overnachtingshotel voor de doorreis naar verdere oorden!

De temperatuur op de kamer was bijzonder hoog, zelf met het raam open en een buitentemperatuur van - 5 graden...

Keurige kamer en prima parkeergelegenheid. Perfect hotel voor een tussenstop met nabijgelegen een prima Italiaans restaurant.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Uitstekende tussenstop op weg naar wintersportvakantie.

Logischerwijs duurde de check-in erg lang ook bij het ontbijt is er weinig tot geen ruimte.

Prima hotel voor doorreis naar skivakantie. Ligt goed aan de snelweg en voldoende parkeerruimte.

Super centrale lokatie prima voor doorreis!

centrale lokatie. Bij inchecken wel druk omdat toevallig veel mensen tegelijk kwamen maar alles was al voor ons ingevuld met de info die ze hadden en daarom niet onnodig hoeven wachten. Parkeergarage voor de auto.

Goede prijs kwaliteitverhouding.

Bij boeking hadden we gevraagd om 2 kamers dichtbij elkaar. We hadden 1 kamer op de begane grond en 1 op de 3e verdieping. Niet handig als gezin.

Prima kamer dichtbij snelweg.

Nooit meer we werden nooit eerder zo boertig ontvangen als daar!!!!!

Er was geen bedje voorzien voor onze dochter , het personeelslid bij aankomst was meer geinteresseerd in zijn film op zen laptop en zen pizza die juist was gearriveerd dan naar onze wensen te luisteren hij wou alles aan zijn colega van de volgende shift overlaten die pas om 11uur zou arriveren , we hebben ons geld teruggevraagd en onze biezen genomen , die zien ons na 5 jaar elk jaar te logeren nooit meer terug, schandalig , zo een mensen moeten niet in een receptie van een hotel tewerkgesteld worden !!!!! Misschien een job als cipier?

Goed doelmatig voor 1 overnachting tijdens doorreis. Basisnivo goed zonder op- of aanmerkingen.

Ontbijt wel goed maar matig. Kleine snacks, te verkrijgen drankjes stelt niets voor, gewoon een automaat die ook op een station had kunnen staan.

Ontbijt redelijk, doelmatig toereikend. Kamer en sanitair erg goed. Wij denken onlangs gerenoveerd en gemoderniseerd.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Vlak bij de autobahn, modern ingericht, niet ruim, maar zeer...

Alles was in orde

Vlak bij de autobahn, modern ingericht, niet ruim, maar zeer netjes, een aanrader is het ontbijt buffet, 24 hrs receptie, fantastische overnachtingsplek op weg naar wintersport, aanrader

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima overnachtingsplek als tussenstop.

Zeer warm op de kamer. Airconditioning functioneerde niet.

Prima kamer als tussenstop onderweg naar Oostenrijk. Goed en betaalbaar ontbijt. Schone accommodatie. Op loopafstand van het hotel zit onder meer een goede Italiaan. Het is mogelijk om een bed bij te plaatsen voor een kind.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Super prijs-kwaliteit!

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding tijdens doorreis naar Oostenrijk (skivakantie). Schone kamers, 24-h receptie, binnen parkeren, snel in en uit checken.

Fijn en proper doorreishotel

Sporen van vochtprobleem op het plafond, maar het was uiteindelijk wel zo goed als mogelijk "weggewerk" en duidelijk geen recent probleem.

Prijs-kwaliteit perfect hotel voor doorreis naar Oostenrijk. Gelegen op bedrijventerrein dus erg rustig 's nachts. Gratis parking voor de deur. Perfecte kamer: strak, modern, proper, alles aanwezig. Basic ontbijt, maar zeker voldoende en lekker.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

niets mis met het hotel alleen jammer dat ik te veel heb betaald

Bij aankomst bleek dat ik het hele bedrag van een overnachting moest betalen, terwijl ze reeds het grootste gedeelte via mijn visa hadden afgeschreven. heb het hele bedrag moeten betalen, de andere morgen voor vertrek de afrekening laten zien van mijn bank. Werd gezegt dat er wat problemen waren met de administratie op het hoofd- Kantoor maar dat het i.o zou komen,en dat het ingehouden bedrag terug gestort zou worden is nu van 10 sept geleden en niets meer vernomen.

