Beoordelingen over NH Wiesbaden Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Aukamm Allee 31, 65191 Wiesbaden, Duitsland

#48 van de 48 hotels in Wiesbaden

Tussenstop reis, prima geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ramen kunnen niet open ivm risico voor de veiligheid. Er is wel airco, maar dat vind ik niet prettig ivm droge lucht en geluid.

Prima bedden, heel schone kamer!

Geen fijne kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was erg warm . Airco of te koud of te warm. Kon geen raam open. Föhn branden door grote klap met vuur. Werd niks aan gedaan. Stoppen eruit alles uit. Tv was bijna niet naar te kijken. Oude vlezige vloerbedekking. Ben eigenlijk nooit zo kieskeurig maar dit was geen prijs in verhouding met de kamer.

Ontbijt was erg goed

Goed zonder meer maar veel te duur

Reuk in de kamer

Ontbijt niets aan te merken, kamer rook naar sigaretten of tabak, geen aangename reuk. Badkamer lage meubels niet aangenaam om te wassen Ontvangst aan receptie was maar bedenkelijk.

Prima, eenvoudige kamer

De dame aan de receptie kon geen 3 persoons kamer aan mij verkopen, maar wel een familiekamer. Deze familiekamer was 2x zo duur als een 3 persoons kamer. Via booking.com heb ik wel de gewenste kamer kunnen boeken, tot grote ergernis van de receptioniste. Uit nieuwsgierigheid vroeg ik haar uit te leggen hoe dat kan. Hoe is het mogelijk dat een hotel zijn eigen kamers niet voor een goede prijs kan verkopen en een derde partij kan dat wel. Het leek of ze te gefrustreerd was om antwoord te geven op deze vraag. Ze smeet de inschrijfformulieren voor mijn neus en mompelde vervolgens “Scheisse” achter haar beeldscherm. Initieel wilden we ook een ontbijt nuttigen, maar dat hebben we elders gedaan. Op deze manier nieuwe klanten verwelkomen vind ik ronduit onbeschoft.

Prima, eenvoudige kamer

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Gelukkig hebben we niet te veel betaald.

Oud/ vreselijk enge oude liften, die wiebelen en kraken/ alleen de receptie van het hotel is gemoderniseerd/ kamer is echt uitgewoond en niet hetzelfde als van de boeking/ het ruikt er naar oude sigarettenrook/ erg warm snachts.

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen attent personeel, vies tapijt, vieze ramen, vlekken op de muur, op het sanitair. Balkons beschadigd, vieze stinkende liften. Het hele gebouw is aan onderhoud toe. Geen bussen in de omgeving, en het ligt zelfs naast een ziekenhuis!

Heb goed geslapen. Inchecken ging makkelijk

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

airco en geen mogelijkheid om raam/balkondeur open te doen

Leuke bar en goede gerechten, jammer geen hamburger. ontbijt was top, met o.a. veel vers fruit !!

rustig gelegen hotel in wiesbaden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamers waren oudbollig, verouderde tapijten en behang lamentabele toestand van de liften

ontbijt was gevarieerd en in orde prachtig park tegenover het hotel wiesbaden is een prachtige stad,

Een mooie plek voor een overnachting onderweg naar of van vakantiebestemming.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was allemaal goed, alleen bij het laten leeglopen van het bad in onze kamer veranderde direct de complete badkamer in een zwembad. Dat heeft nog best een tijd geduurd voor het weer droog was. Ook was, toevallig net de avond dat wij er waren, het restaurant gesloten in verband met technische problemen.

Het ontbijt was heerlijk, er was heel veel beschikbaar. Goede kamer met genoeg plaats om de bench van onze hond neer te zetten. Goede bedden.

jammer, volgende keer in Wiesbaden weer een ander hotel......
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

personeel zeer onpersoonlijk, alsof ik er niet stond. Erg gedateerd hotel, niets aan gedaan, lift ronduit eng. Zeer muffe lucht, ramen vergrendeld. Hier ga ik niet meer naar toe.

Ontbijt was goed.

prima alleen ontbijt te duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

DE badkamer was niet helemaal schoon..Er lagen hier en daar nog wat haren van vorige kamer bewoners. Viel tegen dat het ontbijt zo duur was.. hier hebben we dan ook geen gebruik van genomen..want met gezin met 2 kinderen ben je daar bijna € 100,- voor kwijt. Echt te gek voor woorden !

De bedden waren prima en de kamers waren ook goed.

Prima hotel als je op doorreis bent.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lift is nogal ouderwets, rammelt en maakt veel herrie. De vloerbedekking in de gangen ziet er nogal versleten uit.

