Beoordelingen over Neotel Stuttgart Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Lautlinger Weg 1b, Möhringen, 70567 Stuttgart, Duitsland

#25 van de 113 hotels in Stuttgart

Uitstekende locatie om Stuttgart via openbaar vervoer te bezoeker, kamers dringend aan renovatie toe

De kamer mag anders ingericht worden : de kasten stonden nogal ongelukkig geplaatst waardoor je direct bij binnenkomst op de kast botst. De badkamer was DRINGEND aan renovatie toe : de wc-bril was zelfs afschuwelijk (versleten, oogde vies al was het wel proper gepoetst). Er was géén koffie/thee op de kamer. We hadden een superiour kamer, maar hebben niets van "superiour" gemerkt !

Ontbijt was prima, voldoende keuze. Voldoende parkeergelegenheid, al is dit onvoldoende bij maximale bezetting in het hotel. Locatie naar stad Stuttgart is excellent : de metro/tram stopt zeer dichtbij het hotel, dus auto kon makkelijk aan het hotel blijven staan.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima hotel, fijn gelegen ten opzichte van de stad.

Lawaai op de parkeerplaats achterzijde! Ik denk dat een kamer aan de voorkant beter is.

Prima hotel, fijn gelegen ten opzichte van de stad. In 10 minuten sta je bij de U-bahn en 25 minuten later midden in de stad. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Tussenstop op terugreis vakantie

Kamers waren vrij basic en helaas erg gehorig. Door luidruchtige gasten in kamer Naast ons heel weinig geslapen. Receptie wel gecontacteerd, hebben de gasten opgebeld... helaas geen compensatie gekregen.

Lekker ontbijt en mooie stijl van het hotel.

Prima hotel voor op doorreis

Het leek alsof de badkamer vrij oud was, echter wel genoeg ruimte. Ontbijt was ook erg druk, was bijna geen ruimte om te zitten

Grote kamers en prima hotel voor op doorreis

Leuk overnachtingshotel.

Leuk overnachtingshotel in de buurt van de snelweg. Nette kamers en een uitgebreid ontbijt. Heel leuk ingericht. Voldoende gratis parkeergelegenheid en er is een lift aanwezig. Dicht bij treinstation, winkels en eetgelegenheden. Allemaal oploop afstand. We kregen zelfs per gast een gratis ijsje aangeboden en er was "koffie to go" (gratis). Echt een aanrader.

Leuk hotel voor een kort verblijf

Badkamer is verouderd. Maar wel schoon.

Goed ontbijt. Je komt niets te kort. Badkamer zit alles in. Niet te groot. Kamer was netjes. Wij zijn er maar voor 1 overnachting geweest. Leuk thema van de bussen. Je komt het overal tegen in het hotel.

• Suite

Goed ontbijt en kamer eenvoudig, maar voldoende. Ligging wat verder vanaf het centrum, maar in op ongeveer 500 meter Openbaar Vervoer. Goede gratis parkeergelegenheid bij locatie. Aardig en behulpzaam personeel.

Lekker schoon

Geen airco op de kamers Staat op een industrieterrein Bistro op zaterdag en zondag gesloten

Lekker schoon Super goed ontbijt Goede parkeerplek De prijs

Geweldig ondanks het missen van een airco.

Jammer dat met dit warme weer (hele week gemiddeld 30/35 graden) dat dit hotel geen airco heeft, als oplossing was een ventilator geplaatst.

Mooie ruime kamer en goed ontbijt. Dicht bij de Metro, 3 dagen kaart bij de receptie te koop. Gratis koffie voor de gasten.

Slecht ontvangst en warme kamer

Bij aankomst hielp de man bij de balie ons zeer slecht. We moesten aan andere reizigera vragen waar we konden parkeren. De baliemedewerker reageerde hier niet eens op. Vervolgens leek hij eerder geïrriteerd dat we er waren dan ons daadwerkelijk te verwelkomen. Vervolgens kregen we de sleutel zonder uitleg welke kamer we hadden, waar die kamer zich bevond en waar een eventuele lift was. Erg slecht. De kamer is erg smal en er was geen airco in deze hitte.

