Beoordelingen over Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Selikumerstrasse 25, 41460 Neuss, Duitsland

#3 van de 14 hotels in Neuss

Het is een goed hotel maar administratief moeten ze beter opletten!

Onze kamer was dubbel geboekt. Toen we terug kwamen in de nacht konden we onze kamer niet in omdat er andere mensen in sliepen. Voor de veiligheid van spullen is dit een zeer kwalijke zaak van het hotel

Het is een goed en net hotel.

Uitvalbasis voor bezoek aan museum Insel Hombroich

In principe was het een prima hotel. Als ik een punt van kritiek moet geven dan is het douchen in het bad. Naast de hoge opstap voor mensen die moeilijk te been zijn, kwam ook een deel van het douchewater alsnog over de rand, ondanks een flexibel douchescherm. De inrichting van de kamer en badkamer is enigszins gedateerd. Maar functioneert verder nog prima.

Ik kwam speciaal om naar museum Insel Hombroich te gaan ten zuiden van Neuss, en kwam met openbaar vervoer vanuit Nederland naar Dusseldorf. Daarvoor heeft dit hotel een prima locatie. Hotel is centraal gelegen vlakbij goed openbaar vervoer en midden in een groot park. Het hotel heeft een ruime opzet en komt daardoor erg rustig over, ondanks dat er veel gasten zijn. Het hotel heeft een eigen restaurant, waardoor je niet per sé de stad in hoeft om te gaan eten, wat fijn is na een drukke dag.

Fantastisch.

Niet geheel een probleem maar wel een beetje jammer; betaald parkeren á 16,50 voor een nacht. Wanneer je moet betalen als je niet blijft slapen snap ik 100% maar als je als gast er blijft slapen is het nét wat netter als je gratis gebruik mag maken van de garage en/of parkeerplaatsen buiten. ( vind ik )

Het ontbijt was onwijs uitgebreid! Heerlijke kamer.

tegenslag gehad maar toch mooi opgelost door het vriendelijk personeel

Er zat een geluid in de verwarming waardoor we tot 2 x toe gewekt werden 's nachts. Na het melden werd ons een andere kamer toegewezen (mooie suite), de ochtend nadien was er geen warm water in het hotel. Dezelfde ochtend werd ons een gratis ontbijt en gratis parking aangeboden. Al bij al nog positief uitgedraaid.

ontbijt, gedienstig personeel

Geweldig. Inchecken kan iets beter.

Blijkbaar zit er bij ieder type kamer een mogelijkheid tot gratis drankjes/snacks uit het winkeltje. Dit is niet gezegd bij het inchecken.

Heerlijk ontbijt met voor ieder wat wils. Zeer uitgebreid. En tot op het laatste moment blijven ze aanvullen.

Prijs-kwaliteit verhouding is niet goed.

De prijs van het ontbijt is veel te hoog €20 voor 2 broodjes, kaas en 2 koffie is veel te veel. Parkeren bij het hotel kost €15 ook een veel te hoog bedrag als je dit afzet tegen de prijs van de kamer. Daarnaast was de sauna één van de redenen om dit hotel te kiezen. Helaas bleek ook voor het gebruik van de sauna betaald te worden. Niet prettig van een 4 sterren hotel had ik meer verwacht.

De ligging vlak bij het OV is goed voor een uitstapje naar Dusseldorp.

zoals altijd SUPER !!!

de wifi,wat wel vrij is,niet altijd beschikbaar,zondagmorgen liep het ontbijt een beetje uit de hand,maar het is ons toch gelukt om te ontbijten,een zaalverantwoordelijke zou hier wel helpen ;-)

de ontvangst aan de receptie was uitmuntend,zelden zo een receptiestaff aangetroffen(is wel niet de eerste keer dat wij in dit hotel verbleven :-) )

Ontbijt was super heel vriendelijk personeel kamer groot en...

Ontbijt was super heel vriendelijk personeel kamer groot en komfortabel alleen de parking vond ik te duur 15 euro en er was geen bewegwijzering want er waren wegeniswerken rond het hotel en de hotel was heel moeilijk bereikbaar mvgr freddy

Goed hotel zoals altijd bij Dorint

Ik had geen bad op de eenpersoonskamer en mijn medereizigers wel, terwijl ik dezelfde prijs betaal voor de eenpersoonskamer. Dus meer betalen en minder service.

Goed hotel zoals altijd bij Dorint

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Het is een fijn hotel, waarbij gastvrijheid en vriendelijkheid bovenaan staat!