De kamer was prima, ontbijt was oké (roerei nogal gezouten, maar verder genoeg keus in alles) en aan de straat kun je gratis parkeren. Prima hotel voor een tussenstop van een nachtje als je op reis bent.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Geen frisse lucht, raam kon niet open. - Wel airco aanwezig, maakte te hard gekuid - TV stond te hoog geplaatst, vanuit bed niet goed te kijken.

Goede kamer met een fijn bed en een heerlijk ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Het resturant en de bar waren dicht. We hadden een kamer met balkon maar deze mocht niet gebruikt worden. De wc bril was kapot.

Goede kamer met een fijn bed en een heerlijk ontbijt

gewoon geweldig en uitgerust op reis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat men extra moet betalen voor het parkeren onder hotel en extra Kuur-belasting

Geweldig hotel. Heerlijk geslapen en een geweldig ontbijt-buffet. personeel is zeer vriendelijk. Is een stukje naar het geweldige centrum. Genoten voor een topprijs.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

,Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

On vriendelijk personeel bij het inchecken. Geen geduld. Ontbijt voor 3 personen besteld, vIer personen aangerekend. Hebben hun fout toegegeven na melding. Ontbijt 24,95 euro is het niet waard, en werd niertijdig aangevuld. Hebben daar s'avonds niet kunnen eten.Niet voorzien

• Beoordeeld op: 6 april 2017

4 sterren waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parking buiten kost 4 eur/dag Parking overdekt kost 15 eur/dag Hygiene op badkamer mocht voor 4 sterren tikkeltje beter. Op verschillende plaatsen haren van vorige bezoeker aangetroffen. Schuifdeur terras gaat niet open. Opgelet: officieel heb je een fijnstofstikker nodig (Umwelt wetgeving) in deze zone.

Zeer uitgebreid ontbijt. Alles vers. Restaurant, zithoek en receptie zijn vernieuwd. Kamers nog niet. Geboekt omwille van beursbezoek in Frankfurt (25 min rijden) Kortbij snelweg. Rustig gelegen

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Mooi hotel, prachtig uitzicht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De verwarming was niet heel goed, niet genoeg stopcontacten, het ontbijt was heel erg duur

Lekker dicht bij het centrum, heel vriendelijke personeel, fijne badkamer, prachtig uitzicht over Wiesbaden.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Ruimte voor verbetering
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Foto van het hotel op Booking.coom lijkt een ander gebouw. Dit hotel is een betonnen doos. Ramen kunnen niet open, airco / ventilatie onvoldoende. Veel te warm om te slapen. Uitchecken duurde een half uur. Eén receptioniste voor tientallen gasten.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Handig voor onderweg maar niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen frisse lucht in de kamer, airco werkte niet, ramen kunnen niet open. veel te warm dus. Blij met de frisse ochtendwandeling.

Comfortabele bedden. Prima douche

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Aan te bevelen als men in de DKD moet zijn, maar het hotel moet nu dringend opgeknapt worden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De schuifdeur naar het balkon kan niet open en er is geen andere mogelijkheid om frisse lucht naar binnen te laten -> erg benauwd in de kamer. De matrassen zijn veel te hard. De kamer is op zich goed ingericht, maar heeft nu na zoveel jaren dringend behoefte aan renovatie (vlekken op de fauteuil en op het tapijt).

De locatie direct naast de Deutsche Klinik für Diagnostik. De kwaliteit van het eten in het restaurant. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Goed vöorzin wat ouderwets hotel met goede service en aardig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Een verschrikkelijk ouderwetse Tv van slechte kwaliteit en met maar beperkte programmakeuze. Liften heel krap en ouderwets. De sauna moest van te voren aangevraagd worden ong. 30 minuten.

De ruime en zeer goed geoutilleerde kamer. Een echte minibar! Groot bed. Ruim bureau. Goede badkamer met bad! Er was een mooie sauna en fitness. Restaurant uitstekend. Ontbijt heel goed. Uitgebreide room service.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

leuk hotel met sauna en stoomcabine maar ontbijt lijkt niet op de plaatjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt kostte €24 pp!!!! Op de fotos zag het ontbijt er extreem goed uit met veel soorten vers (tropisch) fruit...veel rauwkost en lekker samengestelde gerechtjes. Het ontbijtontbijt viel dusdanig tegen dat we het geannuleerd hebben. (Er werd verteld aan de receptie dat er voldoende glutenvrije en vegetarische producten waren maar verder dan was yoghurt met muesli en een appel en banaan viel er niet te halen. Ook de sapjes waren gewoon uit een pak. Absoluut geen €24 pp waard. Daarnaast moest je €15 pn betalen voor de garage. De garagedeur was kapot en ging niet open, toen bleek dat je je auto ook gratis aan de weg kon zetten.

