Beoordelingen over Hotel Neustadt

#36 van de 40 hotels in Osnabrück

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Redelijk hotel voor 1 of 2 nachten
    • Business Eenpersoonskamer

Pinapparaat werkte niet, dus contant betaald. Drukte op de gang door andere gasten vanwege gedeeld toilet en douche.

Redelijk hotel, kan best een opknapbeurt gebruiken. Gelukkig gekozen voor kamer met toilet en douche. Ontbijt in de prijs inbegrepen. Redelijk in de buurt van het centrum.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Prima verblijf aan de rand van het centrum
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen zeep, shampoo en douchegel aanwezig op de kamer. Bij het ontbijt was veel keuze qua vleeswaren. Brood was wel allemaal uitgedroogd. Het brood afdekken zal kunnen helpen, zodat het brood verser blijft. Het was dat ontbijt inclusief in de prijs was, maar ik zou hier niet apart voor hebben gekozen en liever naar een bakkerij in de stad gaan.

We hadden een mooie ruime kamer waar het goed verblijven was. Het interieur is wel gedateerd, maar daar is de prijs ook naar. De kamer was wel goed schoon. Personeel is heel vriendelijk en we zijn erg hartelijk ontvangen bij aankomst. Parkeren kan voor de deur (3 plaatsen) of in de straat. Het parkeren is wel op basis van beschikbaarheid, maar is wel gratis. Het hotel ligt in een rustige straat.

Drama hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Wat niet, het hotel is alles behalve rustig gelegen, het ligt in de ghettowijk van Osnabrück. Heel de nacht veel lawaai, veel overlast van jeugd, optrekkende auto’s en een kerkklok die op de onlogische tijden slaat. Kamer is onlogisch ingedeeld. Wastafel naast het bed en de douche en wc in een te krappe ruimte. Het is klam en er stond water op het vloer. De douche is lek! De kraan heeft de hele nacht doorgelopen, bij binnenkomst zagen wij gelijk haren in het doucheputje. Dit kon volgens het hotel niet. Aan de lampen hangen spinnenwebben, alsof er niet schoongemaakt is. Wij hadden twee nachten geboekt, maar zijn na 1 nacht vertrokken! Afwikkeling met het hotel is uiteindelijk opgelost door booking.com zelf. Het hotel wilde hier niet aan meewerken. Fotos van de kamer komen overigens niet overeen met het huidige beeld van het hotel!

Weinig

Heerlijk ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Afstand naar altstadt is een stuk verder om te lopen als bij booking.com aangegeven. Volgens google maps is het ruim 2.5 km en dat klopt een stuk beter. Minpunt dus. Als ik dat van te voren had geweten had ik dit hotel niet gekozen.

uitgebreid goed ontbijt. Leuke rustige kamer, fijn bed. Badkamer is te klein.

Boeken via krediet kaart maar niet kunnen betalen met...
    • Business Eenpersoonskamer

Boeken via krediet kaart maar niet kunnen betalen met kredietkaart, niet met bankkaart maar enkel cash omdat het betalingsapparaat stuk was maar dat was het ook al drie manden geleden toen ik hier was. Dat klinkt dus weinig geloofwaardig . Mijn inziens wilt me voor minder goede bedoelingen enkel cash laten betalen Het personeel was ook buitenlands (goedkoop) personeel dat enkel gebrekkig Duits en hun eigen Slavische taal sprak maar geen Engels of andere talen, en dat terwijl er meerdere zakenmensen komen.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Douche miste een haak voor douchekop zodat je deze in de hand moest houden. Dat was onpraktisch.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Goede prijs/kwaliteit!

Gezellig verblijven
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Het is recht tegenover de kerk met een klokkenspel die geen tijd aangeeft. Eerste keer dat het gaat, klinkt het hard maar later hoor je het al niet meer.

Goed verzorgd ontbijt, nette kamer. Kleine gedeelde badkamer maar wel schoon en keurig verzorgd.

Weekendtrip hotel, niet geschikt voor lange vakanties

Het is ongeveer 2,5km van de oude binnenstaat en de hygiëne was iets minder (vloerbedekking in de hoeken was stoffig)

De kamers waren in eigen style ingericht, simpel en eigen wastafel i.v.m. gezamenlijke badkamer.