De rolstoellift, iedereen zou daarvan gebruik moeten kunnen maken maar als niemand weet hoe je er mee moet omgaan of als je iedere keer een sleutel moet vragen dan is dit zeker een minpunt vooral als je als gast zijnde via de 'achterdeur/zijdeur' dan maar naar buiten moet ipv de voordeur. Dat was wel jammer.. Maar daarintegen hebben ze zeker een halfuur geprobeerd om hem te doen laten werken, waarbij mijn vriendin wel helaas vast zat in de lift!.... Dus ja... (Hopelijk komt er nog een compensatie? Nee hoor, dat hoeft niet.. ;) ..)

De communicatie en frontdesk! Wauw Ik had per ongeluk de verkeerde dag geboekt en hij maakte er geen probleem van. Ik denk zelfs als ik terug gegaan had om te zeggen dat de badkamer een bad had en geen inloopdouche dan had hij ook nog eens geswitched voor mij, dit weet ik zeker! Dit heb ik niet gedaan want die jongen had ons echt super goed geholpen. Echt geweldig. (Mijn beste vriendin is rolstoel-gebonden, dus een inloopdouche zou gemakkelijker geweest zijn) Maar de rest, iedereen was vriendelijk, komt een praatje maken, probeert in hun beste Engels terug te praten. Neuss is trouwens zeer rolstoelvriendelijk en iedereen was echt aangenaam om mee een babbel te maken; wij vonden Neuss leuker dan Düsseldorf! Dus echt een aanrader voor iemand die even een weekend weg is. Alles is lekker bij de hand en er zijn super leuke bistrotjes of kleine restaurantjes. En er is niet zo heel veel tourisme in de stad om te zeggen dat het overvol was. Dus dat is zeker een pluspunt.

Geriefelijk hotel en zomers niet duur

Het bad was wat smal om in te staan en heeft wat hoge rand om erin te komen.

Prettige kamer, goed ontbijt, attent personeel, dichtbij U Bahn naar het centrum

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

unser Wohlfühlhotel in Neuss/Düsseldorf
    • XL Kamer

We hadden een ruime kamer met plavuizenvloer op de derde verdieping: drie kuipstoeltjes, bureau, heerlijk bed, prima douche, super ontbijtbuffet, S-Bahn en busstation pal tegenover het hotel. Tot Markt Neuss zijn het twee haltes, Düsseldorf Altstadt is een half uurtje. Linksom of rechtsom is alles binnen handbereik. Zeer vriendelijk personeel aan receptie, in bar en ontbijtzaal. Compliment!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Neuss en Düsseldorf, 2 vliegen in 1 klap

ik kan niets bedenken, het was een fijn hotel!

een heerlijk en gevarieerd ontbijt, vlotte bediening door vriendelijk personeel. We kregen bij aankomst meteen een stratenplan en het personeel was altijd bereid om er nuttige info over te geven

Heel aangenaam verblijf juist buiten Dusseldorf. Lekker rustig en toch dichtbij de stad.

Het enige wat een beetje tegenviel was het hoofdkussen... maar dat is natuurlijk maar mijn mening :-)

locatie dicht bij de tram die je in 20 minuutjes naar de konings allee brengt. We kregen een gratis drankje in de hotel-bar aangeboden en hebben daarna nog een cocktail gedronken. Gratis water en fruit op de kamer! Er was een grote badkamer met inloopdouche. De kamer zelf was heel stil en de gordijnen waren goed verduisterend. 's morgens was er een heerlijk ontbijtbuffet aanwezig. Een aanrader voor deze prijs!

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prima verblijf uitzonderingen daar gelaten.

Wifi kwaliteit. Gemis van een minibar op de kamer gezien te prijs,en in vergelijking met andere hotels.. Trap bij ingang hotel,erg vermoeiend met zware koffers

Kamers waren schoon. ontbijt goed

• Beoordeeld op: 9 september 2018

was matig,

personeel achter de balie voldeed niet aan haar functie

2de en laatste keer - te duur voor weinig comfort

Veel te warm, geen airco en geen koelkast ! Discussie over ontbijt extra betalen terwijl alles geboekt was via Booking.com !

Ok

Keuken maar tot 22:00 uur open

Niet veel in hotel geweest

Fijne accommodatie met luxe ontbijt.

Hoge parkeertarief voor hotelgasten.

Kamers en ontbijt.

Goed en comfortabel hotel

Drankjes waren duur/ontbijt

Ligging alsook hotel zelf !

