Beoordelingen over NH Berlin Treptow Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Spreestr. 14, Köpenick, 12439 Berlijn, Duitsland

#335 van de 579 hotels in Berlijn

2 nachten in NH Berlin Treptow
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen tafel beschikbaar op het moment dat we wilden ontbijten. (Te weinig zitplaatsen) Bij het afruimen van tafels worden alle etensresten van de tafels op de vloer geveegd en de placemats worden naast de tafels uitgeklopt, zodat de hele vloer van de eetzaal op den duur bezaaid is met niet alleen kruimels maar ook stukken brood, kaas, vlees... en daar loopt iedereen lekker doorheen. Omdat wij moesten wachten op een lege tafel, gingen we op het moment dat er een tafel vrij kwam alvast zitten terwijl de tafel nog afgeruimd moest worden. Bij het afruimen werden de koffiekopjes die er schoon genoeg uitzagen gewoon terug gezet op tafel. Vóór ons zaten aan die zelfde tafel een stel jonge kinderen die overal met hun handen aan zaten, dus wij wilden schone kopjes. We hebben de kopjes die op tafel waren blijven staan opgestapeld en aan de kant gezet, maar ze werden door het personeel voor de tweede maal weer terug op tafel gezet. Behoorlijk wat spinnen en spinnenwebben aan het plafond boven de tafels die langs het raam staan. Het ontbijt is zeker niet de €18,90 p.p. waard, die we er voor moesten betalen.

Schone kamer, comfortabele bedden. Goedwerkende airco. De hotelkamer was zeker z'n geld waard.

De locatie was prima, de wijk is erg in opkomst.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne van de lobby en het restaurant. Heel veel spinnenwebben en vieze ramen. Ook was het restaurant niet geopend in de avond, dit was wel beloofd.

De locatie was prima, de wijk is erg in opkomst.

Geen bijzonderheden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en extra bed

Het ontbijt was slecht, Koffie was oud niet drinken, het leek wel slootwater. Broodjes daar mij kon een gaat in de muur gooien. Beleg was minimaal,dus slecht. De bediening waardeloos,als je wat vroeg om beleg voor de broodjes was het er niet meer Ik heb bij manager dit ken maar gemaakt De 89 euro´s voor dit 4 sterren hotel waren weg gegooid geld,restitutie zou erkentelijk zijn!

Geen bijzonderheden.

Verkeerde keuze maar Berlijn zelf heeft alles goed gemaakt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lawaaierig door verkeer, werkzaamheden buiten en ambulances. Nogal wat zwervers en junks maken de buurt onveilig en grimmig. Schreeuwende mannen in de nacht. Ambulances iedere nacht. Dure drankjes.

In het oude deel van oost berlijn. Aan de Spree met prettig terras en uitstekende ober. Goekope pizzaria aan de overkant.

Een uitstekend hotel waar ik bij een volgend bezoek aan Berlijn, zeker weer naar toe zou gaan.

De regelmatige check op de werking van de luchtkoelingsinstallatie per kamer en niet na melding van de gasten. In ons geval werkte de installatie gewoon niet. Dit netjes gemeld bij de receptie. Bij terugkomst in het hotel aan het einde van de dag had ik een terugkoppeling verwacht over het gerepareerd zijn of niet. In ons geval was het defect niet gerepareerd en weet ik niet of er überhaupt naar gekeken is.

De locatie van het hotel direct aan de Spree en omdat NH bij ons altijd een positieve indruk achterlaat qua vriendelijkheid van het personeel, kwaliteit van het eten en de uitstraling van het hotel ansich. Wat ons aangenaam verraste was dat er een receptioniste was die ons in het Nederlands aansprak...Sjapo.

modern hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding ;
    • Standaard Eenpersoonskamer

modern hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding ; goed gelegen voor autotoeristen die in de omgeving van Berlijn iets willen bezoeken maar toch ook iets van de stad willen zien (openbaar vervoer is dichtbij).

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Nog steeds een goed hotel maar het wordt met de jaren wat minder !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant en denbar waren gesloten. Er is weinig ruimte met het ontbijt en de tafels worden niet snel schoongemaakt

Goede bedden, rustige omgeving, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

De directe omgeving is troosteloos
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schoonmaken,stofzuigen.(sanitair was wel schoon) Het ontbijt kost op een paar centen na 19 euro p.persoon.

Er was een ochtendjas en sloffen,er stonden mini zeep en shampoo,crème, en douche/badzeep.

