Beoordelingen over Hotel Neun 3/4

Bahnhofstr. 46, 29221 Celle, Duitsland

#29 van de 29 hotels in Celle

5,7

5,7

Perfect als stopplaats voor een langere reis.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kamer was zeer klein, en basic.

Eenvoudige in- en uitcheck, zeer vriendelijk te woord gestaan. De ligging op wandelafstand van het historische stadscentrum is een pluspunt.

Was voor de prijs een redelijk tot goed verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer (gedeeld toilet)

De kast veel te groot waardoor de ruimte klein was. De tv was zo klein dat je er vlak voor moest gaan zitten om te kunnen kijken. De over gordijnen te dun want als je 's nachts je om wilt kleden dan zag je buiten dat.

Het parkeren.

Last minute, vriendelijke ontvangst.

Kamer was super gehorig. Zowel van gasten als van de straat geluidsoverlast. We verbleven hier van 14 op 15 juli 2017 (vrijdag op zaterdag) en hebben geluidsoverlast gehad tot 3uur 's-nachts en weer vanaf 5uur 's-ochtends. Geluidsoverlast van buiten bestond uit brallende en zingende jongeren. In het hotel de krakende, houten vloeren en trap, stekkers in wantcontactdoos steken, gebruik van toilet, wastafel, douche en fohn. Hadden het gevoel dat het bij ons in de kamer was, zo dichtbij klonk het. Gasten uit naastgelegen kamer konden we letterlijk verstaan.. Kapotte toiletbril die verschoof als je erop ging zitten. Kleine wastafel, zeer weinig ruimte om toiletspullen neer te zetten.

Last minute, vriendelijke ontvangst. Kleine kamer, dit was tevoren gezegd. Badkamer met prima douche. Een prima 2-persoonsbed met 2 losse matrassen en 1 persoons dekbedden (de gewoonte in Dtsl). Op 1,1km loopafstand van het centrum van Celle en op 50mtr van het treinstation. Celle is een bezienswaardige plaats met terrasjes, restaurants, winkels en mooie oude panden. Wel hangjeugd dat overlast gaf door op het meest centrale plein met fietsen rond te crossen, te hangen voor de VVV, bankjes bezet houden, harde muziek, zich in groepjes verplaatsen over het plein, de groepen daagden elkaar uit (gewoon overdag). We vonden de sfeer in deze stad daardoor niet echt prettig. Hoorden andere bezoekers op een terras er ook over praten en zagen een man ook een paar jongeren erop aanspreken.

Jammer

Ze sprak matig Duits. Er was geen mogelijkheid voor ontbijt. We hadden een veel te kleine badkamer. Echt waanzinnig klein. Er gaat veel verkeer en treinen langs.

De gastvrouw was heel vriendelijk.

Zeer slecht geregeld met het ontbijt machine was stuk dus...

Zeer slecht geregeld met het ontbijt machine was stuk dus geen onbijt

Alles ok.

N.v.t.

Alles ok.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Super gastvriendelijk, behulpzaam en aardig personeel.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Super gastvriendelijk, behulpzaam en aardig personeel. Leuke ruime kamer met alles erop en eraan. Parkeerplaatsen achter hotel

Prima voor 2 nachten in het mooie Celle

Badkamer, erg oud en klein

Zeer vriendelijk eigenaar! Prima hotel waar wij het voor nodig hadden

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Vriendelijk personeel en dicht bij centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer (gedeeld toilet)

Vriendelijk personeel en dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Geen ontbijt te krijgen.

Geen ontbijt te krijgen. Kon de buren in de kamer ernaast verstaan.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

ruime kamers

Er was geen airco. Redelijk gehorig

ruime kamers

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

grote badkamer en veel parkeerruimte achter hotel, dus weg...

inchecktijd half 4 is laat. Er was niemand en we moesten naar een telefoonnummer bellen, maar toen waren ze er erg snel.

grote badkamer en veel parkeerruimte achter hotel, dus weg van de straat. schone kamer. Goede bedden. Servicegericht personeel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

vriendelijk personeel

te kleine doucheruimte te weinig plaats toilet, ik meet 1.83 slechte matras, veel te zacht, verouderd veel te klein tv scherm zeer simpel ontbijt voor de prijs zeer lawaaierige verwarming was juist een nogal koude nacht toen ik er was, radiator had luchtbellen en daardoor veel lawaai van watercirculatie

vriendelijk personeel proper zeer vriendelijke receptioniste die meer dan twee uur op ons heeft gewacht wij stonden in verkeersfile vast en hadden haar twee keer opgebeld bleef er supervriendelijk bij is moeten opblijven tot na middernacht door onze verkeersellende door vele werken op duitse autowegen onverantwoorde files Ik zat aan de achterzijde van het hotel Het was er zeer rustig en stil Toevallig weinig medegasten in het hotel Daardoor ook heel stil in het hotel zelf

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

redelijk gelegen t.

oude achterhaalde kamer. badkamer was een voormalige keuken?. uit de douche kwam vrijwel geen water, dat spoot uit de slang. slechte bedden. er was geen ontbijt te krijgen, stond wel in de bevestiging en er lag info in de kamer over het ontbijt! hotel werd benut door bouwvakkers en stratenmakers.

redelijk gelegen t.o.v. oude centrum en het hebben van een parkeerplaats

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Dit hotel is goedkoop, biedt de mogelijkheid om gratis te...

De bedden zijn oncomfortabel (metalen springveren voel je in je rug prikken). Tot 1.70 lijkt alles redelijk schoon, daarboven liggen dikke pakken stof (op kasten) en schimmel (in mini badkamer). Hotel ligt buiten het centrum, niet echt in de beste buurt van Celle. Hotelkamers zijn erg ouderwets gemeubileerd. Badkamer is erg klein en instap naar douche is hoog.

Dit hotel is goedkoop, biedt de mogelijkheid om gratis te parkeren achter het hotel en de kamers zijn redelijk ruim. Het (chineze) personeel is aardig en het ontbijt werdt speciaal voor ons klaargemaakt (keurig, maar niet heel luxe/uitgebreid). Personeel spreekt goed engels.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Prettige ontvangst en goede informatie over Celle en omgeving

Tamelijk hoge instap in douchecabine

Prettige ontvangst en goede informatie over Celle en omgeving

• Beoordeeld op: 22 mei 2015

De douche was een echte douchecel.

De douche was een echte douchecel. Erg klein en afgetimmerd in de kamer.