De ligging op weg naar italie

budget hotel, zonder service.

persoon aan de balie was zeer grof en gaf het gevoel dat we bedrogen werden. met betaalkaart betalen was niet mogelijk, enkel cash. Na het cash betalen, kregen we geen betalingsbewijs. We vroegen hiernaar en kregen een antwoord dat we domme toeristen waren en het normaal is in Duitsland dat je enkel een papier krijgt bij het uitchecken. Dus cash betalen en geen ontvangstbewijs krijgen. Na lang aandringen vertelde de man dat het 20 minuten ging duren voor een ontvangstbewijs. We gingen iets eten in Munchen centrum (niets deftig in de buurt, behalve soort pittazaak). Toen we omstreeks 22u terug aan de balie aankwamen vertelde de man dat ons ontvangstbewijs in een enveloppe voor de kamer lag. Dit was echter een leugen. 5 minuten later weer aan de balie, kregen we het antwoord dat we het verkeerd begrepen en dat de enveloppe in de loop van de nacht voor de deur zal liggen. Tevens vertelde de man dat hij onze betaling in het systeem had gezet, en dat we niet moesten klagen. Dit was voor ons het toppunt, we werden kwaad en bleven staan totdat we het ontvangstbewijs kregen. Na 40 minuten kregen we uiteindelijk een eenvoudig afgeprint papier waar het bedrag opstond (69 terwijl we 71 betaalden) en saldo 0. Hier moesten we het maar mee doen. In de tussentijd dat we bij de balie stonden waren er verschillende andere personen met diverse klachten. conclusie: na 12 uur rijden, kregen we in de late avond de slechtste hotelervaring ooit. De rating die op deze site staat klopt niet. Dit hotel zou maximaal een 6 mogen krijgen. Dit is dan nog zeer gul.

kleine eenvoudige kamer. locatie in industriegebied. vrij eenvoudig te bereiken. propere kamer.

Personeel stond onder de kamer 109 de gehele nacht buiten te...

Personeel stond onder de kamer 109 de gehele nacht buiten te praten en te roken. Rook trek de kamer in. Uit elende het raam de macht dicht moeten houden.

Super hotel voor een erg nette prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtige kamer, heerlijke douche en bed. Ruim voldoende parkeergelegenheid in de afgesloten parkeergarage onder het hotel. Wij hebben hier overnacht tijdens onze reis naar Kroatië en zijn heerlijk uitgerust wakker geworden. Het was erg stil in het hotel en alles zag er geweldig uit. Ik zou hier zo weer overnachten en zeker aanraden aan andere reizigers!

Gelegen in woonwijk cq bedrijfsterrein. Weinig restaurants in de omgeving.

Waren op doorreis. Goedkoop onderkomen voor 1 nacht. Prima bed douche en ontbijt. En dat voor 59 euro.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Aantrekkelijk ingericht designy hotel, goedkoop en fijn voor doorreis

Dat er geen mogelijkheid is om met (jongere) kinderen in één kamer te verblijven, omdat de kamers te klein zijn

Dat het er wat comfortabel designy uitziet, maar toch goedkoper dan MotelOne, waarop het concept vd inrichting gebaseerd is

Zeer comfortabel voor een tussen stop .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets behalve geen restaurant in het hotel maar binnen 5 min heb je er een paar .

De kamer temperatuur was super goed door geruisloze airco ook geen buiten geluiden en super goede blinderings gordijnen maakten het slapen geweldig.

Matig, wel schoon en ontbijt wel lekker.

Wij hadden 3 kamers geboekt alle rookvrij dat was bij een kamer zeker niet zo. Ontbijt niet gerekend op zoveel personen, zitten aan zeer lage tafels niet praktisch.

Redelijk voor een tussenstop op weg naar verdere bestemmingen

het perfecte hotel voor een nacht op doorreis.

Er is geen bar, enkel een koelkast met drankjes bij de receptie. Door de drukte was deze leeg.

Dit hotel is zeer schoon en alles is goed verzorgd. Het hotel ligt op een perfecte locatie voor een doorreis. Het bijzonder vriendelijke personeel staat altijd voor je klaar.

Prima overnachtingshotel

Op de foto's stond een bad afgebeeld, hier hadden we ons op ingesteld, maar dit was niet aanwezig.

De bedden waren erg lekker en er was een fijne douche.

De kamer was netjes, compacte badkamer met toilet en goede...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het matras was erg hard, ik kreeg hierdoor het idee dat het een wat goedkoper matras was.

De kamer was netjes, compacte badkamer met toilet en goede douche.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Verblijf op zicht voor een nacht goed.

Als je daar overnacht een beetje meer gezelligheid savonds. Je moet echt het dorp in om te eten.

Ontbijt goed. Werd netjes steeds aangevuld. Echt een goed onderkomen voor de doorreis.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Jammer dat er geen restaurant bij is maar voor wie van Italiaans eten houdt, op vijf minuten lopen is het geweldige restaurant San Daniele

Prima kamer. Schoon en perfect bed

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Matrassen op houten plank als bed;

Matrassen op houten plank als bed; geen vering of bedbodem. Geen beste slaapplek daardoor, en geen beste locatie als tussenbestemming voor de wintersport.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

De kamer is prima voor op doorreis.

De receptie had een kamer gegeven waar ik binnenliep bij gasten. Deze kamer bleek dus al bezet te zijn. Toen ik terug ging naar de receptie viel de receptionist zijn collega af. Ik begreep overigens van kennisen die die dag hetzelfde hotel hadden geboekt, dat zij precies hetzelfde hadden mee gemaakt.

De kamer is prima voor op doorreis. Netjes, compact, modern. Prijs kwaliteit is goed.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

verblijf ok maar receptie en ontbijt niet goed

onthaal liet te wensen over - ontbijt was absoluut niet in orde .. niemand om op te dienen - tafels niet afgeruimd en onvoldoende eten

kamers en bed in orde

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Zorgeloze pitstop op weg naar vakantiebestemming.

Bij het ontbijt staat een sapdispenser die wat lang de tijd neemt om een jusje te tappen.

Complimenten, ik sliep vorige week ook in dit hotel, heb feedback gegeven over het verstrekken van de WiFi code, dat is meteen opgevolgd.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

voel mij bedrogen in prijs/aanbod

de prijs, via booking.com 196€/nacht betaald, hotel is type "star in hotel" en zeker zijn prijs niet waardig, tevenss stond er buiten een groot bord met kamers vanaf 59€ !!!

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

zeer goed verblijf, rustig, nieuw en dichtbij bushalte

wifi gegevens niet gekregen bij inchecken. was ook niets op de kamer waar we mee konden inloggen.

de nieuwe mooie kamer met mooi uitzicht en geen verkeershinder. zeer rustig gelegen

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Erg nette, nieuwe, schone kamer.

Onduidelijk dat op eigen terrein betaald moest worden voor parkeren, terwijl het op straat gratis was. Beetje gehorig.

Erg nette, nieuwe, schone kamer. Goede douche. Lekker bed.

Wijo

Personeel onvriendelijk

Kamer was goed

Doorreis

Dat je geen koffie kunt krijgen s avonds

Schone kamers perfect voor de door reis

Lekker ruim

Duurder dan premiere classe in Frankrijk maar ook beter. Er zat bloed op de binnenkant van de WC/bdkamerdeur!

Lekker ruim

Prijs kwaliteit uitstekend.

Prijs kwaliteit uitstekend. Zeer verzorgd ontbijt.

Voor de prijs prima te doen.

Kon geen koffie krijgen ''s avonds.

Goed bed. Goed ontbijt.

Perfect als tussenstop op doorreis!

Perfect als tussenstop op doorreis!

Keurig nette kamer, rustig gelegen voldoende parkeer...

Keurig nette kamer, rustig gelegen voldoende parkeer gelegenheid.

Voor 1 overnachting een prima hotel

Ontbijt, oud brood!

Voor 1 overnachting een prima hotel

Perfect

Perfect

Lokatie

Sliepen boven de intree, tevens rook gebied , was nogal gehorig

Lokatie

Prima hotel voor de doorreis

Prima hotel voor de doorreis

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

goede locatie.

geen

goede locatie. prma prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

👍🏼

Was goed. Waren op doorreis naar Oostenrijk. Aanrader voor een overnachting

Prima locatie.

Niets op aan te merken

Prima locatie. Vlakbij de Autobahn. Goed ontbijt. Fijne bedden. Diverse restaurants op loopafstand.

Efficient

Droge lucht in kamers

Efficient

Kamers roken of dat er mogelijk in gerookt was.

Kamers roken of dat er mogelijk in gerookt was.

Geen koffie 's avonds

schone nette kamers voor goed prijs. Ideaal voor tussen overnachting of zaken reiziger

Prima voor doorreis naar oostentijk

Personeel traag

Netjes en ruime kamer

Schone kamer en Okay prijs

Kleine kamer en aparte locatie

Schone kamer en Okay prijs

Goed verblijf voor doorreis naar wintersport vakantie.

Kamers waren prima , rustige omgeving en lekkere pizzeria in de buurt.

Prima hotel op doorreis naar Oostenrijk

Goede prijs kwaliteit; goede bedden en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

prima locatie voor korte overnachting op weg naar wintersport.

Additionele kosten voor parkeren.

Bed / douche

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Comfortabel schoon prima lokstie

Comfortabel schoon prima lokstie

Het ontbijt was goed en de kamers zijn schoon.

De ligging.

Het ontbijt was goed en de kamers zijn schoon.

Personeel en het aantal plaatsen voor het ontbijt

Goede locatie voor een tussenstop.

Geen bekers of glazen op de kamer.

Kondenniet omboeken dus het ontbijt

Kondenniet omboeken dus het ontbijt

prima hotel voor een doorreis

Goed en uitgebreid ontbijt.

Prima overnachtingshotel, rustig gelegen

Prima hotel voor doorreis naar Italië gelet op prijs kwaliteit verhouding.

Prima voor 1 doorreisnacht

Geen parkeerruimte voor auto met aanhanger.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wiet rokende gasten onder mijn raam

Prijs

zeer goede verblijfplaats .

24 H receptie , toekomen om 00.05 u was geen probleem voor in te checken

Goed hotel voor enkele nachten, snel bereikbaar vanaf de snelweg

De kamer en badkamer waren prima in orde. Uitstekende prijs / kwaliteit

Prima bedden, superdouche en goed ontbijt

Staat op rand van industrieterrein

Prima bedden, superdouche en goed ontbijt