De kamer was wel erg schoon en het ontbijt was goed.

Vroeger een goed hotel maar nu flink achteruit gegaan

Bij aankomst was de jonge man aan de balie heel kort af. Totaal niet vriendelijk. Er werd gebeld door een klant die in het hotel zou verblijven en die werd echt afgeblafd. Daarnaast was de kamer veel te warm. En met de ventilator was het ook niet uit te houden. Bedden allebei tegen de muur dus 1 iemand kon niet uit het bed komen alleen als hij/zij er van de voorkant vanaf stapte. We hebben eerder in dit hotel geslapen en waren we zeer tevreden maar helaas is nu echt alles tegengevallen op het ontbijt na.

Het ontbijt is echt super maar daar heb je ook alles mee gezegd.

Mooie en fijne kamer, met prima bed.

Geen airco, alleen een waaier. Het was bloedheet. Restaurant was gesloten op zaterdag.

Mooie en fijne kamer, met prima bed. Het ontbijt was echt fantastisch!

Aardig personeel, schone kamer

Geen airco (zelf niet op gelet) maar dit was gezien de hitte echt enorm jammer. Voor een 4 sterren hotel met die prijs had ik nooit gedacht een kamer te treffen zonder airco, met “gelukkig” nog wel een ventilator maar echt zo’n ouderwetse gare.

Aardig personeel, schone kamer

Prima hotel als tussenstop op je vakantiereis.

Een vier-sterren hotel zonder airco.....!!!??? Ik heb navraag gedaan bij de receptie en volgens de dame aan de bali zijn alle kamers inderdaad zonder airco.

Het ontbijt was zoals gewoonlijk weer zeer uitgebreid en perfect verzorgd. Gratis parkeren is uiteraard ook mooi meegenomen.

Op het, wat viel u tegen na , prima.

Het was onze 2-de (02-06-2018) zeer warm, tegen de 30 graden. Sta ik rond 17:10 bij de bar, wordt volledig genegeerd door de baliemedewerker. Iemand die in komt checken en nog iemand die komt iets komt betalen gaan gewoon voor. Vervolgens wordt ik weer genegeerd! Gevraagd of ik wat kon bestellen. Bar is pas om 18:00 open!! Gevraagd of ik dan iets kon kopen uit de koelkast voor roomservice. Mocht alleen op de kamer gedronken worden. Ik ben toen naar de ARAL-pomp gereden, drinken gehaald en dat dan maar op het terras op gedronken.

Ontbijt was meer dan goed!!! Leuk ingericht m.b.t. de oude bussen, foto's e.d.

Prima plek voor doorreis en een goed ontbijt

Waarom zijn niet op alle kamers koffie en thee faciliteiten , op onze heenreis hadden koffie en thee faciliteit op de kamer en op onze terug reis was dat niet aanwezig volgens ons een gemis.

Prima plek voor doorreis en een goed ontbijt

het ontbijt was fantastisch, noem maar op en het was...

het was erg warm op de kamer, geen airco wel een ventilator. wij waren in het hotel op 31 mei, Natione feestdag, wisten wij als Nederlandse niet. ER was geen gelegenheid om te dineren in het hotel, was dicht, HELEMAAL NIETS GEREGELD VOOR DE HOTELGASTEN.

het ontbijt was fantastisch, noem maar op en het was aanwezig.

Perfect hotel voor een doorreis overnachting

Voor ons was dit een overnachting op doorreis naar huis. De decoratie in het Neotel is leuk en kamer en faliciteiten zijn goed verzorgt. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wij waren op doorreis naar Italie. Voor ons was dit een prima tussenstop.