We boekten dit hotel voor €55 voor een nacht. Op basis daarvan was het een prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Gratis parkeren voor de deur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hard matras, donzen dekbed en hoofdkussen, verstopte afvoer van douche en wasbak, geen mogelijkheid om raam of balkondeur te openen.

Gratis parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden zonder ontbijt geboekt, dat vond ik wel prijzig(22,50) jammer dat er geen zwembad was het ligt buiten het centrum van Wiesbaden, maar er is een goede busverbinding

mooi ruime kamers met airconditioning, dat was heerlijk! goed restaurant in het hotel.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

alles onder de maat. Niet van NH gewend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik heb de nodige boekingen via booking beoordeeld én ik heb de nodige keren (ook via werk) bij NH hotels overnacht. en dit is de eerste keer dat ik toch wel negatief ben. Ik ben verre van een moeilijke reiziger en vind het al snel best. Maar.....Eigenlijk was alles ondermaats. Het eten was niet lekker en de plek waar we het moesten eten (weinig gasten) was bij de ingang en door de wind fris. Het vlees (rib eye steak) was niet iets wat leek op een rib eye steak en nog eiwit-geplakt vlees ook (google maar). De kamer was netjes en schoon, maar de deur naar het balkon kon niet open, die was onbruikbaar gemaakt. Dit zou zijn voor de airco. Met als gevolg dat je de keus hebt tussen een lawaaierige airco die recht op het bed blaast, of een benauwde kamer. De wastafel en het toilet was maatje mini, erg laag en klein. Wastafel kwam net aan tot halverwege mijn dijbenen. En nu ben ik met mijn 176cm niet bijzonder groot. Nou goed, deze NH nooit meer in ieder geval. Duurkoop geweest.

Tja nou ja het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bediening balie was onvriendelijk TV gaf sneeuw en schaduw Sanitair was versleten Gangen zien er uit als vroeger in Oostblok

Bediening bar/restaurant was OK

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Ontbijt was zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dit is niet een 4 sterren hotel, oud een slecht onderhouden, ramen kunnen niet geopend worden. Personeel is zeer onvriendelijk, in het bijzonder bij het restaurant. Locatie is ook niet ideaal, 20 tot 30 min. wandelen van het centrum, wel naast een ziekenhuis ; (

Ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

prima voor kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitstraling van het gebouw. De betonrot van het balkon waardoor er geen raam/deur open kon.

Prijs /kwaliteit verhouding was prima. Ligging rustig naast een ziekenhuis. Extra is de sauna te noemen voor euro 5.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Met de moto toeren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel was beleefd maar bij de receptie heel moeilijk om een glimlach te krijgen we konden en mochten niet op het terras van onze kamer we konden geen venster open zetten het was afgesloten

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Geen waar voor je geld! Oud en warm hotel met arrogant personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn oud, ze stinken en er kunnen totaal geen ramen open waardoor er geen frisse lucht in de kamer kan komen. De kamer heeft een balkon maar de schuifpui kan niet open omdat het balkon op instorten staat! De kamers zijn ook gigantisch warm en dit kan niet gekoeld worden omdat de airco niet werkt. Na 3x bellen naar de receptie zelf maar beneden een ventilator gaan halen. Receptie personeel gedraagt zich arrogant! Dit hotel is totaal niet NH waardig!

Het ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Website boeking geeft andere indruk dan de werkelijkheid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je mocht het balkon niet op. Toevallig kon ons raam wel open, geen airco. Op de site stond vermeld dat het inclusief ontbijt is, na de werkelijke boeking bleek er geen ontbijt bij te zijn. De lift bleef een keer hangen.

Uitzicht over de stad (11e etage)

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Nooit weer NH Wiesbaden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was 30/plus warm, airco in alle kamers buiten gebruik, alle deuren/ramen van de standaardkamers afgesloten vanwege betonrot in de balkons. Bij een reservering zover voor aankomst was een mailtje op zijn plaats geweest, slechte keus van het management. De prijs van het (bijgeboekte) ontbijt.

Personeel is vriendelijk, Ontbijt(buffet) is prima

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Balkon niet te betreden ivm renovatie, maar hoe lang duurt dat. Er kon geen raam open, terwijl het 29 graden was. Wel een ventilator, maar die verplaatst alleen de warme lucht. Geen airco. Zeer slecht geslapen.

Vriendelijke receptioniste.

redelijk

service niet goed en een ontbijt voor 19 e pp :-(

kamer prima, maar gedateerd...

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Een super mooie hotelkamer voor een goede prijs.

Super mooie kamer, met mooi behang, heel aardig personeel, ruime badkamer en mooi hotel.

Goed bed.

Geen ramen te openen. Airco lawaai boven bed. Duur ontbijt.