We hadden bij de reservering aangegeven een rokers kamer te...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden bij de reservering aangegeven een rokers kamer te willen, deze hebben we niet gekregen en waren ook niet meer beschikbaar. Met ons waren er meer mensen die daar over klaagde. Het personeel deed hier niets mee.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

geen vier sterren
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

ik had een superieur kamer geboekt en vroeg bij boeking om de mindervalide kamer, die kreeg ik ook maar er ontbraken veel zaken die bij de superieur kamer horen. kreeg te horen dat er geen superieur mindervaliden kamers waren. ok, kreeg wel een thee en koffie setje na 2 dagen. bij afrekenen moest ik wel het hogere bedrag voor de superieur kamer afrekenen waar ik het niet mee eens was vanwege de ontbrekende zaken, reactie was dat ik die dingen maar had moeten vragen zoals badjes,gemakkelijke stoel e.d. kreeg uiteindelijk 20 euro korting op de 630 euro,joho. was trouwens ook geen 4 sterren waard dit hotel, ik weet niet wie ze uitdeeld maar er zijn 3 sterren hotels die er wel 4 waard zijn.p.s. de mindervalide kamer was een matig aangepaste kamer, er was zelfs geen kleding kast.

prima ontbijt, kamer op zich aardig maar te klein.

• Standaard Eenpersoonskamer

Parkeergelegeheid

Kamers

Prima verblijf voor zakelijk doel.

Klantvriendelijkheid mag beter.

Moderne zakelijke kamer.

goede prijs/kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

goed, eenvoudig hotel met goede verbindingsmogelijkheden naar de stad.

Goed eten, schone kamer met airco.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed eten, schone kamer met airco. Dicht bij openbaar vervoer.

Prima prijs kwaliteit verhouding...geen 4 sterren waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Spinnen op plafond.

Prijs kwaliteit vethouding,goed ontbijt

City trip

Erg simpel

Het was wat het is. Maar daar houd het mee op

Rust gevend, maar toch actief met leuke dingen in de buurt
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

In de omschrijving stond dat er ook badslippers en badjas in de kamer zouden zijn. Deze waren er helaas niet.

De rust Goede connectie met OV

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

aangenaam; rustig en stil
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt aan de prijzige kant

Schoon, netjes, geen beschadigde meubels

Fijn verblijf gehad in het hotel

nvt

ruime kamers en alles netjes. Heerlijk terras buiten en eten was prima

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Super verblijf voor een stedentripje Berlijn! Een aanrader voor iedereen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, goede service, goed verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Alleen geslapen verder nergens gebruik van gemaakt, kamers...

N.v.t.

Alleen geslapen verder nergens gebruik van gemaakt, kamers waren schoon en netjes!!

• Beoordeeld op: 26 april 2015

Dicht bij openbaar vervoer zodat het centrum goed bereikbaar...

Het ontbijt was zeer uitgebreid alleen het brood en de broodjes waren erg droog. Niet de knapperig verse broodjes die we in Duitsland gewend zijn. De locatie van het hotel is in het oosten van de stad vlak langs de Spee. Wij sliepen op de 9e etage. Dat zou heel mooi kunnen zijn maar door de metalen brug over de Spree waar iedere minuut een tram overheen dendert van 5.00 uur's ochtends tot 02.00 uur 's nachts, is het verre van rustig. Het restaurant van het hotel ziet er niet erg gezellig uit. We wilden daarom in de omgeving wat eten. In de omgeving veel wat dubieuze kebab en pizza tentjes die we niet durfden te proberen. Op 25 min loop afstand is er een goede Griek.

Dicht bij openbaar vervoer zodat het centrum goed bereikbaar is. goede parkeer mogelijkheid.

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Uitstekende kwaliteit voor de prijs

Weinig restaurants etc. in de omgeving. Het hotel ligt enigszins afgelegen. Wel is er een goede toegang tot het openbaar vervoer op korte afstand van het hotel.

Uitstekende kwaliteit voor de prijs

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

De airco werkte niet.

De airco werkte niet.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Defecte airco.

Defecte airco. Matig ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

Ontbijt was prima.

Het bed wat matig en er lag bloed in de kelder waar o.a. de sauna was.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

rustig hotel

Ontbijt voldeed niet aan de verwachtingen van een 4 sterren hotel.

rustig hotel

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Vriendelijk personeel en goed gelegen voor dit deel van...

Vriendelijk personeel en goed gelegen voor dit deel van Berlijn.

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Prima hotel, mooie ruime kamer.

Ontbijt erg duur

Prima hotel, mooie ruime kamer. Uitstekende S-Bahn verbinding naar centrum

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.