Beoordelingen over My Place Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Lippmannstr. 5, Altona-Altstadt, 22769 Hamburg, Duitsland

#21 van de 323 hotels in Hamburg

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Netjes, modern appartement en uiterst vriendelijk personeel!
    • Appartement met Terras

We zaten in een van de appartementen. Er zat een groot terras bij dus bij mooi weer heerlijk! Het appartement zelf was echt super! Erg leuk ingericht en netjes. Van alle gemakken voorzien. Wat ook leuk was is de zelfgemaakte jam en spulletjes die je beneden kunt kopen. De locatie is ook top! We hebben fietsen gehuurd bij de accomodatie wat ook prima was. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Hamburg is meer dan de moeite waard
    • Classic Tweepersoonskamer

Hamburg heeft soms toch echt een parkeerprobleem...

Locatie erg goed, leuke buurt, veel restaurants te vinden

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Perfecte lokatie, leukste buurt van Hamburg, veel restaurants en cafe. Nette schone kamers.
    • Classic Tweepersoonskamer

Beetje pijn na slapen

Goede lokatie. Erg schone nette kamers

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

We zaten in het penthouse-appartement, met een...

Er viel een lamp kapot die erg knullig stond. Dat werd ons in rekening gebracht wat ik eerlijk gezegd niet zou verwachten. Maar goed, verzekering betaalde dat uiteindelijk.

We zaten in het penthouse-appartement, met een woon/slaapverblijf en aparte keukeneetkamer, met aan beide kanten een groot buiten-terras. Op super locatie, midden St Pauli en dichtbij centrum. Simpel maar prima ontbijt en parkeergarage is erg makkelijk. We hadden fietsen mee en die konden daar prima veilig staan. Kortom, en aanrader.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Zeer behulpzaam personnel.

een paarkeerplaats vinden kan evtl tegen vallen.

Zeer behulpzaam personnel. De kamer was schoon, mooi en zeer goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Zeer leuke plek ik leuke buurt.

niets.

Zeer leuke plek ik leuke buurt. faciliteiten prima en personeel super aardig!! komen zeker terug als we weer naar Hamburg gaan!!