Goed bed. Dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

kort verblijf tijdens onze doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en extra bed

heel lekker en uitgebreid ontbijt maar voor het avondeten vrij beperkte keuze maar wel lekker

heel mooie ruime kamers die heel netjes waren

Oudbolligw kamer. Niet conform de foto’s!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Het hotel is OK maar niets special.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Zuiver zakelijk ontvangst en bediening.

Het ontbijt is hier altijd goed.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

• Familiekamer met Uitzicht

Airco was kapot, dasrdoor erg warm in de slaspkamer.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Oké Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn enigszins verouderd en een ontbijt voor €22,50 in niet acceptabel!

De locatie voor een overnachting is prima!

Diner niet veel keus: pizza of hamburger

Diner niet veel keus: pizza of hamburger

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veruit het centrum en een beetje verouderd

Ruime kamer uitgebreid ontbijt

Goede service
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Meubilair en vloerbedekking oud en versleten.

Kamers gedateerd.Badkamer goed.

Dicht bij de Messe.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets. Daarvoor is 1 nacht te weinig.

De prijs die ik moest betalen inclusief ontbijt voor 2 personen. En de faciliteiten op de kamer.

Rustige ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Rustige ligging.,gratis parkeren.lekker eten goed ontbijt

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De dame had wat klantvriendelijker kunnen zijn. De liften waren niet zo bedrijfszeker - zo ook op de dag van vertrek.

Het ontbijt was uitstekend.

Prima.

Geen

Fijne bedden en rustige omgeving.

Uitstekend schoon hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een hotel makkelijk voor doorreis. Doordat ik veel ik Duitsland voor zaken ben, ideaal nabij de snelweg.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

We waren op doorreis, dus maar voor een nachtje!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De airco stond aan en we wisten niet hoe die uit moest! En we konden er niet warm eten!

Het ontbijt was goed!

Goede passing through accomodatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ober. De vloerbekleding. Geen info m.b.t. de wellness area.

Het ontbijt. De receptionist.

heel goed

alles was in orde

Doorreis

Ontbijt Ligging

Mooi zakenhotel

Mooi zakenhotel

Het ontbijt is super goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Ramen kunnen niet open. Airco maakt harde geluiden.

Het ontbijt is super goed.

Het restaurant was gesloten tijdens ons verblijf

Het restaurant was gesloten tijdens ons verblijf

Uitstekend ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers en inrichting zijn oké maar gedateerd.

Uitstekend ontbijt

Dit was een tussen stop van onze vakantie op doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Slechte achterstallige kamers terwijl er op de reservering stond gerenoveerde kamers.

Het ontbijt is prima verzorgd

leuk

De kamer

Er is geschreven gerenoveerde kamers en dit was niet het geval een beetje teleurgesteld

alles was in orde,

parkeerplaatsen

alles was in orde,

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goed doorreis hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat wij niet op het balkon mochten, en de airco maakt veel lawaai

prima ontbijt, diner goed

raam kan niet open

heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Parkeergelegenheid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel moet dringend gerenoveerd worden.

Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Receptie ontvangst
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij aankomst maar 1 kamer , hadden er 2 gereserveerd.

Ontbijt perfect.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

goede locatie, correct hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het hotel begint wat verouderd te worden

goede locatie, correct hotel

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Kamer was te warm en geen raam kon open

Balkon zonder toegang

Kamer was te warm en geen raam kon open

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Prima locatie, maar ongezellig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ongezellig hotel, geen gezellige openbare ruimte om iets te drinken! Onpersoonlijk en kil interrieur.!!

Mooie comfort kamer! Goed eten!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goed bed, hotel oogt oubollig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Totale beleving van het hotel viel tegen.

Goed bed.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prima hotel voor onderweg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Balkon afgesloten, er kon geen raam open. Airco 's nachts lawaaiig.

Ruime kamer en badkamer, vriendelijk personeel. Geen parkeerkosten.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Ontbijt heel uitgebreid , erg goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammergenoeg geen gebruik van balkon kunnen maken ivm gevaar ofzo, waren afgesloten

Ontbijt heel uitgebreid , erg goed

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

bedden heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

instap bad om te douchen erg hoog en glad bij het er uitgaan lift erg oud en makt bij het instappen raar geluid

bedden heerlijk

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Zeker niet aan te bevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sfeerloos hotel, te warme kamer, half gerenoveerd, geen 4 sterren waardig, ontbijt bij boeken erg duur.

Ligging van de accomodatie.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prachtig hotel

Alles was geweldig

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Heel goed hotel, als ze iets veranderen aan de ramen. Deze kunnen niet open
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ramen moeten absoluut open kunnen, nu zijn de ramen dichtgeschroefd. geen airco, gevoel dat je geen zuurstof hebt op de kamer

Behulpzaam personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Wiesbaden