Beoordelingen over a&o München Hauptbahnhof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Bayerstr. 75, Ludwigsvorstadt, 80335 München, Duitsland

#334 van de 349 hotels in München

6,2

Goede locatie, prijs op zich goed te doen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het parkeren viel echt tegen want de schoonmaak blokkeerde de ingang van de lift waardoor we moesten wachten. Daarnaast kan je absoluut niet met een grote auto daar parkeren. Totaal onhandig en er moest continu een medewerker mee om zo de auto uit de garage te kunnen halen. Het toilet stonk en de beddengoed ontbrak voor twee personen die moesten we opnieuw aanvragen. We merkten ook dat schoonmakers op de deur klopten en gelijk naar binnen wilden komen terwijl er geen aanleiding was om bij ons binnen te komen. Het gaf ons niet echt een fijn gevoel om onze spullen er achter te laten.

De locatie was goed. De medewerker die we op de tweede dag hebben meegemaakt, was totaal onvriendelijk. We vroegen alleen of we iets in de koeling mochten plaatsen maar dat kon dus niet. Er zijn mensen op de wereld die geen eten hebben en we moesten dus uit noodzaak het weg gooien. Echt totaal niet vriendelijk was die mannelijke collega met bril. Wat wel goed was, is dat we 1 dag eerder uit gingen checken en we kregen onze geld terug.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima hotel, eenvoudig, schoon, goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Geen opmerkingen alleen dat onze "sleutel" van de kamer het niet meer deed. Maar dat was heel snel opgelost.

Prima hotel, kom er al jaren speciaal voor het Oktoberfest. Op 5 a 10 min. loopafstand van het Centaal Station en het Oktoberfestterrein. Ook is de binnenstad van München goed te bereiken. Prima, eenvoudige maar schone kamers. Voorkant kan wat luidruchtig zijn doordat je aan een drukke straat (Bayerstrasse) zit. Boek daarom een kamer met balkon dan zit je aan de achterzijde.

Simpele maar prima kamers.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Simpele maar prima kamers. Lekker ontbijt en prima lokatie. Auto parkeren kan in garage (spannend met Autolift, beetje krap, maar auto staat veilig voor €12 pd)

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Goede ligging, prijs/kwaliteit ok!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Stapelbed nogal gevaarlijk (1 kant volledig open en stond niet tegen een muur).

Prijs kwaliteit goed hotel, waren op doorreis dus bleven voor 1 nacht. Ligging is centraal, gerieflijke kamer. Stapelbed bovenaan toch wel gevaarlijk voor kleinere kinderen (maar aan 1 kant deels gesloten).

Weinig luxe voor veel geld

Sfeer , sanitair

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden van de kinderen waren niet opgemaakt en er waren geen lakens voor. Moesten we zelf nog regelen.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Bedden

Bedden

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De badkamer

De matrassen mogen wel wat steviger zijn. Enkele waterglazen op de badkamer zetten lijkt ons een goed idee.

De badkamer