Geen lift. Kamers niet goed schoon. Badkamer ook niet.

Ontbijt was prima. Personeel ook. Eenpersoonskamer stonk naar sigaretten rook.Op de lattenbodem van het bed was het zeer stoffig. Handdoeken prima. En beddengoed ook schoon. Twee persoonskamer was de vloerbedekking aan de randen aangestukt. Hobbel in vloerbedekking achter het bed.

Fijne tijd in Osnabrück!

Alles zoals verwacht .

In rustige voorstad, 25 min. Lopen naar De Dom...parking zonder kosten in woonwijk, Kamer schoon en met alles wat nodig is. Goed ontbijt! Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima voor 1 nacht, geode parkeergelegenheid.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

De gemeenschappelijke badkamer / toilet was teleurstellend. Optie : aangrenzende kamer uitbreken en bij de badkamer trekken.

Het ontbijt was uit de kunst inclusief de kamer.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Perfect, vers, voldoende uitgebreid ontbijt gezien de K+O...
    • Business Eenpersoonskamer

Het is wat ouderwets maar bovenal proper en je hebt alles wat nodig is voor een gewone nacht rust

Perfect, vers, voldoende uitgebreid ontbijt gezien de K+O prijs

Naar m'n zin gehad.
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Loopafstand naar de binnenstad is toch wel zo'n 1,5 kilometer. Voor mij prima te doen, maar de site vermeld dat de afstand slechts 950 meter is. Het is in een kwartiertje wel te lopen.

Ontbijt is prima in orde. Koffie mag wat mij betreft wat sterker gezet worden. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Voor dit soort prijzen moet je niet te veel verwachten. Basic! En dat wordt geleverd.

Osnabruck was leuk maar zou niet meer kiezen voor dit hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers en bedden vielen tegen. Tweepersoonsbed stond tegen de muur zodat je je partner wakker moet maken voor toiletbezoek. Bedden waren hard en kraakten enorm.

Ontbijt was goed.

Prima hotel om stad te verkennen bij doorreis.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

De gewenste informatie zoals door mij opgegeven ( 2 lossen bedden op een kamer) was door bemiddelingskantoor niet doorgegeven aan hotel. Dit is overigens door hotel met veel zorg direct opgepakt en opgelost.

Prijs - kwaliteit Gelet op prijs zeker boven verwachting

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Redelijk geprijsd hotel op behoorlijke afstand van het historische centrum
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Indeling vd kamer is wat vreemd. Piepklein wasbakje in de slaaphoek; niet op de badkamer. Bed staat pal onder het raam tegen de muur. Niet zo handig met uitstappen. Beddengoed van kunstvezel: niet comfortabel.

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Plezierig, met kleine ongemakken
    • Economy Tweepersoonskamer

Onze kamer - een kamer met een tweepersoonsbed - was klein; de badkamer was bijna even groot. Andere kamers - zonder eigen badkamer? - waren groter. De douche was afgeschermd met een plastic gordijn maar door de krachtige douchestraal kwam er veel water buiten de bak.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Gebouw en kamers zijn eenvoudig maar goed onderhouden.

redelijk, oud gedateerd hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Lawaaierig: werken aan de weg en gebeier van kerkklokken.

Ontbijt was goed. Bed was te zacht. Dekens en kussens waren oud. Gezamenlijk gebruik van de badkamer viel tegen. Erg krap. Erg gastvrij.

Slecht begin van onze vakantie! :(
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden vreselijk moeten zoeken, omdat de straat opgebroken was en toen konden we dus niet terecht.

het hotel dat we al maanden tevoren hadden besproken, was vol. we werden verwezen naar een ander hotel in een omgeving waar geen behoorlijk restaurant was. we waren erg teleurgesteld! De receptionist was overigens vriendelijk.

Desastreus. Een paar uur verbleven maar mijn gevoel was dusdanig slecht dat ik ben vertrokken.
    • Business Eenpersoonskamer

Kamer niet van binnen af te sluiten. Herrie vanwege bouwwerkzaamheden aan doorgaande weg. Koelkastje defect.

Helemaal niets. Ik ben vertrokken en heb een ander hotel geboekt. Moest wel de helft betalen.....

Prima goedkoop hotel, niet ver weg van het centrum waar je...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Prima goedkoop hotel, niet ver weg van het centrum waar je gratis je auto kan parkeren. Uitstekend ontbijt. Kamer was prima en de gedeelde badkamer netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Slechtste hotel waar ik ooit verbleven heb!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

De ontvangst was onvriendelijk. Er werd door het personeel aangegeven dat zij geen betaling hadden ontvangen. Dat betekend dat ze of hoopten op nogmaals betaald te krijgen of hun administratie niet op orde hadden. De kamer was klein. Vloerbedekking dusdanig verschoven dat er in een gedeelte geen vloerbedekking lag en in een ander gedeelte een bult. De kamer stonk ontzettend naar rook, als of er asbakken onder het bed stonden. De bedden waren op. Meer een soort hangmatten. Het gedeelde sanitair was slecht. Kranen zaten los. WC was bekleed met plakplastic en het schoonmaken van de wc-deur was lange tijd overgeslagen en zat vol urine vlekken.

Ontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Goede budget overnachtingen
    • Basic Eenpersoonskamer - gedeelde badkamer

Locatie is wat minder leuke buurt. Weinig goeie restaurants in de buurt. N beetje vervallen buurtje.

Goed ontbijt, prima ontvangst, parkeergelegenheid voor de deur

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Redelijk
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was onlogisch ingedeeld. Wasbak was niet in de badkamer. Moesten heen en weer lopen. Geen spiegel en kapstokken in de badkamer. Oud sanitair.

Kamer was schoon. Bed heel goed. Goede matras. Ontbijt lekker.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Een nacht op doortocht.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Ik had een slaapkamer met 2 singel bedden gereserveerd, aangezien ik met mijn kind reisde. Echter hadden we een kleine kamer met een twijfelaar. De gedeelde badkamer en toilet moesten met de kamersleutel op slot worden gedraaid. Openen van de deur koste veel moeite en je moest altijd met zijn tweeën anders zat er een opgesloten in de kamer, aangezien de deur van de kamer alleen dicht bleef als hij op slot zat. Al met al een vermoeiende kwestie, gelukkig was het maar voor een nachtje.

Ontbijt was goed, ruime keuze, vooral de broodjes waren lekker. Beleg was wel erg Duits. Ook ruime keuze in ontbijtgranen.

Net hotel, heerlijk ontbijt, zeer behulpzaam personeel
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ouderwetse sleutels in dito sleutelgaten. Ze werkten niet echt goed.

De service van het personeel was bijzonder goed. Op zijn initiatief werd ik naar het station gereden en werd de bagage van de rest van het gezelschap van daar naar het hotel vervoerd, zodat wij de avond bagagevrij in de stad konden doorbrenhen. Top!

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Geen ANWB hotel waardig
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Kamers zijn gedateerd, tegen betaling een eigen douche, die niet aan de muur kon, veel te kleine ruimte. matras te zacht , lawaai van de buren en van de straat. Met koffers over de trap naar boven. Ontbijtzaal is een kamer waar het etenswaar vanaf 6 uur 's ochtends onbedekt ligt, ziet er om 9 uur niet meer uit, tafels niet schoongemaakt van vorige gebruikers, benauwde en zweet ruikende mensen. Moest naar schoon servies en restjes koffie zoeken.

Niets maar dan ook werkelijk niets

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Eenvoudig maar prima hotel voor een nachtje Osnabrück
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De dekbedden waren heel dun, dus een extra deken op de kamer had wel fijn geweest.

Goede kamer en goed ontbijt. Op loopafstand net buiten het centrum, dus lekker rustig gelegen.

Erg vriendelijk en goed en zullen zeker terug gaan
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Had niet gezien dat er een gezamenlijk toilet en douche bij deze kamer was, maar viel reuze mee. De handzeep was leeg in het toilet.

het ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

ouderwets Hotel (Hotel Residenz), met aardige ontvangst, ouderwetse kamer met matige voorzieningen.
    • Business Eenpersoonskamer

ontvangst bij Hotel Neustadt was niet aangenaam. echter na mijn kritiek veranderde de toon en werd ik ge-upgrade naar Hotel Residenz. in Residenz was een slecht werkende WiFi.

ik werd verzocht gebruik te maken van een anders Hotel voor dezelfde prijs: Hotel Residenz. ontbijt was perfect in Residenz.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Goed hotel met goede prijs kwaliteit verhouding
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche had een gordijn. Er is geen restaurant

Lekkere bedden. Parkeren in de garage Goed personeel

Het bed was heel goed.
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De meubels in de kamer zijn erg eenvoudig.

Het bed was heel goed. De kamer en omgeving zijn heel rustig. Het ontbijt is uitgebreid.

vriendelijk

geen drinken verkrijgbaar

vriendelijk

Matig. Je betaalt niet veel, maar dan krijg je ook niet veel.

- Warme kamers (geen koeling) - Onvriendelijk personeel - Gedeeld sanitair

Bereikbaarheid

Heerlijke broodjes bij het ontbijt, vriendelijk personeel,...

Badkamer wat oud

Heerlijke broodjes bij het ontbijt, vriendelijk personeel, dichtbij HBF

Een goed verblijf en een zeer gunstige prijs!!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Een gezellig hotel met een uiterst vriendelijke gastheer!! Gratis parkeren en goede loopafstand naar het centrum!!

voordelig adres, vriendelijk personeel
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

erg volle kamers met meubilair

voordelig adres, vriendelijk personeel

• Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg verouderd. Lekkende kranen en niet werkende lampen

Leuke hotel goed ontbijt goede prijsverhouding
    • Basic Eenpersoonskamer - gedeelde badkamer

Geen douche kop houder dus je moet hem vast blijven houden

Leuke hotel goed ontbijt goede prijsverhouding

prijs kwaliteit verhouding is prima!
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douche word snel heet of heel koud.

vriendelijk personeel en dichtbij het centrum (+- 15 min lopen), ontbijt beperkte keuze, maar prima te doen😁

Gunstig geprijsd, basic hotel, gratis parkeren, ca 15 minuten lopen tot het centrum
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

WIFI in de kamer erg slechts (lees: niet beschikbaar)

Gunstig geprijsd Vriendelijk personeel

prima naar de zin gehad, leuk hotel, aardig personeel.

kamers wat gedateerd.

goed bed, rustig gelegen,goed ontbijt, kwa prijs verhouding prima hotel.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Ruime kamer, rustig

De koffie

Ruime kamer, rustig

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bedden waren redelijk hard

Zeer goede prijs kwaliteit
    • Basic Eenpersoonskamer - gedeelde badkamer

De gemeenschappelijke zones.... Douche toilet.

Vriendelijke ontvangst en super ontbijt

redelijk hotel voor de prijs
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers gedateerd en eenvoudig maar wel schoon,kleine douche alles wat aan de onlogische kant ingedeeld

de prijs

Gemoedelijk en gastvrij

Nietsgemoede

Gastvrijheid

Aangenaam hotel met uitgebreid ontbijt voor lage prijs
    • Basic Eenpersoonskamer - gedeelde badkamer

Wastafel in de kamer was niet volledig rein (zichtbare resten van vorige gebruikers)

Aangenaam uitgebreid ontbijt in rustige eetkamer

Matig hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Kleine kamer, zeer slecht matras

Parkeerplaats

Goed ontbijt.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De buurt en omgeving, de parkeergelegenheid, de drukte in de nacht.

Goed ontbijt.

Aangenaam

Vers fruit ontbijt

Heel vriendelijke gastvrouw

bezoek aan de stad
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Voor ons was het ruim voldoende. We hadden zoals de site aangaf een kleine kamer met gedeeld toilet op de gang.

Goed stadshotel voor slapen en ontbijt

Schoon en ontbijt

Veel geluid s'nachts

Schoon en ontbijt

Prima prijs kwaliteit verhouding.
    • Basic Eenpersoonskamer - gedeelde badkamer

Prima prijs kwaliteit verhouding.

vriendelijk personeel en goed ontbijt en heerlijke bedden

vriendelijk personeel en goed ontbijt en heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ontbijt was goed

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Heerlijk ontbijt super vriendelijk personeel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

WiFi werkt niet naar behoren. Hier en daar spinnenwebben te bespeuren

Heerlijk ontbijt super vriendelijk personeel

Prima prijs/kwaliteit verhouding, dichtbij centrum.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Nadeel voor onze kamer was dat er een gedeelde toilet en badkamer was. Erg lastig als je hoge nood hebt.

Ontbijt was prima, voldoende.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Basic met goed ontbijt, waar voor je geld
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Gedeeld toilet/badkamer, wel lavabo op kamer

Persoonliijk onthaal, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Bij aankomst was het hotel gesloten cq we moesten telefoneren om binnen te kunnen komen.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en badkamer waren vuil. Geen schone handdoeken. Beschimmeld brood bij het ontbijt.

Tot onze spijt helemaal niets.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Personeel vriendelijk en behulpzaam.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk ontbijt. Bedden prima! Schone nette kamers.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Ruime kamer
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Verder weg van de Altstad dan beschreven

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Fijn verblijf voor en een nachtje.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Voor deze prijs geen opmerkingen!

Goede prijs kwaliteitsverhouding, Goed parkeren en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Eenvoudig goedkoop gemakkelijk
    • Basic Eenpersoonskamer - gedeelde badkamer

Gezamenlijke douche was kapot, water spoot alle kanten op.

Goedkoop, ideaal voor één nacht.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Het ontbijt was behoorlijk, alleen jammer dat de gekookte...

Een uitgeleefd hotel waar de gebreken met lapmiddeltjes worden verdoezeld. Op de kamer een douche waar je nauwelijks in kan bewegen. De douchekop is met tape aan de muur bevestigd. De kamer is al voor de zoveelste keer herschikt en herbouwd waardoor het een amalgaam is geworden van muurtjes en hoekjes. Toch een pluim voor de originele esthetiek.

Het ontbijt was behoorlijk, alleen jammer dat de gekookte eitjes al een paar dagen hadden "dienst" gedaan en eerder als katapult konden aangewend worden

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

Goed ingerichte, eenvoudige kamer.

Etage douche/toilet; douche en toilet niet gelijktijdig door twee verschillende gasten te gebruiken.

Goed ingerichte, eenvoudige kamer. Prima prijs-prestatie verhouding, temeer daar ontbijt bij de prijs is inbegrepen.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Het is een rustig hotel buiten het centrum.

De douche valt tegen: een erg kleine ruimte, een plastic gordijntje en de ophanging van de douchekop is kapot.

Het is een rustig hotel buiten het centrum. Het ontbijt is prima met erg veel keus.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Zeer ruime kamer,goed bed ,wastafel op de kamer

personeel was weinig te zien,wel vriendelijk als ze er waren.Aankleding van ontbijtruimte mag wel iets vrolijker

Zeer ruime kamer,goed bed ,wastafel op de kamer

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Voldoende gratis parkeergelegenheid.

Afstand naar het oude stadscentrum is enigszins ver (25 min lopen)

Voldoende gratis parkeergelegenheid. De kamer was ruim en schoon. 1 gedeelde badkamer voor 4 kamers was ook goed te doen. Daarnaast was het ontbijt uitstekend!

• Beoordeeld op: 2 november 2015

het ontbijt was goed en uitgebreid

de dekbedden waren zeer slecht van kwaliteit dun tot plaatsen waar niets zat de kussen waren zo dik als een envelop

het ontbijt was goed en uitgebreid

• Beoordeeld op: 29 september 2015

kamerprijs incl.

na klachten over de geboekte accomedatie hele groep overgeboekt naar bevriend hotel Residenz 800 meter verderop hier hadden we een kamer waarin gerookt is, geen voorzieningen in hotel zoals bar , matrassen oud en versleten en int. zeer gedateerd .

kamerprijs incl. ontbijt

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Dicht bij het nieuwe centrum, dierentuin.

Kamer gedateerd, gordijnen hingen los, 1 rolluik kon niet dicht. Hierdoor erg licht in de kamer.

Dicht bij het nieuwe centrum, dierentuin. Beide op loopafstand. Goed uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

Personeel is vriendelijk

Douche en wc stinkt en is smerig Gordijnen op kamer zitten bloedvlekken in kamer was vies Bij ontbijt smerig bestek Gaan er niet weer heen

Personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Het ontbijt was verrassend goed, veel keus, mooi opgemaakt.

Bij het inchecken moesten we wel even een tijdje wachten en op zoek.

Het ontbijt was verrassend goed, veel keus, mooi opgemaakt.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Uitgebreid ontbijt.

Er was (tijdelijk) geen pin betaling mogelijk. Alleen contant.

Uitgebreid ontbijt. Schone kamer

Er zijn ook 24 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Neustadt