De kamerprijs viel ons tegen, die was in een jaar €20 verhoogd.

Wat goed beviel was de nabijheid van de uitvalsweg. Wij hebben het ontbijt als uitstekend ervaren. Er zijn eveneens goede restaurants in de omgeving.

Geweldig hotel

niets te mekkeren

De kamer was prima, de badkamer was goed, het ontbijt was geweldig helemaal top. Leuk hotel met een bus thema, omdat het gebouwd is op de plaats van een oude bus remise. In het hotel is zelfs een klein museumpje over de geschiedenis van de bus remise, heel leuk.

Goed op doorreis. Het ontbijt was super!

De badkamer was een echte ramp. Ouderwets tot en met waardoor het een vuile indruk kreeg. Vooral de douchebak was vuil in de randen met de douchedeur. Het toilet was versleten. Ik zou er niet meer boeken. De volgende bestemming was in motel One en dat is gewoon Top!

De kamer was goed uitgerust en netjes

ideaal als tussenstop op doorreis.

tegenvalllen niet echt. Er is verschil tussen de kamers ( een kleintje bij de heen-reis, een grote bij de terugreis).Prijs / kwaliteit niet te beoordelen. De prijs heen was een stuk duurder dan de prijs terug

ideaal als tussenstop op doorreis. Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt. De niet- overdekte maar toch redelijk ingesloten parking, de nabijheid van de autosnelweg

Prijs kwaliteit.

Locatie had beter gekund. Er is in de buurt weinig te beleven maar anderzijds goed met de auto (bus) te bereiken en goed parkeren

Prijs kwaliteit. Uitstekende kamer en ontbijt voor erg weinig

Restaurant hotel niet in het weekend geopend

Prima hotel, goed en ruim ontbijt, perfect parkeren, restaurantjes in de buurt, bereik centrum Stuttgart zeer eenvoudig met metro/tram.

Heerlijk ontbijt.

Uitzicht was een beetje saai. Omgeving is ook niet al te interessant.

Heerlijk ontbijt. Prima kamer. Prima bed en een geweldige douche. Vlakbij de metro naar Stuttgart, dus daar gezellig een hapje gegeten in een Duits bierstube.

Ideaal voor 1 nacht op doorreis vanuit Oostenrijk, met een dikke plus voor het ontbijt!!

De opstelling van het bed: één zijde tegen de muur, één nachttafeltje aan het voeteneind van het bed. Wat onpersoonlijke check-in, zeer formeel en zonder veel woorden, koel!!!

Het héééérlijk uitgebreid ontbijt en het personeel bij het ontbijt!!! De ligging op 3 km van de a8. Het originele concept van het hotel met de sfeer van Neoplan, als ex-reisgids busreizen in de jaren 70 roept dit de sfeer van de jet- en cityliners weer bij me op.

zeker een aanrader om Suttgart te bezoeken

Heerlijk uitgebreid ontbijt,u baan op 2 minuten wandelen en in enkele minuten in centrum,rustig gelegen ,mooi nette ruime kamers,vriendelijk personeel,rustige bar om s'avonds iets te drinken,mooie leuke inrichting,ruime parking

Locatie gunstig bij een metrostation van waaruit je in een...

Vrij simpele inrichting, beetje sfeerloze directe omgeving van het hotel

Locatie gunstig bij een metrostation van waaruit je in een kwartier in het centrum bent. Daarnaast ook niet ver van de snelweg af gelegen, goed uitgebreid ontbijtbuffet en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Mooie fijne locatie in handbereik van centrum.

Kamers viel klein uit. Douche is heel erg klein en moeilijk om in te draaien.

Mooie locatie net buiten de centrum. Goed bereik met metro naar centrum. Goed ontbijt.

Redelijk overnachtinghotel op een ongezellige locatie nl, een bedrijventerrein.

Personeel aan de balie luistert niet naar de klant en dreunt gewoon een verhaal op.

Het ontbijt was uitgebreid en goed. Kamer was ruim genoeg en schoon.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Doorreis naar Oostenrijk

Personeel aan de balie, over de vraag om ergens iets te eten, gaven geen advies, alleen straatnaam waar enkele restaurants lagen.Daar de brasserie maar open was van maandag t/m donderdag.

Het ontbijt was uit de kunst. Van alles voorzien. Warm en koud bij ontbijt alle soorten koffie . Was zelfs mogelijkheid om daarna koffie mee te nemen. De kamer had groot balkon en zelfs voorzien van Waterkoker voor thee of koffie te zetten. Op de badkamer van alle verzorging voorzien. Zeer vriendelijk personeel die de kamer poetste.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima kamers, uitstekend ontbijt en een leuke aankleding van...

Wij hadden een kamer voor een aantrekkelijke prijs (aanbieding), maar in een later stadium nogmaals willen boeken en toen was de kamer veel te duur voor één nacht.

Prima kamers, uitstekend ontbijt en een leuke aankleding van het hotel. Ideaal hotel voor als je op doorreis bent

Ondanks het goede ontbijt zullen wij van dit hotel geen gebruik meer maken.

De badkamer en slaapkamer waren gedateerd en niet goed onderhouden. Wij hadden 2 kamers geboekt (2persoonskamer voor ouders en 1 persoonskamer voor dochter)de kamers die wij kregen lagen ver van elkaar af. Het was niet meer mogelijk om dat te veranderen toen wij dit constateerden bij het inchecken.

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Ook het personeel in de ontbijtruimte was actief en zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Mooie plek om Stuttgart te ontdekken met prima ontbijt.

Ligging buiten het centrum van Stuttgart maar U-Bahn vlakbij!

Prima hotel annex (klein) museum. Kamers schoon en netjes, ietwat gedateerd, maar prima bedden.

Voor herhaling vatbaar, absoluut!

Duidelijkheid ivm adres: Vaihingerstrasse 151 moet eigenlijk Lautlingdrweg 1B Zijn

Voor herhaling vatbaar, absoluut! Ruime kamer, lift, koelkast op de kamer, goede bedden, mogelijkheid de kamer helemaal of gedeeltelijk te verduisteren... Niets dan positieve ervaringen.

Schoon, vlotte vriendelijk Check in, zeer uitgebreid en goed...

Als je citytrip Stuttgart wil, is dit denk ik niet super gelegen. In t zakendistrict

Schoon, vlotte vriendelijk Check in, zeer uitgebreid en goed ontbijt. Gratis parkeren achter de deur, 24/7 receptie. Ruime kamers met goede bedden en prima badkamer. Prima doorreishotel!

Ontbijt was lekker en je mocht koffie meenemen voor...

De douche werd wisselend heel heet of koud. Hotel is gehorig en er kwamen gasten laat aan.

Ontbijt was lekker en je mocht koffie meenemen voor onderweg:) De kamer was erg goed te verduisteren.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Ontbijt was uitstekend.

De betreffende kamer was wel te heet. De warmte was niet weg te krijgen. Alsook frisse lucht ontbrak er. Even zo het gemis van balkon. Deze was wel genoemd in de reservering.

Ontbijt was uitstekend.

Voor herhaling vatbaar. Ik moet de komende tijd vaker naar Stuttgart en neem zeker hetzelfde hotel.

Binnenplaats is ook s nachts druk met komende en vertrekkende gasten. Men mag als men / de nachtportier mag als het rumoerig is en men lang buiten staat te praten hier een opmerking over maken ten behoeve van de andere gasten.

De servicegerichtheid van het hotelpersoneel en de prijs - kwaliteitverhouding. Hygiene was uitstekend.

Prijs kwaliteit uitstekend, zeer verzorgd ontbijtbuffet

Douchecabine is aan vervanging toe, sluit niet goed meer af, douchekraan deed het wel prima

Uitstekende locatie om tussenstop in te lassen op terugweg van vakantie

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Geweldig doorreis hotel!

Misschien de ligging. Was lang zoeken naar een restaurant. Wel lekker dicht vij de snelweg voor doorreizen.

De kamer was heel goed en het ontbijt was geweldig! Zeker voor die prijs!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima verblijf voor 1 of 2 nachtjes.

De ontvangst door een onverzorgde en niet vriendelijke receptioniste. Ook daarna gaf ze onjuiste informatie.

Kamers en ontbijt prima, vlak metro en eetgelegendheden in de buurt.

Prima overnachting gehad.

Niets viel ons tegen. Moesten even kijken waar de ingang van het hotel was. Het was een ander adres.

Kamer was prima, goed verzorgd en het ontbijt zeer uitgebreid.

Goede prijs kwaliteit verhouding

De badkamer was verouderd. Helaas geen airco maar de deur kon wel open. Bistro was helaas dicht i.v.m. vakantie

Het ontbijt was geweldig. Bedden sliepen lekker.

Door een fout van het hotel, jammer genoeg niet kunnen blijven slapen!

Er was een belangrijke fout gemaakt. Wij hadden 2 kamers geboekt. Maar het hotel had er maar 1 voor ons. We zijn overgeboekt naar een andere hotel (overigens prima voor elkaar), maar we wilden speciaal dit hotel. Dus dat was een domper...

Geen plus punten. Sorry

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, fantastisch ontbijt.

Receptioniste bij het uitchecken was wat kortaf.

Het ontbijt is ontzettend uitgebreid en erg lekker. De hele dag gratis koffie en thee in het restaurant.

Zeer goed verblijf voor tussenstop op reis naar Italië

Heerlijk verblijf als tussenstop van Italië naar Nederland. Mooie kamer met balkon en voortreffelijk ontbijtbuffet! Locatie is prima centraal. Gratis fijne parkeergelegenheid.

Goed ontbijt.... that's it!

Geen airco!!!!!!!! enkel een ventilator, in de kamer was het "minstens" 30 graden, geen oog kunnen dicht doen. Niet aanvaardbaar voor een 4 sterren hotel

ontbijt

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed hotel voor een paar nchten.

Wij hadden een vriendelijk welkom verwacht. En dat was het niet. Achteraf bleek het receptiepersoneel wel efficiënt en behulpzaam.

De kamer met balkon, deze lag aan de achterkant van het hotel met uitkijk op het parkeerplaats, maar daar hadden we geen last van. Het hotel was voornamelijk door zakenmensen bezet. De sfeer was wel ongedwongen. Faciliteiten als koffie en thee, die kan men de hele dag gratis nuttigen, ondanks het feit dat er op de kamer ook koffie/thee faciliteit aanwezig is. Top. De badkamer is klein en wat verouderd, toch is er alles wat men nodig heeft. De bedden zijn prima. Parkeren op een binnenplaats achter het hotel was een pre.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Leuk gezellig hotel met super ontbijt

Hygiëne in de kamer was niet erg top...

Heerlijk uitgebreid ontbijt, zeker een aanrader! Kamers waren wat gedateerd, maar dat weet je bij voorbaat al als je boekt online;) Verder was deze wel ruim met een balkon. Super hotel voor doorreis van Italië naar Nederland, hotel ligt vlak bij snelweg. (Hier merk je overigens niks van)

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Lekker slapen met een fantastisch ontbijt

Oudere kamer aan de andere kant van de gang waar oma met de kinderen sliep had geen airco en was erg heet. Deze kamer leek nog in oudere staat

Ontbijt was super voor elkaar! Kamers netjes en modern ingericht. Heerlijke douche. Ramen konden met de hitte helemaal open. Heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ideale locatie op doorreis naar het zuiden

Kamer was compact, badkamer eerder aan de kleine kant, locatie was geschikt voor doorreis maar minder geschikt om de stad te bezoeken

Ruime keuze aan het ontbijtbuffet, nette kamer met kleine frigo

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima hotel vooral voor kort verblijf.

Geen airco! Had kennelijk niet goed gekeken, als ik dat namelijk had geweten dan had ik hier niet geboekt terwijl het buiten 34 graden was! Verder alles okay ...

Leuk thema hotel met vriendelijk personeel. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Heerlijk ontbijt. Ligt wat verder uit de stad maar metro dicht in de buurt.

Prima hotel voor een kort verblijf.

Parkeren was lastig toen we zaterdagavond terug kwamen. Er is niet echt veel parkeergelegenheid.

Kamers zijn schoon en ruim, alleen de badkamer wat gedateerd. Bar is gezellig. Ontbijt was heel goed. Prijs/kwaliteit was iig prima. Aanrader.

Uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet

De knop waarmee de douche boven het bad ingeschakeld kan worden, was kapot. We konden dus alleen het bad gebruiken.

Uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prima hotel voor doorreis.

Er wordt reclame gemaakt met het museum maar dat is gesloten op vrijdag. De kamers waren wel schoon maar ook stoffig. Het restaurant is in de weekenden gesloten en dat was ons niet duidelijk. We moesten dus met ones zoontje van 1 nog op zoek naar een restaurant in de buurt toen we 's avonds aankwamen.

Ontbijt was heel goed en divers, kamers ruim en netjes ingericht. Goede bedden. Hotel beneden in mooie stijl behorend bij het kleine museum wat erbij hoort. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 25 september 2016

hotel ligt vlak aan autostrade, ideaal dus als tussenstop

hotel ligt in een buurt ver buiten Stuttgart, als je iets later aankomt, kan je in de buurt nergens meer terecht voor iets te eten er is geen airco op de kamer en dat is een ramp, het raam openzetten is geen optie

hotel ligt vlak aan autostrade, ideaal dus als tussenstop goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Was ff zoeken en als je met auto komt.

Was ff zoeken en als je met auto komt. Is parkeren moeilijk

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Voor doorreis prima maar niet voor meerdere dagen.

Prima ontbijt, fijne kamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

N.v.t

Alles oké

Hotel is goed gelegen 5 minuten lopen van de metro, gratis parkeergelegenheid en goed ontbijt

Badkamer was aan de kleine kant maar daar was de prijs ook echter na

Prijs kwaliteit verhouding was prima voor een grote stad als Stuttgart.

Prima als overnachtingshotel

Geen bar voor een drankje ‘s avonds, alleen koelautomaat

Ontbijt was zeer uitgebreid

De kamer was erg klein

Het bed en ontbijt

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Heel goed mooie kamers met balkon goede service en ontbijt prima

Alles alleen menukaart in de avond kan wat meer variatie in

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Volgende keer gewoon weer!

Alles prima

Schoon ruime kamer en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Het was zeer schoon.

Het was zeer schoon.

Vorige keer was kamer ok ditmaal niet door de gebreken !!!

Badkamer niet proper , gordijnen en overgordijnen half los , nog vuil in vuilbakje !!!

De ligging en ontbijt !

Parkeergelegenheid

Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

UItstekende tussenstop

Prima kamer, goed ontbijt. Goed bereikbare lokatie.

Super.

Niet op aan te merken.

Het ontbijt was super kan niet beter 10 + , parkeren was ook super.

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit, nette grote kamer

geen airco op kamers

Goede prijs kwaliteit, nette grote kamer

Geen airco, was echt te warm

Prima kamer, goede locatie, met OV centrum goed te bereiken

Superior kamer, echter zonder airco, kamer was veel te warm

Locatie, nette kamer

Voor een nacht prima.

Bereikbaarheid en de omgeving.

Het ontbijt was voortreffelijk!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Neotel Stuttgart