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Zalig ontbijt grote kamers

Zalig ontbijt grote kamers

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ontspannend

We hadden geen minibar op de kamer terwijl dit wel op onze boeking stond

Ontbijt was heel lekker

geen tv zender uit Belgie

schitterend ontbijt

Kamer wat klein

Heel goed

zoals altijd,een aanrader :-)

zoals altijd,een aanrader :-)

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Kamer

Het restaurant - het eten was niet zo fantistich

Kamer

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima business Hotel in het hart van Neuss

Personeel was uitermate vriendelijk en coulant.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

ontbijt

ontbijt

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

1 nacht prima vertoef

De tv was klein

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

fietsen die weliswaar gratis waren maar in slechte toestand.

fietsen die weliswaar gratis waren maar in slechte toestand.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Avondeten

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Fijne bedden, vriendelijk en hulpvaardig personeel

Geen douchekapje, slechts 1 handdoek, zeer slap kussen, moesten cash betalen, incheck duurt lang

Fijne bedden, vriendelijk en hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Goed ontbijt.

geen drankenkaart in de bar???

Goed ontbijt. Goede kamers

Goed ontbijt.

Goed ontbijt. Hotel ligt in het centrum

• Beoordeeld op: 25 september 2016

WiFi was heel erg slecht helaas.

WiFi was heel erg slecht helaas.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

De locatie van het hotel was uitstekend.

Het onthaal was niet erg vriendelijk en behulpzaam. Als ze vermelden dat er BVN tv is moet dit er dan ook zijn. Slechte Wifi.

De locatie van het hotel was uitstekend. Neuss is een bijzonder mooi dorpje om te bezoeken. Het was ook een super ontbijt. De kamers waren ruim.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Het personeel was heel onvriendelijk en alles word maar op...

Het personeel was heel onvriendelijk en alles word maar op elkaar afgeschoven. Geen toestelbed pas om 00.15u konden onze kinderen in bed omdat iedereen maar zei dat het er aan kwam.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Ontbijt is super!

Ondanks onze vraag om extra handdoeken en bedlinnen (bed-en badlinnen maar voor 1 persoon bij aankomst) werd dit de 1ste nacht niet in orde gebracht.

Ontbijt is super!

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Het personeel was zeer aangenaam, hebben ons altijd geholpen.

Het was jammer dat we de bedden tegen elkaar moesten schuiven, het was geen "echte" tweepersoonsbed. Qua hygiëne viel het heel goed mee, alles was netjes, maar het moment dat je een douche nam, was de badkamer (die al behoorlijk klein was) en een stukje van de gang, al bijna onder water. Ook al zet je een handdoek om het water tegen te gaan, je vond wel ergens sporen van water... Wat ook jammer was is dat je alleen in de gang licht hebt en in de badkamer, in de slaapkamer heb je alleen kleine nachtlampjes waar niet veel licht uitkomt, dus een "algemeen" groot licht had wel aangenaam geweest!

Het personeel was zeer aangenaam, hebben ons altijd geholpen. De kamer was ook zeer mooi ingericht, heel modern. De hygiëne daar was in orde. Het hotel is dicht bij Düsseldorf, we konden met onze auto gaan of met een taxi (openbaar vervoer is ook een optie). Ons verblijf daar in het Dorint Kongresshotel was zeer aangenaam!

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Bedcomfort is prima, kamer ziet er keurig uit.

Kamerprijs is te hoog voor een gewoon redelijk hotel. Entourage en aankleding van het hotel, lounge etc heeft een kille uitstraling. Ontbijt van 19 euro is zwaar overprijsd,

Bedcomfort is prima, kamer ziet er keurig uit.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Het onbijt

Personeel niet op de hoogte van festival in het Gobe theater. En kon mij niet goed vertellen over de lokatie en parkeer situatie aldaar. Theater is 20 minuten lopen van het hotel vandaan

Het onbijt

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

nette zakelijke kamers,

Wifi : steeds opnieuw aanloggen, paswoord dat vervalt na bepaalde tijd. Ontbijt dat niet inbegrepen is, aan de dure kant, 19 euro PP. Eigenlijk is dit geen kamer van 150 euro , maar 188 euro per nacht daar ontbijt toch mag verwacht worden voorzien te zijn in een hotelprijs

nette zakelijke kamers, toffe bar lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Alles ok, goed ontbijt rustig en aangename lokatie

Restaurant viel minder mee

Alles ok, goed ontbijt rustig en aangename lokatie

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Dat ze niet op een e-mail reageren!

Dat ze niet op een e-mail reageren!

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Rustige omgeving

Verlichting op de kaner

Rustige omgeving

• Beoordeeld op: 21 december 2015

verzorgd ontbijt

als 3M personeelslid heb ik recht op de corporate rate. Weigering om de prijs aan te passen bij aanbieding aan de receptie

verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

de vriendelijkheid van alle medewerkers

de vriendelijkheid van alle medewerkers prachtig ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Behulpzame medewerkers

Behulpzame medewerkers

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

zeer beleeft en gedienstig personeel

badkamer infrastructuur - lekend - gemeld aan de receptie

zeer beleeft en gedienstig personeel

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss